Mikä avuksi Hyperventilaatioon ?

Anonyymi-ap

Olen lääkäreille tästä valittanut . Tekeytyvät kuuroksi ! Kun valitan etten pysy pystyssä .

7

239

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis kun minua huimaa yötä päivää .

      • Anonyymi

        kokeile palleahengitystä


      • Anonyymi

        sua ei kuitenkaan silloin huimannut kun pystyit lääkäriin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sua ei kuitenkaan silloin huimannut kun pystyit lääkäriin menee.

        Sinä et tiedä huimauksesta yhtään mitään . Taidat olla erikoistuva yli ikäinen lääkärikandi ?


    • Anonyymi

      Käytä hengitys suojainta suun edessä.

    • Anonyymi

      Aiheuttaisko selkämurtuma tuollaista ?

    • Anonyymi

      Voisin kertoa oman kokemukseni. Sairastuin sisäilmaongelmaan työpaikalla. Meni vuosia ennen kuin aloin epäilemään tätä. Oireita tuli vuosien kuluessa. Alkupuolella tuo hyperventilaatio kiusasi pitkään, öisin ja myöhemmin päivisinkin jouduin hengittämään paperipussiin pahimpien kohtausten aikana.
      Huimaus oli pahin, sitä kesti monta vuotta eikä kukaan lääkäri osannut reagoida siihen mitenkään. Jossain vaiheessa mielialalääkkeitä tuputettiin, mutta tiesin että ne eivät tule auttamaan huimaukseen enkä ottanut, onneksi, tuskin olisin montaa vuotta pystynyt olemaan töissä kun ne olisivat alkaneet lamauttamaan elimistöä entisestään. Hengitys teki sitä jo
      Töissä jouduin uuteen rakennukseen joka myöhemmin osoittautui homepesäksi ja sai käyttökiellon. Oireeni pahenivat nopeasti aina kun oleskelin siellä. Huimaus ja jonkinlainen aivosumu oli kovaa, tuntui että olisin ikäänkuin keikkuvassa veneessä ja kaatuisin koska tahansa maahan. Sydän hakkaa tuhatta ja sataa.
      Nyt tajuan valittaa lääkärille oireiluani työpaikalla ja lääkäri laittaa astmatutkimuksiin, ei mitään. Asia jää siihen,
      Vuosia kuluu ja vointini huononee. En jaksa enää kävellä pitkiä matkoja kun sydän hakkaa ja silmissä pimenee.
      Paikkakunnan muutoksen myötä menin yksityislääärille. Hän ymmärsi tilanteen sisäilmaoireilusta ja hyperventilaatiosta. Sanoi että työterveyslääkärit eivät usein diagnosoi sairautta koska työnantajat joutuvat maksumieheksi ja kieltävät sen. Antoi astamasuihketta vaikka astmaa ei ole todettukaan. Ilmeni myös että minulla on uniapnea. johon sain SPAP koneen.
      Nyt kolmen vuoden jälkeen huimaus on poissa, uniapneata ei enää ole, vointi on kohentunut, kova verenpaine on normalisoitunut. Käytän edelleen astmasuihketta tarvittaessa, kun oleskelen paikoissa jossa on sisäilmaonglemaa, elimistöni reagoi siihen heti, samaten pöllyisessä. ilmassa olo.
      Meitä kaltaisiani on todella paljon, joille lääkärit ei keksi mitään helpotusta koska heitä ei ole koulutettu tällaiseen ongelmaan.
      Sisäilmaongelmaisia taloja on Suomi täynnä, yleensä niissä on koneellinen tuuletus joka vuosien myötä tekee ilmastosta sairasta jota ihmiset hengittää vuosikausia kunnes elimistön puolustus romahtaa. Ikkunoita ei koskaan pidetä auki eikä raitista ulkoilmaa pääse sisään tuomaan happea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe