Teslat yrittää tappaa

Anonyymi-ap

"Tesla ei tunnistanut tavarajunaa – Kammottava video näyttää, ettei auto edes jarruttanut.

– Olen omistanut Teslan alle vuoden ajan ja viimeisen puolen vuoden sisällä se on yrittänyt kahdesti ajaa suoraan edessä olevaa junaa päin täysin itsestään ajavan tilan ollessa käytössä, videon julkaisija kertoo."
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/8be29729-12d9-421d-87a5-b268b52138fb

Muskin mukaan kamerat kylenee itsenäiseen ajoon ja jos tuollaiset on parasta mitä tarjolla, niin itseajavia autoja ei pitäisi edes harkita Suomeen, eikä sallia tuollaista autopilotia missään.

28

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän noita avustuksia ole tarkoitettu itsenäiseen ajoon ja kaikkialla kerrotaan, että kuljettaja on vastuussa autostaan ja ajamista.

      • Anonyymi

        Siksi niitä ei pidä asentaakaan autoon, eikä mainostaa itseajavina. Sama kun myytäisiin sarjatuliaseita metsästykseen ja sanottaisiin ettei saa käyttää sarjatulta.


    • Anonyymi

      Itseajavia busseja kehittävät Suomessakin ja pian muka yleisessä käytössä, onnettomuuksia takuulla nekin aiheuttaa, vaikka kuskitkin töpeksii. Avustimia hyvä olla, mutta itseajavat ei kuulu muun liikenteen sekaan.

    • Anonyymi

      Järki kadonnut maailmasta autoilussakin miksi saadaan edes myidä ns itseajavia täysin edesvastuutonta hommaa samaten kaiken maailman näytöt kojelautaan missä jopa tietokonepelejä miksi ihmeessä

      • Anonyymi

        Niillä voi järjestää onnettomuuden kun halutaan tappaa joku. Eniten minua häiritsisi teslan vakoilu, tallentaa kaiken äänen ja kuvan ohjaamosta ja valitettavasti muistakin tiellä liikkujista.


    • Anonyymi

      Tesloissa huippunopeus saisi olla enintään 130km/h, koska yli 140km/h törmäyksessä ne räjähtää ja ovat mahdottomia sammuttaa. Pieni haitta sekin että over lukittuu eikä pääse ulos palavasta autosta.
      https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/a49ced2e-aed1-4091-ab8c-2001049f2967

      Vaaraa lisää, että riittää kun nokkakolarissa molempien nopeus on 70km/h.

    • Anonyymi

      Huonosti menevät kaupaksi, joutuvat tiputtamaan hinnat jo halpa-autojen tasolle. Mahtaa harmittaa kuka maksanut kymppitoneja enemmän.

      "Uusia huomattavan suuria Tesla-alennuksia useissa eri maissa – hinta painettu halpa-auton tasolle, Tesla yrittää nyt päästä eroon suuresta myymättömien autojen varastostaan."
      https://www.is.fi/autot/art-2000010491190.html

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miten mahtaa saman hintainen 3-sarjalainen tehdä jos sillä ajaa kohti tavarajunaa?

      Arvaelisin että ei tee mitään.

      • Anonyymi

        Niin, kyllä se tähän asti on ollut kuskin homma ajaa niin ettei junan kanssa törmää.

        Aika uusavuttomia ne jotka nyt panikoi teslan junan tunnistusbugia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllä se tähän asti on ollut kuskin homma ajaa niin ettei junan kanssa törmää.

        Aika uusavuttomia ne jotka nyt panikoi teslan junan tunnistusbugia.

        Bugi on koko tesla autopilotteineen, ei olisi ikinä pitänyt sallia moista tekelettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bugi on koko tesla autopilotteineen, ei olisi ikinä pitänyt sallia moista tekelettä.

        Onneksi sinulla ei sellaista ole joten miksi huolehdit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinulla ei sellaista ole joten miksi huolehdit?

        Koska ne liikkuu samoilla teillä ja kataisiasi ohjaamossa.


    • Anonyymi

      Jos en halua itse ajaa, niin menen julkisilla tai taksilla.

    • Anonyymi

      Minä en ole koskaan uskaltanut käyttää autossa edes vakionopeussäädintä, vaikka jo 90-luvun alussa autossani oli sellainen. Luotan enemmän omaan kaasujalkaan.

      • Anonyymi

        Minä olen kokeillut, mutta ruuhkissa turhaa vaivaa, eikä jären hyödyllinen missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kokeillut, mutta ruuhkissa turhaa vaivaa, eikä jären hyödyllinen missään.

        Juuri ruuhkissa ylivoimainen kun auto hoitaa etäisyyden jopa pysähtymisen itsekseen. Näin ainakin Tojossa ja Volvossa mitä meidän perheessä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ruuhkissa ylivoimainen kun auto hoitaa etäisyyden jopa pysähtymisen itsekseen. Näin ainakin Tojossa ja Volvossa mitä meidän perheessä on.

        Minä osaan itsekin käyttää kaasu-, kytkin- ja jarrupolkimia, huomaan myös muut liikkujat paremmin kuin kamerat.


      • Anonyymi

        Minä käytän vakkarua melkein aina. Maantiellä nopeus ei seilaa, kun napsauttaa auton ajamaan suurinta sallittua nopeutta.uuden tikkarin jäökeen se on helppo pistää kulkemaan sen osoittamaa nopeutta, gps:llä mitattuna. Taajamassa nuo 30 ja 40 km/h nopeudet pysyvät paremmin kontrollissa, kun antaa auton jolkutta oikeaa nopeutta ja keskittyy muuhun liikenteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä osaan itsekin käyttää kaasu-, kytkin- ja jarrupolkimia, huomaan myös muut liikkujat paremmin kuin kamerat.

        SInä varmaan säädät sytytysennakonkin käsin.

        Minäkin osaa monia asioita mutta monet niistä on sellaisia mitä en halua tehdä jos kone tai joku muu ne hoitaa... rahaa vastaan.

        Keskimäärin jo nykyinen Teslan tekniikka ajaa luotettavammin kuin ihminen.
        Se on jännä juttu että heti ollaan barrikadeilla jos kone tekee virheen mutta ihmise saa tehdä virheitä jatkuvasti liikenteessä.

        Lentokoneita ei enää edes saa lentää manuaalisesti kuin hätätilanteissa. Erityisesti lasku ja nousu on annettava koneen tehtäväksi.
        Ihminen on se heikoin lenkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SInä varmaan säädät sytytysennakonkin käsin.

        Minäkin osaa monia asioita mutta monet niistä on sellaisia mitä en halua tehdä jos kone tai joku muu ne hoitaa... rahaa vastaan.

        Keskimäärin jo nykyinen Teslan tekniikka ajaa luotettavammin kuin ihminen.
        Se on jännä juttu että heti ollaan barrikadeilla jos kone tekee virheen mutta ihmise saa tehdä virheitä jatkuvasti liikenteessä.

        Lentokoneita ei enää edes saa lentää manuaalisesti kuin hätätilanteissa. Erityisesti lasku ja nousu on annettava koneen tehtäväksi.
        Ihminen on se heikoin lenkki.

        Ne tekee ketkä osaa. Tottahan se on että tesloilla ajaa avuttomat, parasta kun liikut jatkossa takseilla tai julkisilla.

        Valtava määrä oikeudenkäyntejä tulossa teslalle autopilotin aiheuttamista onnettomuuksista. Onhan se nähty lentokoneissakin ettei automatiikka yksinään ole luotettava ja lentokoneissa tarvitaan vielä lentoasemillakin lennonjohtajat.
        Autmatiikka on heikoin lenkki.


    • Anonyymi

      Volvo on turvallisempi, blondin käytössä.🤠

    • Anonyymi

      Kuljettaja sitä autoa ajaa. Kuskin tehtävä on ajaa sitä ajoneuova liikennesääntöjä noudattaen.

      • Anonyymi

        Kuskin tehtävä on havainnoida ympäristöä ja on ennakoitava toisten tienkäyttäjien toimintaa vaaran ja vahingon välttämiseksi ja sovitettava oma toimintansa sen mukaisesti sujuvan ja turvallisen liikenteen edistämiseksi.


    • Anonyymi

      Teslalla joutuvat muka myymään tappiolla kun kiinalaiset tekee halvalla, sitli aikovat maksaa muskille 41mrd euron palkkion.
      https://www.apu.fi/artikkelit/volkswagenin-tsi-moottorien-jakoketjuongelmat

      En osta ikinä tuotteita mitkä tekee järjettömiä voittoja ja jakavat omistajille, apple toinen samanlainen, kiinalaiset joutuu tekemään työt älyttömän pienellä palkalla, pitkät työajat ilman lomia.

    • Anonyymi

      Milloin ihmiset uskoo että teslat ovat paskoja eikä takuu kata mitään. Istuinverhoilutkaan ei kestä kahta vuotta/56 000km, eikä takuu korvaa.
      https://www.is.fi/autot/art-2000010511881.html

      Minulla ei ole yhdessäkään autossa vielä verhoilut hajonneet, Nissanissa oli penkit ja verhoilut kuin uudet 20 vuoden jälkeen, samoin Hondassa, Mazdassa, Saabissa...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viimeaikojen Tesla-uutisointia seuranneena olisin jo katsellut vaihtoa toisen merkin sähköautoon, jos omistaisin Teslan. Autona varsin riskialtis hankinta, eikä nyt kyse ole auton tekniikasta vaan yhtiöstä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2518
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      196
      1601
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      170
      1555
    4. 79
      1291
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1005
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      281
      911
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      46
      897
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      176
      837
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      76
      792
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      62
      766
    Aihe