Petetty minua

Anonyymi-ap

Olin siis yhdessä naisen kanssa jota rakastin kaikesta sydämestäni yli 2.5v yhdessä mutta lyun matkustin perheeni kanssa upkomaille saik myöhemmin selville että tyttöystäväni petti minua loma matkasta asti eli noin 4kk ja siitä asti olen halunnut tappaa itseni eli melkein 9kk sitten onko jotai neuvoja mistä voisin löytää uuden naisen tai naisen joka ei petä hetikuk asioista tulee vaikeaa. Haluan vain naisen joka rakastaa minua mutta ek näytä että sitä tulisi joten haluan tappaa itseni onko vinkkejä miten helpottaa oloani

3

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On luonnollista tuntea pettymystä ja surua tuossa tilanteessa. Onko sinulla ketään läheisiä, tai ystäviä kenelle voisit puhua. Myös ammattiautajat psykologit voisivat tarjota sinulle apua tuohon ikävään tilanteeseen. Ei kannata ensimmäisenä ajatella uutta rakkautta ja toista ihmistä pettäjän tilalle. Kun et ole käsitellyt tuota suruasi vielä pois, et pysty rakastamaan toista ihmistä aidosti.

    • Ei tuollainen pettäjä nainen ollut sinun arvoisesi. Ei sinusta välittänyt alkuunkaan, kun noin nopeasti oli jo uusi kiikarissa. Anna tuolaisen vaan mennä. Uusi ilmaantuu sullekin aikanaan, kun olet vielä nuori ja komea.

    • Anonyymi

      Naiset keksii aina jonkun tekosyyn että on ”oikeutettua” käydä vieraissa ja naisten huoraaminen on aina miesten syytä heidän mielestään, itse eivät ole vastuussa mistään. Lisäksi parisuhteessa toisen sättiminen, arvostelu ja muille haukkuminen on arkipäivää. Keskity ittees ja korkeintaan seksisuhde jos löydät yhen järkevän jolla ei o kokoajan hermo niin saakelin kireellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe