Lääkärin mölinät?

Anonyymi-ap

Aikoinaan olin puolihalvaantuneena teho-osastolla ja letkuja, sekä piuhoja täynnä koko äijä.

Isäni ja ex puolioni tuli katselemaan minua. Kysyivät lääkäriltä toipumisen ennusteesta.

No eivät tajunneet minun kuulevan ja näkevän kaiken, vaikka olin kyvytön ilmaisemaan itseäni.

Lääkäri kovaan ääneen tuumasi, että katsellaan sitten noita pikkuvikoja JOS JÄÄ HENKIIN.

Oli sekin möläytys. Hieman toivuttuani varastin viereiseltä mummolta rollaattorin ja lähdin kaverin kanssa löntystelemään tupakalle.

Omahoitaja kiljui ja hyppi tasajalkaa. Lisäksi kaveri joutui lääkärin puhutteluun.

Myöhemmin sanoin lääkärille suorat sanat ja hän ilahtui. Siirrettiin normi osastolle, kun toipuminen oli ylittänyt odotukset.

>simiti<

3

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa aina nauhoittaa lääkärin mölinät jokaisella lääkärinkäynnillä, mitä sanoo, tallentaa ne. cloudiin ja tietokoneellekin monet varmuuskopiot.

      ... kun liikenne täällä hiljenee, autot menevät nukkumaan... nuorison mopot ja skootterit valtaavat kaistat, mutta vkonnloppuisin niin paljon autoja ei vät viitsi hurjastella seassa.

    • Anonyymi

      Taisi olla etelä-amerikassa vai missä lie olikaan kun oli jokin raksatyömaa. Jokin putki taikka telineen osa tippui ja lävisti työläisen pään ja silti kyseinen työläinen oli samalla hereillä ja päällisin puolin toimintakykyinen. Hänen työkaverinsa sanoi hänelle siitä putkesta. Sitä en osaa sanoa miten siinä lopulta kävi, ehkä kuitenkin yllättävän hyvin. Ihmeitä voi siis tapahtua. Se oli jokin uutisjuttu muutama vuosi takaperin. Tuli vain tästä aihepiiristä mieleen.

    • Anonyymi

      Olet nyt sellaainen amerikkalaismallinen "kuudenmiljoonandollarin mies", hänelläkin on vaikka millaisia juttuja keho täynnä kun autonnettomuuden jälkeen ukko sorvattiin kasaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3187
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2632
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1887
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1485
    5. 79
      1411
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1259
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      342
      1212
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1126
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      975
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      918
    Aihe