En osaa päättää kumpi olisi käytettynä edullisempi kun rahapussi ei pullistele.
Ajoin vuosia sitten jonkun verran firman Pajerolla, joka oli tosi hyvä ajettava ainakin tiellä.
LC : kin on tuttu, mutta vain lyhyestä nurkka-ajosta.
Onko muilla jotakin sanottavaa näiden eroista?
Mitsubishi Pajero vai Land Cruiser
5
466
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoitpa mitä tahansa kansainvälistä tv ohjelmaa mistä tahansa, niin Land Cruiser siellä esiintyy useiten.
Näillä tiedoilla valitsisin Land Cruiserin.
Minulla on ollut yksi, joka hoiti hommansa hyvin, mutta ruostuminen pilasi tunnelmaa.
En kyllä usko, että Pajerokaan on ruostumaton. - Anonyymi
Tojota on todella kallis käytettynäkin .
- Anonyymi
Armeijalle käy molemmat.
- Anonyymi
Sain 90-luvun alussa Pajeron viikonlopuksi ajoon. Se oli todella hyvä ajettava verrattuna sen aikaisiin koppiautoihin.
Voi olla, että odotukset eivät olleet kovin korkealla kun edelliset maasturi kokemukset olivat armeijan maastoautoista D. - Anonyymi
Eikös pajerossa ole, leikki neliveto. Ne pyörät vetää jotka ovat ilmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990