Maki Kolehmainen on kuollut

Anonyymi-ap

Muusikko Maki Kolehmainen on kuollut.

16

412

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syöpäänkö kuoli?

      Kuolleisuus ennätyslukemissa, nuoretkin kuolee ennen aikojaan. Lisää koronapiikkejä, niin vauhti kiihtyy.

      • Anonyymi

        Ole foliopipo hiljaa ja kerro mihin teidän paavolan Lauri kuoli? Sehän vastusti rokotteita ja kuoli nuorena?


      • Anonyymi

        Todennäköistä on syöpäkuolema näin nuorelle, ei vaikuttanut sellaiselta, jolle olisi brenkku maistunut. Oli fiksu jannu siinä mielessä.


    • Anonyymi

      En osaa surra vieraita niin. Mutta kun lapsuudesta asti pysyneen ystävän syöpä uusi, niin siitä olen surullinen. Mitä mulla on enää, sitten kun häntä ei ole?? Kyllä maailman on sairaan kamala paikka olla.

      • Ei tää mun mielestä oo niin kamalaa. Mulla oli näkökenttä puutos ja silmänpohjan kuvattiin. Ei siinä mitään vikaa ollu ja silmälääkäriin sanoi että ei mitään huolta. Tässä on samalla käsissä ja jaloissa puutumista, tasa paino ja muisti ongelmaa. Mutta niin kuin sanoi, ei vakavaa. Mä ite oon päätellyt, että rotta vaan on syöny aivoista osan.


    • Näin sai aamulla lukea... 58 vuotiaana lähti.

      • Onhan tossa jo ikää ja saavutuksia. Just laskin oman suvun miesten lähtöiän keskiarvon, niin tulokseksi tuli 55 vuotta. Ei ihmiset oikeesti elä niin pitkään kun eläkepäättäjät väittää.


      • JeroP kirjoitti:

        Onhan tossa jo ikää ja saavutuksia. Just laskin oman suvun miesten lähtöiän keskiarvon, niin tulokseksi tuli 55 vuotta. Ei ihmiset oikeesti elä niin pitkään kun eläkepäättäjät väittää.

        Onhan siinä todellakin. Saavuttanu elämässään paljon enemmän ku keskivertojampat. Elämän laadulla on enemmän merkitystä, kuin sen pituudella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan siinä todellakin. Saavuttanu elämässään paljon enemmän ku keskivertojampat. Elämän laadulla on enemmän merkitystä, kuin sen pituudella.

        Kuoli pitkäaikaiseen sairauteen ja viimeset päivät olivat olleet huonoja.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Onhan tossa jo ikää ja saavutuksia. Just laskin oman suvun miesten lähtöiän keskiarvon, niin tulokseksi tuli 55 vuotta. Ei ihmiset oikeesti elä niin pitkään kun eläkepäättäjät väittää.

        Ne ei vaan millään kuole, jotka on pahoja ja aiheuttaa pelkästään kärsimystä ja tuskaa toisille, vaan elää kituuttavat hyvinkin vanhoiksi.
        Kiltit ja toisille hyvää tekevät kyllä täältä pois otetaan paljon nuorempina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei vaan millään kuole, jotka on pahoja ja aiheuttaa pelkästään kärsimystä ja tuskaa toisille, vaan elää kituuttavat hyvinkin vanhoiksi.
        Kiltit ja toisille hyvää tekevät kyllä täältä pois otetaan paljon nuorempina.

        Only the good die young.


    • Anonyymi

      R.I.B.S:eja Makille. Vesku korkkaa oluet.

      • Anonyymi

        Makiat mullat...


    • Anonyymi

      Jotenkin se riipaisee, kun suuri poptähti kuolee.
      Yhden kerran oli Aikakoneen keikalla 1990 luvun loppupuolella Seurahuoneella.
      Hienoja biisejä ovat tehneet, enää ei Makia näe keikoilla, aika kultaa muistot, haikeus vain jää....

    • Anonyymi

      Sekopää denialistit ulisevat joka keskustelussa. Ilmeiseti ihmisiä ei kuollut aikaisemmin. Kepeät mulla Makille. Aikakone oli jees bändi.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta pätkääkään mikään nobody luuseri.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe