Kuka tarvitsee murjaaneja

En minä ainakaan

Ulkomalaisille suomessa.

Jos ette ymmärrä ottakaa selvää.

Kannattaisi myös perehtyä enemmän kansanluonteeseemme, niin voisit ymmärtää, miksi me haluamme pitää Suomen suomalaisilla.

Kertaan vielä.
Tarvitsemme tänne vain osaajia ja oppineita muuttajia. Värillä ei silloin ole väliä. Siis tervetuloa ammattimiehet ja akateemiset osaajat.

Mutta emme tarvitse tänne kaikenkarvaisia murjaaneja naisiamme vokottelemaan ja niiden siivelle elämään. Raiskaajarapet pysykööt afrikassa.

Emme tarvitse tänne myöskään ankkurilapsia, joiden perässä lappaa koko suku ja sitten kylä ruokailemaan piikkiimme ja nauttimaan hölmön lainsäädännön takia paratiisimaisia etuja ilman minkäänlaista vastapalvelusta maallemme.

Emme tarvitse tänne myöskään muslimeja kukkoilemaan islamin uskollaan ja erikoistavoillaan ja riiteillään. Telttapukeiset mammat 15 lapsen kanssa on myös liikaa kaduillemme.

Emme myöskään tarvitse tänne islamin turhauttamia kiimassa olevia pölvästejä raiskaamaan tyttäriämme pillun puutteessaan.

Emme tarvitse kielitaidottomia, luki- ja kirjoitustaidottomia muuttajia tänne sikiintymään ja omimaan maatamme ilman mainittavaa pääomasijoitusta tai työpanosta.

Emme taervitse marokkolaisia rantojen mulkunheiluttajia vävypojiksemme ja sitten lapsia lähettämään arabian huorataloihin palvelijoiksi.

Emme tarvitse myöskään pikkulasten glitoriksen repimisen asiantuntijoita.

Jos vastaat noihin muutamiin argumentteihin asiallisesti ja ilman rasitiksi haukkumista ja natsiksi ja homoksi nimittelyä omin perusteluin, miksi olen väärässä. Oikaise minua.

Maija Manner
VASTAA TÄHÄN VIESTIIN ILMOITA ASIATTOMASTA VIESTISTÄ

9

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Andronikos

"Emme tarvitse kielitaidottomia, luki- ja kirjoitustaidottomia muuttajia tänne sikiintymään"

ULOS SUOMESTA LUKITAIDOTON SIKIINTÄJÄ!

• tuli

""sikiintymään""
        "

virhe

• Andronikos
        tuli kirjoitti:

""sikiintymään""
        "

virhe

Taidat olla itse virhe.

• aye-serene

...suomalaiaanen juntti sikiäjä...Ärjylä/Karjula.

• kärä eye

Emme halua, että Suomesta, pohjolan valkeasta maasta tulee murjaanien sotatanner.

Islam on vihan uskonto ja sen harjoittajat sotakiihkoilijoita ja terroristeja.

Kohta meille tulee uudet lait ja kaikki mulkerot lähetetään takaisin afrikan pimentoihin.

Hejsan sulle

Koko jengi karjulasta

• kärä eye kirjoitti:

Emme halua, että Suomesta, pohjolan valkeasta maasta tulee murjaanien sotatanner.

Kohta meille tulee uudet lait ja kaikki mulkerot lähetetään takaisin afrikan pimentoihin.

Hejsan sulle

Koko jengi karjulasta

olet itse ja afrikka on valoisampi paikka kuin suomi.

• aksgjslkdg
        kärä eye kirjoitti:

Hejsan sulle

Koko jengi karjulasta

ja karjala takas vaikka pullo kerrallaan, jotka nekin palautetaan kauppaan.

• algls

en mäkää tarvi esim. sun isääs mutta en mä silti sitä vihaa. voisitte vaikka hankkia jotain parempaa ajateltavaa ettette rasittas niitä pieniä aivojanne tuommosella.
      tajuatteko että tuohon teiän rasistiseen ajatteluun menee ihan vitusti energiaa, voisitte käyttää sitä vähän parempaanki, esim. auttamalla tätä tein omaa kotimaatanne ja tekemällä jotain fiksua, vaikka sitte keräämällä roskia :D

• akgjlkds

oot sinäki kans suomalainen ku et ees omaa kotimaas kieltä osaa puhua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe