Kun koko päivän oon väsänny tätä esseetä ja yhen sivun vaan saanu aikaseksi. Kolme sivua pitäs vielä tekstata, nii sitten on täydet kahdeksan. Ja sitten lähetän tän tohtorille tarkastukseen. Oisko joku stressipallo.
Mitään apua keskitysvaikeuteen?
7
187
Vastaukset
Mulla on samaa ongelmaa. Siis en nyt ole mitään esseetä kirjoittamassa, mutta noin yleensä kun opiskelen myös.
Hyvät yöunet täytyy olla takana ja ravinto sellaista mikä virittää aivoja, raitis ilma, säännölliset tauot… noista ainakin on apua ja koita eristää kaikki häiriötekijät pois ympäriltä. Mulla yleensä lähtee käyntiin, kun saan sen vaan alkuun. Aloittaminen on kaikista vaikeinta mulle.Mutta se että saat edes yhden sivun valmiiksi päivässä, niin on jo oikein hyvä. Sitten jos tuntuu, että et vaan saa aikaiseksi enempää, niin jatka seuraavana päivänä. Ajatukset kehittyy ja uusia ideoita voi syntyä sillä välin.
Kiitos, oon ollutkin tämän päivän poissa täältä ja kirjoittanu. Nyt on jo lähes 9 sivua, niin on varaa karsia. Torstaina on palautuspäivä.
- Anonyymi
Siihen paksujen reisien väliin vaan voimalla, kyllä se siitä keskittyy.
- Anonyymi
Keskitys?
Vaiko keskittymis? - Anonyymi
Olisiko jotain leirejä jossa opetettaisi keskitystä?
- Anonyymi
Sanovat että hengitysharjoitukset auttavat keskittymisvaikeuksiin, mutta ei minulla tai sitten en jaksa tarpeeksi keskittyä siinä tilassa mihinkään. Menee ohi vain kun menee, silloin kun aivot jauhaa jotain muuta kuin sitä mitä pitäisi, pitäisi vain lopettaa esseen teko ja odottaa seuraavaa päivää. Kun aikansa ajattelee, aivot rauhoittuvat, niille on annettava aikansa. Kokemusta on yksin opiskelusta, se on kohtalaisen vaativaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351