Kissa oli puussa

Anonyymi-ap

Mies kiipesi puuhun, että muka kissalla hätä. Lopulta hätä oli miehellä, koska jalka jäi kiinni puuhun. Kissalla ei ollut hätää ollenkaan. Vietti vain kuumaa kesäpäivää puussa. Palokunta pelasti miehen. Mitä tästä opimme?

14

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Mitä tästä opimme? "

Kissaa ja Tarzania ei tarvitse auttaa puuhun tai puusta.

• Anonyymi

Emme mitään. Huomenna uudestaan taas.

• Anonyymi

Hahah :D

• Anonyymi

Routa porsaan kotiin tuo, eli viimeistään nälkä kissan maahan tuo.

• Mä muistan Gise kiipes aina pentuna puuhun. Se tuli kyllä alas kun sitä kutsu. mutta kovin vaivalloisesti ja kynnet rapisten. sellasesta suuresta vaahterasta. Ja omenapuusta se putos, kun meni liian ohuelle oksalle. Ei se vanhempana enää kiipeilly. mä itekin kiipeilin usein puissa, eikä kyllä pokka ois kestäny mitään palokuntaa soittaa. eiks siitä tuu laskukin. Paitsi ei mulle tullu, kun kerran tuli auttaan pyörälukosta irti, mutta siitä mä oon kertonukin jo.

• Anonyymi

Kun olin pikkuinen ja koulussa. Isä kertoi, että oli kovasti ihmetellyt kun paloauto tuli yllättäen pihaan.

Kissamme oli kiivennyt korkeaan pihamäntyyn ja huolestunut naapuri soittanut palokunnan.
      Kovasti kissa yritti rääpiä mokomaa palomiestä.

Tulee häiritsemään juuri, kun löytänyt mahtavan tähystyspaikan!

>simiti<

• Anonyymi

Näin tuo asia on jotta kissa kyllä aivan itte tietää missä hän haluaa loikoilla viettäen laatuaikaa.

Kissa on saalistaja joka tähystelee piilopaikastaan seuraava ateriaa vaikka kuukaudenkin jos vain nuo nössöt homo sapiensit antaisivat kyseisen metsästäjän näyttää mallia. Kiitollinen kissa tuo sitten homo sapiensillekkin myyränraatoja ateriaksi sillä persuthan sanovat olevansa lihansyöjiä niin siitä sitten vaan raakaa myyrää syömään kuten muutkin lihansyöjät.

Banzai !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin tuo asia on jotta kissa kyllä aivan itte tietää missä hän haluaa loikoilla viettäen laatuaikaa.

Kissa on saalistaja joka tähystelee piilopaikastaan seuraava ateriaa vaikka kuukaudenkin jos vain nuo nössöt homo sapiensit antaisivat kyseisen metsästäjän näyttää mallia. Kiitollinen kissa tuo sitten homo sapiensillekkin myyränraatoja ateriaksi sillä persuthan sanovat olevansa lihansyöjiä niin siitä sitten vaan raakaa myyrää syömään kuten muutkin lihansyöjät.

Banzai !

😁👍👍👍

• Anonyymi

Miehet irti kissoista!

• Vaikuttaa siltä, että kissat ovat olleet pitkään puusta putoava laji, jolle evoluutio on kehittänyt joustavan laskeutumisen.

• Anonyymi

Hännättömien ei pitäisi puuhun kiivetä tai niiden, joilla se häntä on edessä.

• Anonyymi

Mitähän palokunta ajatteli?

En olisi iljennyt soittaa puusta apua.

• Anonyymi

Miten sille miehelle kävi joka sinne puuhun kiipesi ? Tuliko jalkaan kuinkakin iso pipi ja mitenkä monta paloautoa tarvittiin hätiin jotta saatiin jalka irtoamaan. Siis saahan sen jalan irti myös sahaamalla vaan sitä en tässä nyt hae sillä täytyyhän mies saada alas kokonaisena jotta pääsee tanssimaan naisen kanssa treffeillä.

• Kyllä ne tulee aina isolla kokoonpanolla. Mä kerran painoin timanttiporalla sprinkleriputken läpi, niin tuli pillit päällä montaa autoo. Ja sen yhden pyörälukon irrottamiseenkin tuli neljä palomiestä. Se oli jo noloo mulle, luulis ois ykskin saanu auki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6184
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3063
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2223
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1837
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1808
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1793
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1542
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1529
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      50