Ei tämä ole elämää

Anonyymi-ap

Milloinkohan sitä uskaltaisi tehdä itelleen lopulliset...

12

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjoittelen tähän omaan aloitukseen jatkoa...

Olen lisäksi paha ihminen ja haukun ihmistä ilman mitään järkevää syytä. Ihmistä johon olen ihastunut. Joskus myös puhun pahaa muista ihmisistä selän takana ja naamatusten olen kaveria. Ei se ole oikein. Kaiken lisäksi minusta ei tullut mitään tässä elämässä. Ap

• Anonyymi

On niin paha olla. Kukaan ei ole kiinnostunut minusta koskaan romanttisessa mielessä, eikä tule koskaan kiinnostumaan. Olen sairauden rappeuttama ja taantunut aivoiltani. ap

• Mistä sä tiedät ettei olisi?
        Et voi tietää ihan varmasti sellasta.
        Voi kun sais sulta pahaa oloa pois.
        Sun olis hyvä vaikka pyytää joku kaveri
        kahville tai jotain,
        Saisit muuta ajateltavaa.

Anteeks nyt utelen...
        Ei ole pakko vastata tietenkään..
        Millä tavalla olet sairauden rappeuttama ja aivot taantuneet?

Hali sulle, niin just aivan..
        Just Sulle!!

🤗

Tai oikestaan suoraan useampikin
        🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

• Anonyymi

Kukaan ei halua minua. Ainoat jotka välittävät ainakin velvollisuuden tunnosta on perheeni. Siis lapsuuden perhe, ei minulla mitään omaa perhettä ole. Kukaan ei pidä minusta aidosti. ap

• Anonyymi

Älä nyt sure. Aina voi yrittää paremmin ihmissuhteissa. Ei meistä kukaan ole täydellinen. Minäkin olen itkenyt yhden arvostelun takia ja olen ollut todella huonolla tuulella koko päivän. Ei kaikilla tarvitse olla perhettä, mutta ystäviä pitää olla. Voit ottaa vaikka tavoitteeksi saada uusia ystäviä. Aina voi saada uusia ystäviä, sanoo kuka mitä tahansa. Eikä itseään kannata verrata muihin. Se on loputon ja syvä suo.

• Anonyymi

Sinä aliajattelet. Tee elämästäsi itsesi näköinen. Elämä on kaikki mitä meillä on, ei siitä voi luopua yrittämättä.

• Anonyymi

Kaikilla ei todellakaan ole samat lähtökohdat. Et voi tietää kuinka paljon yrittämistä on jo ollut taustalla ja aina lyödään maahan. Et vaan voi tietää. Kyllä tämä joillekin on yhtä kidutusta. Tietysti pienistä vastoinkäymisistä ei kannata luovuttaa. Mutta joskus joutuu sietämään kurjuutta vuosikausia, ilman että tulee muutosta parempaan. Oikeastaan vaan liukuu kauemmaksi kaikesta normaalista. Itse yritän edelleen jaksaa, koska minulla on lapsia. Tunnen velvollisuutta ja tietysti myös rakkautta.
        - sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla ei todellakaan ole samat lähtökohdat. Et voi tietää kuinka paljon yrittämistä on jo ollut taustalla ja aina lyödään maahan. Et vaan voi tietää. Kyllä tämä joillekin on yhtä kidutusta. Tietysti pienistä vastoinkäymisistä ei kannata luovuttaa. Mutta joskus joutuu sietämään kurjuutta vuosikausia, ilman että tulee muutosta parempaan. Oikeastaan vaan liukuu kauemmaksi kaikesta normaalista. Itse yritän edelleen jaksaa, koska minulla on lapsia. Tunnen velvollisuutta ja tietysti myös rakkautta.
        - sivusta

Ja toivon tietysti, että ap saa muutettua mielensä ja löytää jotain millä jaksaa. Sitä vaan tarkoitin, ettemme voi tietää minkälaista taakkaa kukin kantaa mukanaan.

• Anonyymi

Et kai sä ihan noin voi sanoa? Kyllä joku voi susta tykätä. Ja varmasti tykkääkin. Ikävää että sä ajattelet noin. Harmi ettei tunnista jos ootkin kaivattu.

• En oikein tiedä mitä sanoa.

Itselläni on vain velvollisuudet, niitä on joka päivä.
      Työtä, tehtäviä, vastuuta. Yksin minulla.

Jos niitä ei olisi, niin enpä tiedä. Enpä tiedä.

Ehkä olisi vain odotus siitä että näkee oliko se elämä tosiaankin loppuun asti tälläistä, vai tulisiko siihen kuitenkin vielä jotain järkevää joskus. Ja saisi nähdä miten se loppuu. Kuka nyt haluaisi jättää lopun näkemättä omasta elämästään, kun alku on jo nähty.

• Anonyymi

Jeesus pitää sinustakin. Ja vaikka hän on ainoa kuka oikeasti välittää ja rakastaa ilman virheitä ja puhtaiten, se ei usein kelpaa eikä riitä. Ihminen ei voi antaa itseään lunnaiksi toisten virheistä, ainoastaan puhdas ja tahraton Jumala voi. Hän halusi kuolla yhtälailla jokaisen ihmisen puolesta. Tänään juuri kuuntelin tovin kun eräs tuntemani ihminen luetteli miten monet romanttiset rakkaudet ovat menneet pieleen... avioliitot päättyneet ym. Aika harva liitto onnistuu, edes uskovaisista monien liitot ei kestä ja niistäkin tulee tuhkaa ajan kanssa. Kuoleman jälkeen ihmisellä on joko Jeesus tai ei mitään.

• Anonyymi

Kommentoin vielä (en ole ap. vaan aiemmin kommentoinut hlö), että kukaan muu kuin toinen yksinäinen ei ymmärrä yksinäisen ihmisen huolia ja elämää. Perheelliset eivät ymmärrä. Heillä on omat ongelmansa. Sen takia on tärkeää, että on juttukavereita ja ystäviäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      57
      1865
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1712
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      137
      1276
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1155
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      757
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      418
      668
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe