Mitään apua keskitysvaikeuteen?

Kun koko päivän oon väsänny tätä esseetä ja yhen sivun vaan saanu aikaseksi. Kolme sivua pitäs vielä tekstata, nii sitten on täydet kahdeksan. Ja sitten lähetän tän tohtorille tarkastukseen. Oisko joku stressipallo.

7

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on samaa ongelmaa. Siis en nyt ole mitään esseetä kirjoittamassa, mutta noin yleensä kun opiskelen myös.
      Hyvät yöunet täytyy olla takana ja ravinto sellaista mikä virittää aivoja, raitis ilma, säännölliset tauot… noista ainakin on apua ja koita eristää kaikki häiriötekijät pois ympäriltä. Mulla yleensä lähtee käyntiin, kun saan sen vaan alkuun. Aloittaminen on kaikista vaikeinta mulle.

• Mutta se että saat edes yhden sivun valmiiksi päivässä, niin on jo oikein hyvä. Sitten jos tuntuu, että et vaan saa aikaiseksi enempää, niin jatka seuraavana päivänä. Ajatukset kehittyy ja uusia ideoita voi syntyä sillä välin.

• Kiitos, oon ollutkin tämän päivän poissa täältä ja kirjoittanu. Nyt on jo lähes 9 sivua, niin on varaa karsia. Torstaina on palautuspäivä.

• Anonyymi

Siihen paksujen reisien väliin vaan voimalla, kyllä se siitä keskittyy.

• Anonyymi

Keskitys?

Vaiko keskittymis?

• Anonyymi

Olisiko jotain leirejä jossa opetettaisi keskitystä?

• Anonyymi

Sanovat että hengitysharjoitukset auttavat keskittymisvaikeuksiin, mutta ei minulla tai sitten en jaksa tarpeeksi keskittyä siinä tilassa mihinkään. Menee ohi vain kun menee, silloin kun aivot jauhaa jotain muuta kuin sitä mitä pitäisi, pitäisi vain lopettaa esseen teko ja odottaa seuraavaa päivää. Kun aikansa ajattelee, aivot rauhoittuvat, niille on annettava aikansa. Kokemusta on yksin opiskelusta, se on kohtalaisen vaativaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe