Kauhajokelaislähtöinen mezzosopraano Ruut Karhula on päässyt Kangasniemen laulukilpailuun. Hieno juttu!
Erikoista laulukilpailussa on se, kuten lehden kulttuuritoimittaja, ehkä peräti armeijan kiertopokaali, kertoo että:
”Esikarsintaan osallistui 69 ihmistä, joista varsinaiseen heinäkuussa järjestettävään laulukilpailuun valittiin 16 ihmistä!”
Ihmisiä laulukilpailussa!
Kauhajoki-lehti kertoo hämmästyttävän tiedon !
3
487
Vastaukset
- Anonyymi
Kauhajokelaistaustaisella mezzosopraanolla ei ole otsikossa etunimeä, niin naisihminen kuin onkin!
Kaikki merkit viittaavat siihen, että asialla oli Armeijan kiertopokaali. Vähissä ovat toimittajat? - Anonyymi
Ei ole montaakaan lahjakasta ihmistä, esim. Sanssin kartanon portailla vuosittain poseeraavissa tiede- ja taideapurahojen saajiassa, ketkä enää olisivat paikkakunnalla kirjoilla. Lahjakkaat äänestävät jaloillaan ja karistavat tämän vaivaispitäjät paskat harteiltaan heti kun vaan mahdollista. Ja tiedättekö mitä, se on tälle junttilalle aivan oikein!
- Anonyymi
Aivovuoto on kulmikas keissi. Fiksu aines lähtee pois ja jäljelle jäävät tyhmät. Pois lähteneet seuraavat "ylhäältä" vanhoja kotikontujaan ja alaspäin katsoessaan kauhistuvat että onpa siellä paljon paskaa, onneksi läksin pois enkä palaa koskaan!
Kotikonnuille jäävät taas rypevät paskassaan ja paskovat omaa pesää vielä lisääkin, näkemättä mitään ongelmaa asiassa. Ihmettelevät vielä, miksi ihmeessä kaikki häipyvät täältä ja miksi ihmeessä kukaan ei halua tänne.. Katsahtavat hieman "ylöspäin" ja kiroavat: perkele tuolla muualla on vaan pelkkiä persereikiä, kylläm näim,,, om jämpttimm,,,;!;!!
Että kenessä se vika sitten oikein on, fiksuissa ihmisissä vai tässä kusisen happamassa maaperässä, siinäpä pähkinä purtavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669