Entisessä työpaikassani jouduin konfliktitilanteeseen asiattoman käytökseni vuoksi, koska tilannetajuni petti. Olimme viettämässä maahantuontiyrityksen järjestämää juhlaviikonloppua hesassa ja johtajani, maahantuontiyrityksen myyntijohtaja ja minä tuotantotyöntekijä kävelimme kolme rinnakkain vähän maistissa. En aivan ymmärtänyt, nuori kun olin, että mistä oli kysymys myyntijohtajan yhtäkkiä puristaessa johtajaani voimakkaasti niskasta. Olisihan minun täytynyt tajuta arvohierarkian olevan kyseessä, mutta nousuhumalasta johtuen menin itse puristamaan myyntijohtajan niskaa jolloin tämän oli pakko irroittaa otteensa johtajastani. Päälliköni ei ikinä havainnut mitä menin kai liian oma-aloitteisesti hänen puolestaan tekemään ja seuraavassa palaverissa missä myös äskeinen myyntipäällikkö oli mukana jouduin irtisanotuksi.
Käytöstavat töissä
Anonyymi-ap
3
451
Vastaukset
Pillistä puristamisen raja tuli vastaan.
- Anonyymi
111111111111111
- Anonyymi
Yleensä se riittää syyksi potkuihin, että käy käsiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18211366
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402355
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131831Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441775Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271413Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349