Mieheni petti minua vuosikausien ajan hyvän perheystävän vaimon kanssa. Olin niin yksinkertainen, etten tajunnut, että näinkin jotkut voivat tehdä. Suhde tuli esille, kun tämä nainen alkoi vihjailla asiasta minulle. Mieheni aluksi myönsi kaiken ja suorastaan romahti katseeni alla. Myöhemmin hän kuitenkin kielsi täysin kaiken. Sanoi minun pakottaneen hänet tunnustamaan. Nyt asiasta ei saa enää puhua. Miehen mukaan olen sairas, kun vanhoja asioita muistelen. Olen sanonut helpottavan oloani, kun asiat selvitetään ja ollaan rehellisiä toisillemme. Mutta ei. Onko nyt niin, että minun on vaiettava tästä puhuminen? Miksi mies ei kestä keskustelua asiasta, en voi ymmärtää.
Uskottomuus, josta puhuminen kielletty
35
1042
Vastaukset
- Anonyymi
Ei halua tai jaksa kantaa vastuutaan.
- Anonyymi
Jep ihme ameeba
Kannattaa ottaa ero.
- Anonyymi
Ja vaihtaa sinuun vai no ei ainakaan parempaan vaihtas ni sais exä ainakin parhaimmat naurut
- Anonyymi
Perus mies. Monet naiset on paljon rehellisempiä ja kertovat totuudet..
Mutta samaa ei voi miehiltä aina odottaa. Kyllä vaan nainen on paha! Mutta itse saa sekoilla. Sitähän ei heidän mielestään lasketa.
Selkärangattomat.- Anonyymi
Toki sama voi olla myös joskus toisinpäin..en kiellä. Ärsyttää tollaset.
Ne jopa suuttuu ja alkaa kiristää asioilla kun kiinni jäävät. Marttyyriksi heittäytyy tuollainen huonoitsetuntoinen ihmistyyppi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jopa suuttuu ja alkaa kiristää asioilla kun kiinni jäävät. Marttyyriksi heittäytyy tuollainen huonoitsetuntoinen ihmistyyppi.Just niin se menee! Pelkääkö mies, että hän puhuu itsensä pussiin, kun ei ehkä muista puheitaan. Ja niinhän se on, että valheita onkin vaikea muistaa. Tässä ei mies ajattele ollenkaan, mikä olisi vaimon parhaaksi. Kuvittelee yksinkertaisesti, että asia unohtuu, kun siitä ei puhuta.
- Anonyymi
Voi kuul suhteessa ihan yhtä paljon löytyy naisista noita petollisia (huoria) suluissa siksi että tuo on se sana mitä käytetään naisesta joka pettää miestään kun miehistäkin miehet si taas voivat omasta mielestään sillä pettämisellään henkseleitä paukutella eikö se niin ol niiden kohdalla jotka sitä harrastatte kavereillenne ainakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jopa suuttuu ja alkaa kiristää asioilla kun kiinni jäävät. Marttyyriksi heittäytyy tuollainen huonoitsetuntoinen ihmistyyppi.Se on kahtos kun tekeytymällä marttyyriksi voi hakia sitä sääliä edes joltain nii se useimmiten kai menee miksi muuten olla marttyyri
Kun parisuhteessa erotiikka (seksileikit ja seksi) menee liian huonoksi, mies etsii hetekakumppanin muualta.
- Anonyymi
Ja noita tapauksia on myös toisinpäin! Ei se ole aina se naiken joka pihtaa. Alamäki koittaa joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja noita tapauksia on myös toisinpäin! Ei se ole aina se naiken joka pihtaa. Alamäki koittaa joka tapauksessa.
Nainen*
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin tekee myös naiset. Uskottomia on molemmissa sukupuolissa.
Kyllä kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai, jos munasarjakas muuttuu jotenkin huonoksi, esimerkiksi rumapainoiseksi, niin mies "pihtaa" ja etsii kauniin hetekakumppanin muualta, tavalla tai toisella. Joko puijailee, ottaa eron tai järjestää niin että rumapainoinen ottaa eron.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai, jos munasarjakas muuttuu jotenkin huonoksi, esimerkiksi rumapainoiseksi, niin mies "pihtaa" ja etsii kauniin hetekakumppanin muualta, tavalla tai toisella. Joko puijailee, ottaa eron tai järjestää niin että rumapainoinen ottaa eron.
Jaa, jos kiveksikkään paikat alkaa roikkuu ja on seisonta ongelmia, niin nainen voi hakea viihdykettä toisaalta. Miltä kuulostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, jos kiveksikkään paikat alkaa roikkuu ja on seisonta ongelmia, niin nainen voi hakea viihdykettä toisaalta. Miltä kuulostaa?
Juuri niin.
- Anonyymi
Tollasia on paljon. Ja vielä enemmän vähätellään jos harrastavat mikropettämistä johon lasketaan viestit/puhelut/sometus/juttelu/kuvat/videot/snäpit.
Kieltävät totuuden vielä hanakammin jos mitään fyysistä ei tapahdu.
Kyllä nuo lasketaan ja pahin jos vielä on tunteitakin.- Anonyymi
Nii noi on si noi rajat sen mukaan mitä itse pystyt pitään jos mä en edes saa kahtoa vierasta naista ilman että se on pettämistä ni ei mun kanssa parisuhteessa oleva nainenkaan edes vilkaise vastakkaisen sukupuolen edustajaa aina löytyy nainen joka on mun puolesta valmis kostaan sen pettämisen ettei mun tarvi tuntea huonoa omaatuntoa ja mun mielestä pettämistä on seksi vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa
- Anonyymi
Mies on tehnyt värin huoratessaan .Mitä puhuminen auttaa? Tun asian jauhaminen ei muutu enää miksikään. Tehty mikä tehty. Se juna meni jo.
Nyt sinun on päätettävä haluatko jatkaa saman katon alla elämistä tuon "miehen" kanssa. - Anonyymi
Syy pettämiselle? Oliko alunperin tarpeeksi ja laadukasta seksiä? Ja oliko tämä "salarakas" parempi petipuuhissa? Ottaa kalua halukkaasti myös suuhun ja loppuun asti?
- Anonyymi
Ei kotona pihdattu eikä ollut laadusta kiinni. Mies haki vain vaihtelua. Kun sai jatkuvasti osakseen kutsuvia katseita ja lupauksia kiihkeästä seksistä. Seksiä harrastivat kiireessä ja salaa, ainainen pelko paljastumisesta - seksi kun tapahtui muiden kumppanien ollessa nukkumassa! Ehkä se jännitys olikin parasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kotona pihdattu eikä ollut laadusta kiinni. Mies haki vain vaihtelua. Kun sai jatkuvasti osakseen kutsuvia katseita ja lupauksia kiihkeästä seksistä. Seksiä harrastivat kiireessä ja salaa, ainainen pelko paljastumisesta - seksi kun tapahtui muiden kumppanien ollessa nukkumassa! Ehkä se jännitys olikin parasta?
Kenties jos elämäänsä jännitystä kaipaa ni eikö vois keksiä siihenkin jonkun muun tavan kun pettämisen ja toisen satuttamisen
- Anonyymi
En ymmärrä miksi jäät tuollaisen kanssa. Mutta jos päätät jäädä sinun on keksitävä keino päästä asian yli. Ei voi loputtomiin asiaa puida ja siihen joka riidassa palata. Oletko valmis siihen. Jos et pysty asian antaa olla. Sitten kannattaa erota. Oletteko käyneet vaikka parisuhde terapiassa?
- Anonyymi
Olet selkeästi miehesi manipuloima, ei kannata olla liian hyväuskoinen. Tottakai asioista pitää puhua ja jos on kiusallista puhuminen silloin ei ole valmis panostamaan suhteeseen kanssasi?
- Anonyymi
Sama tilanne, vaimo luulee, että aika hoitaa, mutta ei hoida. Haluaisin kuulla anteeksipyynnön.
Pettämistä ei haluta tunnustaa, koska mahdollisessa erossa hän leimautuu syylliseksi. Vaimo mieluiten näkee minun kärsivän hänen manipulaatiostaan. Erota en jaksa vielä, henkisesti voimat vähissä.- Anonyymi
Aika ei tosiaankaan hoida tällaista asiaa. Pahinta on se, että vaikka pettäminen aikanaan loppuikin olosuhteista johtuen, sitä ei mies olisi koskaan tuonut julki. Toisella alkoi omaatuntoa kiristää ja asiaa piti 'vuotaa' ulos yhteisestä sopimuksesta huolimatta.
Se olisikin helppoa, jos voisikin työntää asian pois mielestä, mutta se ei sormia napsauttamalla häviä. Suurin syy on se, että ehti kulua niin monta vuotta ennenkuin asia tuli julki. Tästä syystä myös ero tuntuu hassulta, kun petettynä on jo elänyt vuosia.
Puhumalla asiasta juurta jaksain, rehellisesti ja avoimesti, pelastaisi suhteemme. Ennalleen se ei palaa koskaan. Toivon, että tästä moni pettäjä ottaisi myös opikseen - totuus voi tulla esille, vaikka kuvitteletkin toisin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ei tosiaankaan hoida tällaista asiaa. Pahinta on se, että vaikka pettäminen aikanaan loppuikin olosuhteista johtuen, sitä ei mies olisi koskaan tuonut julki. Toisella alkoi omaatuntoa kiristää ja asiaa piti 'vuotaa' ulos yhteisestä sopimuksesta huolimatta.
Se olisikin helppoa, jos voisikin työntää asian pois mielestä, mutta se ei sormia napsauttamalla häviä. Suurin syy on se, että ehti kulua niin monta vuotta ennenkuin asia tuli julki. Tästä syystä myös ero tuntuu hassulta, kun petettynä on jo elänyt vuosia.
Puhumalla asiasta juurta jaksain, rehellisesti ja avoimesti, pelastaisi suhteemme. Ennalleen se ei palaa koskaan. Toivon, että tästä moni pettäjä ottaisi myös opikseen - totuus voi tulla esille, vaikka kuvitteletkin toisin!Nyt valot päällä, mikään ei tuota suhdetta pelasta. Hei sua on PETETTY vuosia!!! Sä oot ollut kynnysmatto ja oot sitä edelleen.
- Anonyymi
Roikut sitten löysässä hirressä. Oma valinta jääkö ja kestät tuollaista käytöstä ja mies vaan porskuttaa.
- Anonyymi
Aika monet pettää ,jopa jäämättä kiinni. Itsellä ollut vuodesta 2018 suhde naimisissa olevaan ja ei ole tullut kellekään ilmi.
- Anonyymi
Aivan varmasti on tullu se on si eri juttu välittääkö kukaan monet jopa tykkää elää tollaisissa suhteissa toinen ei ole kokoajan seksiä vinkumassa ja tuo rahan kotiin ni miksi puolison pitäs välittää jos toinen käy vieraissa kun ei itseä seksi kuitenkaan kiinnosta
- Anonyymi
AP, älä aja miestäsi toisen naisen hoitoon. Ole hoikka, antautuvainen ja nöyrä.
- Anonyymi
AP, sekä mies että munasarjakas eivät kumpikaan halua että puijauksestaan keskustellaan tai että siitä/niistä muisutetaan, paitsi silloin kun puijaaminen tapahtui eron jouduttamispyrkimyksestä.
- Anonyymi
AP, kun mies puijaa ensikerran toisen munasarjakkaan kanssa, se on lähes aina merkki siitä että miehen intiimielämään oman kumppaninsa kanssa on saneltu jokin vakava muutos. Kannattaa yrittää muistella mitä sellaista tapahtui ennen puijaamista, ja edetä ajatuksissan loogisesti siitä alkaen.
- Anonyymi
Ilmeisesti miehesi on helposti vieteltävissä. Ja jos mukana on vielä alkoholi, niin se vapauttaa viimeisetkin estot. Hakevat jännitystä, koska yllätetyksi tuleminen on kiihottavaa. Kumpikin hakevat hetken huvia muuten niin tylsään arkeen. Ikävintä tässä on se, etteivät ajattele yhtään mitä aiheuttavat muille, kun suhde tulee julki. Mieheltäsi puuttuu kyky empatiaan, on tunne kylmä ihminen, joka elää viettiensä ehdoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408