Kuka ateisteja auttaa kun turmio saapuu?

Anonyymi-ap

Kun maailman tilanne on nyt sellainen, voimme ymmärtää, että pian tulee kauhea katastrofi iskemään koko maapallolle, kuten Raamattu sanoo. Jos et usko Jeesukseen tai et ota vastaan hänen tarjoamaansa pelastusta, kuka muu sinua auttaa? Onko sinulla mitään aseteltavaa Raamatun sijaan? Onko sinulla ketään, joka voisi auttaa sinua?

Jos ette ota vastaan pelastusta Jeesuksen Kristuksen kautta täällä maan päällä eläessänne, ette voi enää saada mahdollisuutta pelastukseen. Se tapahtuu liian myöhään kuoleman jälkeen.

Tässä vaiheessa pitää laittaa asiat kuntoon Jumalan kanssa. Hän tahtoo antaa syntisi anteeksi. Rukoile, että pelastut ja että monet muutkin löytävät Jeesuksen!
Jeesus sovitti syntimme Golgatan ristillä 2000 vuotta sitten. Hän oli sijaisuhri:
"Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi" Jes. 53:8

20

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "että pian tulee kauhea katastrofi iskemään koko maapallolle, kuten Raamattu sanoo"

Miten pian? Jeesus on ollut tulossa "pian" jo kohta kaksituhatta vuotta, joten ilmeisesti tässä ei ole mitään todellista kiirettä.

"Jos et usko Jeesukseen tai et ota vastaan hänen tarjoamaansa pelastusta"

Juu, ottaisin toki vastaan, mutta eipä hän ole tehnyt ensimmäistäkään tarjousta minulle. Uskovat ovat toki esittäneet valtavan määrän tyhjiä väitteitä tällaisen tarjouksen olemassaolosta.

"kuka muu sinua auttaa? "

Vaikka kuinka monet ihmiset (ja myös asiat). Eihän Raamattu tarjoa mitään konkreettista apua.

"Onko sinulla mitään aseteltavaa Raamatun sijaan?"

Olisi varmaan, kun kerran maailma on vaikka mitä uskonnollisia kirjoituksia täynnä. Oleellisempi kysymys on, miksi ylipäätänsä pitäisi olla mitään Raamatun vastinetta?

"Jos ette ota vastaan pelastusta Jeesuksen Kristuksen kautta täällä maan päällä eläessänne, ette voi enää saada mahdollisuutta pelastukseen. Se tapahtuu liian myöhään kuoleman jälkeen."

Minua jaksaa hämmästyttää, miten monelle uskovalle vaikuttaa olevan täysin käsittämätöntä, että viimeisellä tuomiolla on täysin turhaa pelotella ihmisiä, jotka eivät siihen usko. Sinun pitäisi ensin antaa jokin perusteltu syy uskoa, että väitteesi on totta.

Mutta hyvä on: täten ilmoitan ottavani vastaan pelastuksen Jeesuksen Kristuksen kautta. Olenko nyt pelastettu vaikka olen edelleen täysi ateisti?

"Rukoile, että pelastut ja että monet muutkin löytävät Jeesuksen!"

Mitkä ovat tarkat taikasanat, jotka pitäisi lausua ja mitkä ovat lisävaatimukset? Olen monta kertaa rukoillut uskovien kehoituksesta, ja kun rukous ei ole toiminut, minulle on vastattu että se ei toimi, koska en ollut vilpitön. En tietenkään ollut: en voi rukoilla vilpittömästi tahoa, johon en usko. Eli ilmeisesti pitää valmiiksi uskoa, jotta voi uskoa.

"Hän tahtoo antaa syntisi anteeksi."

Sen kun antaa. Siitä vaan. Aika huono suoritus kaikkivaltiaalta, jos hän ei kykene tekemään tahtonsa mukaan.

"Hän oli sijaisuhri"

Mitä Jeesus uhrasi ja kenelle?

