ja verohelvettiä suomalaisille.
Demareiden uudessa "suomalaiset viimeksi" talousohjelmassa ehdotetaan verenkevennyksiä, toki vain ulkomaalaisille.
Luonnollisestikin yritystukia lisättäisiin, Sannahan jakoi jo ennätysmäiset yritystuet, nyt lyödään lisää löylyä.
Yritystukea maksettaisiin, kuinkas muuten, maahanmuuttajien palkkaamiseksi.
https://www.suomenuutiset.fi/simula-sdp-tarjoaa-pelkkia-juhannustaikoja/
Demarit ehdottaa Suomesta veroparatiisia ulkomaalaisille
10
123
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tunnu tuo demareiden viha meitä suomalaisia kohtaan ollenkaan hellittävän. -18 hyökkäsivät ryssän kanssa meidän kimppuun, -39 sosiaalidemokraatti O.W Kuusinen perusti yhteishallituksen Suomen syöjän Stalinin kanssa ja nyt julkaisevat tuollaisen äärirasistisen ohjelman taas meitä suomalaisia vastaan.
- Anonyymi
Luulin Otto Wilhelm Kuusista epäisänmaalliseksi mieheksi, mutta nykydemareita seuratessa se on alkanut tuntua jo suorastaan isänmaalliselta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin Otto Wilhelm Kuusista epäisänmaalliseksi mieheksi, mutta nykydemareita seuratessa se on alkanut tuntua jo suorastaan isänmaalliselta!
Varmasti Otto-Wille tuntuu persusta isänmaalliselta. Samaa herra palveltavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti Otto-Wille tuntuu persusta isänmaalliselta. Samaa herra palveltavana.
Kyllä se nykydemareihin verrattuna tuntuu. On se niin hirvittävä tuo nykydemareiden suomalaisviha.
- Anonyymi
Eikö demareita pidetäkin jonkinlaisina puolryssinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pidän kylläkin ihan täysryssinä.
- Anonyymi
Demarit sabotoivat ensin Sanna Marinin kautta Suomen talouden ja jatkavat samaa Eu:n kautta.
Tavoitteena on konkurssi.
Siltä se todellakin näyttää.- Anonyymi
Oikeiston tavoitteena on aina konkurssi. Marin tosiaan sabotoi tuota oikeiston tavoitetta nostamalla työttömyysasteen ja verotulot huippuunsa. Oikeisto järkyttyi siitä, että Suomella meni hyvin ja nyt on sekin sitten "korjattu".
Oikeistolaisuus on synnynnäistä tyhmyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeiston tavoitteena on aina konkurssi. Marin tosiaan sabotoi tuota oikeiston tavoitetta nostamalla työttömyysasteen ja verotulot huippuunsa. Oikeisto järkyttyi siitä, että Suomella meni hyvin ja nyt on sekin sitten "korjattu".
Oikeistolaisuus on synnynnäistä tyhmyyttä.Sanna:
inflaatioennätys
korkojen nostoennätys
raksakriisiennätys
tuloeroennätys
reaalitulojen laskuennätys
jne
jne
Näitähän voisi tietysti luetella aamuun asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722