Nainen annatko miehellesi merkin tai luvan

Anonyymi-ap

Kun käytät hametta tai mekkoa ja miehesi näkee reitesi ja kurkkaa mitä hameen alla on eli jos olet ilman pikkuhousuja niin miehelläsi on sanaton lupa pussailla sitä ja jopa näytät ettei sinulla ole pikkareita mutta jos sinulla pikkarit jalassa niin miehesi täytyy pyytää lupaa saada pussailla sitä onko näin

33

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vois se noinkin olla vaikkapa...

• Anonyymi

Aika ihanaa

• Anonyymi kirjoitti:

Aika ihanaa

No vois olla joo ehkäpä ihanaa

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

No vois olla joo ehkäpä ihanaa

Kummallekkin yhtä ihanaa miehellä ihanaa kun saa pussailla sitä ja antaa sinulle nautintoa ja sinä saisit nauttia eli sanoin kuvaamattoman ihanaa

• Anonyymi kirjoitti:

Kummallekkin yhtä ihanaa miehellä ihanaa kun saa pussailla sitä ja antaa sinulle nautintoa ja sinä saisit nauttia eli sanoin kuvaamattoman ihanaa

Pitääkö kiusoitella 😉

• Anonyymi

Pitääkö kiusoitella 😉

Mieluummin heti asiaan mut jos tykkäät niin voi mies muutaman suukon antaa sisäreisiisi ennen kuin menee asiaan mut jos mies päättää niin menee äkkiä heti asiaan

• Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin heti asiaan mut jos tykkäät niin voi mies muutaman suukon antaa sisäreisiisi ennen kuin menee asiaan mut jos mies päättää niin menee äkkiä heti asiaan

Kiusoittelet lisää vaan mua..
        Ilkeetä...
        😔

• Anonyymi

Parisuhteen alussa on syytä tehdä sopimus, niin että kummankaan ei tarvitse pyytää erotiikkaan, seksileikkeihin taikka seksiin (coitus) liittyviä lupia, ja että kaunotar pukeutuu siten kun mies kulloinkin haluaa.

• Mä kyllä pukeudun just niinku haluan...

• Anonyymi

Mä kyllä pukeudun just niinku haluan...

Ei välttämättä saisitkohan kaikkeen lupaa esim menette ostoskeskukseen ja sinulla yllä vain varvassandaalit tai pelkkä kaulahuivi niin tuskin saat lupaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä saisitkohan kaikkeen lupaa esim menette ostoskeskukseen ja sinulla yllä vain varvassandaalit tai pelkkä kaulahuivi niin tuskin saat lupaa

Tuo voi tietenkin olla sinun mieli pukeutumistapasi, muuta epäilen, ettei originalpieninainen haluaisi pukeutua noin.

• Anonyymi kirjoitti:

No en mä noin haluais pukeutua hah..
        Varvassandaaleihin varsinkaan en ikinä halua..
        Sitä paitsi,
        Sellainen suhde ei tulis ikinä että tarviis lupa johki pukeutumis asioihin.
        Kumminkaan päin..

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo voi tietenkin olla sinun mieli pukeutumistapasi, muuta epäilen, ettei originalpieninainen haluaisi pukeutua noin.

Juu ei haluaisi eikä suostuisi edes..
        Kiitos sulle kuka oletkaan..

Onneks et tuon pahemmin sanonu,
        Jos oisit pahasti sanonu Välikselle nii
        olisin ehkä äkästynyt..
        En kyl osaa sanoa miksi 🤔

• Anonyymi

No en mä noin haluais pukeutua hah..
        Varvassandaaleihin varsinkaan en ikinä halua..
        Sitä paitsi,
        Sellainen suhde ei tulis ikinä että tarviis lupa johki pukeutumis asioihin.
        Kumminkaan päin..

Kyllä kumpikin tarvitsee hyväksynnän ja ei ulos mennä pimppi ja peppu paljaana tai verkkarit jalassa ilman rintsikoita ja paitaa eli tissit paljaana tai tms niin miehen on puututtava ja sanottava nyt puetaan kunnolla

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kumpikin tarvitsee hyväksynnän ja ei ulos mennä pimppi ja peppu paljaana tai verkkarit jalassa ilman rintsikoita ja paitaa eli tissit paljaana tai tms niin miehen on puututtava ja sanottava nyt puetaan kunnolla

No ei tissit paljaana mennä ulos tietenkään..

Sanotko sä nyt etten sais lähteä ulos ilman pikkareita 🤭

Kyllä pitää saada tuon paikan olla joskus
        Ilman niitä pöksyjä..

