Onko autotermit teille miten tuttuja?
AI, skaalautuvuus, personalisointi, autonomia, SOH.... Oletko autoihminen, tunnetko alan termit?
17
174
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän nuo kaikki.
- Anonyymi
Onhan noista puhuttu, entä sitten?
- Anonyymi
Autoilun kannalta jokainen näistä termeistä on turha. Nykyautot ovat täynnä täysin turhia ominaisuuksia ja oikeastaan autoista pitäisi karsia ominaisuuksia. Ei autoissa tarvita tekoälyä ja muutenkaan avustimia.
- Anonyymi
EU:n vaatimukset tekevät osasta avustimista yms. pakollisia.
Ihan hyvä, koska juuri nämä En mä mitään avustimia tarvi -tyypit ovat niitä jotka kietovat autonsa puun ympärille, jos ei ole avustimia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU:n vaatimukset tekevät osasta avustimista yms. pakollisia.
Ihan hyvä, koska juuri nämä En mä mitään avustimia tarvi -tyypit ovat niitä jotka kietovat autonsa puun ympärille, jos ei ole avustimia.Ja on typerää maksaa autossa joistain saatanan "avustimista", jotka eivät suuren osan ajasta edes toimi. Kaista-avustimetkin toisinaan ohjaa ojaan tai vastaantulevien kaistalle ja ne yleensä kannattaa kytkeä pois päältä.
Ja noilla avustimilla vain korjataan sitä, että autovalmistajan laittavat noita helvetin kosketusnäyttöjä autoihin. Kosketusnäytöt autoissa pitäisi tehdä laittomiksi. Tai edes niiden käyttö ajon aikana pitäisi olla laitonta. Kosketusnäytöt autoissa on idiotismin huippu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU:n vaatimukset tekevät osasta avustimista yms. pakollisia.
Ihan hyvä, koska juuri nämä En mä mitään avustimia tarvi -tyypit ovat niitä jotka kietovat autonsa puun ympärille, jos ei ole avustimia.Nykyautojen ajaminen onkin pelkkää helvettiä. Jotkut saatanan piipitykset haittaavat vain ajamista. Autoissa ei tarvita kameroita eikä avustimia. Eikä varsinkaan GPS-seurantaa. Jopa vakionopeudensäädin on turhake autossa kuten myös parkkitutka. Jokaisen pitäisi osata parkkeerata ilman tietokonetta. Jos ei osaa niin sitten ajokortti pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU:n vaatimukset tekevät osasta avustimista yms. pakollisia.
Ihan hyvä, koska juuri nämä En mä mitään avustimia tarvi -tyypit ovat niitä jotka kietovat autonsa puun ympärille, jos ei ole avustimia.Onneksi suurimman osan saa edelleen kytkeä pois päältä. Jos kaista-avustin haittaa ajamista niin sen voi kytkeä pois päältä.
- Anonyymi
Suurin osa avustimista lisää turvallisuutta, siksi niistä useat on pakollisia uusissa autoissa.
Mukavuusvarusteet jakaa väen kahtia, varakkaammat ja nuoret haluavat mukavuutta ja vähävaraiset kadehtivat niitä ja kieltävät ne, koska se helpottaa omaa mieltä.
Auton varusteita voi käyttää tai olla käyttämättä, vapaa valinta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyautojen ajaminen onkin pelkkää helvettiä. Jotkut saatanan piipitykset haittaavat vain ajamista. Autoissa ei tarvita kameroita eikä avustimia. Eikä varsinkaan GPS-seurantaa. Jopa vakionopeudensäädin on turhake autossa kuten myös parkkitutka. Jokaisen pitäisi osata parkkeerata ilman tietokonetta. Jos ei osaa niin sitten ajokortti pois.
Kamerat helpottaa pysäköintiä ja vähentää autojen kolhimista. Vai onko se niin, että kyllä miehen pitää osata ja näyttää rattimiehen taitoja kun peruuttaa autonsa parkkiruutuun ja sen jälkeen voikin nousta autostaan rinta kaarella katsella tyytyväisenä, että onpa taas hienosti auto suorassa? Hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa avustimista lisää turvallisuutta, siksi niistä useat on pakollisia uusissa autoissa.
Mukavuusvarusteet jakaa väen kahtia, varakkaammat ja nuoret haluavat mukavuutta ja vähävaraiset kadehtivat niitä ja kieltävät ne, koska se helpottaa omaa mieltä.
Auton varusteita voi käyttää tai olla käyttämättä, vapaa valinta.Suurin osa noista ”mukavuuksista” tekee ajamisen entistä vaikeammaksi. Esimerkiksi kosketusnäytöt autossa on typerä idea ja ne pitäisi tehdä laittomiksi. Jos kerran kännykkää ei saa käyttää ajon aikana niin myöskään auton kosketusnäyttöä ei saisi käyttää ajon aikana. Kosketusnäyttö on tutkimusten mukaankin vaarallinen. Ja todellisuudessa kosketusnäyttö tekee vaikeuttaa auton käyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa noista ”mukavuuksista” tekee ajamisen entistä vaikeammaksi. Esimerkiksi kosketusnäytöt autossa on typerä idea ja ne pitäisi tehdä laittomiksi. Jos kerran kännykkää ei saa käyttää ajon aikana niin myöskään auton kosketusnäyttöä ei saisi käyttää ajon aikana. Kosketusnäyttö on tutkimusten mukaankin vaarallinen. Ja todellisuudessa kosketusnäyttö tekee vaikeuttaa auton käyttöä.
Koskeminen kosketusnäyttöihin ja KAIKKIIN nappeihin ja nappuloihin, jotka eivät ole RATISSA, pitäisi ajon aikana kieltää.
Vain äänikomennot voi sallia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskeminen kosketusnäyttöihin ja KAIKKIIN nappeihin ja nappuloihin, jotka eivät ole RATISSA, pitäisi ajon aikana kieltää.
Vain äänikomennot voi sallia.Napit eivät ole samanlainen ongelma, koska niitä voi käyttää siirtämättä katsetta tiestä. Ja jos ei tarkkaan muista missä nappi on niin silloinkin katse on poissa tiestä paljon lyhyemmän aikaa kuin kosketusnäytöissä.
Ja äänikomennot ovat edelleen autoissa käyttökelvottomia. Varsinkin kun Suomessa äänikomentojen pitäisi toimia suomeksi. Mitään saatanan englantia en autolle puhu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskeminen kosketusnäyttöihin ja KAIKKIIN nappeihin ja nappuloihin, jotka eivät ole RATISSA, pitäisi ajon aikana kieltää.
Vain äänikomennot voi sallia.Ihan sama vaikka kiellettäisiin, mutta silti kosketusnäytöt on idioottimainen keksintö autoissa. Ne pitäisi tehdä laittomiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Napit eivät ole samanlainen ongelma, koska niitä voi käyttää siirtämättä katsetta tiestä. Ja jos ei tarkkaan muista missä nappi on niin silloinkin katse on poissa tiestä paljon lyhyemmän aikaa kuin kosketusnäytöissä.
Ja äänikomennot ovat edelleen autoissa käyttökelvottomia. Varsinkin kun Suomessa äänikomentojen pitäisi toimia suomeksi. Mitään saatanan englantia en autolle puhu.Höpö höpö, että napit olisivat jotenkin turvallisia ajon aikana. Niihinkin koskemisesta ajon aikana kunnon sakot, samoin kosketusnäyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, että napit olisivat jotenkin turvallisia ajon aikana. Niihinkin koskemisesta ajon aikana kunnon sakot, samoin kosketusnäyttöön.
Voihan laittaa sakot, mutta äänikomennot ovat edelleen täysin käyttökelvottomia autoissa. Joten ainoa keino olisi ajaa sivulle, jos jotain haluaa säätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, että napit olisivat jotenkin turvallisia ajon aikana. Niihinkin koskemisesta ajon aikana kunnon sakot, samoin kosketusnäyttöön.
Ja vieä järkevämpää on tehdä kosketusnäytön asentaminen autoon laittomaksi.
- Anonyymi
Totta kai nuo on osattava, ihan samalla lailla kun muinaisten polttisten venttiilien välykset ja sytytyksen ennakot asteen tarkkuudella. Ja sytytystulppien kärkivälit.
Ei ilman noiden osaamista saanut edes ostaa autoa, eikö vaan? Vai jumituinko nyt sadan vuoden taakse menneisyyteen 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291807
Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.781667Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie561303- 691131
Tiedätkö autereen?
Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen8789- 2775
- 45757
Oli kyl kunnon reissu
Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻10749- 41725
Plösö ja synttäriruusut
Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?150702