Kävin Helsingissä, Salty standards-nimisessä kampaamossa. Huonoin kokemus ikinä! Tilasin Balayage-värjäyksen, mutta sain raidat. Vaikka palvelu oli englanniksi, en kokenut että välillämme olisi ollut kielimuuria, molempien englanti on kuitenkin hyvä.
Astuessani kampaamoon sisälle vastaani iski järkyttävä kemikaalien haju. Siellä oli todella kuuma ja ilmanvaihto ei toiminut, koska kaikki hiuslakat ja muut aineet leijaili vain ilmassa. Joka puolella oli likaista. Samassa tilassa toimii myös kynsi-, ja rispihuolto ja he eivät olleet siivonneet mitään jälkiään. Aukinaisia kynsilakkoja, tekokynsien pölyä siellä täällä pöydällä ja lattialla. Tavaraa lattialla, pöydällä, tuolilla...Koska olin menossa kampaajalle, niin hälytyskellot eivät vielä soineet.
Oma vuoroni tuli. Kampaaja ei siivonnut mitään edellisen asiakkaan jälkiä pois, pyysi vain istuutumaan. Tässä kohtaa ne hälytyskellot vähän kilkutteli, mutta en viitsinyt enää tässä vaiheessa kääntyä pois. Olisi ehkä kannattanut...
Näytin muutamia kuvia joita olin ottanut, mutta hän vain sivuutti ne.
Hän ei hymyillyt kertaakaan, itseasiassa naama oli enemmänkin väärinpäin. Kovaa yskimistä ja todella sairaan oloinen ulkonäkö- tuli mieleen, että eikö yrittäjä malttanut jäädä kipeänä kotiin? Hän itse sanoi allergiaa, minä epäilen ehkä jopa altistumista kaikille tuotteille huonon ilmanvaihdon vuoksi.
Värjäys alkoi. Olin tosiaan pyytänyt Balayage-värjäystä niin ,että ylempää olisi vähän tummempaan ja jopa liukuvärjäysmäisesti vaalenisi alaspäin. Lopputulema oli se, että hän teki minulle ohutta raitaa, yhdellä värillä, koko päähän. Hiusvärin tehoa tehostettiin hiustenkuivaajalla sieltä täältä. Pesupaikalla ei minkäänlaista hierontaa hiuksiin, vaikka se on yleensä se kohokohta käynnille. Tuolia tai allasta ei säädetty mitenkään, joten asento oli aika epämukava.
Minulle ei tarjottu kahvia, tai edes vettä. Koska siellä oli huono ilma ja todella kuuma, pyysin itse saada vettä. Hän otti vierestään (varmaan edellisen asiakkaan lasin), huuhteli sen käsin ilman astianpesuainetta hiustenpesualtaassa. Kieltämättä ällötti, mutta kuumuuden vuoksi olin todella janoissani.
Leikatessa hän olisi halunnut leikata huomattavasti enemmän mitä itse halusin. Onneksi siinä kohtaa hän kuunteli minua ja jätti juuri ja juuri sille pituudelle kuin oli minun minimi. Vähän sain etutukkaa jota en toivonut, mutta se onneksi kasvaa takaisin.
Lähtiessäni viimeiset sanat häneltä minulle olivat, että "ehkä minun pitäisi mennä huomenna lääkäriin". Toki hyvä, että tiedostat sen itse, mutta nyt jään odottelemaan tarttuiko minulle jokin flunssatauti.
Kaikenkaikkiaan hinta oli 190€. Helsingin ydinkeskustan hintatasoon nähden edullinen, mutta laatu ja taso ei vastannut edes sitä. Toki peruraidat olivat ihan ok tasoa, ei paras missä olen käynyt, mutta ei huonoinkaan. Ei kuitenkaan se tekniikka, jota tilasin.
Olisin kirjoittanut palautteen Googleen, mutta sivulla ei ole yrityssivuja joten se ei ole mahdollista. Koska en varannut Timman kautta, niin palaute ei onnistu sinnekään. Toivottavasti joku, joka googlettaa kyseisen yrityksen näkisi edes tämän ja harkitsee 2 kertaa ennen sinne menoa.
Salty standards kokemuksia
4
1135
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan kamala paikka. Kampaaja oli15 min myöhässäja sanoi ettei kerkeä tehdähiuksiani koska pian tulee seuraava asiakas. Minulla oli siis aika varattuna
- Anonyymi
Solmin mainitun hiusstudion kanssa instagram-viestien välityksellä sopimuksen ilmaisesta hiustenleikkuusta ja -hoidosta vastineeksi hiusmallina olemisesta. Hoitotilanteessa minua ei käytetykkään hiusmallina, ei haluttu ottaa kuvia vaikka kysyin, ja minut laitettiin maksamaan hoidosta mobilepay sovelluksessa 190€.
Todella epäilyttävä yritys, toivon että kukaan muu ei joudu huijauksen kohteeksi. - Anonyymi
Itsellä myös järkky kokemus kyseisestä kampaamosta. Niin kehnoa asiakaspalvelua, että menin sanattomaksi. Älkää menkö…
- Anonyymi
Pyysin balyagen mutta sain raidat, halusin että omaa juurikasvua blendataan enemmän, mutta sen sijaan värjättiin koko tukka ja samalla lähti puolet hiuksista. Olin 4kk kasvattanut hiuksia ja hoitanut niitä huolella, enkä toivonut että latvoja värjätään, vain ainoastaan juurikasvun ”blendausta” ja hieman sävytystä. Hiukset harjattiin täysin märkinä pienellä kammalla, joka myös aiheutti paljon katkeamista hiuksiin… Sit hiukset kuivattiin ja tuntui siltä että päänahka poltetaan 😂 Koko salonki oli täynnä banaanikärpäsiä. Ei myöskään tullu minkäänlaista päähierontaa hiustenpesussa. Otettiin kuvia/videoita aina silloin tällöin ilman lupaa. Ei se minua sinänsä haitannut mutta oishan se ollu ihan kiva jos olisi kysynyt. Tuntui myös että väri vaikutti aivan liian kauan (varmaankin 1h15min+). Raidat ovat hyvät, mutta ei ole läheskään se lopputulos mitä toivoin. Olin näyttänyt kuvan hänen omasta Instagram sivulta jonka oli tehnyt pari viikkoa sitten, joten oon ihan hämmentynyt miten tämä tuli lopputulokseksi. 190€ köyhempi ja alkutilanne oli lähempänä toivetulosta, kuin lopputilanne on :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448199Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432201Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262092- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811647- 301217
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860