kaukana ihanteesta

Anonyymi-ap

onhan se ihme juttu , aina tulee törmättyä huonokäytöksisiin miehiin.
röyhtely, maiskuttelu, piereskely,kiroilu,ruoan hotkiminen, äänekäs, kauhean läheisyydenkipeä,herkkä, haukkuu muita, aina piti keksiä sille tekemistä, korkea ääninen, juntti, epäsosiaalinen ihmisten kanssa. oli tietävinään, vaikka tosiasiassa ei tietänyt kuin hyvin vähän.kuorsasi, sille ei tosin voi itsekään mitään, ylimielisyyttäkin oli, tuntui että se ihastui kaikkiin naispuolisiin keknen kanssa oli juttelemassa. arvaamattomia yllätyksiä. velkainen mies. kömpelö liikkeissään, ei osannut ottaa minua huomioon oikeissa asioissa.
arvatkaapa, olinko väsynyt kun lähdin suhteesta. nyt olen alkanut toipumaan. toki hyvät asiat ovat pinnalla vielä, sillä niitäkin oli. mutta oli erittäin väsyttävä suhde. erohan tästäkin tuli. kohti uutta elämää.

8

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen siitä saa kun erehtyy hommaamaan uskollisen lemmikin koiran tilalle jotain uutta tuovaa joka ei kulje pelkästään talutusnuorassa ja hauku vain käskettäessä :D

• Anonyymi

Sivusta totean, että jos miehet isommassakin määrin ovat tuollaisia, niin koira kieltämättä on parempaa seuraa ja turvallisempikin. Itse tosin en koiraa halua, sillä lemmiki teettää myös työtä, mutta ilman miesseuraa on parempi kuin aloituksessa kuvatun kaltaisen miehen kanssa.

• Anonyymi

Vaan ei kaikki miehet niinkuin ei kaikki naisetkaan ole samasta puusta veistettyjä.

• Anonyymi

Juu ei muuta ku suuntana eteenpäin

• Anonyymi

Alkoi ressukka vielä itkemään kun ymmärsi että eihän tästä minun puolelta mitään tule. Kaikkiin sitä pitää ihmisen hairahtua, uskomatonta.

• 🍑💨 😮 röyh...

• Anonyymi

Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä

• Anonyymi

Alussa ne ovat mitä ihanimpia, jopa pitävät itsestään huolta. Ja sitten se todellinen minä paljastuu ennen pitkää. Se on juuri sitä mitä aloittaja kirjoitti. Tämä siis miehestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7810
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      979
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe