onhan se ihme juttu , aina tulee törmättyä huonokäytöksisiin miehiin.
röyhtely, maiskuttelu, piereskely,kiroilu,ruoan hotkiminen, äänekäs, kauhean läheisyydenkipeä,herkkä, haukkuu muita, aina piti keksiä sille tekemistä, korkea ääninen, juntti, epäsosiaalinen ihmisten kanssa. oli tietävinään, vaikka tosiasiassa ei tietänyt kuin hyvin vähän.kuorsasi, sille ei tosin voi itsekään mitään, ylimielisyyttäkin oli, tuntui että se ihastui kaikkiin naispuolisiin keknen kanssa oli juttelemassa. arvaamattomia yllätyksiä. velkainen mies. kömpelö liikkeissään, ei osannut ottaa minua huomioon oikeissa asioissa.
arvatkaapa, olinko väsynyt kun lähdin suhteesta. nyt olen alkanut toipumaan. toki hyvät asiat ovat pinnalla vielä, sillä niitäkin oli. mutta oli erittäin väsyttävä suhde. erohan tästäkin tuli. kohti uutta elämää.
kaukana ihanteesta
8
461
Vastaukset
- Anonyymi
Sen siitä saa kun erehtyy hommaamaan uskollisen lemmikin koiran tilalle jotain uutta tuovaa joka ei kulje pelkästään talutusnuorassa ja hauku vain käskettäessä :D
- Anonyymi
Sivusta totean, että jos miehet isommassakin määrin ovat tuollaisia, niin koira kieltämättä on parempaa seuraa ja turvallisempikin. Itse tosin en koiraa halua, sillä lemmiki teettää myös työtä, mutta ilman miesseuraa on parempi kuin aloituksessa kuvatun kaltaisen miehen kanssa.
- Anonyymi
Vaan ei kaikki miehet niinkuin ei kaikki naisetkaan ole samasta puusta veistettyjä.
- Anonyymi
Juu ei muuta ku suuntana eteenpäin
- Anonyymi
Alkoi ressukka vielä itkemään kun ymmärsi että eihän tästä minun puolelta mitään tule. Kaikkiin sitä pitää ihmisen hairahtua, uskomatonta.
🍑💨 😮 röyh...
- Anonyymi
Ei muuta kun kohti uusia pettymyksiä
- Anonyymi
Alussa ne ovat mitä ihanimpia, jopa pitävät itsestään huolta. Ja sitten se todellinen minä paljastuu ennen pitkää. Se on juuri sitä mitä aloittaja kirjoitti. Tämä siis miehestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822