Tällanen ois nyt

Anonyymi-ap

Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen kun kysyttiin kauniin kuuloisia biisejä. Nyt on fifty-sixty linkitinkö tämän tänne joskus aiemmin vai en, luultavasti en. https://www.youtube.com/watch?v=kFKg0kc3wDU. 20:30-24 min ja 37 min ja siitä eteenpäin on hyviä kohtia. Cut on syytä vääntää täysille ilmeisesti. 22 min kohdalla niin on noin sekunnin ajan. EQ2 on kohdassa 22:45. Minun on vielä säädettävä sen kanssa yhden biisini suhteen, jotta saan soundin säröttömäksi. Siinä on toistaiseksi mukana sellaista ylimääräistä kohinaa. Varmasti pystyy muillakin tavoin manipuloimaan sitä. Parasta aloittaa helpoimmasta ja pitää homma muutenkin simppelinä. Kunhan vain tietää suunnilleen mitä on tekemässä.

6

175

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää oli aika mielenkiintoinen.
      Pitää varmaan jostain keksiä lisää
      tietoa ja alkaa tekee tollasta.
      Kiitti.

• Anonyymi

Harmlessia kun käyttää niin kaiun saa parhaiten kun käyttää Reverbiä ja sieltä valitsee Cathedral. Volyymi täysille. Sitäkin mielenkiintoisempi on Harmlessin delay. Sieltä classic tai ping-pong on mieleeni. Sitten kun vääntelee niitä kolmea nappulaa eli vol, fb ja time, niin jo valmiin biitin voi saada synkroniin delayn kanssa. Kun nuo kolme nappulaa vääntää suunnilleen yhtä suuriksi, niin tasapaino on hyvä niiden välillä. Vol voi olla suurempi kuin nuo muut. Time on siitä kummallinen että jos sen vääntää täysille niin biisi voi jäädä soimaan jopa yli minuutiksi, puoleksitoista minuutiksi sen jälkeen vaikka pistäisi stopin soittamiselle.

Fruit kick on helpoin tapa luoda taustabiitti ja Plucked! on mukavan yksinkertainen systeemi jota voi kokeilla. Beepmap on myös simppeli mutta se antaa omituisia ääniä. - Aloittaja.

• Anonyymi

Nooh Emmä ymmärrä mitään noista mut ei se mitään 🙃

• Anonyymi

No näin. Lähti siivilleen ja lentoon siinä missä sanoitkin. Pesin ikkunoita tämän tahtiin. Yhtä hapuilevaa oli alkuun minun ikkunananpesukin. Vuoteen ehti unohtaa miten se helpoiten tehdään. Tänä vuonna pitää olla etikkaa ja pari pisaraa sitruunaa :)
      🐾

• Anonyymi

minua ärsyttää lukea noitas raamatunkertomuksiayhteenpötköön.

Asia ja kappalejako esim näin..

Murhamusteeri alkaa selvitä joka alakerrassa tapahtunut...

• Sylenth1, sitä olen himoinnut.
      Nykyään ei vaan ole aikaa viilata äänimassoja FL-studiossa. Jos jotain uutta softaa ostaa, sen pitää tulla välittömästi käyttöön.

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3269
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2962
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1709
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1677
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1665
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe