Statiinia kolestroliin

Anonyymi-ap

On korkea aika haastaa statiinia kolestroliin määräävät lääkärit oikeuteen. Statiinin määrääminen kolestroliin on hoitovirhe. Korkea aika haastaa koko lääketeollisuus ja lääkärikunta oikeuteen, vaikka EU oikeuteen. Ei ole yhtään henkilöä, joka olisi statiinia ottamalla parantanut kolestrolia.

10

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on statiinit laskeneet kolesteroliarvoja, en pysty väittämään, etteikö niistä olisi ollut apua.
      On sitä pahempiakin lääkkeitä tullut syötyä vuosien varrella.

• Anonyymi

Minä olen statiineilla saanut kolesteroliarvot alas. Sen ansiosta olen vielä hengissä. Sivuvaikutuksia ei ole ollut.

• Anonyymi

Minulla särki käytön alussa jalkoja, mutta kivut menivät ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla särki käytön alussa jalkoja, mutta kivut menivät ohi.

Minulla särki myös,samoin päätä oli muutenkin kurja olo.Kahta erilaista kokeiltiin toinen huimasi ihan kamalasti ,lopetettiin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla särki myös,samoin päätä oli muutenkin kurja olo.Kahta erilaista kokeiltiin toinen huimasi ihan kamalasti ,lopetettiin !

Mites nyt, pnko sinulla korkea kolesteroliarvo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites nyt, pnko sinulla korkea kolesteroliarvo?

Ei ole vielä uusia arvoja otettu,mutta minulla kolestroli arvot ,eivät alkuunkaan oleet mitenkään järkyttävät,huimauksen takia otettiin kuvat ja on kalkkeumia kaulasuonissa joihin nuo määrättiin,en voi niitä käyttää ,olo tuli niin kurjaksi.Lääkäri aika/labrat viikon päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vielä uusia arvoja otettu,mutta minulla kolestroli arvot ,eivät alkuunkaan oleet mitenkään järkyttävät,huimauksen takia otettiin kuvat ja on kalkkeumia kaulasuonissa joihin nuo määrättiin,en voi niitä käyttää ,olo tuli niin kurjaksi.Lääkäri aika/labrat viikon päästä.

Minullakin näkyi jotain kalkkia kaulasuonissa.
        Tarvitseeko ne jotain lisätutkimuksia, vai annetaanko niiden vaan olla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin näkyi jotain kalkkia kaulasuonissa.
        Tarvitseeko ne jotain lisätutkimuksia, vai annetaanko niiden vaan olla ?

Otettiinko sulta esim. TT kuvat ,vai miten löydettiin,mulla näkyi tuossa kuvauksessa eikä siinä muuta, kuin määrättiin nuo Statiinit!?

• Anonyymi

Ravintolisät: berberiini, nattokinaasi, ubikinoni ja pycnogenol alentaa hyvin veten rasva arvoja.

• Anonyymi

Ravintolisien kanssa täytyy olla tarkkana, nekään ei aina ole niin terveellisiä ja turvallisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8690
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2499
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2307
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2262
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      186
      1779
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      96
      1775
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1610
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1177
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      8
      1066
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1056
    Aihe