Mistä johtuu ?

Anonyymi-ap

Mistä johtuu että ex vaimo jonka kanssa ollaan erottu jo 23 vuotta sitten on alkanut tekemään kiusaa mm lapsillemme kertonut että minulla olisi lapsi jonkun nuoremman naisen kanssa sekä että pahoinpitelin häntä naimisissa olo aikanamme ,en ole koskaan häntä pettänyt enkä pahoinpidellyt ,hän petti minua todistettavasti 3 kertaa (pääsin hänet yllättämään vieraan miehen kanssa 3 kertaa) muista kerroista ei ole muuta kuin kuulo puheet todisteina jotka myönsi aikoinaan osittain paikkaansa pitäviksi ,hän itse haki ja halusi erota ja olin tuolloin liian hyväuskoinen koska en ollut eron kannalla vaan yritin saada liittomme terveelle pohjalle,erottiin ja lapset lähtivät hänen matkaansa ja muutaman kuukauden kuluttua aloitin uuden suhteen joka sinetöitiin avioliitolla ,lapset yksi toisensa jälkeen tultuaan murros ikään muuttivat luokseni kotitaloon jonka vaimoltani lunastin ja josta kuulemma maksoin vaimolleni liian vähän ,no ehkä 20000 euroa vähemmän mitä oli markkinahints johtuen että maksoi tuon summan vaimoni ulos otossa olevia maksuja saadakseni hänen luottotietonsa kuntoo ja että saa asunnon itselleen ja erityisesti lspsillemme ,nyt tekee kiusaa levittämällä minusta perättömiä juttuja ,lapsiltani kuulin että hänellä ja hänen tämän hetkusellä miesytävällää on asttetta vakavampi alkoholi ongelma.

3

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapsenne tässä vaiheessa ilmeisesti ovat jo täysi-ikäisiä ja kykenevät erottamaan oikean väärästä.
      Sinuna en kantaisi liikaa huolta xvaimosi teoista tai sanomisista. Lapsenne näkevät asiat kuinka ne ovat ja ovat olleet jo kauan. Vain toimi huolehtivana ja rakastavana isänä edelleenkin. Kuuntele heitä ja anna mielipiteesi jos sitä kysytään.

      Ikävää että xvaimosi ei kykene elämään ilman alkoholia. Viina ei koskaan ylennä ihmisen omanarvontuntoa. Valitettavasti.

    • Anonyymi

      Haluaa mustamaalaa sinua lasten silmissä. Haluaa ehkä keksiä tekosyitä sille miksi petti. Tietääkö lapset pettämisestä?

      • Anonyymi

        Tietää mutta vetoaa omaan pettämiseensä että minä aloutin pettämisen mutta en ole ikinä häntä pettänyt jospa lapsemmekin sen jo uskoisivat


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      147
      2537
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      414
      2193
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2074
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1364
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1179
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe