Olitko opiskeluaikoina se biletyttö

Anonyymi-ap

Joka lähti baarista aina viinamiesten mukaan jatkoille?

19

204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En.

    • Anonyymi

      En. Viinamiehet eivät ole koskaan kiinnostaneet.

    • Anonyymi

      Ihan kun saisit rehellisiä vastauksia. 😂

    • Olin kuski, joka kärräsi juopit turvallisesti koteihinsa. Tutilullaa aamusta buranaa ja wheppaa, laatotus hommia.

    • En.

      Lähinnä huolehdin kavereistani. Toiset joi itse join myös mutta maltilla. Tai lopetin kokonaan juomisen jos katsoin että no nyt on tuosta kaverista huolehdittava.

    • Anonyymi

      En ole koskaan lähtenyt jatkoille, enkä viinamiesten mukaan. Ihan selkein sanoin panemaan olen kyllä lähtenyt. Silloinkin selvän tai korkeintaan hyvin vähäisessä maistissa olevan seuralaisen kanssa.

    • Anonyymi

      Teininä muhun vetos ne jätkät jotka olivat selvästi naisenkipeitä mutta ujoja. Annoin parin tyypin jppa koskettaa, vaikka ei sitten menty pidemmälle.

    • Olen lähtenyt nuorempana baarista jatkoille useitakin kertoja, muutaman kerran jopa kahdestaan juuri tapaamani miehen kanssa. Tilanteeseen liittyi myös alkoholi. Kuten myös nuoruus, epävarmuus ja itsensä etsiminen.

      • Anonyymi

        Kuinka paljon ne miehet anto rahaa teitkö ihan että saat lisää rahaa vai ihan että sait ruokaa ja elät vai menikö rahat juhlimiseen oliko siihen aikaan jo tinderi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon ne miehet anto rahaa teitkö ihan että saat lisää rahaa vai ihan että sait ruokaa ja elät vai menikö rahat juhlimiseen oliko siihen aikaan jo tinderi

        Suosittelen opettelemaan välimerkkien käytön.

        Ei kukaan ole kenellekään mitään rahaa antanut. Miksi olisi? Elätin itseni noihin aikoihin opintotuella, asumistuella sekä kaupan kassalla iltaisin istumalla.


      • Anonyymi

        Kyllä lorttoilulle syitä löytyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lorttoilulle syitä löytyy.

        Pitäisikö minun jotenkin loukkaantua sanoistasi vai mikä tarkoitus sinulla on liittää halventavaksi mielletty termi tähän yhteyteen?

        Se, koska, miten ja kenen kanssa harrastan seksiä on minun asiani eikä sillä ole mitään tekemistä lorttoilun kanssa. Seksi on maailman luonnollisimpia asioita. Se, että siitä on aikojen saatossa eritoten uskontojen myötä yritetty luoda jotain likaista ja tuomittavaa, ei poista sitä tosiasiaa, että ihminen on seksuaalinen olento eikä siinä ole mitään väärää, jos toteuttaa itseään myös seksuaalisesti, kunhan ei satuta muita (eikä itseään).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lorttoilulle syitä löytyy.

        Eipä kekenkään tarvitse sun mieliksesi mitään tekosyitä keksiä. Asioille on syynsä ja jos et niitä hyväksy, niin se on ihan sun om ongelmasi. Ei se muiden elämää ja olemista miksikään muuta, vaikka sua kuinka kiukuttaisi.


    • Anonyymi

      Ihan kuin edellinen kirjoitti.

      Luuletko saavasi rehellisiä vastauksia.

      Kyllä ne bilettävät ja remuavat pojat oli ne jotka ne naiset vei. Ai miksi. Nuo pojat olivat niin itsevarman oloisia ja tekivät aloitteita, joten itsestään epävarmojen tyttöjen ei tarvinnut aloitteita tehdä saatikka sitten opastaa tai rohkaista epävarmoja hissukoita.

      • Anonyymi

        Näin teininä itsestään epävarman tytön näkökulmasta ne bilettävät, remuavat ja itsevarmat pojat olivat kyllä vihonviimeisiä ällötyksiä.


    • Anonyymi

      Joitko siideriä yliopistoaikoinasi?

      Mutta huvittavakin ehdotus jotain mopopojille ja tytöille kun pitävät kaupungin teillä yöllä ajelusta kovaakin... niin pitää tietää paikat missä ei ole autoja paljon sitten keskiyön aikoinhin liikkeellä, tietysti täysin lailliset kulkuneuvot: Mopojen Yö...

      Sitten taisin ehdottaa kun joku Hell's Angels on aika tuttuja myös Klanin kanssa, ja Bandidoskin voisi sponsoroida keromalla hauskoja paikkoja missä pöristellä yöllä ilman häirintäää poliisilta tai muuta , kaupungilla...

    • Anonyymi

      Avaa jo opiskelijana ihmeessä sijoitusvakuutus, sijoita eämään hanki 4kpl Magnum Reaearcsh .50" pistooleja ja laatikko .50" paukkuja niihin... se on sijoitus elämääsi.

    • Anonyymi

      Olin. Monta yökerhosta otin jonkun kännisen miehen mukaani koska en halunnut nukkua yksin ja halusin läheisyyttä.

    • Anonyymi

      Olin ja sama mies vielä kulkee mukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3167
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      2614
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1887
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1475
    5. 79
      1411
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1259
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      341
      1204
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1116
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      975
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      918
    Aihe