Pian on jo kesäkuu ja kesää ei ole mukava viettää yksin.
Jos naisseuraa kesäksi haluaa, pitää lähteä yökerhoon juomaan viinaa. Raitis viettää kesän yksin ilman naisseuraa.
t. viinamies
Kesä tulee
15
227
Vastaukset
- Anonyymi
janojuoana voi käyttää jotain joo 0.5litran jotain limisapulloakian, kyllä..
27.6, 27.4 lämpöyiloja - Anonyymi
Linnottaudun juhannuksesta eteenpäin mökille, enkä poistu sieltä ainakaan neljään viikkoon muualle kuin kauppaan.
- Anonyymi
Viinaksinen hienhaju lakanissa se kiihoittaa erityiseen.
- Anonyymi
Just se ja sitten ei tuuleta ettei haihdu.
- Anonyymi
Vastahan se oli Suomen Pulloliiton laaja keskustelu täällä jossain. En katsonut, mutta olisiko siinä ollut mitään lisävinkkejä asiaan..
- Anonyymi
Tuollainen hyvä: miten pystyt ollenkaan tekemään niin että jotenkin pyörist sängystä ja ja tipahdat...
- Anonyymi
Mitäs lämpötiloja se tietokone nyt näyttää?
- Anonyymi
Sairasta. Mene terapiaan. Sinulla on selvästi aivojumi. Lataat samaa pskaa ja aivoalhaista agendaasi 24/ 7. T. Terapeutti.
Ulkona on pian trooppinen yö. Terassilla on enemmän erotiikkaa kuin hikisessä yökerhossa.
- Anonyymi
Joo, näin on. Vedin lärvät eräässä baarissa, ja siinä tuli sanasotaa yhden kanssa parista nuoresta naisesta. Hän kai halusi varata ne jotenkin. Sitten baarin ulkopuolella sama kaveri soitti taas suutaan, mutta minä vedin CZ esiin ja ammuinkin varoituslaukauksen. Kyllä kaveri otti jalat alleen.
- Anonyymi
Juoppo keksii syyn juoda vaikka heinänkorresta.
- Anonyymi
Juominen jos lähtee käsistä, niin sitä viinaa juodaan kuin vettä. Siitä on nautinto ja järkevyys kaukana.
- Anonyymi
jos on kuumaa hommelia, niin tosiaan muovisiin noihin voi laittaa vaikka vettä, hyväkä korkkikin, Vettä ei Viskiä.
- Anonyymi
Viinaa juova ei kiinnosta. Viinimies on jo toista maata.
Missähän osattaisiin sekoittaa kunnollinen Arnold Palmer?
(se on viinamiehelle kyllä liian raju ja vaatii paljon enemmän luonnetta)
https://en.wikipedia.org/wiki/Arnold_Palmer_(drink)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683189
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566