Miten aloittaa suutelu tai halaaminen?

Timppa

Miten aloittaa suutelu tai halaaminen treffeillä, niin ettei toinen luule että väkisin tyrkytää? Nyt ei ole kyse mistään teini jutusta vaan molemmat ovat yli 25v. Hyviä vinkkejä?

109

108874

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vierekkäin...

      niin laitapa kätesi varovasti hiuksille,sormeilet niskaa ja katsot puhkeaako hymy kasvoille.Jos ei ja jäykistyy neito,odota sopivampaa hetkeä.Puhe on tärkeää...

      • Suutelu

        Mun mielestä ei kannata heti noin vaan alkaa suutelemaan. Muuten mies voi luulla että olet kiihottunut ja haluat ''sitä'' Joten ensin täytyy katsoa toisiaan silmiin kauan kunnes mies/nainen tajuaa että rakastavat toisiaan. ei kannata alkaa suutelemaan kiihkeesti,Vaan rauhallisesti.


      • Anonyymi
        Suutelu kirjoitti:

        Mun mielestä ei kannata heti noin vaan alkaa suutelemaan. Muuten mies voi luulla että olet kiihottunut ja haluat ''sitä'' Joten ensin täytyy katsoa toisiaan silmiin kauan kunnes mies/nainen tajuaa että rakastavat toisiaan. ei kannata alkaa suutelemaan kiihkeesti,Vaan rauhallisesti.

        Mutta sekin saattaa olla oikee tapa että menee vaan suoraa riisumaan toisen ja sillee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sekin saattaa olla oikee tapa että menee vaan suoraa riisumaan toisen ja sillee

        Se on kyllä ihan totta minä tein silleen ja yhes ollaan edelleen


      • Anonyymi

        Minkä takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sekin saattaa olla oikee tapa että menee vaan suoraa riisumaan toisen ja sillee

        mä menin vaan ja riisuin


    • Antti

      Sen jotenkin tuntee/kokee, jos ei oo ihan "sokea". Muistan kuinka ekan kerran tyttöystävän kanssa suudeltiin. Oltiin juteltu koko ilta lähekkäin. Sitten yhtäkkiä molemmat mentiin hiljaiseksi, katottiin toisia silmiin syvälle. Mä sitte rauhallisesti vein huuliani kohti hänen huuliaan. Hän tuli vastaan ja me suudeltiin. Se vaan tuntu silloin oikealta hetkeltä. Ei osaa paremmin selittää.

      • Asijantuntijainsinööri

        Antin kertoma tapa on oikea. Yleensä jos kesken juttelun koskettelee naisen hiuksia ja sivelee, niin nainen jäykistyy ja ei halua suudella.
        Kyllä sen sitten huomaa jos juttu kulkee hyvin ja jossain vaiheessa kun tulee hiljanen heti, ja jos tyttö katsoo pitkään silmiin, niin se on merkki että hän on "lämmennyt sinuun".

        Kaikkein huonoin tapa on jos kännissä yrittää sählätä. Vieläkin nolottaa ne kerrat jossa olen kännipäissäni naiselle sönköttänyt luullen itse että juttelen "fiksuja". Kännipäissään homma on ihan sähläämistä ja kuvittelee itteään naistenmiehiksi ja että nainen pitää jutuista, vaikka todellisuudessa naiset on tuommosis tapauksis hiljaa ja ihmettelee junttimaista käytöstä aina siihen saakka kunnes saa tilaisuuden karata paikalta.


      • nainen
        Asijantuntijainsinööri kirjoitti:

        Antin kertoma tapa on oikea. Yleensä jos kesken juttelun koskettelee naisen hiuksia ja sivelee, niin nainen jäykistyy ja ei halua suudella.
        Kyllä sen sitten huomaa jos juttu kulkee hyvin ja jossain vaiheessa kun tulee hiljanen heti, ja jos tyttö katsoo pitkään silmiin, niin se on merkki että hän on "lämmennyt sinuun".

        Kaikkein huonoin tapa on jos kännissä yrittää sählätä. Vieläkin nolottaa ne kerrat jossa olen kännipäissäni naiselle sönköttänyt luullen itse että juttelen "fiksuja". Kännipäissään homma on ihan sähläämistä ja kuvittelee itteään naistenmiehiksi ja että nainen pitää jutuista, vaikka todellisuudessa naiset on tuommosis tapauksis hiljaa ja ihmettelee junttimaista käytöstä aina siihen saakka kunnes saa tilaisuuden karata paikalta.

        on myös humalassa :D


      • nainen23v.
        nainen kirjoitti:

        on myös humalassa :D

        minä juotin ihastuksen kohteelleni tequilaa ja muutaman shotin jälkeen mies suuteli minua. nyt ollaan naimisisssa :)


      • Onnetontahommaa

        Säälittävää, itse olisin lähtenyt lätkimään heit kun viinapullo esiin kaivetaan, noh juoppo viihtyy juopon kanssa.


    • suuteluun

      Jotkut miehet ovat käyttäneet kanssani katseen voimaa - alkavat siirtää katsettaan hitaasti silmistäni huuliin ja ikäänkuin ohimennen hieman raottavat omia huuliaan. Sitten nopea vilkaisu silmiini, kuin tarkistus reagoinnistani.
      Olen vastannut joko silmiäni siristäen ja samalla huuliani tiukaksi kiristäen tai sitten antanut silmäluomien hieman painua ja raottanut suutani itsekin. Ensimmäinen vaihtoehto on kielto, toinen ilmaisee oman haluni.

      Auttoiko?

      • Mies Etelästä

        Miksi ihmeessä te naiset ette koskaan osaa ilmoittaa tai tehdä mitään suoraan, vaikka teillä väitetään olevan hyvät sosiaaliset taidot, vaan kaikki täytyy viedä mutkan kautta tai tuoda puun takaa?

        Kasvon ilmeet, eleet ja muu ruumiin liikehdintä on epäluotettavimpia viestintätapoja monitulkintaisuutensa vuoksi. Esimerkiksi kuvailemasi huulien tiukaksi kiristäminen, silmäluomien siristäminen ja suun raottaminen lienevät ensisijaisesti tulkittavissa närästysoireiksi.


      • Turhautunut mies
        Mies Etelästä kirjoitti:

        Miksi ihmeessä te naiset ette koskaan osaa ilmoittaa tai tehdä mitään suoraan, vaikka teillä väitetään olevan hyvät sosiaaliset taidot, vaan kaikki täytyy viedä mutkan kautta tai tuoda puun takaa?

        Kasvon ilmeet, eleet ja muu ruumiin liikehdintä on epäluotettavimpia viestintätapoja monitulkintaisuutensa vuoksi. Esimerkiksi kuvailemasi huulien tiukaksi kiristäminen, silmäluomien siristäminen ja suun raottaminen lienevät ensisijaisesti tulkittavissa närästysoireiksi.

        Sama juttu ärsyttää muakin! Joka helvetin asiasta täytyy tehdä mahdollisimman monimutkanen vihjailujen ja eleiden sarja ja jos mies kaikessa "typeryydessään" ei tajua näitä juttuja oikein, niin hänessähän se vika on. Sit naiset kirjottaa tänne, että miksei mies ole vieläkä yrittäny suudella, vaikka SELVÄSTI(!?) oon yrittäny viestittää sille... *pitkä huokaus*


      • Suutelu

        Mä en haluu Eurooppalaista poikakaveria haluaisin aasialaisen joka on muuttanut tänne Suomeen. Pidän niiden huulista ja ne ovat IHANIA! Tunnen oloni ihanaksi kun nään Aasialaisen


      • Ok.
        Suutelu kirjoitti:

        Mä en haluu Eurooppalaista poikakaveria haluaisin aasialaisen joka on muuttanut tänne Suomeen. Pidän niiden huulista ja ne ovat IHANIA! Tunnen oloni ihanaksi kun nään Aasialaisen

        Kiitti infost.


      • Iso musta
        Suutelu kirjoitti:

        Mä en haluu Eurooppalaista poikakaveria haluaisin aasialaisen joka on muuttanut tänne Suomeen. Pidän niiden huulista ja ne ovat IHANIA! Tunnen oloni ihanaksi kun nään Aasialaisen

        Aasialaisilla on pieni muna.


      • pusuheikki
        Iso musta kirjoitti:

        Aasialaisilla on pieni muna.

        Niin onkin,aasialaiset ovat tuhkamunia=D


      • suudelma2
        Turhautunut mies kirjoitti:

        Sama juttu ärsyttää muakin! Joka helvetin asiasta täytyy tehdä mahdollisimman monimutkanen vihjailujen ja eleiden sarja ja jos mies kaikessa "typeryydessään" ei tajua näitä juttuja oikein, niin hänessähän se vika on. Sit naiset kirjottaa tänne, että miksei mies ole vieläkä yrittäny suudella, vaikka SELVÄSTI(!?) oon yrittäny viestittää sille... *pitkä huokaus*

        ensi treffit on aina ensi treffit joten mielestäni jos itsestäsi tuntuu heti pikkunen ihastuksen poikanen olevan niin istu ensin lähelle ja ota vaihvihkaa käsi käteesi ja voit silittää ihastuksesi kättä.. ..pois lähtiessä voi aina kysyä että saanko halata ja kertoa että pidät jo ensi näkemältä hänestä paljon siinä samalla suukko poskelle käden hellä puristus ja nähdään ! eiköhän sitä seuraavalla kerralla jo voi antaa suukon ihan suullekkin jos vain nainen ei jäykisty sylissäsi sillä se tarkoittaa jo epävarmuutta omista tunteistaan


      • Nuudsumdux
        Suutelu kirjoitti:

        Mä en haluu Eurooppalaista poikakaveria haluaisin aasialaisen joka on muuttanut tänne Suomeen. Pidän niiden huulista ja ne ovat IHANIA! Tunnen oloni ihanaksi kun nään Aasialaisen

        Kikkeli














        Kyllä, tämä oli 13-vuotiaan trollu (ei oikeasti)


      • Anonyymi
        Suutelu kirjoitti:

        Mä en haluu Eurooppalaista poikakaveria haluaisin aasialaisen joka on muuttanut tänne Suomeen. Pidän niiden huulista ja ne ovat IHANIA! Tunnen oloni ihanaksi kun nään Aasialaisen

        Aasialaiset on oikeesti söpöjä mulla on aasialainen poikaystävä


    • Bart

      Miten aloittaa suutelu jos nainen on hyvä kaveri ja saattaisi olla vähän enemmänkin, jos jompi kumpi uskaltaisi tehdä aloitteen?
      Eli jos ei sitten kuitenkaan nainen halua, niin miten käy ystävyydelle jos yritän?

      • Mä= Pönttö

        Suudelma sen kertoo. Jos suudelmalla ei ole kipinää, voitte jatkaa ystävinä. Mutta jos toinen vastaa suudelmaan ja suudelma TUNTUU, niin silloin tuo toinenkin on odottanut kyseistä hetkeä - suudelmaa.

        Vain suutelemalla voit tietää. Suudelma antaa vastauksen.

        Mulla on vähän sama tilanne. Olis voinut tapahtuakin jotain, mutta itse jänistin ujouttani, enkä päästänyt vielä lähelleni ja tiedän että toinen vaistosi tilanteen.

        Pitää miettiä kunnolla seuraavaa siirtoa, kun tavataan... On jo kehitteillä....


      • sitten sen näkee

        Meillä meni niin että oltiin tunnettu jo pitkään kun sitten kerran satuttiin baarissa jäämään hetkeksi kahden kesken. Mies totesi että "oon jo pitkään halunnut tehdä sulle näin" tarttui niskasta ja suuteli. Siinä meni jalat alta, tai olisi mennyt jos en olisi istunut. Sittemmin on suudeltu lisääkin, ei tosin tarpeeksi paljon... :D


      • ,,,,,,,
        sitten sen näkee kirjoitti:

        Meillä meni niin että oltiin tunnettu jo pitkään kun sitten kerran satuttiin baarissa jäämään hetkeksi kahden kesken. Mies totesi että "oon jo pitkään halunnut tehdä sulle näin" tarttui niskasta ja suuteli. Siinä meni jalat alta, tai olisi mennyt jos en olisi istunut. Sittemmin on suudeltu lisääkin, ei tosin tarpeeksi paljon... :D

        Itse tykkäisin kanssa tästä, kyllä sitä sitten kaveri tulee tietämään jatkuuko pusuttelu vai tökkäsikö siihen, eikä sekään johtuisi suudelmasta vaan kaverista itsestään.
        Tässä iässä jo hiukan vaatii toimintaa, enää ei olla arkoja aloittelijoita. En kuitenkaan tykkää kopeloinnista.


