1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.
Paavali valehteli harkiten, ei ilmaan hosuen !
44
252
Vastaukset
- Anonyymi
Paavali oli ensimmäinen Jesuiittapappi.
"Tarkoitus pyhittää keinot." - Anonyymi
Oisko pakkomielle Paavalista tässä se jutun todellinen pihvi?
- Anonyymi
Onko sulla pakkomielle Paavalista?
Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia riittää joka lähtöön.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla pakkomielle Paavalista?
Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia riittää joka lähtöön.
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"Sinulla on selvästi pakkomielle Paavalista.
- Anonyymi
Svenska Bibeln kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen. Eikä se ihmisen perusluonne siitä miksikään muutu elämän aikana.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.
Esim. Judaksesta sanotaan, että hän oli varas. Ei sekään ominaisuus hänestä poistunut, vaikka kulki apostolien ja Jeesuksen mukana.- Anonyymi
Rikollisia luonteita ei pidä suosia eikä suitsuttaa, vaikka he olisivat missä asemassa yhteiskunnassa tavansa.
- Anonyymi
Paavalin tehtävä oli lopun ajan väkevän eksytyksen siementen lisääminen sinne kirjoituksiin mukaan. Eihän se eksytys muuten mikään väkevä eksyytys olisikaan, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä kirjoituksiin lisätä. Paavalille se tehtävä lankesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin tehtävä oli lopun ajan väkevän eksytyksen siementen lisääminen sinne kirjoituksiin mukaan. Eihän se eksytys muuten mikään väkevä eksyytys olisikaan, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä kirjoituksiin lisätä. Paavalille se tehtävä lankesi.
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.Paavali meinaa, että kun valehtelee Jumalan asian puolesta, niin siitä ei voida tuomita synnistä. Tarkoitus pyhittää keinot. Sen ajatuken ottivat aikanaan jo Jesuiitat omaksi tunnuslauseekseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali meinaa, että kun valehtelee Jumalan asian puolesta, niin siitä ei voida tuomita synnistä. Tarkoitus pyhittää keinot. Sen ajatuken ottivat aikanaan jo Jesuiitat omaksi tunnuslauseekseen.
Paavali eksytti ihmisiä tekeytymällä Vanhan Liiton Nasiiriksi.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] [4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]
Raamatun mukaan Johannes Kastaja oli viimeinen oikea Nasiiri, ei Paavali. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali eksytti ihmisiä tekeytymällä Vanhan Liiton Nasiiriksi.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] [4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]
Raamatun mukaan Johannes Kastaja oli viimeinen oikea Nasiiri, ei Paavali.Johannes Kastaja oli täytetty Pyhällä Hengellä jo äitinsä kohdussa.
Luuk. 1:15
Sillä hän on oleva suuri Herran edessä; viiniä ja väkijuomaa hän ei juo, ja hän on oleva täytetty Pyhällä Hengellä hamasta äitinsä kohdusta.
Siksi hänellä oli valta antaa syntejä anteeksi kun ihmiset tulivat Kasteelle Jordanilla.
Mark. 1:4
Ja näin tapahtui. Johannes Kastaja julisti autiomaassa, että ihmisten tuli kääntyä ja ottaa kaste, jotta synnit annettaisiin heille anteeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johannes Kastaja oli täytetty Pyhällä Hengellä jo äitinsä kohdussa.
Luuk. 1:15
Sillä hän on oleva suuri Herran edessä; viiniä ja väkijuomaa hän ei juo, ja hän on oleva täytetty Pyhällä Hengellä hamasta äitinsä kohdusta.
Siksi hänellä oli valta antaa syntejä anteeksi kun ihmiset tulivat Kasteelle Jordanilla.
Mark. 1:4
Ja näin tapahtui. Johannes Kastaja julisti autiomaassa, että ihmisten tuli kääntyä ja ottaa kaste, jotta synnit annettaisiin heille anteeksi.Jeesus antoi kastekäskyssä Pietarille saman vallan julistaa synnit anteeksi kasteessa.
Ap. t. 2:38
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin KASTE Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. - Anonyymi
Niin, totta tosiaan sinä uskosta osaton rienaaja et ole täyttynyt Pyhällä Hengellä. Tuot kaken aikaa esiin sydämesi saastaa ja häijyyttä.
- Anonyymi
Luterilainen päänvalelukaste ja tämän kasteen kautta saatava usko on olemattomista höpöttämistä. Olemattomasta uskoon tulosta luterilaisen kasteen kautta höpöttäminen on kestänyt vuosisatoja. Miljoonat Jeesuksen omat ovat menettäneet henkensä luterilaisten kiivaudesta kasteeseensa, jota ei löydy Jumalan ilmoituksesta.
Luterilaisen kaste on pahaa ja luterilaisen kasteen hedelmät ovat kammottavia: kidutuksia ja hukuttamisia, murhia, silpomisia ja vankeutta ja mestauksia. - Anonyymi
Pyhän Hengen saaminen on se oikean uskonlahjan saaminen, ei käännyttämällä aikaansaatu helluntailaisten lahkon päänusko, joka ei koetusta kestä.
Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni oli helluntailaisten uskon esikuvia. Molemmat miehet homosteli ja tulivat siitä kuuluisaksi. Helluntailaisten usko on epäluotettavaa pään uskoa. Käännyttämällä aikaansaatua uskoa sellainen usko. - Anonyymi
Käännyttämmällä tehdään harhaoppisia lahkolaisia. Oppeja on monia ja lahkoja on monia, mitä niille ihmisille syötetään.
Kastamalla ja käskyt opettamalla tehdään Jeesuksen mukaan Kristittyjä opetuslapsia Jeesukselle. - Anonyymi
Gal.5.."Sillä lihan lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT....eivät peri Jumalan valtakuntaa."
- Anonyymi
Oikea pelastava usko onkin kasteen lahjan Pyhän Hengen lahjan yksi pysyvä ominaisuus, usko, toivo, rakkaus, hiljaisuus, rauha ja ilo.
Room. 8:26
Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.
Helluntailaisten kovaääniset meluamiset ja hurmoskieliset molotukset eivät ne ole mikään todiste oikeasta uskosta, kuten he antaa ymmärtää.- Anonyymi
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.Ilman kasteen lahjaa, Pyhän Hengen lahjaa (Toinen Puolustaja) ihmisellä ei voi olla oikeata uskoa, kuten hellarit yrittää asian kieroon väätää. Pelkkä käännyttäminen ei anna mitään Pyhän Hengen lahjaa ihmiselle.
- Anonyymi
Jeesus itse on nyt taivaassa. Tulee takaisin vasta aikanaan.
Jeesus lupasi lähettää Kasteeseen Toisen Puolustajan, mutta ei itseään.- Anonyymi
Nyt Jeesus on taivaassa, ei maan päällä. Valejeesukset esiintyy "Jeesuksina" maan päällä "minä se olen" ja eksyttävät monta.
1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt Jeesus on taivaassa, ei maan päällä. Valejeesukset esiintyy "Jeesuksina" maan päällä "minä se olen" ja eksyttävät monta.
1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia.
Moni kuvittelee ottavansa Jeesuksen vastaan, mutta kyse on vieraasta hurmoshengestä,, mikä on tullut ihmisen sisälle esiintyen "Jeesuksena".
- Anonyymi
Helluntailaisten uskonliikkeen perustajien ja saarnamiesten, kuten Parhamin ja Olsenin käsien alta ei mitään "Jeesuksia" otettu vastaan.
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.- Anonyymi
Parhamissa ja Olsenissa oli kiihkeä lihan henki, mitä ne jakoivat eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhamissa ja Olsenissa oli kiihkeä lihan henki, mitä ne jakoivat eteenpäin.
Pakkovauvakastettu rienaaja kuuluu seurakuntaan, jossa vihitään homoja.
Hänellä on homo-uskonveljiä.
Tätä hän rahoittaa varoillaan.
- Anonyymi
Pelkästään Paavalin oppeihin oman autuuden perustaminen ei ole viisasta.
Raamattu on kokonaisuus, totuus tulee kerätä ja koota koko Raamatusta, ei vain yhteen henkilöön keskittyen, kuten hellarit tekevät, kun nostavat Paavalin korkeimmaksi totuudekseen. - Anonyymi
Aloittajan valheet ovat järjettömyyttä, valhtelua ilmaan hosuen!
- Anonyymi
Kaikki sai maitonsa ajallaan https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488512.html
- Anonyymi
"Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan."
Oliko Paavali nyrkkeilijä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan."
Oliko Paavali nyrkkeilijä?Paavali harjoitteli taistelu- ja tappamislajeja, koska oli tappaja ja murhamies luonteeltaan.
Nyrkkeilyssä ei käytetty siihen aikaan mitään nyrkkeilyhanskoja. Tarkoitus nyrkkeilyssä
oli tappaa vastustaja.
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut valehtelevat kuin heidän arkkipiispansa ( homoja saa kuulema vihkiä)!
Heillä on valheenisä.- Anonyymi
Parhami ja Olseni ei tyytynyt pelkkiin vihkimisiin. Ne miehet meni suoraan tekoihin, heidät vietiin vankilaan sodomiasta.
Wikipedia
Sodomia
Sodomialla on tarkoitettu ”luonnotonta” seksuaalista kanssakäymistä avioliiton ulkopuolella. Monissa maissa se oli ennen vanhaan rikosnimike, jonka perusteella homoseksuaaleja syytettiin. Englanninkielisissä maissa sanalla on viitattu anaaliseksiin, suuseksiin ja eläimiinsekaantumiseen. Wikipedia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhami ja Olseni ei tyytynyt pelkkiin vihkimisiin. Ne miehet meni suoraan tekoihin, heidät vietiin vankilaan sodomiasta.
Wikipedia
Sodomia
Sodomialla on tarkoitettu ”luonnotonta” seksuaalista kanssakäymistä avioliiton ulkopuolella. Monissa maissa se oli ennen vanhaan rikosnimike, jonka perusteella homoseksuaaleja syytettiin. Englanninkielisissä maissa sanalla on viitattu anaaliseksiin, suuseksiin ja eläimiinsekaantumiseen. WikipediaWikipedia
Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]
Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wikipedia
Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]
Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[Ei hellarit pane vastaan sille elämänmuodolle, mitä nuo miehet toivat tänne Amerikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hellarit pane vastaan sille elämänmuodolle, mitä nuo miehet toivat tänne Amerikasta.
Hellarit hyväksyy Parhamin ja Olsenin toimet, koska on sielunveljiä heidän kanssaan. Eivät sano moitteen sanaa lahkokuntansa perustajista, vaikka molemmat olivat kuuluisia
g-miehiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellarit hyväksyy Parhamin ja Olsenin toimet, koska on sielunveljiä heidän kanssaan. Eivät sano moitteen sanaa lahkokuntansa perustajista, vaikka molemmat olivat kuuluisia
g-miehiä.Pakkovauvakastettu sinun uskonveljiä ovat NYKYISIN homot. Sinä et sano moitteensijaa vaan rahoitat homojen vihkimistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastettu sinun uskonveljiä ovat NYKYISIN homot. Sinä et sano moitteensijaa vaan rahoitat homojen vihkimistä!
Palstan aihe on helluntailaisuus.
Hellunailaisten kannattaisi mennä itseensä ja miettiä mihin se helluntailaisuuden henki on heitä kuljettamassa. Se vie ihmisen kauas pois Jumalan yhteydestä Parhamin ja Olsenin levittämän hengen yhteyteen ja sitoo siihen kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan aihe on helluntailaisuus.
Hellunailaisten kannattaisi mennä itseensä ja miettiä mihin se helluntailaisuuden henki on heitä kuljettamassa. Se vie ihmisen kauas pois Jumalan yhteydestä Parhamin ja Olsenin levittämän hengen yhteyteen ja sitoo siihen kiinni.Luterilaisten kannattaisi mennä itseensä ja miettiä mihin se luterilaisuus on heitä kuljettamassa, kun HUOM! NYKYISIN vihitään homoja!
- Anonyymi
Helluntailaiset eivät tunnusta muille omia syntejään.
Ne lupailee toisilleen vaikka murhan selvitetyksi pelkällä käden nostolla ja pään nyökkäyksellä. Satanisti valehtelija jatkaa valehtelua Paavalista ja raamatun tekstistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4028701Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683061- 161463
- 741056
- 761038
- 27995
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62950- 55933
- 65890
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73874