Ulkomalaisille suomessa.
Jos ette ymmärrä ottakaa selvää.
Kannattaisi myös perehtyä enemmän kansanluonteeseemme, niin voisit ymmärtää, miksi me haluamme pitää Suomen suomalaisilla.
Kertaan vielä.
Tarvitsemme tänne vain osaajia ja oppineita muuttajia. Värillä ei silloin ole väliä. Siis tervetuloa ammattimiehet ja akateemiset osaajat.
Mutta emme tarvitse tänne kaikenkarvaisia murjaaneja naisiamme vokottelemaan ja niiden siivelle elämään. Raiskaajarapet pysykööt afrikassa.
Emme tarvitse tänne myöskään ankkurilapsia, joiden perässä lappaa koko suku ja sitten kylä ruokailemaan piikkiimme ja nauttimaan hölmön lainsäädännön takia paratiisimaisia etuja ilman minkäänlaista vastapalvelusta maallemme.
Emme tarvitse tänne myöskään muslimeja kukkoilemaan islamin uskollaan ja erikoistavoillaan ja riiteillään. Telttapukeiset mammat 15 lapsen kanssa on myös liikaa kaduillemme.
Emme myöskään tarvitse tänne islamin turhauttamia kiimassa olevia pölvästejä raiskaamaan tyttäriämme pillun puutteessaan.
Emme tarvitse kielitaidottomia, luki- ja kirjoitustaidottomia muuttajia tänne sikiintymään ja omimaan maatamme ilman mainittavaa pääomasijoitusta tai työpanosta.
Emme taervitse marokkolaisia rantojen mulkunheiluttajia vävypojiksemme ja sitten lapsia lähettämään arabian huorataloihin palvelijoiksi.
Emme tarvitse myöskään pikkulasten glitoriksen repimisen asiantuntijoita.
Jos vastaat noihin muutamiin argumentteihin asiallisesti ja ilman rasitiksi haukkumista ja natsiksi ja homoksi nimittelyä omin perusteluin, miksi olen väärässä. Oikaise minua.
Maija Manner
VASTAA TÄHÄN VIESTIIN ILMOITA ASIATTOMASTA VIESTISTÄ
Kuka tarvitsee murjaaneja
9
465
Vastaukset
- Andronikos
"Emme tarvitse kielitaidottomia, luki- ja kirjoitustaidottomia muuttajia tänne sikiintymään"
ULOS SUOMESTA LUKITAIDOTON SIKIINTÄJÄ!- tuli
""sikiintymään""
"
ULOS SUOMESTA LUKITAIDOTON SIKIINTÄJÄ!
virhe - Andronikos
tuli kirjoitti:
""sikiintymään""
"
ULOS SUOMESTA LUKITAIDOTON SIKIINTÄJÄ!
virheTaidat olla itse virhe.
- aye-serene
...suomalaiaanen juntti sikiäjä...Ärjylä/Karjula.
- kärä eye
Emme halua, että Suomesta, pohjolan valkeasta maasta tulee murjaanien sotatanner.
Islam on vihan uskonto ja sen harjoittajat sotakiihkoilijoita ja terroristeja.
Kohta meille tulee uudet lait ja kaikki mulkerot lähetetään takaisin afrikan pimentoihin.
Hejsan sulle
Koko jengi karjulasta kärä eye kirjoitti:
Emme halua, että Suomesta, pohjolan valkeasta maasta tulee murjaanien sotatanner.
Kohta meille tulee uudet lait ja kaikki mulkerot lähetetään takaisin afrikan pimentoihin.
Hejsan sulle
Koko jengi karjulastaolet itse ja afrikka on valoisampi paikka kuin suomi.
- aksgjslkdg
kärä eye kirjoitti:
Hejsan sulle
Koko jengi karjulastaja karjala takas vaikka pullo kerrallaan, jotka nekin palautetaan kauppaan.
- algls
en mäkää tarvi esim. sun isääs mutta en mä silti sitä vihaa. voisitte vaikka hankkia jotain parempaa ajateltavaa ettette rasittas niitä pieniä aivojanne tuommosella.
tajuatteko että tuohon teiän rasistiseen ajatteluun menee ihan vitusti energiaa, voisitte käyttää sitä vähän parempaanki, esim. auttamalla tätä tein omaa kotimaatanne ja tekemällä jotain fiksua, vaikka sitte keräämällä roskia :D - akgjlkds
oot sinäki kans suomalainen ku et ees omaa kotimaas kieltä osaa puhua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036