• Anonyymi

Siinä olet oikeassa että uskoa tarvitaan. Usko tulee Jumalan Sanan (Raamattu) kuulemisesta.

Hebrealaiskirje 11:6 "Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.'

Johannes 20:29 "Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!""

Kenelle Jeesus suoritti maksun synneistämme?

Ymmärtääksemme tämän meidän on otettava huomioon, että Jumala on Pyhä, ehdottoman Pyhä. Siksi Hän ei voi sietää mitään syntiä, ja jokaisen synnin on saatava rangaistuksensa. Jumalan vanhurskaus vaatii tätä. Jumala ei voi antaa syntejä anteeksi ilman, että joku muu, joka on synnitön, ottaa rangaistuksen synneistä.

Kukaan muu kuin Jeesus ei voinut asettua Jumalan ja meidän välillemme ja maksaa sitä, mitä Jumalan vanhurskaus vaati, ja hän oli myös valmis uhraamaan itsensä puolestamme. Jumala vaati sovitusuhria, mutta hän antoi sen itse, oman Poikansa. Gal. 3:7-14. Room. 8:32.

Isä ei tuomitse ketään, vaan on antanut kaiken tuomion Pojalle. Joh. 5:22. Poika on myös Pyhä eikä voi sietää syntiä. Hän tuomitsee synnin maksimirangaistukseen asti. Niinpä Hän astuu alas ja ottaa rangaistuksen itselleen. Vanhurskas tuomari kuolee syntisten puolesta.

"Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa. Siinä on rakkaus — ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi. " 1. Joh. 4:9

Kun Jumala antaa meille syntimme anteeksi Jeesuksen sovitusuhrin ansiosta ristillä, hän antaa meille Jeesuksen vanhurskauden. Jeesuksen vanhurskaus on ainoa vanhurskaus, jonka Jumala voi hyväksyä. Kaikki oma vanhurskautemme on kuin saastaisia rättejä. Jesaja 64:6. Kun hyväksymme Jeesuksen Vapahtajaksemme, silloin meidät puetaan Hänen vanhurskauteensa Jumalan, Isän, edessä. Ilm. 19:8.

Johannes 3:18 "Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen."

Jumala, Isä, on hyväksynyt Jeesuksen sovitusuhrin pelastuksemme perusteeksi. Kun hyväksymme Jeesuksen Vapahtajaksemme, meistä tulee vapaita kaikesta synnistä. Jos tunnustamme syntimme, hän on uskollinen ja vanhurskas antamaan meille syntimme anteeksi ja puhdistamaan meidät kaikesta vääryydestä. 1 Joh. 1:9

Jakeet otettu 1933/38- käännöksestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä olet oikeassa että uskoa tarvitaan. Usko tulee Jumalan Sanan (Raamattu) kuulemisesta.

Hebrealaiskirje 11:6 "Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen; sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.'

Johannes 20:29 "Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!""

Kenelle Jeesus suoritti maksun synneistämme?

Ymmärtääksemme tämän meidän on otettava huomioon, että Jumala on Pyhä, ehdottoman Pyhä. Siksi Hän ei voi sietää mitään syntiä, ja jokaisen synnin on saatava rangaistuksensa. Jumalan vanhurskaus vaatii tätä. Jumala ei voi antaa syntejä anteeksi ilman, että joku muu, joka on synnitön, ottaa rangaistuksen synneistä.

Kukaan muu kuin Jeesus ei voinut asettua Jumalan ja meidän välillemme ja maksaa sitä, mitä Jumalan vanhurskaus vaati, ja hän oli myös valmis uhraamaan itsensä puolestamme. Jumala vaati sovitusuhria, mutta hän antoi sen itse, oman Poikansa. Gal. 3:7-14. Room. 8:32.

Isä ei tuomitse ketään, vaan on antanut kaiken tuomion Pojalle. Joh. 5:22. Poika on myös Pyhä eikä voi sietää syntiä. Hän tuomitsee synnin maksimirangaistukseen asti. Niinpä Hän astuu alas ja ottaa rangaistuksen itselleen. Vanhurskas tuomari kuolee syntisten puolesta.

"Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa. Siinä on rakkaus — ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi. " 1. Joh. 4:9

Kun Jumala antaa meille syntimme anteeksi Jeesuksen sovitusuhrin ansiosta ristillä, hän antaa meille Jeesuksen vanhurskauden. Jeesuksen vanhurskaus on ainoa vanhurskaus, jonka Jumala voi hyväksyä. Kaikki oma vanhurskautemme on kuin saastaisia rättejä. Jesaja 64:6. Kun hyväksymme Jeesuksen Vapahtajaksemme, silloin meidät puetaan Hänen vanhurskauteensa Jumalan, Isän, edessä. Ilm. 19:8.

Johannes 3:18 "Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen."

Jumala, Isä, on hyväksynyt Jeesuksen sovitusuhrin pelastuksemme perusteeksi. Kun hyväksymme Jeesuksen Vapahtajaksemme, meistä tulee vapaita kaikesta synnistä. Jos tunnustamme syntimme, hän on uskollinen ja vanhurskas antamaan meille syntimme anteeksi ja puhdistamaan meidät kaikesta vääryydestä. 1 Joh. 1:9

Jakeet otettu 1933/38- käännöksestä.

"Usko tulee Jumalan Sanan (Raamattu) kuulemisesta."

Tuo nyt vaan on tuollainen tyhjä hokema. Itse kuulun niihin, joille Raamatun lukeminen oli keskeinen syy siihen, miksi lakkasin uskomasta Jumalaan.

"jokaisen synnin on saatava rangaistuksensa. Jumalan vanhurskaus vaatii tätä. Jumala ei voi antaa syntejä anteeksi ilman, että joku muu, joka on synnitön, ottaa rangaistuksen synneistä."

Kaikkivaltias ja kaikkivoipa Jumala ei olisi pakotettu tuollaiseen. Joko Jumala on sidottu johonkin itsensä ulkopuoliseen moraaliin, tai sitten hän on vain päättänyt että asian täytyy olla noin. Siinä tapauksessa Jeesuksen uhri on tarpeetonta teatteria, koska Jumala olisi voinut ennen aikojen alkua päättää, että syntien sovitus ei vaadi häntä uhraamaan itseään itselleen.

Jätit muuten vastaamatta, että mitä Jeesus uhrasi. Ymmärrän, sillä siihen on hankala vastata, koska loppujen lopuksi Jeesushan ei uhrannut yhtään mitään, sillä ikuiseen olemassaoloon verrattuna mikä tahansa ajallinen käsrsimys on olemattoman pieni.

Et itseasiassa vastannut suoraan edes kysymykseen, että kenelle Jeesus suoritti uhrauksensa. Olen huomannut että uskovat eivät kehtaa sanoa suoraan ja kiertelemättä, että Jeesus uhrattiin Jumalalle. Jälleen kerran ymmärrän miksi tuota ei haluta sanoa; itsekin olen uskovaisena pitänyt tuon asian pohtimista kiusallisena, samoin kuin Jeesuksen "uhrauksen" pohtimista.

• Anonyymi

Ongelmana voi olla että olet vain päättänyt olla uskomatta ja vastustat Pyhää Henkeä. Silloin on vaikeaa uskoa kun ei edes halua uskoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ongelmana voi olla että olet vain päättänyt olla uskomatta ja vastustat Pyhää Henkeä. Silloin on vaikeaa uskoa kun ei edes halua uskoa.

"Ongelmana voi olla että olet vain päättänyt olla uskomatta ja vastustat Pyhää Henkeä."

Enkä ole. Miksi valehtelet? Uskon menettäminen oli minulle aikoinaan kova paikka, joka aiheutti paljon ahdistusta ja tuskaa. Ja sitten sinunkaltaisesi läpimädät ja moraalittomat valehtelijat tulevat kirkkain silmin valehtelemaan että ei kun minä itse valitsin niin. Olen havainnut että törkeä valehteli on tärkeä ja ennenkaikkea rakas osa monen uskovaisen uskoa. Ilmeisesti myös sinun.