    • juttua olette?

      oletteko jo monta kertaa nähneet? Onko nainen jo kopeloinut sinua haarukasta? Se on yleisesti jo sellanen merkki, että voi hyvinkin alkaa suutelemaan. Jos naisen käsi on usein jo vaeltanut sinun vehkeisiin, ja samalla nainen esim. huokaillut haluavasti, niin suutele jo ihmeessä.

      • pyh ja pah

        Jos nainen tuon uskaltautuu tekemään siinä vaiheessa onkin jo petipuuhien aika


    • DX-

      Miehet luulee et naisen pitää tehä kaikki suutelemiseen koskevat asiat.. Suuteleminen on rakkautensa osoittaminen toiselle ihmiselle.. Ei kilpailua eikä *haarukan* koskettelemista.. Tunnet sen vaan .. Siitä huomaa rakkauden toista kohti.. Eikä naisten tarvi tehä kaikkea.. Miehellä on vielä suurempi osuus suutelemisessa..

      Jos seisotte toisianne vastapäätä.. Jos nainen tekee alotteen, hän ottaa hellästi kiinni niskasta.. Tai asettaa kätensä hartioille.. Mies ottaa naista kiinni lantiosta tai pepusta .. ;)) Sitten silmät vaan kiinni ja KISS.. Se tapahtuu :))

      • mikkoanaalitabu

        Mulla seisoo jo!


      • ma
        mikkoanaalitabu kirjoitti:

        Mulla seisoo jo!

        Mä oon kyll sellanen tyttö et mä tykkään suudella, kyll suutelin nykyisen poikakaverin kanssa ja ennen ku alettiin seurustella. Ehkä on sellasii naisii jotka ei tee niinku mä mut kyll pitäis luonteesta jo näkyä jos nainen on arka pusijen kanssa!


      • anaalipoju
        mikkoanaalitabu kirjoitti:

        Mulla seisoo jo!

        Niin mullakin


    • irlu

      sano tuoksut hyvältä ja odota että hän vastaa ja ota häntä käsistä kiinni ja suutele ja halaa

      • da-da-da

        Mun ja mun eksällä tapahtu tosi jotenki kivan luontevasti se kun ekan kerran suudeltiin...

        Eli oltiin jo treffattu muutamaan otteeseen, mutta sitten yksillä treffeillä kun olin hänen luonaan ja olin juuri lähdössä kotiini ja olin laittamassa kenkiä jalkaan eteisessä, niin mies tulee ja ottaa vyötäröstäni kiinni(olimme siis kasvotusten) ja katsoi silmiini ja kysyi: "Tavattaisiinko huomenna?:)" ja sitten mä tietty suostuin ja mies alkaa halata minua, mutta tekikin ovelan siirtoliikkeen ja alkoikin suudella minua!! SE OLI NIIN IHANAA! En edes tiedä kauan me siinä suudeltiin, mutta huuleni olivat vielä kipeät seuraavanakin aamuna, kun oltiin imuteltu niin innokkaasti. Ja se alun ujostelu oli vielä niin suloista, kun käsiä ei kumpikaan uskaltanut hirveesti silleen liikutella toisen kropalla. Esim. mun mielestä ei oo ekal suutelukerral soveliasta tarrata heti rinnoista tai perseestä.

        Oih, olin niin taivaissa tuolloin ja vieläkin hymyilyttää, kun mietin: )


    • yks vaan

      Yksi teini tapa tulee mieleen. Jos on esim. lähdössä tytön luota ja eteisessä valmiina sanomassa moikka. Niin suutelet omia sormia (kuten lentosuukko) ja kosketat sitten tytön poskea, huulia tms.

    • oohhhhmaaannn

      Nyt ei ole kyse mistään teini_jutusta

      • Nuori vaalea nainen

        Jos olet kovin epävarma vastapuolen tunteista, voit suudella ensin esimerkiksi kädelle. Tosin jo pelkästään kädestä kiinni pitäminen viestittänee, että olet kiinnostunut. Ota siis tyttöä kädestä kiinni ja vie käsi huulillesi. Et vaikuta päälle käyvältä sialta ja kumpikin säilyttää kasvonsa, vaikka suudelma olisikin epätoivottu. Jos uskallat, voit katsoa naista silmiin ensin suudelmaasi. Hänen kasvonsa ilmaisevat ehkä hämmennystä tai kiihtymystäkin. Hän kiskaissee kuitenkin kätensä nopeasti pois, jos ei tahdo sinun kosketustasi.

        Minua on lähestytty käsisuudelmalla, ja olen nimenomaan yli 25-vuotias nainen. Minusta suora suudelma olisi ollut liian suora ja epäromanttinen. Romantikkona kaipaan hidasta jännitystä... Toki meitä on erilaisia. Mutta suosittelen käsisuudelmaa, jos tilanne ja asentonne ovat siihen otolliset.


    • suutelija

      Viimeksi suutelin miehen kanssa jo ensitreffeillä. Treffeillä oli jo hieman kontaktia (esim. kävellessämme mies otti välillä kiinni vyöteisiltäni ja silitti selkää) ja muutenkin ilmassa oli heti treffien alusta alkaen jotakin.

      Kun kävelimme kohti bussipysäkille, josta lähdimme eri suuntiin, mies kaappasi minut vastakkain kanssaan ja suuteli. Todennäköisesti olisin säikähtänyt noin suoraa toimintaa ellei jo treffeillä olisi tuntunut vahvasti siltä että välillämme on jotakin. Kerrankin oli ihanaa skipata tämä "ollaanko kavereita vai jotakin enemmän" -vaihe kun molemmat tiesivät toisen olevan jutussa täysillä mukana.

      Jos kyse on vanhoista kavereista tai muuten tilanteesta, jossa ei ole varma toisen tunteista, on asia huomattavasti mutkikkaampi. Lähietäisyys ja silmiinkatsominen ovat yleensä aika varmoja keinoja, ja mikäli toinen osapuoli ei esim. katkaise katsekontaktia tai hakeudu taakse päin, niin on se aika varma vihreä valo suutelemiselle.

    • sonnijee

      ei sitä 25v enää mitään pussailua harrastella, mulukkua vittuun vaan.

      • mä vaan

        vedä kännit. se on varma ratkasu kaikkeen


      • hhjjkl

        Sitten voikin olla selibaatissa loppuelämän ja ihmetellä miksi naiset ei kiinnostu.

        On paljon suomalaisia miehiä, jotka eivät osaa lukea ihmisiä. Olisiko joku suomalaisten yksinäisyyteen liittyvä piirre. Sosiaalisia taitoja pitäisi harjoitella jo lapsena, ettei sitten seurustelutilanteessa kaikki tule ihan yllättäen.

        Pahin virhe on suudella ihan yllättäen naista, jolla ei ole tunteita tai epäsopivassa paikassa tai tilanteessa. Siinä antaa itsestäänkin todella sosiaalisesti kömpelön vaikutuksen. Tunnetilaa voi kysellä pienillä kysymyksillä ja kommenteilla ja havainnoida naisen ilmeitä ja vastauksia. Ensimmäinen suudelma voi olla pelkkä poskisuudelma. Jos sitä tasoa ei läpäise, niin ei ole aihetta edetä pidemmälle. Paha virhe on myös suudella ensimmäistä kertaa niin intohimoisesti että toisella lähtee melkein hampaat suusta. Kielen käytön voi jättää myöhemmäksi.


    • lindaaaaa

      " niin laitapa kätesi varovasti hiuksille,sormeilet niskaa ja katsot puhkeaako hymy kasvoille.Jos ei ja jäykistyy neito,odota sopivampaa hetkeä. "

      Minuun tepsisi aivan varmasti :') ihana

      • minävaan88

        Mulle meidän eka suudelma tuli todellisena yllätyksenä. Oltiin ekoilla treffeillä ja sain sen käsityksen, että mies ei ollut kiinnostunut, sillä yksien juomien jälkeen ilmoitti heittavänsä mut kotiin. (Asutaan niin kaukana mistää, ettei mikään muu vaihtoehto olisi taksia lukuunottamatta tullut kyseeseen eikä mulla opiskelijana olisi edes ollut varaa taksiin ja kyseessä oli kuitenkin herramies). Mä vaan vastasin, et okei. Sit me vaan käveltiin metrin välimatkalla sen autolle, kun se yhtäkkiä vaan tuli lähemmäs, otti musta kiinni ja suuteli (kielenkin tunki kurkkuuni). Itse olin tilanteessa niin yllättynyt, etten varmaan edes ymmärtänyt vastata suudelmaan mitenkään. Mut joo, sitten jatkettiin autolle, jossa pussailtiin vähän ja lähdettiin matkaan. Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin mies heitti minut kotiin, mutta en päästänyt sisään, koska en halunnut edetä pidemmälle sinä iltana.

        Seurustellaan nyt kolmatta kuukautta, joten eipä tolla ekan suudelman epäonnistumisella (minä mokasin myös monta muuta juttua) ollut mitään merkitystä. Mutta kyllä suosittelisin jotenkin vihjaamaan, jos haluat suudella kumppania, sillä itselleni tuo yllätyssuudelma oli hiukan kiusallinen, sillä en osannut odottaa ja valmistautua siihen mitenkään.


      • yllättynyt88

        Mulle meidän eka suudelma tuli todellisena yllätyksenä. Oltiin ekoilla treffeillä ja sain sen käsityksen, että mies ei ollut kiinnostunut, sillä yksien juomien jälkeen ilmoitti heittavänsä mut kotiin. (Asutaan niin kaukana mistää, ettei mikään muu vaihtoehto olisi taksia lukuunottamatta tullut kyseeseen eikä mulla opiskelijana olisi edes ollut varaa taksiin ja kyseessä oli kuitenkin herramies). Mä vaan vastasin, et okei. Sit me vaan käveltiin metrin välimatkalla sen autolle, kun se yhtäkkiä vaan tuli lähemmäs, otti musta kiinni ja suuteli (kielenkin tunki kurkkuuni). Itse olin tilanteessa niin yllättynyt, etten varmaan edes ymmärtänyt vastata suudelmaan mitenkään. Mut joo, sitten jatkettiin autolle, jossa pussailtiin vähän ja lähdettiin matkaan. Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin mies heitti minut kotiin, mutta en päästänyt sisään, koska en halunnut edetä pidemmälle sinä iltana.

        Seurustellaan nyt kolmatta kuukautta, joten eipä tolla ekan suudelman epäonnistumisella (minä mokasin myös monta muuta juttua) ollut mitään merkitystä. Mutta kyllä suosittelisin jotenkin vihjaamaan, jos haluat suudella kumppania, sillä itselleni tuo yllätyssuudelma oli hiukan kiusallinen, sillä en osannut odottaa ja valmistautua siihen mitenkään.


    • 5+10

      Muistakaa laittaa ensin hammassuojat ja kypärät päähän. Suojalaseja on myöskin hyvä käyttää.

      • lämpimiä muistoja...

        sen huomaa heti naisesta kannattaako yrittää mitään. Kokenut nainen lämpenee äkkiä yleensä. Yhdet treffit, ekaa kertaa nähtiin ja istuttiin siinä autossani. Pusut muuttuivat kielareiksi ja sitten siirsin naisen käden seisovan kaluni päälle ja sanoin ota esiin se. No, nainen otti ja pullautin sen tissit liiveistä ja aloin imemään nännejä. Olisin hieronut sen pillua, mutta sillä oli menkat, muusta nainen kyllä piti. Sanoin sille, että ime mun kalua, vähän yllättyi mutta otti poskeen tosi mehevästi ja sain laueta suuhun ja tämä nainen nieli kaiken. Seuraavilla treffeillä saman naisen kanssa naitiin silmät päästä. Suhde kuitenkin kaatui pitkään välimatkaan. Yksi parhaista seksikokemuksista oli nämä kahdet treffit. On ollut kyllä ihan tylsiä kahvi treffejä ja heti sen tosiaan huomaa ettei natsaa.


