Mistä kumpuaa rokotehysteerisuus

Anonyymi-ap

Ovatko nämä kopioineet kaiken Trumppilaisilta "hallituksen salaliitto" -sivuilta?

Miksi steinerkoulun käyneistä jotkut vastustavat rokotteita?

Miten paljon Venäjä vaikuttaa taustalla

54

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herraviha on yksi tekijä.

• Anonyymi

Kaikki haluavat suojaa

https://x.com/marbles34/status/1797358963257716760

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki haluavat suojaa

https://x.com/marbles34/status/1797358963257716760

Rokote hysteerikot haluavat suojautua koronaa vastaan. Tähän pyritään rokotteiden ja maskien avulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokote hysteerikot haluavat suojautua koronaa vastaan. Tähän pyritään rokotteiden ja maskien avulla

Hysteerikot tekevät itselleen ongelman, kun jotkut muut ajattelevat asioista eri tavalla kuin hysteerikot itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hysteerikot tekevät itselleen ongelman, kun jotkut muut ajattelevat asioista eri tavalla kuin hysteerikot itse.

Hysteerikoille on suuri ongelma jos ihmiset tajuvat koronan olevan kausiflussa, koska tieto koronan vaarattomuudesta rikkoo hysteria-öyhötyksen

• Anonyymi

Haluamme vain suojautua tappavaa koronaa vastaan

Miljoonia suomalaisia kuoli koronaan 2020-2021

• Anonyymi

Sarkasmivaroitus. 😀

• Anonyymi

Rokotteiden vastustaminen kuuluu tietoisuuteen vain tietämättömät haluavat rokotteita. Kas kun et väittänyt autokoululaisten vastustavan rokotteita, mutta koulunkäynnillä ei ole mitään tekemistä rokotteiden vastustamisen kanssa. Putinhan vaikuttaa jopa siihen mitä aamukahvilla suuhusi laitat, mikäli valtamediaa haluaa uskoa.

• Anonyymi

Ehkä ap itse osaa vastata kysymykseensä ?
      Eikö sekin jotain hysteriaa ole, että edelleen jaksetaan näistä rokoteasioista vääntää ?
      Elämässä on paljon muutakin.

• Anonyymi

Jenkeissä rokotevastaisuus on itärannikon, eli länsirannikon ongelma.

• Anonyymi

Korona ei katso ihmisen uskontoa tai rotua. Se tappaa kaikki jotka sen saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korona ei katso ihmisen uskontoa tai rotua. Se tappaa kaikki jotka sen saa

Ei saa valehdella.
        Mulla ollut jo kaksi kertaa, eikä ole vieläkään tappanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa valehdella.

Rokote suojeli sinua

Rokote antaa hyvän suojan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokote suojeli sinua

Rokote antaa hyvän suojan

Rokote ei ole voinut suojella minua, koska en ole yhtään rokotetta ottanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokote ei ole voinut suojella minua, koska en ole yhtään rokotetta ottanut.

Miksi et ottanut rokotetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska rokotteesta ei löydy suojaavia ominaisuuksia. Pelkästään roiske ja ruoste suojaus ei ole riittävä henkivakuutus. Henkivakuutus yhtiöt ei ole kiinnostuneet, jos piikit on otettu. Perinnönverottajat toisaalta ovat hyvinkin kiinnostuneita rokote statuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun ole tarvinnut sitä kenellekään selitellä, miksi en ottanut, enkä koe tarvetta ruveta sitä täälläkään selittelemään.
        En vain halunnut ottaa. Piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun ole tarvinnut sitä kenellekään selitellä, miksi en ottanut, enkä koe tarvetta ruveta sitä täälläkään selittelemään.

Lisään vielä tuohon, vaikka en itse halunnut rokotetta, en sitä myöskään keneltäkään ole estellyt. Jokainen saa itse päättää, mitä rokotustensa kanssa tekee/teki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä tuohon, vaikka en itse halunnut rokotetta, en sitä myöskään keneltäkään ole estellyt. Jokainen saa itse päättää, mitä rokotustensa kanssa tekee/teki.

