Entisessä työpaikassani jouduin konfliktitilanteeseen asiattoman käytökseni vuoksi, koska tilannetajuni petti. Olimme viettämässä maahantuontiyrityksen järjestämää juhlaviikonloppua hesassa ja johtajani, maahantuontiyrityksen myyntijohtaja ja minä tuotantotyöntekijä kävelimme kolme rinnakkain vähän maistissa. En aivan ymmärtänyt, nuori kun olin, että mistä oli kysymys myyntijohtajan yhtäkkiä puristaessa johtajaani voimakkaasti niskasta. Olisihan minun täytynyt tajuta arvohierarkian olevan kyseessä, mutta nousuhumalasta johtuen menin itse puristamaan myyntijohtajan niskaa jolloin tämän oli pakko irroittaa otteensa johtajastani. Päälliköni ei ikinä havainnut mitä menin kai liian oma-aloitteisesti hänen puolestaan tekemään ja seuraavassa palaverissa missä myös äskeinen myyntipäällikkö oli mukana jouduin irtisanotuksi.
Käytöstavat töissä
Anonyymi-ap
3
576
Vastaukset
Pillistä puristamisen raja tuli vastaan.
- Anonyymi
111111111111111
- Anonyymi
Yleensä se riittää syyksi potkuihin, että käy käsiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882