      • gissilikki3
        lämpimiä muistoja... kirjoitti:

        sen huomaa heti naisesta kannattaako yrittää mitään. Kokenut nainen lämpenee äkkiä yleensä. Yhdet treffit, ekaa kertaa nähtiin ja istuttiin siinä autossani. Pusut muuttuivat kielareiksi ja sitten siirsin naisen käden seisovan kaluni päälle ja sanoin ota esiin se. No, nainen otti ja pullautin sen tissit liiveistä ja aloin imemään nännejä. Olisin hieronut sen pillua, mutta sillä oli menkat, muusta nainen kyllä piti. Sanoin sille, että ime mun kalua, vähän yllättyi mutta otti poskeen tosi mehevästi ja sain laueta suuhun ja tämä nainen nieli kaiken. Seuraavilla treffeillä saman naisen kanssa naitiin silmät päästä. Suhde kuitenkin kaatui pitkään välimatkaan. Yksi parhaista seksikokemuksista oli nämä kahdet treffit. On ollut kyllä ihan tylsiä kahvi treffejä ja heti sen tosiaan huomaa ettei natsaa.

        minä aattelin kun juuri erosin että tapaisin naiseni,mutta tapasimme netissä hän asuu minusta 30km olimme kyllä suhteessa,mutta me emme kerenneet vielä silloun tavata ja aikomus olis tavata 2vk nii viittinköhä mä ny iha mennä suoraa suutelee vai otanko mö sen katse kontaktin vai koitanko mä ottaa kädest hellästi kii? En tiiä mitä tehä ku mä en tiiä saanko vasta rakkautta (olen itse mies)


    • että tälläi meillä..

      ei sitä tarvitse edes miettiä..oikean kanssa se vaan tapahtuu..
      olin ekoilla treffeillä..juteltiin ja käytiin kahvilla ekalla kerralla..kaveri toi mut sit kotiin ja sanoin et hei do ja olin noussut jo autosta pois..kun pyysi tosi kauniisti takasin...ja hyvä et menin..oli nimittäin niin hyvä suutelija..nyt vuosi yhdessä ja sitä rataa :))

      • Magical moment

        Kyllä sen vaan tietää. Itsekin olen suudellut ihan vain siksi, että tilanne on ollut niin otolllinen suutelemiselle, sellaisiakin on tullut monesti suudeltua, joista en tosiaan ole kiinnostunut. Etenkin humalassa näitä tilanteita ikäänkuin pystyy "luomaan" helposti ;)


      • Nuori mies
        Magical moment kirjoitti:

        Kyllä sen vaan tietää. Itsekin olen suudellut ihan vain siksi, että tilanne on ollut niin otolllinen suutelemiselle, sellaisiakin on tullut monesti suudeltua, joista en tosiaan ole kiinnostunut. Etenkin humalassa näitä tilanteita ikäänkuin pystyy "luomaan" helposti ;)

        ku saatoin tytön juna-asemalle niin siinä sitten kohteliaasti kysyin että saisko sulle antaa suukon :) tyttö vastas hymyillen että saa :)


      • Tyttönenn.
        Nuori mies kirjoitti:

        ku saatoin tytön juna-asemalle niin siinä sitten kohteliaasti kysyin että saisko sulle antaa suukon :) tyttö vastas hymyillen että saa :)

        Juu toi on hyvä jos ei ole varma mitä tyttö tulevasta suudelmasta ajattelee. Minulta entinen avomies kysyi aikanaan baarissa että saiskos sua suudella. :) No suudeltiin sit vain toisiamme seuraavat neljä vuotta.

        Se suhde on jo entinen, mutta hyvät muistot jäi. :)


    • J

      On tullut koettua kolmea lähestystapaa miehiltä:

      1. Vaivihkaa hivutetaan käsi ympärille ja aletaan silittelemään hiuksia, sitten kun käännän pään mies suutelee.

      2. Ollaan lähdössä treffeiltä ja hyvästellään halaamalla. Halaus venyy ja venyy, kunnes mies suutelee.

      3. Mies kysyy voiko suudella ja luvan saatuaan tekee niin.

      Tapa 2. oli minuun ainakin toimivin ja mieleenpainuvin, se tuntui myös luonnollisimmalta.

    • mitäpä sitten...

      Onhan siinä suutelemisen odottamisessakin oma hohtonsa. Sitten kun se tapahtuu, niin voi luoja sitä intohimoa, mikä purkaantuu...vihdoinkin. Mutta onko anteeksi annettavaa, jos vaikka kolmasilla treffeillä toinen menee jäihin ja suutelu jää vielä seuraavaan kertaan? :s Vai meneekö sänssit? ei kait toinen osapuoli voi sellaisesta loukkaantua jos aidosti on kiinnostunut, vaan jaksaa odottaa seuraavaan kertaan.

      • Fiug

        Kyllä sitä jaksaa neljänsillekin treffeille odottaa, jos muuten kaikki tuntuu ihan toimivalta. Eli jos et siis ole ollut mitenkään torjuva, vaan edennyt vain hitaasti, niin tosissaan oleva nainen kyllä jaksaa odottaa vähän pidempäänkin.

        Kannattaa kuitenkin noin muuten osoittaa se kiinnostus selkeästi, sillä itse olen aika huono lukemaan mitään päätelmiä. Kerro siis selkeästi, että haluat jatkaa tutustumista ja tapailua. Onnea treffailuun, toivottavasti johtaa pidemmällekin.


    • NN32

      Minun nykyinen miesystäväni kysyi että "pussataanko?"

      Ja sitte me pussattiin. :)

    • ONGELMIA

      1. Mitä tarkoitta jos poika peruu 4 kertaa tapaamis ajan?
      2. Pitäis suudella poikaa ensi viikolla mutta en osaa, en ole koskaan aikaisemmin suudellut ketään. AUTTAKAA!!!!
      3. Minulla on monta eri sukupuolen kamua ja yksi sanoi että olen aika ok muihin tyttöihin verrattuna, mitä se siis tarkoittaa?
      4. Jos poika kattoo sua aika pitkään mitä se tarkoittaa?
      Vastatkaa niin pian kuin mahdollista KIITTI=)

      • Futistyttö

        Sama vika mutta eri tilanne oon seurustellu poikaystäväni kanssa jo muutamia kuukausia. Muutamat poikaystäväni kaverit ovat kuitenkin ruvenneet kehumaan kovasti ulkonäköäni ja sanoneet että ku oot vapaa isken Sut yms. Mielestäni tämä on jo erikoista käytöstä koska en pidä itseäni kovinkaan kauniina...


      • So true
        Futistyttö kirjoitti:

        Sama vika mutta eri tilanne oon seurustellu poikaystäväni kanssa jo muutamia kuukausia. Muutamat poikaystäväni kaverit ovat kuitenkin ruvenneet kehumaan kovasti ulkonäköäni ja sanoneet että ku oot vapaa isken Sut yms. Mielestäni tämä on jo erikoista käytöstä koska en pidä itseäni kovinkaan kauniina...

        No luultavasti oot antanu sille jätkälle ja sen kaverit haluaa osingoille tai sitten ette oo pannu ja se jätkä on vaan kehuskellu miehisyydellään kavereilleen.


      • urheilu hullu
        Futistyttö kirjoitti:

        Sama vika mutta eri tilanne oon seurustellu poikaystäväni kanssa jo muutamia kuukausia. Muutamat poikaystäväni kaverit ovat kuitenkin ruvenneet kehumaan kovasti ulkonäköäni ja sanoneet että ku oot vapaa isken Sut yms. Mielestäni tämä on jo erikoista käytöstä koska en pidä itseäni kovinkaan kauniina...

        mulle on tollei saman laitee käyny et just jätin yhen ja heti seuraava joka on se oikea jonka kaa olla seurusteltu aijenminki.


    • 78777

      4: se on 90% iha liekeis suhu, antaa sulle huomioo!

    • Tylsät jutut?

      Itse en ainakaan jaksaisi mitään tulevia treffejä, jos ekalla kerralla ei suudeltaisi. En usko siihen, että se intohimo jotenkin "kasvaisi" ja syttyisi myöhemmin..

      Eri asia on sitten, että miten suutelee. Nykyinen treffailukumppanini suuteli minua ihan yht'äkkiä kun olin selittämässä jotain. Vaikutti siltä, että juttuni olivat niin tyhmiä, että halusi tukkia suuni jotenkin. Ei kyllä haitannut.

    • Suutelupekka

      Näyki ensin vähän korvalehtiä, siirry kevyesti suutelenaan kaulaa, otsaa, kiinni olevia silmäluomia ja nenänjuurta. Sitten pikkuhiljaa suuta. Ensin söpöjä kevyitä pusuja, mutta sitten kunnon kielisuudelmia, samalla kun otat tissit ja pimpsan kädellä haltuun. Ja silität tukkaa, kylkiä mahaa ja reisiä. Sen jälkeen se suutelu vasta alkaakin, eli siirryt alakertaan. Siitä en kerro sen enempää.

      • Anonyymi

        jumalauta mää repesin ku luin ton


    • Suuteluerkki

      Kun naisella on silmät kiinni ja olemuksesta näkee että hän odottaa suutelua laitakin pää hameen alle ja läy käsiksi suoraan alakertaan. Syttyy paljpn nopeammin kuin perusimuuttelusta. Kokemusta paljon! Ei toimi housunaisiin, viehkeämpää hivuttautua hameen alle.

    • Einari R.

      Pitää aloittaa varovasti ja tunnustellen. Ensin pientä pussailua, sitten käsi niskan taakse ja hiuksia silittäen. Ja pikkuhiljaa kielisuudelmia ja pään liikkeitä notta emännän koko suu (ja sinunkin) saa käsittelyä. Lopuksi syviä, tunteellisia kielisuudelmia. Monta naista olen vienyt orgasmiin pelkällä suutelulla. Ja, meinasi unohtua, kyllä tissejäkin pitää pehmeästi käsitellä sen tapahtuman aikana. Mutta kyllä naisen saa orgasmiin oikeast "soittamalla" myös p.lluun koskematta.

      • Einari R.

        Täydennän vielä sillä, että kyllähä p.lluakin SAA koskettaa. Mutta joskus en ajattele itseäni, vaan pelkästään naistani! Ja joillakin naisilla rupeaa ruumis jo nykimään minuutin, parin käsittelyn jälkeen pelkällä suutelulla.


      • Hyvä Einari!

        Juuri näin. Kyllä naisen saa tulemaan pelkällä suutelullakin kun vain osaa ensin lähestyä pelkällä käsien ja poskien koskettelulla. Sitten vasta kun nainen katsoo syvästi silmiin kaipuu silmissään on huulten koskettelun vaihe ja kevyttä pussailua. Pitää sen jälkeen osata käsitellä suuta kokonaisvaltaisesti, eli myös sellaista kevyttä suiden yhteen hierontaa samalla kun vetää naista itseään kohti melko vankalla otteella.. Eikä kieltä pidä työntää syvälle naisen suuhun, vaan sellaista kevyttä kielten leikittelyä välillä. Ja kyllä hän tulee helpommin myös jos rintoja koskettelee hellästi ja välillä hieman puristellenkin, mutta ei missään tapauksessa kovakouraisesti. Aina toimii.


      • unos, dos, tres
        Hyvä Einari! kirjoitti:

        Juuri näin. Kyllä naisen saa tulemaan pelkällä suutelullakin kun vain osaa ensin lähestyä pelkällä käsien ja poskien koskettelulla. Sitten vasta kun nainen katsoo syvästi silmiin kaipuu silmissään on huulten koskettelun vaihe ja kevyttä pussailua. Pitää sen jälkeen osata käsitellä suuta kokonaisvaltaisesti, eli myös sellaista kevyttä suiden yhteen hierontaa samalla kun vetää naista itseään kohti melko vankalla otteella.. Eikä kieltä pidä työntää syvälle naisen suuhun, vaan sellaista kevyttä kielten leikittelyä välillä. Ja kyllä hän tulee helpommin myös jos rintoja koskettelee hellästi ja välillä hieman puristellenkin, mutta ei missään tapauksessa kovakouraisesti. Aina toimii.

        "Aina toimii."

        Joo, nainen squirttaa aina, kun tekee noin!


    • avuton tyttö

      Moi, mul on sellanen ongelma et ku tykkään yhestä pojasta tosi paljon, enkä tiiä kertoisinko ku joss sitä ei kiinnosta ?? ja sitte ku haluisin pussatakki sitä, mut en tiiä miten tekisin sen ?

      • amatööri

        hei mull o sama ongelma....../: hankalaa eikö?


    • homomiespaska

      Sanot sille: mä HALUAN SUA NYT TAI EI KOSKAAN!

    • Mies joka osaa uskal

      No johan on helvetti,kyllä nykyisin ollaan todella uusavuttomia niin naiset kuin miehetkin kun ei tiedetä miten aloittaa suutelu sun muusen pussailun jälkeen. Mikäli tuohon aloittajaan on uskomista niin avuttomia todella olete.

    • 30+

      Treffien jälkeen sanot naiselle, että nyt mä kyllä varastan sulta suukon. Sitten vaan meet lähelle, otat vaikka lanteilta kiinni ja suutelet :)
      Mä ainakin pidän miehistä, jotka toimii näin ;)

      Ja se ensisuudelma jonkun ihanan miehen kanssa.. Voi taju lähtee!

    • 14vpoika

      miten voin suudella..? kun tuntuu aina vaan että kaiken pitää mennä oikein ja mulla kun on tyttöystävä joka on suudellut ennen mutta minä en niin entä jos se menee väärin koska pelkään että hän jättää minut jos olen huono suutelija..):

      • Wise123

        No jos se sinun tyttöystäväsi pitää sinusta oikeasti niin eihän sinua jätä ''huonon'' pusun/suutelun jälkeen.


    • tyttönenpuspus

      Vaikka itse haluaisin suudella, eleeni kertovat kaikkea muuta! En vain osaa rentoutua... Ja silmiin katsominen on vaikeaa, välttelen aina katsekontaktia. "Ensisuudelmani" meni aivan pieleen ja se oli jotenkin traumaattinen kokemus, mutta haluaisin sitä kuitenkin kokeilla tuon erään ihanaisen kanssa. Kuitenkaan sopivaa hetkeä ei tule koska en pysy aloillani tai pysty katsomaan silmiin pitkään. Olen siksi samaa mieltä 30 :n kanssa, miehet; "Menkää älkääkö meinatko" :D

      • mmm

        oletko suudellut kumppaniasi muualle kuten poskiin tai otsaan? ja mikä on ollut hänen reaktio?

        jos mies on muuten osoittanut kiinnostuksensa niin hän ei varmasti torjuisi suuteluyritystä:)


    • ihana suukko..

      Pitää osta myös suudella,se on taito jota kaikki eivät osaa...

    • Perus poika:D

      Mitä teen ku yks 3vuotta vanhempi ois kiinnostunu ja eri koulus mut mä en uskalla tehdä alotetta vastatkaa nopeesti:)))

    • Allitäti

      Musta olisi aivan ihanaa, jos poika tai mies kysyisi suoraan esim: "saisiko sua suudella". Voisiko sitä sen reilummin toimia ja se sitäpaitsi tuntuu kivalta ja valmistelee siihen suudelmaan ja huomioi toisen mielipiteen.

    • ;) toimii

      mee lähemmäs ja halaat vaa. Sit voit suudella :)

    • NBTFY

      Miten kaikilla toi suuteleminen tuntuu menevän pitkän ja vaikean kaavan kautta...? Siihen ei tarvita kuin vain kaksi ihmistä jotka pitävät toisistaan, ja sopivalla hetkellä kaikki tapahtuu. Itselleni kävi näin, mutta ystävyys muuttui ehkä liikaa, koska nykyään olemme vain kavereita eikä enää läheisiä ystäviä tuon kaiken jälkeen.

    • Pilvilinnalainen

      Mulla se kävi niin, että pojan kanssa vaan makoiltiin sohvalla, ja se vain sano mulle: "mä haluun suudella sua", oli aika yllätys. nykyään se on ex-poikaystävä, mutta mukavat muistot siitä jäi. :)

    • M+60v.

      Hah miten noin luonnollinen asia voi olla noin vaikea? En ole muistaakseni koskaan lupaa naiselta kysynyt, siitä vai alkaa suutelemaan, käy ihan luonnostaan varsinkin jos on sitä kipinää, seksuaalista halua molemmilla.

    • minäää.(:

      No siis aluksi silleen halailu pitääs olla ihan normaalii, ystävyyttä. Lopuksi on hyvä lähtöhali antaa, sitten vaan katsot silmiin, hymyilet, laitat kädet lantiolla tmv, ja meet hiljalleen huulet kohti ton omia, jos laittaa vastaan, peruutat (niin tuo ei tunne oloaan ahdistuneeksi tmv). En osaa paremmin neuvoo.(:

    • koita tätä

      No itse aloitin nykyisen kanssa silleen, että kun oli jo jonkin aikaa aina tapaamisen jälkeen lähtiessä halattu niin kerran vaan suutelin ensin poskelle, sitten otsalle ja kun ei vastustellut niin sitten pehmeä kevyt suukko suulle, siitä se lähti :)

    • KieliKarkelot

      Miehenä sanon oman mielipiteeni että naiset arvostavat sitä "vielä ehtii pakoon" mahdollisuutta enemmän kuin "ronskisti kiinni" taktiikkaa. Parempi siis tavalla tai toisella lähestyä kevyesti ja virittää vielä hetken tunnelmaa katseilla&kevyellä kosketuksella... odottaen hetken reaktiota... varovasti kohti huulia jos vastaa hymyysi...

      http://www.youtube.com/watch?v=FmxSk0wZxss&feature=g-sptl&cid=inp-hs-edt

    • Henna1111

      Täällä kirjottelee 12.v tyttö. Haluasin että poika tekee ensisuudelmani aloitteen tai halaamisen, mutten uskalla sanoa sitä hänelle itselleen. Mitä teen? :o

      • Miisax

        Oon ite jotai 15, mut siis mullakin on ongelmii sen suutelu homman kanssa et haluaisin itekki pussata yht poikaa joka on nähtävästi kiinostunu must, mut mä en tiiä et koska sen vois tehä, kun melkein koko ajan sillä on jotain :/ et voisko joku auttaa mua, et miten saisin aikaa sen kanssa, et mitä sanon sille tai jotain??


    • nunnaolenkai

      Ei ei ei ainakaan ekoilla treffeillä. Hirmu epämukavaa ja kiusallista jos toinen alkaa heti jo läheiseks, koska ekojen treffien jälkeen ei todellakaan tunne toista tarpeeks. Mun mielestä suutelemisessa pitää olla enemmän tunnetta mukana. Mää itse koen kiusallisena suudella tyyppiä ekojen treffien jälkeen.

    • Avuton!

      onko neuvojaa ensikertalaiselle suutelijalle, joka on 14v eikä ikinä suudellut ja 15v poikaystävä on paljon kokeneempi.

    • tyttö99

      Vaikka teini olenkin niin kysyin pojalta (nuorempi ja kokemattomampi) et saanko pussata :D ei se vastannu mut huomasin et kyllä se antaisi ja sitten se tapahtui ;)

    • tyttö

      Kosketa ensin nenänpäätä nenänpäällä, otsaa otsalla jne. ennen kuin huuliin etenet. Musta on ihanaa, kun edetään hitaasti, on ihana vain olla lähekkäin ja antaa tunteiden tiivistyä. Ja kun ei etene "hyökäten", on molemmilla aikaa myös perääntyä kasvoja menettämättä ...ja toisaalta myös vastapuolella aikaa reagoida aloitteeseen :)

    • love9

      Oltiin ekoilla treffeillä, käytiin eka lainaamassa yks kirja minulle, sen jälkeen mentiin kahville, jonka jälkeen käveltiin kaupungilla ja mentiin lopuksi vuokraamaan leffa. Illemmalla mentiin mun luo kattomaan leffaa ja tämä mies otti minut puolivälissä leffaa syleilyynsä ja kosketteli hellästä.

      Olin niin ihanaa. Elokuvan loputtua oltiin molemmat hiljaa ja tämä mies sanoi, että haluaa kokeilla ja siinä sitten huulet painuu omia vastaan ja tietenkin siihen sitten vastasin. :)

    • 9+29

      Me juteltiin asiasta jo viesteissä ennen tapaamista...saako halata/suudella...ja mitä mieltä kumpikin asiasta on. Ekoilla treffeillä lyhyesti halattiin erotessa...mies kertoi viestissä treffien jälkeen että olisi tehnyt mieli suudella ja sovittiin että myös minä voin tehdä aloitteen seuraavan kerran tavatessa ihan kysymällä että saako suukon...
      sen jälkeen ei tarvinnut kysellä asiasta...
      ja paljon on halattu ja suudeltu!

    • sarana55

      tartu korvista kiinni ja imaise kunnon pusu. näkeepähän sitten toisen reaktion. :)

    • Tyttö 17

      Hei olen 17v tyttö, mun paras kaveri joka on poika alettiin seurustelee noin: 2 viikkoa sitten, ollaan suudeltu monet kerrat hitaasti ja rauhallisesti maaten sängyssä kyljellään, haluaisin vähä säpinää siihen suuteluu, ajattelin kun hän tulee ensikerralla kylään ja istuu sängylle laitan kädet hänen jalkojen viereen sillein että nojaudun häneen seisten ja pussaan. Onko se hyvä tapa vai mikä, auttakaa mua. muitakin ehdotuksia saa antaa.

    • suutelumaestro

      Ensin otetaan sellainen hullunkiiltoinen katsekontakti, työnnetään kieli kokonaan ulos suusta jo metrin päässä kumppanista ja pidetään sellaista "nghnjäämmhngh...rhh" - ääntä ikäänkuin nälkäinen peto lähestyisi.

      Sitten napakka ote hartioista tai kurkusta ja nuollaan naamaa örinän kiihtyessä mylvinnäksi ja painaudutaan ihan kiinni kumppaniin ja aloitetaan vaistomainen nylkytys. :)

    • Tyttö17

      Hei haluaisin vähä enemmän tietoa eri suutelu tavoista, koska poika ystäväni on tosi ujo aloittaa,
      jos se vähä roshkaistuis kun nyt ollaan suudeltu pelkästään hitaasti ja se alkaa jo luo kyllästyttää.

    • 15poika

      Ite oon 15 vuotias poika ja oon suudellu monta kertaa.
      Tällä hetkellä kuitenki seurustelen mua vuotta nuoremman, vähän pyöreähkön tytön kanssa. Hän usein valittaa mulle painostaan ja sitten kun halaamalla koitan lohduttaa, hän vaan jää tuijottamaan ja hymyilee. Yritän sitten suudella, mutta aina hän vetää päänsä hiukan kauemmas ja sanoo: '' Sori, en osaa, en halua.. ''
      Eikä suhde ilman pusuttelua oo mitään, joten niin.
      En kuitenkaan haluis jättää häntä, koska kyseessä on aivan ihana tyttö.
      Jos joku voisi antaa jotain vinkkejä miten saisin hänet vähän itsevarmemmaksi, että hän sitten antaisi suudella?

    • kinuskitlopuksi

      mites jos opettasit sitä puhumaan mikrofoniin, pese se ensin ja tarjoile tytölle jäykistettynä, kerro että osaako nuolla jäätelöä ja tästä harjoitteluun vaan

    • Hottissi

      Tää ei oo vastaus vaan kysymys miten saan pojan ihastumaan muhun

    • Anonyymi

      Miten suudellaan oikein? kun mulla ja mun poikaystävällä on ens viikolla treffit ja en tiedä mitään suutelusta. Ps tää ei ole eka kerta.

    • Anonyymi

      Hm... en tiedä viel mite näitä asioita tulisi hoitaa vaikka oon jo 17vuotias.

      😮‍💨

    • Anonyymi

      kysymällä voinko/ saako halata...

    • Anonyymi

      puhu hänelle älä ujostele ja jos hyvin käy nii suutele häntä menkää vaikka kävelylle tai ravintolaan nii puhu tunteistas häneä kohtaan tsemppiä

    • Anonyymi

      Älä ujostele menkää johonkin ja sano tunteistas hänelle Tsemppiä rakkauteen

    • Halata voi, tullessa ja mennessä... Tuosta suutelusta en tiedä. Kaipa sen molemmat tietää, millon on sen aika.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe