Millä alustalla pettäjä viestii

Anonyymi-ap

Jos ei halua asentaa paljastavaa appia ja varoo tekstarin ja puhelun jättämiä jälkiä

16

541

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kik, Snapchat, näistä häviää viestit automaattisesti. Tekstiviestit ja Instagram soveltuvat myös. Whatsapp, jos eri nimellä. Viestit on asetuksista muokattava hiljaisiksi.

    • Anonyymi

      Neroimpia tapoja, joita olen nähnyt kuullut
      - molemmilla suhteen osallisilla paikannin ja näkevöt milloin toinen lähtee liikkeelle eli ei muuta viestintää
      - vähän kuin huumekaupassa, laitetaan viesti johonkin ketjuun ja sen perusteella osataan liikahtaa edellisella kerralla tai muuten aiemmin sovittuun paikkaan tai olla liikahtamatta eli ei keskinäistä viestintää lainkaan.
      - Somepäivitys ihan mitä vaan liibalaabaa ja ainoana tarkoituksenaan antaa merkki ajankohdasta

    • Anonyymi

      Eräs uskoton tapaus viestii niin, että sillä on autossa Anroid laitteet ja sillä toisella osapuolella paikannuslupa ja se sit vaan ajelee sinne minne autokin. Eli ei tarvita viestintää eikä lisälaitteita.

    • Anonyymi

      Jos ei ole mitään luottoo toiseen, niin kannattaako olla edes yhdessä?

      • Anonyymi

        Kun saa kiinni pettämisestä, saa mielenrauhaa. Silloin tietää, ettei itse ole se sekopää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun saa kiinni pettämisestä, saa mielenrauhaa. Silloin tietää, ettei itse ole se sekopää.

        2024-05-25
        Olet niin oikeassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun saa kiinni pettämisestä, saa mielenrauhaa. Silloin tietää, ettei itse ole se sekopää.

        Mua hakuttiin hulluksi harhaluuloseks ja mies etsi oikeen diagnoosia.. kun jäi kiinni.eikä myönnä vieläkään.


    • Anonyymi

      Ei voi pettää, jos ei oo suhteessa.

    • Anonyymi

      Noloimmat käyttävät puhelinta millään tavoin alustana, ellei sitten halua jäädä kiinni. Kaikesta jää jälki.

      Jos haluaa viestiä riskittä keinot pitää olla kuin huumekauppiailla.. Toisaalta samanlaista sontaa ovat pettäjätkin. Tai pahempaa.

      Onneksi on karma :)

    • Anonyymi

      -Ainakin:
      . TekstiTVn keskustelut
      - mikä tahansa somepäivitys tai kommentti sovittuun keskusteluun jossain
      - puhelimen peilaaminen esim Samsung Smart switch työkalulla ja toinen näkee, tietää ja kuulee kaiken eikä jää mitään jälkeä
      - sijainnin jakaminen
      - tunnukset johonkin kuten Google, office tms

      Ei tarvitse olla mitään jälkiä jättävää sovellusta.

      Fyysinen liikkuminen kohteeseen näkyy kuitenkin aina.

    • Anonyymi

      Tinder-tamarat keksivät kyllä keinonsa..

    • Anonyymi

      Kyllä tämä suo’i25, tori, messenger, whatsup on ollut mm'm niitä alustoja

    • Anonyymi

      On aika tyhmiä pettäjiä. Eihän tommoset mene läpi seulasta ! 😂

    • Anonyymi

      Samoilla alustoilla saa savustettua rotat koloistaan suoraan loukkuun.

      • Anonyymi

        Näin on. Niillä kun on tuo vauhtisokeus valtava. Paljastavat ihan itse oman typeryytensä ja tekevät lähipiirissä maineensa menneen talven lumiksi. Luulisi tuo joskus hävettävän.


    • Anonyymi

      Kiima ei hävetä. Jotkut taas ovat sairaalloisia saalistajia sinänsä kiimatta.
      Rotat saa koloistaan savulla ja se on myös hauskaa.
      Ensin hermostuttaa kauheasti ja sit vaan suoraan loukkuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3595
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3106
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2593
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2102
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2095
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1917
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1725
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1722
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      286
      1422
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1342
    Aihe