Jokainen saa päättää mutta jos ei ota saa rangaistuksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sun on aika alkaa elää täysillä

Jo yksi piikki vapauttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen saa päättää mutta jos ei ota saa rangaistuksen

Millaisen rangaistuksen ? Vielä ei ole kukaan rangaissut ......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisen rangaistuksen ? Vielä ei ole kukaan rangaissut ......

Jos menettää työpaikan

Ei voi matkustaa junassa ym

Ovat rangaistuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos menettää työpaikan

Ei voi matkustaa junassa ym

Ovat rangaistuksia

En ole onneksi enää työelämässä.
        Junissa ym. julkisissa on tullut matkustettua.
        Korona-aikanakin kävin kaikkialla, baareissakin, jos vain jonnekin pääsi, ettei ollut suljettu koronan takia.
        Se olikin ainoa este, mikä rajoitti elämää, kun paikkoja oli kiinni ajoittain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa valehdella.

Koronatartunta on jo itsessään valhe koska ei ole olemassa mitään testiä millä asian selvittäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perinteinen rokote on pseudotieteellinen valmiste joka sisältää mm. apinoiden munuaiskudosta, naudan tai abortoidun ihmislapsen sikiöseerumia, potilaasta otettua räkänäytettä, muutamaa antibioottia, elohopeaa, alumiinia, formaldehydiä, ym. ym. moskaa, ei nämä niin haitallisia ole kuin nämä mrna piikit, mutta jos joku uskoo niissä olevan jotain parantavia ominaisuuksia niin sitten uskoo.

Rokotteista ei hyödy muut kuin niitä valmistavat lääketehtaat, jotka parhaansa mukaan pyrkivät uskottelemaan niistä olevan jopa jotain hyötyäkin, jotta bisnes voisi jatkua.

Rokotteiden hyödyt perustuvat puhtaasti tuulesta temmattuihin väitteisiin ja hyödyistä ei ole tehty koskaan yhtäkään kontrollivertailtua tutkimusta, jossa saman kokoinen ryhmä rokottamattomia ja rokotettuja laitettaisiin seurantaan, koska mitään muuta keinoa ei ole olemassakaan hyötyjen tutkimiseen. Aivan sama vaikka määrätä käpyjä jonkun taudin ehkäisemiseen ja jos potilas ei sairastu niin pitää sitä sitten käpyjen ansiona.

Ihmisiä pitää pelotella kaiken maailman taudeilla jotta rokotteita ym. lääkkeitä saataisiin kaupaksi, mutta oirehtiva ihminen yleensä parantuu ilman mitään lääkkeitäkin, koska kyse on elimistön suorittamasta puhdistus prosessista, jossa elimistöön kertyneitä sinne kuulumattomia aineksia poistetaan elimistöstä ja tämä aiheuttaa yleensä eriasteisia oireita jotka loppuvat itsestään kun prosessi on loppuun suoritettu.

Miten usein näitä oireita sitten on riippuu vähän siitä miten itseään altistaa mm. roskaravinnon, kemikaalien ym. muiden myrkkyjen vaikutukselle tai yrittää lääkkein tukahduttaa puhdistusprosessin jolloin oireet saattavat hävitä, mutta myrkyt jäävät elimistöön. Kannattaa vähän katsoa mitä suuhunsa työntää ja mitä aineita käyttää missäkin arjen askareissa, sillä suurin osa kaupan tarjonnasta on ihmisen terveydelle vaarallista moskaa jota ravinnoksi kutsuvat pesuaineita ja muita kemikaaleja unohtamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole onneksi enää työelämässä.
        Junissa ym. julkisissa on tullut matkustettua.
        Korona-aikanakin kävin kaikkialla, baareissakin, jos vain jonnekin pääsi, ettei ollut suljettu koronan takia.
        Se olikin ainoa este, mikä rajoitti elämää, kun paikkoja oli kiinni ajoittain.

