Nälänhätä ja sota syksyllä Suomeen

Anonyymi-ap

Puheesta sa käsityksen että se tapahtuu 2024 vuoden syksyllä.

Ainakin itse ostan loppukesästä paljon kaikenlaisia säilyviä ruokia.

Olen miettinyt tälläaista ratkaisua kun olen tietoinen että Venäjä hyökkää Suomeen enkä kerro mistä sen tiedän kun täällä on jumalattomia irvileukoja, jotka eivät minua usko ja irvailevat kunnes tilanne on toteutunut. He vihastuttavat yksinkertaisuuksillaan mua suuresti. Saanko toimia kristittynä Jumalan luvalla näin:

Ilmeisesti jostain pitäisi asekin saada kun vien yhden murhaajistani mukananikin. Mieluummin niin monta kuin vaan ehdin. Mutta pakoon en lähde vaan kuolen aseen kanssa.

Onko mulla siihen Jumalan sallima oikeus?

1.40-1.56

https://www.youtube.com/watch?v=qG2ditfo2iE

En tiedä kuinka tuo mies sai tietonsa, mutta minullakin lienee samasta paikasta tieto tullut. Minä vaan olen tietämätön kaikista uskonasioista niin haluaisin mielelläni vastauksen. Jos Jumala haluaa niin voin kuolla ampumatta vihollista mutta taka-ajatus omalla aseellisella vastarinnalla on siinä että se helpottaisi Suomen armeijan jonkun sotilaan elämää tulevaisuudessa: Kun ammun vihollisen niin se ei enää voi tappaa suomalaista sotilasta tai siviiliä eli olisi sillä tavalla hyvä homma? Elossa säästynyt suomalaissotilas voi sitten ennen rauhaa ehtiä tappamaan vaikka 7000 vihollissotilasta käyttäen droneja yksittäisin sotilaisiin ja vaika johonkin sotalaivaan, jossa on paljon venäläisiä Putinin verikoiria.

22

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikista tärkeintä olisi, että rukoilisit nyt Suomen ja rauhan puolesta. Tuskin Venäjän resurssit riittävät hyökkäämään NATO-maahan. Ukrainassakin tuntuu olevan ihan tarpeeksi. Kaikkihan tietysti teoreettisesti on mahdollista, koska siellä rikollinen ja täysiä järjettömyyksiä tekevä hallinto on todellisuutta. Kaikista suurimman vahingon pitkälle tulevaisuuteen Venäjän johtajat ovat tehneet nyt omalle maalleen Ukrainaan hyökkäyksen seurauksena. He ovat tehneet omasta maastaan terroristi-valtion.

      Voimia!

    • Anonyymi

      Ja entä sitten kun tämä ennustuksesi ei toteudukaan? Oletko nöyränä sen edessä, että levittelet valheita, vai keksitkö uuden ajan?

      Voin lohduttaa sinua sillä meinaan, ettei Venäjällä ole yksinkertaisesti resursseja aloittaa toista sotaa päällekäin. Varsinkaan nyt kun Suomi on osa Natoa.

      En tiedä miten ruokapula edes voisi tulla ensi syksyksi. Näin globaalilla aikakaudella se ei enää ole mahdollista oikein mitenkään tuollaisella aikavälillä.

      • Anonyymi

        Olet valehtelija itse.

        Valehteleuasi: "tämä ennustuksesi"

        Totuus: Videolla miehen kertoma profetia.

        Valheesi: " levittelet valheita "

        Totuus: Jaoin videon

        Olet valehtelija ja sinut ja syyttyittesi kautta tapatuneet valehtelut ovat palstalla tutut. Rikoksesi saat maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet valehtelija itse.

        Valehteleuasi: "tämä ennustuksesi"

        Totuus: Videolla miehen kertoma profetia.

        Valheesi: " levittelet valheita "

        Totuus: Jaoin videon

        Olet valehtelija ja sinut ja syyttyittesi kautta tapatuneet valehtelut ovat palstalla tutut. Rikoksesi saat maksaa.

        Uskovaiset ovat menneet täysin sekaisin. Mutta ryömikää toki vaikka maakuoppaan säilykepurkkien kanssa nälänhätää odottamaan.🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset ovat menneet täysin sekaisin. Mutta ryömikää toki vaikka maakuoppaan säilykepurkkien kanssa nälänhätää odottamaan.🥱

        Höpsis. Uskovilla kristityillä ei ole tässä pahenevassa tilanteessa pelättävää. Odotamme pian tapahtuvaa ylöstempausta taivaaseen, turvaan pois täältä.

        Ne, jotka pelkäävät, ovat saatanan seuraajia. He näkevät olemassaolonsa vain syntymästä kuolemiseen tapahtuvana jaksona. Siksi he pelkäävät kuolemaa. Kokeilkaa Jeesusta. Jos ette pidä hänestä, saatana kyllä ottaa teidät takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset ovat menneet täysin sekaisin. Mutta ryömikää toki vaikka maakuoppaan säilykepurkkien kanssa nälänhätää odottamaan.🥱

        Säilytetään nyt terve järki päässä.
        Nyt tulee monenlaisia sanomia.
        Kaikki täytyy koetella.
        Pieni ruokavarasto on tietysti ihan hyvä olla olemassa.
        Jumala antaa viisautta omilleen.
        Paniikkiin ei ole aihetta.
        Rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet valehtelija itse.

        Valehteleuasi: "tämä ennustuksesi"

        Totuus: Videolla miehen kertoma profetia.

        Valheesi: " levittelet valheita "

        Totuus: Jaoin videon

        Olet valehtelija ja sinut ja syyttyittesi kautta tapatuneet valehtelut ovat palstalla tutut. Rikoksesi saat maksaa.

        "Totuus: Videolla miehen kertoma profetia."

        Toit kylläkin esille itsesi tässä aloituksessa.

        "kun olen tietoinen että Venäjä hyökkää Suomeen"

        Ja sitten jatkoit

        "enkä kerro mistä sen tiedän "

        Eli et enää puhunut videosta.

        Toin esille perusteluja miksi tämä ennustus ei ole realistinen. Et kuitenkaan osannut siihen sanoa mitään. Minulle nuo asiat ovat itsestään selviä, enkä menisi uskomaan jotain satunnaista internet huijaria. Puhumattakaan levittelemään sellaista.

        Otan vielä esille syksyllä Suomessa olevan aikamoisesti satoa. Jo synkällä keskiajalla se nähkä alkoi tulemaan vasta joulun jälkeen. Siis ajalla kun ruoka ei liikkunut nopeasti maasta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis. Uskovilla kristityillä ei ole tässä pahenevassa tilanteessa pelättävää. Odotamme pian tapahtuvaa ylöstempausta taivaaseen, turvaan pois täältä.

        Ne, jotka pelkäävät, ovat saatanan seuraajia. He näkevät olemassaolonsa vain syntymästä kuolemiseen tapahtuvana jaksona. Siksi he pelkäävät kuolemaa. Kokeilkaa Jeesusta. Jos ette pidä hänestä, saatana kyllä ottaa teidät takaisin.

        "Höpsis. Uskovilla kristityillä ei ole tässä pahenevassa tilanteessa pelättävää. Odotamme pian tapahtuvaa ylöstempausta taivaaseen, turvaan pois täältä."

        https://ekumenia.fi/aineistot/laiva-ekumeenisen-liikkeen-tunnuksena-ja-muista-tunnuksista/
        "LAIVA ON TUNNETTU VERTAUSKUVA SEURAKUNNASTA ELI KIRKOSTA , jossa Kristus on kapteeni. Jo vanhan ajan kirkollisiin opettajiin kuulunut Hippolytos käytti tätä vertausta todeten: MAAILMA ON MERI, JOLLA KIRKKO PURJEHTII KUIN LAIVA, MUTTA AALLOT EIVÄT VOI SITÄ TUHOTA. Laivan mastona on risti, koska pelastus on Jeesuksen ristin varassa, mutta samalla ilmaistaan, että Kristus itse on mukana kirkkonsa elämässä ja OHJAA SEN TAIVAASEEN."

        Kyllä nyt pahasti näyttää siltä, että nämä teidän johtajanne eli Babylonin kaupustelijat ovat pelkkiä HUIJAREITA ja osoite taivaan sijasta on ==> MEREN POHJAAN!

        Ilm.18
        19 Ja he heittivät tomua päänsä päälle ja huusivat itkien ja surren ja sanoivat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia [Babylon], jonka kalleuksista rikastuivat kaikki, joilla oli #LAIVOJA MERELLÄ#, kun se yhdessä hetkessä ==> TUHOUTUI!"


      • Anonyymi

        Riivaajahenget eivät koe katumusta tai nöyryyttä. Aina edellisen valheen perään kertovat vain uuden valheen. Näin hellarit ovat toimineet jo päälle sata vuotta Suomessa. Kyseessä on liiketoiminta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset ovat menneet täysin sekaisin. Mutta ryömikää toki vaikka maakuoppaan säilykepurkkien kanssa nälänhätää odottamaan.🥱

        Aidot Jumalan lapset eivät mene sekaisin, mutta nämä eivät tätä olekaan, vaan huijareita.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ennen uskovaisillakin oli vielä järki päässä. Surullista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen uskovaisillakin oli vielä järki päässä. Surullista...

        Milloin muka...????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin muka...????

        Olet huorintekijä mitä ilmeisemmin.


    • Anonyymi

      Suomalaiset ns. nötkötti ja kalasäilykkeet ovat surkeita, joten niitä ei ainakaan kannata ostaa, yrittävät kaupata hirveällä hinnalla jopa särkeä ja kirjolohta syötävänä kalana.

    • Anonyymi

      näin eilen videon, jossa kerrottiin Venäjän hyökkäävän Suomeen jollei Suomi nöyrry parannuksentekoon synneistään.Eilen myös oli yksi vuojen jännittävinmistä päivistäni. Ihan turhaan jännitin mutta olen isoissa jutuissa sellainen jäykistyjä, alan vaan jännittämään etukäteen, mutta kun jännitystilanne on sitten meneillään niin en oo millänsäkään siitä Se on ärsyttävää jännittää negatiivisella tavlla kun itse tilanteessa on ihan neutraali olo, jopa nautittava! Olen Herralta apua jännitykseeni anonut ja kaipa tämä on sitten ihan ok kun siinä kaikkein vaikeimmalla hetkellä jännitäkään kun näkee että hommassa ei ole mitään vaikeuksia tai jännitykselle syytä.

      Olen aika varma etti suomalaiset tee parannusta, joten itse satsaan varmujen vuoksi lisäostoksiin säilykkeijen osalta ja laajennan kotipuutarhaani.

      Nyt alan syömään savustettua lohifilettä kun vielä ehtii ja sitä vielä saa kaupasta. Juomana Sprite.Saapa nähdä toteutuuko se profetija. Itsekin olen näh yt päännävyn 2022jKr. jossa Venäjä hyökkää Suomeen näkemäni perusteella joko keväällä tai syksyllä. Siksikin tämä syksy ajankohtana sopisi omaan näkymääni.

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Koska Jumala on hyväksynyt syntiä, eli katsonut syntiä sormien lävitse. Täysin väärä väite Jumalasta.

    • Anonyymi

      JUU KYLLÄ KYLLÄ, ....SÄILYKE RUOKIA PALJON JA MUUTA KUIVAA MUONAA JA PUU-UUNIN PANKOLLE MAKAAMAAN.
      ISLAMILAISENA SINULLA ON JUMALAN LUPA TAISTELLA JA TAPPAA VÄÄRÄUSKOISIA VENÄLÄISIÄ. TAIVAASEEN PÄÄSYN VARMISTAT NÄIN.
      VOI NIITÄ TAPPAA ENEMMÄNKIN, VAIKKA KAIKKI 140 MILJOONAA, NÄIN VARMISTAA RAUHA.

    • Anonyymi

      Tulisi jo ydinsota loppuisi ihmisten riitely ja kärsimyksen kerralla

    • Anonyymi

      Miten NATO ja Suomi valmistautuu parhaillaan sykyn 2024 aikana alkavaan sotaan?

      Onko miinoja ja kuita viety raja-alueille ja bunkkereita ja ojia tehty sekä kaikkea muutakin?

      Ilmeisesti sodanjohto ei ymmärrä sodan ilmoitetuksi 2024 ja että nyt on alettava jo vimäään joukkoja valmiiksi etulinjaan ja alettava Suomen keskittymään omaan sotarintamaansa vähentämällä sotaapuja ukrainaan.

      Suomi tarvitsee paljon miinoja rikollisia varten, sekä drooneja ja harjoittelua drooneilla, jotta voi himasta iskeä droonilla rikollisia päin lentää räjäyttäen.

    • Anonyymi

      Raugan jatkumisen todennäköisyys on 1: 100000000000000000000000000000 miljoonasta triljoonasta Venäjän sotien lopettamiselle ennen kuin se on saanut osansa ydinpommeista Venäjällekin. Venäjä ydinpommeilla muille kuoppaa kaivaa mutta siihen se Rikollisten maa itsekin kaatuu aikanaan.

    • Anonyymi

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Konflikteja saattaa olla maan sisäisiäkin. Sähkökatkoja, lakkoja, tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      93
      1973
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      417
      1532
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1293
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1086
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      72
      1031
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      986
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      969
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      959
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe