Salty standards kokemuksia

Anonyymi-ap

Kävin Helsingissä, Salty standards-nimisessä kampaamossa. Huonoin kokemus ikinä! Tilasin Balayage-värjäyksen, mutta sain raidat. Vaikka palvelu oli englanniksi, en kokenut että välillämme olisi ollut kielimuuria, molempien englanti on kuitenkin hyvä.

Astuessani kampaamoon sisälle vastaani iski järkyttävä kemikaalien haju. Siellä oli todella kuuma ja ilmanvaihto ei toiminut, koska kaikki hiuslakat ja muut aineet leijaili vain ilmassa. Joka puolella oli likaista. Samassa tilassa toimii myös kynsi-, ja rispihuolto ja he eivät olleet siivonneet mitään jälkiään. Aukinaisia kynsilakkoja, tekokynsien pölyä siellä täällä pöydällä ja lattialla. Tavaraa lattialla, pöydällä, tuolilla...Koska olin menossa kampaajalle, niin hälytyskellot eivät vielä soineet.

Oma vuoroni tuli. Kampaaja ei siivonnut mitään edellisen asiakkaan jälkiä pois, pyysi vain istuutumaan. Tässä kohtaa ne hälytyskellot vähän kilkutteli, mutta en viitsinyt enää tässä vaiheessa kääntyä pois. Olisi ehkä kannattanut...
Näytin muutamia kuvia joita olin ottanut, mutta hän vain sivuutti ne.

Hän ei hymyillyt kertaakaan, itseasiassa naama oli enemmänkin väärinpäin. Kovaa yskimistä ja todella sairaan oloinen ulkonäkö- tuli mieleen, että eikö yrittäjä malttanut jäädä kipeänä kotiin? Hän itse sanoi allergiaa, minä epäilen ehkä jopa altistumista kaikille tuotteille huonon ilmanvaihdon vuoksi.

Värjäys alkoi. Olin tosiaan pyytänyt Balayage-värjäystä niin ,että ylempää olisi vähän tummempaan ja jopa liukuvärjäysmäisesti vaalenisi alaspäin. Lopputulema oli se, että hän teki minulle ohutta raitaa, yhdellä värillä, koko päähän. Hiusvärin tehoa tehostettiin hiustenkuivaajalla sieltä täältä. Pesupaikalla ei minkäänlaista hierontaa hiuksiin, vaikka se on yleensä se kohokohta käynnille. Tuolia tai allasta ei säädetty mitenkään, joten asento oli aika epämukava.

Minulle ei tarjottu kahvia, tai edes vettä. Koska siellä oli huono ilma ja todella kuuma, pyysin itse saada vettä. Hän otti vierestään (varmaan edellisen asiakkaan lasin), huuhteli sen käsin ilman astianpesuainetta hiustenpesualtaassa. Kieltämättä ällötti, mutta kuumuuden vuoksi olin todella janoissani.

Leikatessa hän olisi halunnut leikata huomattavasti enemmän mitä itse halusin. Onneksi siinä kohtaa hän kuunteli minua ja jätti juuri ja juuri sille pituudelle kuin oli minun minimi. Vähän sain etutukkaa jota en toivonut, mutta se onneksi kasvaa takaisin.

Lähtiessäni viimeiset sanat häneltä minulle olivat, että "ehkä minun pitäisi mennä huomenna lääkäriin". Toki hyvä, että tiedostat sen itse, mutta nyt jään odottelemaan tarttuiko minulle jokin flunssatauti.

Kaikenkaikkiaan hinta oli 190€. Helsingin ydinkeskustan hintatasoon nähden edullinen, mutta laatu ja taso ei vastannut edes sitä. Toki peruraidat olivat ihan ok tasoa, ei paras missä olen käynyt, mutta ei huonoinkaan. Ei kuitenkaan se tekniikka, jota tilasin.

Olisin kirjoittanut palautteen Googleen, mutta sivulla ei ole yrityssivuja joten se ei ole mahdollista. Koska en varannut Timman kautta, niin palaute ei onnistu sinnekään. Toivottavasti joku, joka googlettaa kyseisen yrityksen näkisi edes tämän ja harkitsee 2 kertaa ennen sinne menoa.

0

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

        "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
        Suomussalmi
        704
        9549
      2. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        392
        4057
      3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

        ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
        Ikävä
        43
        2825
      4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

        Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
        Kajaani
        87
        2810
      5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

        Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
        Kotimaiset julkkisjuorut
        55
        2574
      6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

        Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
        Maailman menoa
        183
        2559
      7. Mitä ajattelet aina

        Kun hän tulee näköpiiriin?
        Ikävä
        152
        1813
      8. Luokatonta toimintaa

        Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
        Suomussalmi
        69
        1645
      9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        14
        1590
      10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

        Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
        Lapua
        6
        1403
      Aihe