Epävarmuutta miehen puolelta jos näkevät komean miehen

Anonyymi-ap

Tässä hauska tapahtuma:

"Oon ite useamman kerran huomannut, kuinka vastaan tulevien pariskuntien nainen joko suoraan tuijottaa minua, tai sitten mies on huomannut minut ensiksi itse ja alkaa "suojelemaan" naistaan.

Voisin oikeastaan kertoa yhen tarinan tähän mikä sattui viime kesänä ruokakaupassa, oli sen verran huvittavaa toimintaa siltä mieheltä kun alkoi "suojelemaan".

Kävelin vihannesosaston läpi ja huomasin semmosen lyhyemmän, kaljavatsaisen noin 45v miehen tuijottavan minua vihasesti, mietin siin että mikähän tää nyt on olevinaan ja jatkoin matkaa. Pari minuuttia myöhemmin törmäsin siihen uudestaan ja tajusin heti miksi se oli semmonen, oli nimittäin liikenteessä hyvännäköisen vaimonsa ja noin 16-17v tyttären kanssa.

Ja se alko taas tuijottaan meikäläistä niin vihasesti, katsoin vaan takasin että ootpas olevinaan koppava. Sitten huomasin sen tyttären naamasta, kun se katsoi ensiksi isäänsä että "miksi isä käyttäytyy näin" ja sitten kääntyi tuijottamaan minua ja ei saanut silmiään enää irti ja sen miehen vaimokin vaan tuijotti. Mies tuijotti tosiaan minua semmosella "et vittu yritä mitään" ilmeellä ja samalla meni naisten eteen hieman. Huomasin monta kertaa sivusilmällä ku se tytär ja sen vaimo vaan tuijotti minua.

No lähin sitten kassoille päin ja törmäsin viimmesen kerran niihin ja sen miehen tytär oli keskellä käytävää, niin tää mies otti sitä kädestä kiinni ja veti sen tytön itsensä taakse ja tuijotti minua samalla kokoajan.

Näin aggressiivisesti käyttäytyviä miehiä ei kyllä tule aina vastaan, mutta useasti näkee jotain pientä esim. että mies laittaa kätensä naisen ympärille kun ovat minut huomanneet, tai sitten koittavat muuten estää naista huomaamasta minua, tai joskus jopa että nainen itse alkaa halaamaan miestään mutta samalla tuijottaa minua."

7

576

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata ottaa mitään katsekontaktia varattuihin. Varattuihin ei kosketa. Siitä ei ole toisin sanoen mitään hyötyä katsella ketään pariutuneita. Yksi tyyppi jonka joskus tunsin sanoi minulle että sekä hänellä että hänen kumppanillaan oli tapana katsella muitakin sillä silmällä kuin vain toisiaan. En sanonut siihen mitään mutta on se vaan melko oksettavan kuuloista jos joku tekee niin. Hataralla pohjalla koko suhde jos pitää vilkuilla muita. Mikropettämistä, sitä se on 🤔.

• Anonyymi

No tämä komea mieshän nimenomaan ei ottanut.

• Anonyymi

Nii että kyllä ne miehetkin osaa vihaisesti puolustaa reviiriään..Onhan se totta että komea hyvin treenattu mies kelpaa kelle vaan kenellä on pokkaa lähestyä. Yllättävän moni nainen parisuhteessa pettää. siks varmaan nykyään ei oo sellasta yhteisökulttuuriakaan..kaikilla on oma pelinsä menossa.

• Anonyymi

Tjaa, mulla on ollut tyylinä hymyillä tai virnistellä tuijottajien suuntaan kun joku on eukon perään kuikuillut, yksikään ei tuijottelua ole sen jälkeen jatkanut :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      51
      916
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      863
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      45
      798
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      788
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. 57
      677
    7. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      607
    8. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      607
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      576
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      132
      559
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      20
      527
    12. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      518
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      48
      510
    14. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      487
    16. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      466
    17. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      447
    18. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      33
      435
    19. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17
      430
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24