Jos jäi eilen katsomata dokkari Ruotsidemokraattien trollitehdas, niin kannattaa tsekata MTV katsomosta. Vastaavaa toimintaa mitä persut tekevät nosti ruotsissa ison kohun.
Mitä selviää, kun toimittaja soluttautuu ruotsidemokraattien puoluetoimistolle? Ohjelma pureutuu kuohuttavaan tapaukseen, joka paljasti trollitehtaan
Persujen ruotsalainen sisarpuolue
7
267
Vastaukset
- Anonyymi
KOHTA PALJASTUT SINÄ ITSE.
Tai ehkä mielenterveysongelmasi pelastavat demarin rangaistukselta. - Anonyymi
Persut pettää aina
Suomi on siitä ihmeellien maa että täällä tiettyjen puolueiden kannattajat, jotka muuten on kovin työtävieroksuvia ja vaatimassa tukia ihan kaikkeen, tekevät tälläkin palstalla tuota samaa sekopäistä touhua ilmaiseksi. Jos näin ei ole niin aikapian tullaan uutisoimaan vastavaa meiltäkin, vaikka näiden öyhöttäjien "tarkoitus pyhittää keinot"-periaate estää aika pitkään median kertomasta asiaa.
Ehkä tässä asiassa ruotsi on yhteiskuntana suomea edellä kun siellä ei käytetä hyöhyllisiä idiootteja imaiseksi kuten suomessa tapahtuu.- Anonyymi
Demari on pakurikääpä.
- Anonyymi
Arvaako kukaan kuka johtaa ilmajoen persujen trolli rinkiä?
- Anonyymi
Husu Hussein. sdp, toimii johtajana.
- Anonyymi
Olisko se joka facessa jaksaa mollata muita ja vääristellä totuutta. Ne sen juttuja peukuttavat ovat sitten hännystelijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3492081IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471649Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541331Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.841181- 1431178
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021161Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851082Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701057Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten91018Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48972