Minua ärsyttäää paljon kun ei ole kunnollisia silmälaseja.

Anonyymi-ap

Mahdotonta on lukea mitään kaupan rjousjuttujakaan, niin pienellä tekstillä ei näe...
Non jo asiakirjat menossa, saattaa joutua olemaan helpostikin 53 vuotta sokeana jotta tulee päätösä..

MUTTA: pika ratkaisu, jolla pärjää aina 2-3 sekuntia kerralaan, koska siis tosiaan sankojen sarana rikki itsestäänkin kulumaa...

.. keksin pikakorjauksen eli tuollaista metalliteippiä jolla korvaa sen rikkinäisen saranan, mutta se tulee se teippi näkökenttään eli huono, mutta toimii kuin nivelenä sen irronneen sakaran ja linssin välillä..

14

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      linssit kannattaa teipata kokonaa teipillä, se on nyt muotia kin !

    • Anonyymi

      Ei ehkä hahhah, silmälaput kumpaankiin silmään olisi oikein suuri merirosvo... mutta todella tuo alumiiniteipppi voi olla joissain jutuissa hyödyllästä, kuin noin vaikka tekonivelien tekemisessä silmälaseihinkin.

      Arvokkaampi kuin hesus-teippi ja harvinaisempi mutta joissain parempi..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Myös tehokas pikaliima voisi olla ok. Sillä voi saada sangat uskomattomiin asentoihin.

      • Anonyymi

        Sitten vain pitää muokata pää sopimaan laseihin!


    • Anonyymi

      Pystyisin mutta en millään viitsisi loukata teitä rakkaita keskustelukumppaneita, niin vaqikka pystyisin helpostin kun tuo Klanin sellainen koulutuskin taqustana... jos haluaa haastaa, mutta en haluaisi.. jää vaan paha mieli koko suvullesi sitten :D

    • Anonyymi

      Muutamalla eurolla saa halpislaseja kaupoista. Yhtä hyviä eivät ole mitä 500€ kalliimmat, mutta kyllä niilläkin näkee.

      xLiner

      • Ei noita kalliita ainakaan kannata töissä pilata. Mä ostan kahdet halpislasit ja yhdistän niistä itelleni sopivat vahvuudet. Harmi kun jää ylimääräisiä. Missä linssin vahvuudet on väärin päin.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Ei noita kalliita ainakaan kannata töissä pilata. Mä ostan kahdet halpislasit ja yhdistän niistä itelleni sopivat vahvuudet. Harmi kun jää ylimääräisiä. Missä linssin vahvuudet on väärin päin.

        Näppärää! Mulla on yhtä huono näkö molemmissa silmissä, tai ainakin viimeksi oli kun testattiin. Pääsen helpolla, kun ei tarvitse askarrella kaksista halvoista sopivia.

        xLiner


    • Anonyymi

      Toisaalta tuo silmälasiasia on jo hoidossa riippuu asikirjojen käsittelijöiden nopeudesta milloin saan näköni takaisin...

    • Anonyymi

      voisin heittää tietokoneen tekemät illan lotto-numerot... jos joten näen edes näillä teippilasella kirjaimia ruudulta..

      25,15,25,1,29,33,16

    • Anonyymi

      Hah. Minulla on kauppaan mennessä aina suurennuslasi taskussa.
      Toki suosin netissä tehtävää kotiinkuljetus ostamista.

      Sitä voi muuttaa tarpeen mukaan ja saa rauhassa tihrustella ostoksen tietoja.

    • Anonyymi

      Käytin tuollaisia pihti-teräväkärkisiä tongeja apuna, muotoilin vähän tuota nenähaarukkaa jotta parempi multi-teippien kanssa rillit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3187
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2632
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1887
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1485
    5. 79
      1411
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1259
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      342
      1212
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1126
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      975
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      918
    Aihe