Muistatkos Merike Sirkepuun? Sanna pisti poliisit hakkaamaan hänet koska hänestä oli tarkoitus tehdä esimerkki siitä miten käy jos ei ota rokotepassia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistatkos Merike Sirkepuun? Sanna pisti poliisit hakkaamaan hänet koska hänestä oli tarkoitus tehdä esimerkki siitä miten käy jos ei ota rokotepassia

Ei ole hajuakaan, en seuraa juoruja, en lue juorulehtiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole hajuakaan, en seuraa juoruja, en lue juorulehtiä.

Sun kannattaisi lukea muutakin kuin Hs tai Aku ankkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kannattaisi lukea muutakin kuin Hs tai Aku ankkaa

Mistäs tiedät vaikka lukisinkin.
        Lukeminen kannattaa aina, kun sen kohdistaa oikeasti mielenkiintoisiin asioihin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

se voi olla osan uskovaisten ja äärioikeiston juttua se rokotevastaisuus mutta asia ei ole ihan näin mustavalkoinen vaan on niitä rokotekriitikkoja muissaki aatesuunnissa.

• Anonyymi

korjaan viestiäni eli en yleistä nyt vaan tarkoitin että osa uskovaisista on rokotevastaisia. Ei voi yleistää

• Anonyymi

ja käytin toki sanamuotoa "se voi olla" eli mitään en varsinaisesti sanonut edes koska miksi laukoa mielipide 100% varma jos ei ole varma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja käytin toki sanamuotoa "se voi olla" eli mitään en varsinaisesti sanonut edes koska miksi laukoa mielipide 100% varma jos ei ole varma

Lues tää juttu

https://stateofthenation.co/?p=232781

• Anonyymi

Mun mielestä riittää, että huolehtii itse omista rokoteasioistaan, päättää itse.
        Mitä niistä muille vouhkaamaan....kuinka muka jonkun muun tulisi toimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä riittää, että huolehtii itse omista rokoteasioistaan, päättää itse.
        Mitä niistä muille vouhkaamaan....kuinka muka jonkun muun tulisi toimia.

sairaanhoitajan työssä osa sairaanhoitajista kieltäytyneet rokotteista niin se on ollut todella törkeää käyttäytymistä, täysin välinpitämätöntä koska tiedät mihin se voisi johtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sairaanhoitajan työssä osa sairaanhoitajista kieltäytyneet rokotteista niin se on ollut todella törkeää käyttäytymistä, täysin välinpitämätöntä koska tiedät mihin se voisi johtaa.

Sairaanhoitajille kävikin sitten niin kuin kävi, eikös heidät pakotettu ottamaan rokotteet, että saivat jatkaa työtään ?
        Tietysti ymmärrän, mitä voi käydä, jos sairaat potilaat saisivat sairaalassa jonkun taudin.
        Tosin jos itselläni olisi vaikka tilanne, että henki olisi lähdössä, en siinä alkaisi miettimään, onko hoitajat tai lääkärit rokotettuja, tärkeintä olisi, että yrittäisivät pitää minut hengissä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hinttihysteriassa on sielu ja henki ja leikkaukset menneet aivan sekaisin. Ilosia kun ovat tai ainakin näyttävät.

• Anonyymi

Eikös sekin ole ihan heidän oma asiansa mitä tekevät ?
        Ja onhan se hyvä juttu, jos ihmisillä iloa riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös sekin ole ihan heidän oma asiansa mitä tekevät ?
        Ja onhan se hyvä juttu, jos ihmisillä iloa riittää.

Intti kuvastaa kuria. Uskonnollisuus taas kaikkea ulkokultaisuutta. Tämä selvä.

• Anonyymi

Kyllä ihmiset ovat hysteerisinä olleet vaatimassa näitä piikkejä itseensä pistettäväksi.

• Anonyymi

Ja toiset ovat yrittäneet hysteerisenä estää ihmisiä ottamasta näitä piikkejä.

• Anonyymi

Kumpujen kätköistä mullasta maan jne, mutta taivas iloitsee yhdestä parannuksen tehneestä. Valitettavasti vastassa on joitakin pitkäpartoja...

