Ei ole puolisoa eikä lapsia mutta sen ei tarvitsekaan olla mikään oman elämän itsetarkoitus eikä merkitys.
Vaikka olenkin sinkku niin en ole silti yksin, olen yhteydessä muihin ihmisiin muilla tavoin.
Ja kun olen yksin on aikaa miettiä asioita jotka ovat itseä suurempia, tehdä luovaa työtä ja saavuttaa mitä haluan.
Kyllä tähänkin tottuu.
Onko ikisinkkuus sittenkään niin huono juttu?
25
315
Vastaukset
- Anonyymi
Säkki päässä lähestyä naista
- Anonyymi
Tuskin se ulkonäkökään ei ole aina ongelma. Voi olla vaikka kuinka kaunis tai komea mutta ei silti uskalla hypätä suhteeseen.
- Anonyymi
Yksilö voi tottua, yhteiskunta ei totu.
Puhuttaessa maan taloudellisesta kasvusta, hyvinvoinnin kasvusta tai vaikkapa maanpuolustuksesta maa tarvitsee väestönkasvua joka ei ole vääristynyt.
Tasoja voi olla monta, on henkilön minä itse ajatus suhteessa yhteiskuntaan, on myös yhteiskunnalliset tavoitteet. Ne ovat laajempia.
Ukrainaa kohtasi maanpuolustuksellinen ongelma. Syntyvyys on ollut sielläkin alenemaan päin. Sodan alkaessa sotilaiden keski-ikä oli, ja on ollut tähän saakka pysyvästi yli 40-vuotta. Nuoria ei haluta uhrata, tulevaisuutta tulee vaalia.- Anonyymi
Maapallo ja sen luonto, metsät ja meret tuhoutuu, jos kaikki perustuu jatkuvaan kasvuun. Valtioiden on sopeuduttava siihen, että väkiluku on saatava laskuun. Maapallon väkiluku tuplaantuu 50 vuodessa, 1970 luvulla ihmisiä oli 4 miljardia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maapallo ja sen luonto, metsät ja meret tuhoutuu, jos kaikki perustuu jatkuvaan kasvuun. Valtioiden on sopeuduttava siihen, että väkiluku on saatava laskuun. Maapallon väkiluku tuplaantuu 50 vuodessa, 1970 luvulla ihmisiä oli 4 miljardia.
Aivan, annetaan muiden kasvaa. Kuihdutetaan Suomi kokonaan pois.
- Anonyymi
Naitos on hiemankuin laitos.
- Anonyymi
;;;urfhaaja-Mamma.. laulu.... ensaimmäiswllw wniren, pienimmäiselle cäien rahaa.. lll...
'- Anonyymi
....Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu? 😵🤨🤔
- Anonyymi
Lampio, Teuvo Lapio, hyvä nimi voisi olla... on lämmintä kuin Lapio, Twuvo Lämpiö... joots konetieto vfoi näyttää mille lämpiönäyttää
sisä -laio 23.7 ulko-lapio 15.8 näyttää lämpöpö-lapiot.- Anonyymi
Voisitko vastata seuraavaksi jollakin johdonmukaisella ja aiheeseen kuuluvalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko vastata seuraavaksi jollakin johdonmukaisella ja aiheeseen kuuluvalla?
Kyllä tuo niveamiehen ulosanti varmaan kohta selkeytyy. Josko aamulääkitys ei vielä ole ehtinyt vaikuttamaan.
-sivusta
- Anonyymi
Ei ikuinen parisuhde ketään autuaaksi tee.
- Anonyymi
Töihinmeno näyttäytyy jo melko ihanasti.
-nomäninohäni- - Anonyymi
Tavis miesten ulkonäkö ei vaan riitä parisuhteen saamiseen koska tavis naiset suomessa on maailman nirsoimpia joten suomessa on satoja tuhansia ikisinkkumiehiä.
Nooh..Itse olen kolmannen sukupolven vanhapoika,ja meidän suvun pointti on ollut että:Mitä sitä Lehmää ostaa jos maitoa saa kaupastakin.T:En ole koskaan juonnut maitoa,ENKÄ JUO:)
Kyllä moni riita jää riitelemättä sinkulla, toisaalta myös moni nauru nauramatta.
Jos ei tunne oloaan yksinäiseksi, niin eihän siinä mitään.
Sitten elämän viimemetreillä voi olla vähän karua, jos ei ole lapsia huolehtimassa, että saa ihmisarvoista kohtelua.- Anonyymi
Sehän nyt on ihan ihmisestä kiinni, että mikä on hyvä ja mikä huono. Kaikelle on kannattajansa ja toisenlaista elämäntapaa on usein melko turha yrittää kenellekään tuputtaa. Antaa jokaisen elää miten heistä itsestään parhaalta tuntuu.
- Anonyymi
On se jos ruikuuttamaan laittaa,eikä itse ole valmis muuttumaan,uhrautumaan minkään eteen vaan odottaa pöytään valmista kuin presidentti illallista.💩
- Anonyymi
Ikisinkuksi jää jos ei mene juomaan viinaa baariin niin ei silloin tutustu naisiin eikä miehiin ja silloin jää ikisinkuksi.
T: viinamies - Anonyymi
Sinkkuus on Seksi. Avioliitto on Aivoton..
Arvarvasin ennalta Miten Jos Tsekillä on käytössä äammattilaispelaajania, Teemu Selänne on _Nönössö. - Anonyymi
Kuningas Salomon oli aikanaan aikamoinen naistenmies:
"Hänellä oli seitsemänsataa kuninkaallista vaimoa ja kolmesataa sivuvaimoa, ja he veivät hänen sydämensä harhaan." (1. Kuningasten kirja 11:3, 1992 KR)
Salomin kirjoitti sananlaskut ja näin hän kirjoittaa esimerkiksi:
"Parempi asua autiomaassa (kaatopaikalla) kuin pahansisuisen vaimon kanssa."
Sananlaskut 21:19, 1992 KR)
Yksin on siis monella tapaa parempi asua ja olla.
IkisinkkuerakkoM1977 - Anonyymi
Jotkut haluaa puolison ja lapsia, jotkut ei kumpaakaan. Turha miettiä onko kumpikaan hyvä vai huono juttu.
- Sheena- Anonyymi
Jos haluaa muttei saa niin kai sitä silloin saa vähän miettiä.
- Anonyymi
Kyllähän tähän tottuu...44v on menneet....
No oma tarinani siitä että olla ikisinkku.
Se on vain siten että et kelpaa ihmisille.
Jos lähestyt kiinnostuksen kohdetta tule huomaan että vaikka olet ystävällinen, puhelias, sosiaalinen, erillainen , urheilullinen, hoikka, omavarainen ja ennenkaikkea aikaansaava.
Puuttuu se jokin mikä tuhoaa sen jo alkuun.
Sellaisia kokemuksia tarpeeksi paljon ihminen väsyy niinkuin itselleni on käynyt ei enää jaksa panostaa mihinkään parisuhteeseen.
Silloin on aina sinkku automaattisesti eikä jaksa lähteä enää ajttelemaan mitään yrimääräistä kun siitä saa vain lisää negatiivista mieltä.
Onneksi vielä joku ripe ystäviä pitää jollain tavalla kasassa.
Onneksi olkoon niille ihmisille jotka saavat kaiken eikä tarvitse ollla surullinen yksinäisyydessään.
Kiitos.- Anonyymi
Älä sure. Olet jo kaiken tuon kokenut edellisissä elämissäsi, tahdoitko nyt kokea sen miltä tuntuu nähdä toinenpuoli. Vai olitko entisissä elämissäsi se ätmien inhoama panoalfa,ja saat nyt potut pottuina. Et kuule menetä yhtään mitään. Oppikoulusi on arvokkaammat. Tärkeintä,ettet katkeroidu ja alennu vihaamaan. Sinussa ei ole mitään vikaa. Ei meissä muissakaan. Oppikoulussa täällä ollaan. Ja opitaan .Se on tärkeintä se. 💩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990