Ongelma on se, että sinä valitset venkoilla kysymysten edessä. Ongelma on se, että kysymyksiin vastaamisen sijaan valitset alkaa levittää valheita kysyjästä.

"Silloin on vaikeaa uskoa kun ei edes halua uskoa."

Tuo on vain uskovaisten hätävalhe, jonka avulla he yrittävät kääntää asian niin, että se olisi jotenkin ateistien vika kun uskovilla ei ole tarjota perusteita väitteille.
        En minä uskonut lopputalvesta 2022 että Venäjä hyökkää Ukrainaan, vaan olin aivan varma että taaskaan joukkojen siirroista ei seuraa sotaa. En olisi halunnut uskoa että Venäjä todella aloittaa täysimittaisen sodan naapurimaataan vastaan. Silti uskoin hyvin melkein saman tien kun asiasta ensi kerran kuulin. Koska usko ei ole valinta. Se, ettei usko jotain, ei ole mikään kirous, joka estää uskomasta, jos näyttöä ilminee.

Unohdit vastata kysymykseen:
        Mitä Jeesus uhrasi? Vai onko hiljaisuus myöntämisen merkki siitä, että olet yhtä mieltä kanssani että Jeesus ei uhrannut mitään.

Ja kun kerran et löytänyt mitään huomautettavaa viestissäni esittämistäni huomioista, voimme ilmeisesti olla yhtä mieltä siitä, että kristinuskon mukainen Jumala ei joko ole kaikkivaltias tai sitten ristiinnaulitseminen oli tarpeetonta teatteria.

• Anonyymi
        siare kirjoitti:

"Ongelmana voi olla että olet vain päättänyt olla uskomatta ja vastustat Pyhää Henkeä."

Enkä ole. Miksi valehtelet? Uskon menettäminen oli minulle aikoinaan kova paikka, joka aiheutti paljon ahdistusta ja tuskaa. Ja sitten sinunkaltaisesi läpimädät ja moraalittomat valehtelijat tulevat kirkkain silmin valehtelemaan että ei kun minä itse valitsin niin. Olen havainnut että törkeä valehteli on tärkeä ja ennenkaikkea rakas osa monen uskovaisen uskoa. Ilmeisesti myös sinun.

Ongelma on se, että sinä valitset venkoilla kysymysten edessä. Ongelma on se, että kysymyksiin vastaamisen sijaan valitset alkaa levittää valheita kysyjästä.

Tuo on vain uskovaisten hätävalhe, jonka avulla he yrittävät kääntää asian niin, että se olisi jotenkin ateistien vika kun uskovilla ei ole tarjota perusteita väitteille.
        En minä uskonut lopputalvesta 2022 että Venäjä hyökkää Ukrainaan, vaan olin aivan varma että taaskaan joukkojen siirroista ei seuraa sotaa. En olisi halunnut uskoa että Venäjä todella aloittaa täysimittaisen sodan naapurimaataan vastaan. Silti uskoin hyvin melkein saman tien kun asiasta ensi kerran kuulin. Koska usko ei ole valinta. Se, ettei usko jotain, ei ole mikään kirous, joka estää uskomasta, jos näyttöä ilminee.

Mitä Jeesus uhrasi? Vai onko hiljaisuus myöntämisen merkki siitä, että olet yhtä mieltä kanssani että Jeesus ei uhrannut mitään.

Ja kun kerran et löytänyt mitään huomautettavaa viestissäni esittämistäni huomioista, voimme ilmeisesti olla yhtä mieltä siitä, että kristinuskon mukainen Jumala ei joko ole kaikkivaltias tai sitten ristiinnaulitseminen oli tarpeetonta teatteria.

Sinä voit palata uskoon. Niinkauan kuin on elämää on toivoa.

Matteus 7:7-8 ”Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.”

Syntien katuminen on tärkeä osa uskoa.

Lue teksti "Syntisille":

https://jeesusonherraturku.wordpress.com/2021/07/05/syntisille/

• Anonyymi
        siare kirjoitti:

Viesteistäsi paistaa läpi pilkkaava sävy. Kannattaa lopettaa väärien oppien ja ateististen pilkkaavien tekstien lukeminen netistä. Ne voivat eksyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä voit palata uskoon. Niinkauan kuin on elämää on toivoa.

Matteus 7:7-8 ”Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.”

Syntien katuminen on tärkeä osa uskoa.

Lue teksti "Syntisille":

https://jeesusonherraturku.wordpress.com/2021/07/05/syntisille/

teksti "Syntisille":"

Luin, mutta en näe miksi minun olisi pitänyt tehdä niin. Siinä toistellaan vain lukemattomia kertoja kuulemiani väitteitä ja kehotuksia. Tuossa ei ollut yhtään mitään, mitä en olisi kuullut kyllästymiseen asti. Kuvittelistko sinä vilpittömästi että nuo asiat tulisivat minulle uutena?

Tuo vaikuttaa sitä paitsi olevan tarkoitettu niille, jotka ovat jo valmiiksi uskossa. Tämä mielikuva tuli esim. tästä kysymyksestä:
        "mitä sinä aiot tehdä lepyttääkseen Jumalan vihan, sovittaaksesi kaikki syntisi ja välttyäksesi rangaistukselta, jonka olet niin oikeutetusti ansainnut?"

En aio tehdä mitään koska, en usko että Jumalaa saati tuollaista rangaistusta on olemassa. Tuo kysymys on täysin merkityksetön sellaiselle, joka ei usko.

Voihan nyt sentään, unohdit vastata kysymykseen:
        Mitä Jeesus uhrasi? Vai onko hiljaisuus myöntämisen merkki siitä, että olet yhtä mieltä kanssani että Jeesus ei uhrannut mitään?

• Anonyymi kirjoitti:

Viesteistäsi paistaa läpi pilkkaava sävy. Kannattaa lopettaa väärien oppien ja ateististen pilkkaavien tekstien lukeminen netistä. Ne voivat eksyttää.

"Viesteistäsi paistaa läpi pilkkaava sävy."

Vai niin. Mutta hyvä että en ilmeisesti tehnyt mitään asiavirheitä tai päättelyvirheitä, kun et niistä huomauta?

"Kannattaa lopettaa väärien oppien ja ateististen pilkkaavien tekstien lukeminen netistä."

Juu, kyllä uskovien omat kirjoitukset riittävät tekemään heistä pilkkaa. Ei siinä tarvita mitään ateisteja, kun uskovat itse valitsevat kiemurrella selkärangattomasti kysymysten edessä ja valehdella estoitta uskoaan puolustaakseen. Asenteeni on peräisin uskovien kirjoituksista tai keskusteluista, joissa olen ollut mukana tai joita olen seurannut sivusta. Yksikään ateisti ei ole opettanut minua suhtautumaan nurjasti uskovaisiin tai uskontoon. Sen ovat opettaneet uskovaiset täysin itse.

Mitä Jeesus uhrasi? Vai onko hiljaisuus myöntämisen merkki siitä, että olet yhtä mieltä kanssani että Jeesus ei uhrannut mitään?

• Anonyymi
        siare kirjoitti:

"Viesteistäsi paistaa läpi pilkkaava sävy."

Vai niin. Mutta hyvä että en ilmeisesti tehnyt mitään asiavirheitä tai päättelyvirheitä, kun et niistä huomauta?

"Kannattaa lopettaa väärien oppien ja ateististen pilkkaavien tekstien lukeminen netistä."

Juu, kyllä uskovien omat kirjoitukset riittävät tekemään heistä pilkkaa. Ei siinä tarvita mitään ateisteja, kun uskovat itse valitsevat kiemurrella selkärangattomasti kysymysten edessä ja valehdella estoitta uskoaan puolustaakseen. Asenteeni on peräisin uskovien kirjoituksista tai keskusteluista, joissa olen ollut mukana tai joita olen seurannut sivusta. Yksikään ateisti ei ole opettanut minua suhtautumaan nurjasti uskovaisiin tai uskontoon. Sen ovat opettaneet uskovaiset täysin itse.

En ole yhtä mieltä kanssasi mutten aio kiistellä enempää.

Omien sanojesi mukaan pidät Jeesuksen sijaiskärsimystä(Kun Jeesus antoi henkensä, kuoli edestämme ja kärsi syntiemme rangaistuksen ristillä) "olemattoman pienenä". Sanoit:

"sillä ikuiseen olemassaoloon verrattuna mikä tahansa ajallinen käsrsimys on olemattoman pieni."

Semmoiselle joka tunnustaa syntisyytensä ja janoaa vanhurskautta (syyttömyyttä) on Jeesuksen uhraus äärettömän arvokas. Ilman sitä ei olisi ollut mitään mahdollisuutta saada rikoksensa anteeksi, parantua ja saada iankaikkista Elämää.

1. Johanneksen kirje 1
        [8] Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omien sanojesi mukaan pidät Jeesuksen sijaiskärsimystä(Kun Jeesus antoi henkensä, kuoli edestämme ja kärsi syntiemme rangaistuksen ristillä) "olemattoman pienenä". Sanoit:

"sillä ikuiseen olemassaoloon verrattuna mikä tahansa ajallinen käsrsimys on olemattoman pieni."

Semmoiselle joka tunnustaa syntisyytensä ja janoaa vanhurskautta (syyttömyyttä) on Jeesuksen uhraus äärettömän arvokas. Ilman sitä ei olisi ollut mitään mahdollisuutta saada rikoksensa anteeksi, parantua ja saada iankaikkista Elämää.

1. Johanneksen kirje 1
        [8] Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

Ristinkuolemansa jälkeen Jeesus nousi kuolleista. "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet." Ilm. 1:17

"Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan" 1 Kor. 15:3

• Anonyymi kirjoitti:

1. Johanneksen kirje 1

"En ole yhtä mieltä kanssasi mutten aio kiistellä enempää."

Eli et osa kertoa mitään asia- tai ajatusvirhettä viesteissäni.

"Semmoiselle joka tunnustaa syntisyytensä ja janoaa vanhurskautta (syyttömyyttä) on Jeesuksen uhraus äärettömän arvokas."

Niin. Mutta Jeesuksen itsensä kannalta se on olemattoman pieni. Minun ja kenen tahansa muun Jeesukseen uskomattoman kannalta ristinkärsimyksellä ei ole mitään arvoa.

"uhraus äärettömän arvokas. Ilman sitä ei olisi ollut mitään mahdollisuutta saada rikoksensa anteeksi, parantua ja saada iankaikkista Elämää."

Ilmeisesti et pidä Jumalaa kaikkivaltiaana? Kaikkivaltias Jumalahan voisi antaa synnit anteeksi ja lahjoittaa ikuisen elämän ilman mitään ristiinnaulitsemisteatteria.

Mitä Jeesus uhrasi? Puhut miten tuo uhri on äärettömän kallis, muttet osaa edes sanoa, mikä se on.

• Anonyymi

Kuuluuko aloittaja siihen joukkoon jolle Jeesus sanoi tulevansa näiden elinaikana. Jos näin on ,olet saavuttanut lähes 2000 vuoden iän ja jo sen takia kunnioitan sinua. Muussa tapauksessa ehdotan että otat ihan rauhallisesti . Shalom

• Anonyymi

Voimme rukoilla ateistien puolesta. Heitä ei ehkä kukaan ihminen voi auttaa, mutta Jumalalle kaikki on mahdollista! Hän voi auttaa ateisteja parannukseen.

• Anonyymi

Tavallisin syy siihen, että kristityt luopuvat Herrasta, on se, että he seuraavat vääriä oppeja, jotka johtavat pois vilpittömästä uskollisuudesta Herralle. He ovat mieltyneet uskontokuntien oppeihin ja kirkon perinteisiin, ja ne ovat olleet heille tärkeämpiä kuin Raamattu. He uskovat enemmän kirkkoon kuin Jumalan sanaan. He ovat niin harjaantuneet haaleaan kirkon ilmapiiriin ja luulevat, että se on normaalia. Kuitenkin, jos me rakastamme totuutta ja meillä on rehellinen kaipaus vapautua uskonnollisesta portosta - totuus tekee meidät vapaiksi.

Ps. Koko maailma on pahan vallassa. Antikristuksen henki vaikuttaa jokaisessa ei-uskovassa.

• Anonyymi

Jotkut kiistävät, että Jeesuksen kuolema oli sovitusuhri. He tarkoittavat, että Jeesus murhattiin, ja murha ei vanhurskauta ketään. Kun he kieltävät, että Jeesus kuoli syntiemme tähden, he ovat tottelemattomia eivätkä usko Jumalan evankeliumia. Jeesus ja hänen sovitusuhrinsa muodostavat Jumalan evankeliumin perustan.

Tottelemattomuudellaan, että he eivät usko Jeesukseen ja hänen sovitusuhriinsa, he riistävät itseltään (ja niiltä, jotka uskovat heidän oppiinsa) kaiken mahdollisuuden tulla Jumalan luo. He eivät voi saada syntejään anteeksi. He altistavat sekä itsensä että ne, joita he yrittävät opettaa, todella hengenvaaralle! Jumala ei anna anteeksi mitään muuta kuin Jeesuksen sovitusuhrin kautta ristillä. "Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima." 1. Kor. 1:18.

• Anonyymi

Ei ketään koetella yli voimien. Jumala tarjoaa aina pelastustietä tai antaa voimaa kestää koetus. Mutta on niin ylpeää porukkaa jotka antaa ennemmin kielensä mädäntyä suussa kuin taipuu kiittämään Jumalaa lukee Raamatussa.

Jeesus oli Jumala joka uhrasi oman elämänsä syntisten ja maailman pelastamiseksi. Hänestä jäi muistoksi kirkko, Pyhä Ehtoollinen, Pyhä Henki sekä HENKÄYS joka on inkarnaatiot kuten Profeetta Isa. On myös niin että on onnistuttu ylösnostamaan Jumalan ymmärryksestä eli kasvojen kirkkaudesta fragmentteja jotka on asetettu Intiassa puolijumaliksi. Sitä kuvaa valtaistuimen päällä oleva sateenkaari.

Mikä ihme saa ajatteleen että Jeesus oli pelkkä ihminen jolla ei ollut paljoa uhrattavaa muihin ihmisiin nähden. Ei, vaan hän oli Jumala joka uhrasi elämänsä. Ja hänelle jäi testamentti ja perikunta johon kuului mm. Jumalan Pojat ja 12 apostolia niin jopa saatana kuului perikuntaan jos hyväksyy johdatuksen.

• Anonyymi

Ateismiuskonnossa olevien vastauksia ei tietenkään tule edes lukea.

• Anonyymi

Mikä auttaa? Täällä suora vastaus kysymykseen:

www.Jeesuspelastaa.com

• Anonyymi

Kuka auttaa ...ei kukaan ...normaali kierto jatkuu ...sama tilanne ateistilla ja kristityllä; fyysinen keho tuhoutuu, sielu + sydänkeskus irtautuvat antimateriakehosta ja uusi elämä alkaa uudessa fyysisen + antikehon yhdistelmässä jollakin 3D-kärsimysplaneetalla ...ei Maassa.
      Ps. ateisti on lähempänä totuutta kuin kristitty, mutta kuitenkin molemmilla opinnot jatkuvat kärsimyksen polulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4358
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      144
      3120
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2428
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2343
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      1985
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      150
      1411
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe