Kuulostaako lupaavalta

Anonyymi-ap

Jos nainen haluaa ekoille treffeille IKEAan?

49

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluaa testata avuliaisuuttasi ja estetiikan tajuasi?

• Anonyymi

Tarvitsee kantoapua ja laittaa sinut kantamaan huonekaluja.

• Miksipä ei. Marsuille tarttisi ostaa uusia kusimattoja. 😊

• Anonyymi

Marsuille? 🤣🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Marsuille? 🤣🤣🤣

Marsuille juu. Ikean kylppärin matot on tunnettuja marsujen kusimattoina. Nyppylämatot. 😄

• Anonyymi

Huomenna mennään Ikeaan kutemaan. :)

Iaskin..väärin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iaskin..väärin

Sivusta ... ne oli marsuille, ei kaloille.

• Anonyymi kirjoitti:

Iaskin..väärin

Menkää vaan. Mä poden himassani hammassärkyä. Poistetun hampin viereinen särkee ihan vithusti. 😖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iaskin..väärin

niin laskit😁

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Toftbo matot.

https://www.ikea.com/fi/fi/p/toftbo-kylpyhuoneenmatto-harmaanvalkoinen-meleerattu-90422251/

Marsuharrastajien suosikki! Pehmeä marsulle ja imukyky hyvä.

Ilmeisesti sitten ihan oikeasti 😄

Laitetaanko maton alle muovia vai pitääkö matto itsessään nesteen? Voiko niitä pestä? Hajoaako pohja pesussa?

Sain ahdistavan mielikuvan pilalle kostuneesta lattiasta kun nostaa mattoa, mutta ehkä matot kuitenkin palastellaan marsujen häkkiin sopivan kokoisiksi?

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti sitten ihan oikeasti 😄

Laitetaanko maton alle muovia vai pitääkö matto itsessään nesteen? Voiko niitä pestä? Hajoaako pohja pesussa?

Sain ahdistavan mielikuvan pilalle kostuneesta lattiasta kun nostaa mattoa, mutta ehkä matot kuitenkin palastellaan marsujen häkkiin sopivan kokoisiksi?

xLiner

Heh, kennomuovia tai kuten mulla alustat lattialla, jotka ei läpäise kosteutta. Monta kerrosta tulee fylliä muutenkin. Ei mee lattia pilalle. On otettu kaikki huomioon. Mulle tyypilliseen tapaan. 🙂👍

Ei niitä leikata, marsuilla on huoneen kokoinen lätti. Ne vaan asetellaan kuin palapeli sopivaan paikkaan ja vaihdetaan päivittäin/jokatoinen päivä. Ja puhtaat pestyt tilalle. Pesen 90 asteessa marsujen tekstiilit.

• EivorCreed kirjoitti:

Heh, kennomuovia tai kuten mulla alustat lattialla, jotka ei läpäise kosteutta. Monta kerrosta tulee fylliä muutenkin. Ei mee lattia pilalle. On otettu kaikki huomioon. Mulle tyypilliseen tapaan. 🙂👍

Ei niitä leikata, marsuilla on huoneen kokoinen lätti. Ne vaan asetellaan kuin palapeli sopivaan paikkaan ja vaihdetaan päivittäin/jokatoinen päivä. Ja puhtaat pestyt tilalle. Pesen 90 asteessa marsujen tekstiilit.

Ulos vien likaiset jätesäkkiin kerättynä, rullattuna ja rapsin ja harjaan ne ennen pesua, ettei mee heinät ja paskat pesukoneeseen.. näin kesällä annan auringon kuivattaakin hetken ennen pesua.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Oho, heillä on sitten tilaa!

En meinannut enää löytää tätä ketjua. Mutta kiitos asian valaisusta.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Oho, heillä on sitten tilaa!

En meinannut enää löytää tätä ketjua. Mutta kiitos asian valaisusta.

xLiner

Juu, enemmän yritän vielä järkätä tilaa. Laajennetaan olkkariin päin vielä. Vierashuone on eläinyksikkö, ei siellä muuta enää mahdu olemaan. Toki hiiriä ja hamsuja on kaikkialla, paitsi eteisissä, vessoissa, keittiössä ja autotallissa. 😜

Marsut valtaa lattiaa. 🙂

Hiirille ja hamsuille oon hommannut isoja lasiterroja, yksikään ei asu pikku tilassa. Pidän tärkeenä, että on paljon tilaa jonne mahtuu myös virikkeitä. Luontoa! Ei pelkkää purua ja hyrrä.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Juu, enemmän yritän vielä järkätä tilaa. Laajennetaan olkkariin päin vielä. Vierashuone on eläinyksikkö, ei siellä muuta enää mahdu olemaan. Toki hiiriä ja hamsuja on kaikkialla, paitsi eteisissä, vessoissa, keittiössä ja autotallissa. 😜

Marsut valtaa lattiaa. 🙂

Hiirille ja hamsuille oon hommannut isoja lasiterroja, yksikään ei asu pikku tilassa. Pidän tärkeenä, että on paljon tilaa jonne mahtuu myös virikkeitä. Luontoa! Ei pelkkää purua ja hyrrä.

Mitä teet niin monella pikku kaverilla? Aiotko pentutehtailla vai onko vaan kivaa kun on tekemistä ja elämää ympärillä? Itse olen ainakin mieluummin sosiaalinen karvakavereiden kanssa kuin ihmisten...

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä teet niin monella pikku kaverilla? Aiotko pentutehtailla vai onko vaan kivaa kun on tekemistä ja elämää ympärillä? Itse olen ainakin mieluummin sosiaalinen karvakavereiden kanssa kuin ihmisten...

xLiner

Ne on mun suurperhe. ❤️

En teetä kellään pentuja, osa on rescue marsuja. Paitsi nuorin. Ja hiirulit ja hamsulit ei myöskään lisäänny. Ne vaan on, olen onnellinen eläinlaumassani. 😍❣️

• EivorCreed kirjoitti:

Ne on mun suurperhe. ❤️

En teetä kellään pentuja, osa on rescue marsuja. Paitsi nuorin. Ja hiirulit ja hamsulit ei myöskään lisäänny. Ne vaan on, olen onnellinen eläinlaumassani. 😍❣️

Minua jotkut päivittelee, työnsarkaa. Mikä ei tunnu työltä kun rakastan näitä ja haluan hoitaa hyvin. Rakkaudella. Hiiriä en ole ikinä hennonnut nostaa edes hännästä, koska koen sen hiirtä vähätteleväksi. Hiiri tulee kyllä syliin kun se tietää ettei satuteta ja kunnioitan eläimen omaa tahtoa olla tulemattakin syliin. Hätätilassa ei tarvi sittenkään nostaa toista hännästä, nousee nätistikin.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Ne on mun suurperhe. ❤️

Juu, ymmärrän. Meilläkin on lauma 😁

Saako noille kemiallisen kastraation? Koirille olen kuullut sellaisia tehtävän. Vai voiko hiiruilta viedä kulkuset 🧐

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, ymmärrän. Meilläkin on lauma 😁

Saako noille kemiallisen kastraation? Koirille olen kuullut sellaisia tehtävän. Vai voiko hiiruilta viedä kulkuset 🧐

xLiner

En näe tarvetta kastroida ketään. Pojat elää yksin, myös hamsterit on erakoita mitä mulla on. Tytötkin.

Vain marsutytöt ja hiiritytöt elää isommissa laumoissa. 🙂

• EivorCreed kirjoitti:

En näe tarvetta kastroida ketään. Pojat elää yksin, myös hamsterit on erakoita mitä mulla on. Tytötkin.

Marsupoikia mulla ei ole. Jos joskus on niin pojan lajitoverina.

• Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

Ahaa... Toimiihan se niinkin.

Kuumuus vie mehut... Kisuille käärin kylmäkalleja ison pyyhkeen sisään. Saavat siitä valita sopivan viileän kohdan lötköttelyyn. Itselleni kastelin pussilakanan. Naapuri epäili mun käyneen uimassa aamulla - kevyesti heiluttelin tankoa puntilla ja olin litimärkä. Ei vaan pysty, ihan pska keli. Poistun iltapuuhiin!

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Ahaa... Toimiihan se niinkin.

Kuumuus vie mehut... Kisuille käärin kylmäkalleja ison pyyhkeen sisään. Saavat siitä valita sopivan viileän kohdan lötköttelyyn. Itselleni kastelin pussilakanan. Naapuri epäili mun käyneen uimassa aamulla - kevyesti heiluttelin tankoa puntilla ja olin litimärkä. Ei vaan pysty, ihan pska keli. Poistun iltapuuhiin!

xLiner

Juu, niien kuuluu elää niin. Pojat tappelee kuten erakotkin naaraat laumassa. Paitsi lisääntymisaikeissa hetken rauha. 🙂

Jep, itelläkin riittää ohjelmaa. Pakko välillä huilata, kun yölläkään ei ehtiny nukkua. 👍

• Anonyymi

Ihan ok paikka siksi että on julkinen paikka. Mitä mies sieltä sitten löytää itselleen? Voi käydä aika pitkäksi.

• IKEA:n kirjahyllystön kasaaminen voisi olla hyvä soveltuvuustesti.

• Anonyymi

Joo kuulostaa kivalta🙂

• Anonyymi

Onko hän ruotsalainen? Itseni on ruotsalainen mies vienyt ekoilla treffeillä Ikaan syömään lihapullia. Että joo mikä siinä. 😁

• Anonyymi

Edullinen ravintola kyllä. Ja paljon ihmisiä ympärillä, jos ootkin epäilyttävä tapaus. Joissakin paikoissa ikea on hemmetin suuressa kauppakeskuksessa, jossa on sitten paljon muutakin.

Ite en sopisi treffejä ikeaan.

• Anonyymi

Ihan hyvä luontainen paikka eli ei väkisin keksitty paikka kuten ravintolaan syömään vaan normaalit treffit eli hyvä juttu

• Anonyymi

Joo kun sinne eksyy niin ehtii keskustella ja siellähän on sänkyjäkin.

• Anonyymi

hahhaa "siellä on sänkyjäkin"🤣

• Anonyymi

Niiden kimmoisuutta voi sitten kaksin vähän testailla

• Anonyymi

Päiväaikaan hyvännäköisiä kotiäitejä shoppailemassa. Kun tenavat koulussa ja mies töissä. Saattavat tarvita kanto-, työntö- ja kokoamisapua.

• Anonyymi

Työntöapua ainakin luulis helposti saavan.

• Anonyymi

Sinne vaan esittämään avuliasta

• Rakastuisin heti tähän naiseen. Käytännöllistä eikä turhan prameilevaa.

• Anonyymi

Mikä ettei. Kävin eilen ja lihapulla-annoksen saa edelleen alle kympillä. Mukaan lähti sipsit ja kaksi karkkipussia, 30:n neliön koti näytti kodikkaalta, käytävillä haahuili onnellisia nuoria pareja, mutta varmuuden vuoksi valitsin kahviopaikan korviani säästellen lapsista etäisimpään nurkkaan :)
      🐾

• Yhden deittikumppanin tapasin Ikean parkkiksella, muistaakseni hänen ehdotuksestaan. Emme kuitenkaan menneet sisälle Ikeaan, vaan sen sijaan tehtiin pieni lenkki lähimaastossa.

• Anonyymi

Lenkki peltilehmien laitumen ympäri.

• Anonyymi

No jopa on sulla naisia esittävä mies harmittomat haaveet siellä ahonlaidalla

• Anonyymi

Ikea on turvallinen paikka. Ihmisiä ympärillä, kahvilassa pysyy budjetti hanskassa. Hullut eivät ehkä pysty seuraamaan kotiin saakka kun liikennettä on sopivasti.

xLiner

• Anonyymi

nukkumaan niin .. viileän peiton alle.. 15.0+

lämpötila niin mukavaa viileärä olla lakanan allala

• Anonyymi

Ikea on hyvä tapaamispaikka, olen siitä lähtenyt kävelylenkille, ihan kivaa luontoa lähettyvillä tai mennyt kahville ja pehmikselle tai molempia. Peräti siinnyt yksi pidempi suhde. En ihan heti keksi parempaa paikkaa.

• Anonyymi

Mersu on Marsu.

• Anonyymi

Mertsu on ;atsu lallatilllaaa
      Mersu on Lada lallallaaa herh

• Anonyymi

Testaa mieskunnon, riittääkö fysiikka kestääkö hermot painetta

• Anonyymi

säikäjdin että huj joku kova salamanisku osui lähelle... ...

• Anonyymi

itse tarvitsisin ikeasta uuden lukuvalon 🧐 on jo tiedossa minkälaisen haen 🙃 samal vois jonku ihanan murusen kaa vähä välipalastaa ja jutskaa ikean kahvios 😇 vähän kun elämä yksinäistä viimeaikoina ollu 😢💔 ois kiva nähdä joskus muita ihmisiä 😌 vähä vaihetua tähän kotona yksin ikävöintiin, tulee hyvä mieli et ois ees jku joka väliittää minusta, tunnen olevani arvokas ja saan aikaan jotain merkityksellistä 🥰 uskon et auttas meitä molempia 😪
      Antti Elme Makkonen 23v. Helsinki 🥀

• Anonyymi

Joo voidaan leikkiä piilosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2905
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1195
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      937
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      905
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      877
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      157
      811
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      764
    Aihe