Näin se vaan on.
Surullista mutta totta.
Missä covid piikki, siellä covid piikki haitta
18
171
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmisiä vaan kuolla kupsahtelee.
Sairauksia tulee kuin sieniä sateella.- Anonyymi
Perussuomalaiset Tutkija Kalevi Korento ja PS:n Ossi Tiihonen tekivät asiasta juuri tutkimuksen:
https://www.ossitiihonen.com/2021/06/19/magneettista-ihmista-etsimassa/
- Anonyymi
Missä mRNA piikki, siellä ongelma.
- Anonyymi
Eikö se yks agentti siirtynyt jo pfizeriltä THL johtaja leipiin hävittämään todisteita ja lobbaus markkinoimaan "ex" työnantajaansa?
- Anonyymi
Mistä "tietosi" on peräisin? Rokotevastaisesta blokistasi
- Anonyymi
Netin roskapalstalla vammaileva vöyhöttäjä, jolla ei ole todisteen tapaistakaan väitteilleen ja joka ei osaa edes kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, tekeekin aina niin valtaisan vaikutuksen. Olisit nyt tollo käynyt edes sen peruskoulun loppuun.
- Anonyymi
Nuo rokotedenialistit ovat järjestään jotain koulupudokkaita.
Säälittävää luuserisakkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo rokotedenialistit ovat järjestään jotain koulupudokkaita.
Säälittävää luuserisakkia.Tutkija Kalevi Korento ja PS:n Ossi Tiihonen tekivät asiasta juuri tutkimuksen: MAGNEETTISTA ÄLYPÖLYÄ
https://www.ossitiihonen.com/2021/06/19/magneettista-ihmista-etsimassa/
- Anonyymi
Magneettista Älypölyä todistetusti koronarokotteissa!
Perussuomalaiset Tutkija Kalevi Korento ja PS:n Ossi Tiihonen tekivät asiasta juuri tutkimuksen:
https://www.ossitiihonen.com/2021/06/19/magneettista-ihmista-etsimassa/ - Anonyymi
Covid piikitettyjä kuolee massoittain.
- Anonyymi
Covid piikki on lyhentänyt keskimääräisen elinajan ennustetta kymmenillä vuosilla.
- Anonyymi
Jaa, minä kun luulin että koronasulun takia luodut pelot ja liikuntarajoitukset sekä sairaanhoidon ruuhkautumisen takia lykkääntyneet diaknosit ovat aiheuttaneet eliniän lyhenemistä.
Luulin myös että pitkälle prosessoitujen elintarvikkeiden syönti ja liikalihavuus lyhentävät elinikää.
Anteeksi että olin väärässä ja että valaisit minua sillä että ainoastaan koronarokote pinenentää elinikää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minä kun luulin että koronasulun takia luodut pelot ja liikuntarajoitukset sekä sairaanhoidon ruuhkautumisen takia lykkääntyneet diaknosit ovat aiheuttaneet eliniän lyhenemistä.
Luulin myös että pitkälle prosessoitujen elintarvikkeiden syönti ja liikalihavuus lyhentävät elinikää.
Anteeksi että olin väärässä ja että valaisit minua sillä että ainoastaan koronarokote pinenentää elinikää.Kaiken lisäksi koronarokotteet ovat hävittäneet tavanomaiset sydänkohtaukset Suomesta kokonaan.
Vuoden 2020 joulukuussa alkaneiden koronarokotusten jälkeen Suomessa on ilmaantunut ainoastaan koronarokoteperäisiä sydänongelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi että olin väärässä ja että valaisit minua sillä että ainoastaan koronarokote pinenentää elinikää.Piikkien takia niin moni on lähtenyt ennenaikaisesti, että se vaikuttaa siihen ennusteeseen.
- Anonyymi
Koronat meni jo. Jollekin jäänyt päälle vissiin tämä aihe
- Anonyymi
Saahan siitäkin elämän sisältöä.
- Anonyymi
Vaoitettavasti paljon ongelmia tullut.
- Anonyymi
Meillä on keino kuitenkin auttaa piikitettyjä elämään pidempään ja välttämään ennenaikaisen kuoleman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232