Kesällä varsinkin...
        Talvella sitten ulkoilu ilman pöksyi vaatii kyllä sisätila lämppääjää..

• Anonyymi

No ei tissit paljaana mennä ulos tietenkään..

Sanotko sä nyt etten sais lähteä ulos ilman pikkareita 🤭

Kyllä pitää saada tuon paikan olla joskus
        Ilman niitä pöksyjä..

Kesällä varsinkin...
        Talvella sitten ulkoilu ilman pöksyi vaatii kyllä sisätila lämppääjää..

Mutta muut ihmiset ei saa nähdä pimppiäsi ei ainakaan muut miehet ja samoin toisin päin ei muut naiset saa nähdä miehesi kikkeliä se on vain sinun

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta muut ihmiset ei saa nähdä pimppiäsi ei ainakaan muut miehet ja samoin toisin päin ei muut naiset saa nähdä miehesi kikkeliä se on vain sinun

No ei tietenkään muut näe sitä...
        En mä täysin ilman vaatteita ole ulkona 🤭

Harmi kun ei ole miestä,
        niin ei sitä kikkeliäkään joka ois vaan mun..

• Anonyymi

No ei tietenkään muut näe sitä...
        En mä täysin ilman vaatteita ole ulkona 🤭

Harmi kun ei ole miestä,
        niin ei sitä kikkeliäkään joka ois vaan mun..

Annan sinulle tehtävän mieluiten tällä viikolla jo mutta maksimi ennen juhannusta hankit itsellesi oman miehen ja juhannuskaverisi on siinä eli nyt heti menet ulos ja otat oman miehen itsellesi

• Anonyymi kirjoitti:

Annan sinulle tehtävän mieluiten tällä viikolla jo mutta maksimi ennen juhannusta hankit itsellesi oman miehen ja juhannuskaverisi on siinä eli nyt heti menet ulos ja otat oman miehen itsellesi

No hieman on haasteellinen tehtävä...

Ei tossa ulkonakaan näkynyt sellaisia
        jonka voisi tost noin vaan ottaa.
        Eikä niitä oikein kait noin vaan oteta omiksi.
        Olisikin noin et saisi ottaa omakseen...

Missäs päin sä mahdat vaikuttaa 😉

• Lupa pitää kysyä, oli sitten pikkarit tai ei. Jos oikein sitä esittelen ja tarjoilen, niin se on lupa itsessään…

• Anonyymi

Söpöä ja ihgua

• Anonyymi

Mitä pikkareita käytät

• Anonyymi

Mun mies mitään lupia tarvitse mun koskettamiseen. Sanon kyllä jos haluan että lopettaa.

• Anonyymi

Mieheni tietää kyllä onko vai eikö. En todellakaan sietäisi miestä, joka yrittäisi kurkkia hameeni alle, yöks.

• Anonyymi

Nainen ei tietenkään sitä voi käsittää, että siellä hameen alla on jotain sellaista, joka kiinnostaa miehiä, kuin hunaja mehiläisiä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ei tietenkään sitä voi käsittää, että siellä hameen alla on jotain sellaista, joka kiinnostaa miehiä, kuin hunaja mehiläisiä....

Tuo nyt ei liity asiaan mitenkään. Sopii kysyä mitne moisella "miehellä" on tapana käyttäyty kaiken muun kiinnostavan lähistöllä. . Käytöstavat nolla ja selkeästi myös itsehillintä. Vaikuttaa joltain taaperoikäiseltä, joka ei ole vielä oppinut noita asioita.

• Anonyymi

Mies vain antaa kaunottarelleen ohjeen, nostappa sitä mekkoa niin että näen tarkastella. Kurkkiminen on lasten leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies vain antaa kaunottarelleen ohjeen, nostappa sitä mekkoa niin että näen tarkastella. Kurkkiminen on lasten leikkiä.

Vielä etovampi mies. Jätän tuollaiset suosiosta vähän vajaaälyisten riesoiksi.

• Anonyymi

Voi mikä myötähäpeä näiden kollien takia, jotka elävät fantasiamaailmoissaan ja netissä, sitten väsäävät typeriä aloituksiaan tuolta pohjalta palstoille.

• Anonyymi

Hiemanko olisi tuskastuttava mies tuollainen. Otan mielummin ihan normaalin miesyksilön.

• Anonyymi

Älä häpäise miessukukuntaa pimeillä jutuillasi. Normaalit älykkäät miehet antavat naisen olla rauhassa mekossaan.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Nyt välis hiljaa 🤬

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3617
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe