On korkea aika haastaa statiinia kolestroliin määräävät lääkärit oikeuteen. Statiinin määrääminen kolestroliin on hoitovirhe. Korkea aika haastaa koko lääketeollisuus ja lääkärikunta oikeuteen, vaikka EU oikeuteen. Ei ole yhtään henkilöä, joka olisi statiinia ottamalla parantanut kolestrolia.
Statiinia kolestroliin
10
243
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on statiinit laskeneet kolesteroliarvoja, en pysty väittämään, etteikö niistä olisi ollut apua.
On sitä pahempiakin lääkkeitä tullut syötyä vuosien varrella. - Anonyymi
Minä olen statiineilla saanut kolesteroliarvot alas. Sen ansiosta olen vielä hengissä. Sivuvaikutuksia ei ole ollut.
- Anonyymi
Minulla särki käytön alussa jalkoja, mutta kivut menivät ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla särki käytön alussa jalkoja, mutta kivut menivät ohi.
Minulla särki myös,samoin päätä oli muutenkin kurja olo.Kahta erilaista kokeiltiin toinen huimasi ihan kamalasti ,lopetettiin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla särki myös,samoin päätä oli muutenkin kurja olo.Kahta erilaista kokeiltiin toinen huimasi ihan kamalasti ,lopetettiin !
Mites nyt, pnko sinulla korkea kolesteroliarvo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites nyt, pnko sinulla korkea kolesteroliarvo?
Ei ole vielä uusia arvoja otettu,mutta minulla kolestroli arvot ,eivät alkuunkaan oleet mitenkään järkyttävät,huimauksen takia otettiin kuvat ja on kalkkeumia kaulasuonissa joihin nuo määrättiin,en voi niitä käyttää ,olo tuli niin kurjaksi.Lääkäri aika/labrat viikon päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä uusia arvoja otettu,mutta minulla kolestroli arvot ,eivät alkuunkaan oleet mitenkään järkyttävät,huimauksen takia otettiin kuvat ja on kalkkeumia kaulasuonissa joihin nuo määrättiin,en voi niitä käyttää ,olo tuli niin kurjaksi.Lääkäri aika/labrat viikon päästä.
Minullakin näkyi jotain kalkkia kaulasuonissa.
Tarvitseeko ne jotain lisätutkimuksia, vai annetaanko niiden vaan olla ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin näkyi jotain kalkkia kaulasuonissa.
Tarvitseeko ne jotain lisätutkimuksia, vai annetaanko niiden vaan olla ?Otettiinko sulta esim. TT kuvat ,vai miten löydettiin,mulla näkyi tuossa kuvauksessa eikä siinä muuta, kuin määrättiin nuo Statiinit!?
- Anonyymi
Ravintolisät: berberiini, nattokinaasi, ubikinoni ja pycnogenol alentaa hyvin veten rasva arvoja.
- Anonyymi
Ravintolisien kanssa täytyy olla tarkkana, nekään ei aina ole niin terveellisiä ja turvallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056