• Anonyymi

Rokotteisiin hurahtaneet sulkevat lahjakkaasti silmänsä kaikelta mikä hiemankin vihjaa etteivät nuo piikit ketään autuaaksi tee. Pahoin pelkään etteivät edes hankkiudu konitohtorinsa pakeile piikkivaivoineen vaan kärsivät nahoissaan kaikessa hiljaisuudessa häveten omaa ajattelemattomuuttaan.

• Anonyymi

Onko rokotteissa muka jotain ongelmia? 🙄👌
      Tässä kielletyt rokotteet (täysin tai osittain).

- Astra Zeneca poistettu markkinoilta ✔
      - Johnson & Johnson poistettu kokonaan Euroopan markkinoilta ✔
      - Moderna kielletty Suomessa alle 30 v. Islannissa, Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa kielletty kaikilta. ✔
      - Sputnik... Tarviiko edes kertoa ✔
      - Pfizerilla todettu yhteys sydänlihastulehdukseen. Kielletty joissain ulkomailla, ja tuontisopimuksia purettu ✔

---------------------
      Listaan tähän alle kaikki tutkitut ja turvalliset rokotteet, joita saa käyttää ilman rajoituksia, ja ilman vaarallisia sivuvaikutuksia:
      - ...
      - ...

• Anonyymi

Jumalaa ei voi tuomita ja käydä kauppaa. Parempi olla kiitollinen kumpupilvistäkin kyselemättä ihan turhia.

• Anonyymi

Johtavat globalistit aiotaan uhrata yleisen paheksunnan alttarille heidän osallisuutensa vuoksi Covid-sekoilussa. Kansainvälisen rikostuomioistuimen sisäpiiriläinen paljasti, että Haagin kansainvälisessä rikostuomioistuimessa valmistellaan parhaillaan rikoksia ihmisyyttä vastaan koskevia Nürnberg 2.0 -oikeudenkäyntejä.

Globalistinen eliitti on tehnyt parhaansa päästääkseen helvetin valloilleen maan päällä viimeisten neljän vuoden aikana, mutta me ihmiset olemme pitäneet pintamme, säilyttäneet arvokkuutemme ja paljastaneet heidän valheensa yksi kerrallaan.

Hyväksikäyttäjämme on ajettu nurkkaan, ja heidät on pakotettu myöntämään keksimänsä valheet. He haluavat meidän antavan anteeksi ja unohtavan, mutta me emme anna sen tapahtua.

Globaalin eliitin korkeimmat jäsenet käyttäytyvät nyt kuin rotat, jotka poistuvat uppoavasta laivasta, ja meidän tehtävämme on varmistaa, etteivät he pääse karkuun.

• Anonyymi

Vain otettu lääke auttaa. Voisit toki saman tien ottaa yhteyttä paikkakuntasi mielenterveyspalveluihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain otettu lääke auttaa. Voisit toki saman tien ottaa yhteyttä paikkakuntasi mielenterveyspalveluihin.

Niin, mielenterveydestä jos puhutaan, niin ammoisina aikoina panikoinnista, ym. sekavuudesta oli käytetty termiä " hysteria ", kun silloin ei ollut vielä tietoa noista mielen mutkikkaista asioista.
        Nykyinen diagnostiikka kehittyi vasta myöhemmin.

• Anonyymi

"Mistä kumpuaa rokotehysteerisuus"

Kuolemista, monia pelottaa ennenaikainen ja kurja kuolema. Toisia ei ilmeisesti pelota mikään.

• Anonyymi

Rokotehysteerikot pelkäävät koronaa koska se tappaa hyvin herkästi

• Anonyymi

Tietoa koronasta jo vuodelta 2015: https://t.me/projectcamelotKerry/16945
      USA:n hallitus ja Moderna tekivät keskinäisen sopimuksen vuonna 2015, jossa USA:n omistaman mRNA-rokotteen käyttöoikeus annettiin Modernalle. Trump ei ollut tuolloin vallassa, vaan Obama ja Demokraatit.
      Miten taho, joka omistaa rokotteen, voi määrätä kansalaiset pakkorokotettaviksi tuotteella, jonka se kehittänyt ja omistaa? Miksi koronatestien pakkauksissa on tilausajankohdaksi painettu vuosi 2017?

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe