Mitään apua keskitysvaikeuteen?

Kun koko päivän oon väsänny tätä esseetä ja yhen sivun vaan saanu aikaseksi. Kolme sivua pitäs vielä tekstata, nii sitten on täydet kahdeksan. Ja sitten lähetän tän tohtorille tarkastukseen. Oisko joku stressipallo.

7

147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on samaa ongelmaa. Siis en nyt ole mitään esseetä kirjoittamassa, mutta noin yleensä kun opiskelen myös.
      Hyvät yöunet täytyy olla takana ja ravinto sellaista mikä virittää aivoja, raitis ilma, säännölliset tauot… noista ainakin on apua ja koita eristää kaikki häiriötekijät pois ympäriltä. Mulla yleensä lähtee käyntiin, kun saan sen vaan alkuun. Aloittaminen on kaikista vaikeinta mulle.

    • Mutta se että saat edes yhden sivun valmiiksi päivässä, niin on jo oikein hyvä. Sitten jos tuntuu, että et vaan saa aikaiseksi enempää, niin jatka seuraavana päivänä. Ajatukset kehittyy ja uusia ideoita voi syntyä sillä välin.

      • Kiitos, oon ollutkin tämän päivän poissa täältä ja kirjoittanu. Nyt on jo lähes 9 sivua, niin on varaa karsia. Torstaina on palautuspäivä.


    • Anonyymi

      Siihen paksujen reisien väliin vaan voimalla, kyllä se siitä keskittyy.

    • Anonyymi

      Keskitys?

      Vaiko keskittymis?

    • Anonyymi

      Olisiko jotain leirejä jossa opetettaisi keskitystä?

    • Anonyymi

      Sanovat että hengitysharjoitukset auttavat keskittymisvaikeuksiin, mutta ei minulla tai sitten en jaksa tarpeeksi keskittyä siinä tilassa mihinkään. Menee ohi vain kun menee, silloin kun aivot jauhaa jotain muuta kuin sitä mitä pitäisi, pitäisi vain lopettaa esseen teko ja odottaa seuraavaa päivää. Kun aikansa ajattelee, aivot rauhoittuvat, niille on annettava aikansa. Kokemusta on yksin opiskelusta, se on kohtalaisen vaativaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3167
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      2614
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1887
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1475
    5. 79
      1411
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1259
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      341
      1204
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1116
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      975
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      918
    Aihe