GALLUP:Miten monta

sexikumppania?

Tätä on varmaan joskus aiemminkin kyselty, mutta kysytään kun kiinnostaa.

1. Sukupuoli ja ikä
2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

310

72929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkuperänen

      1. Sukupuoli ja ikä
      mies 40v

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      pystyy justaan laskemaan 2 käden sormilla

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      tjaa, lukumäärä ei suuri pitkästä avioliitosta johtuen, mutta alkeet käsittääkseni osaan tyydyttävästi =)

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      50 on aikas palijon mut 5 on vähäsen

      • Mies_26_

        1. Mies 26v

        2. 38 partneria

        3. En kadu ainottakaan. Ihan ok määrä.
        Ensimmäinen partneri mulla oli vasta 19 vuotiaana. Jos voisin siirtää kelloa taakse päin, olisin aloittanut "naisten kaatamisen" nuorempana.
        Olin silloin liian ujo.

        4. Yleensä tapailen 19-28v naisia ja uskoisin, että sen ikäisellä on ollut vähintään viisi partneria. Joillakin uskon kuitenkin niitä olleen yli satakin.


    • n21

      1. Sukupuoli ja ikä
      nainen 21

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      tasan yksi, toisen kanssa käyty aika rajoilla..

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      mulle riittää henkilökohtaisesti. en ole mikään helppo enkä halua ollakaan. tähän vähään määrään liittyy myös se, että seurustelin pari kk vajaat 6 vuotta 15-20-vuotiaana.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      ihmettelen aina niitä nuoria (noin parikymppisiä), jotka ovat sekstailleet lähemmäs 5-10 ihmisen kanssa tässä iässä. kaikki eivät tietenkään ole pitkään seurustellut, mutten ymmärrä useita yhden yön juttujakaan.. en toisaalta ihmettele oman kokemukseni vuoksi tuota yhtä ainuttakaan. ehkä mielummin vielä tässä iässä liian vähän kuin liikaa kokemusta.

    • Nainen31

      1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen ja 31 v.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      Noin 15

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Ehkä turhan monta. Ainakin turhia mahtuu joukkoon monta :)

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Jos verrataan suurinpiirtein saman ikäisiin kun itse olen niin:
      -liian vähän voisi olla 1 tai ei yhtään ;)
      -liian suuri taas yli 20.

      Tämä vain minun mielepide.

    • Inna

      nainen, ikä 29 v.
      kokemusta on paljon kaikki työkaverit osa auttoi mua gradussa ja palkkana seksiä, osa auttaa mua yritysoikeuteen ja sopimusoikeuteen liittyvissä työtehtävissä. Bonusetuna mun keskustakämppä ja Erisan-saippua ja pääsee suihkuun mun luona. Turvaverkkona on se että yksi työkaveri asuu lähellä sellainen isällinen läskiintynyt alkoholisoitunut liikemies superpanokone.

    • Zom

      1. Sukupuoli ja ikä

      Mies 31 vee

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

      N.20, en ole aikoihin laskenut

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      Kaiketi ihan sopivasti. VAIKKA puolet ovat täysin "turhia" kokemuksia.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      No, jos naisella on useita kymmeniä kumppaneita, niin herättäähän se ihmettelyä.

      • ihmettelijä

        eiks oo yhtään outoo jos miehellä on ollu monta kymmentä seksikumppania. kysynpä vaan..


    • Tollo84

      1. Sukupuoli ja ikä
      -20-vuotias mies.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      -0 partneria(siis ei ylipäätänsäkään mitään).

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      -Vaikea sanoa.. minulla ei ole mitään "erityistä" syytä(rumuus, ujous, "moraali", jne.) kokemattomuuteeni; olen vain ollut huonossa sosiaalisessa kontekstissa, en tavannut naisia missään. Paineeni harjoittaa seksiä "vaikka väkisin" on kasvanut jatkuvasti, mutta haluaisin pitää rimani edes jonkinlaisella korkeudella.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      -Hmm.. jos 20-vuotiaalla tytöllä on ollut 10 partneria, niin itsenäisenä lukuarvona se kuulostaa rajulta, mutta toisaalta jos esimerkki-"Maijamme" on aloittanut 15-vuotiaana, niin se teettää vain yhden partnerin per 6kk. 10 partneria on jokatapauksessa raju luku minuun verrattaessa ;) Jos "Maija 20v:llä" on ollut kymmeniä partnereita, niin se laittaa kyllä epäilemään mitä kännipanoa/limaniskaa sellaiseenkin "kiintiöön" mahtuu..

      • Mies_26_

        Mä aloitin suurinpiirtein sun ikäisenä.
        Tsekkaa mun vastaukset tosta ylempää.


    • vilperi

      1. Mies, 23v
      2. No, kaikkia ei voi muista, kun on ollut sen verran sekajurrissa..mutta veikkaisin jotain 30-40
      3. asuin parisen vuotta muualla kuin suomessa ja meininki oli siellä vähän erilaista, ei tarvinnut kuin katsoa silmiin niin oltiin jo nussimassa. Itselleni se määrä ei ole ongelma, laatu ratkaise. Määrästä voi sanoa, että fantasiani olen päässyt toteuttamaan ja siitä olen ihan tyytyväinen.
      4. Kuinkakohan tekopyhältä kuulostaisin, jos alkaisin itkemään vastakkaisten sukupuolen tekemisille. ainoastaan sen takia, että joillakin muillakin on seksielämää...ei kiitti

      • volmari.

        >> 3. asuin parisen vuotta muualla kuin suomessa ja meininki oli siellä vähän erilaista, ei tarvinnut kuin katsoa silmiin niin oltiin jo nussimassa. Itselleni se määrä ei ole ongelma, laatu ratkaise. Määrästä voi sanoa, että fantasiani olen päässyt toteuttamaan ja siitä olen ihan tyytyväinen.

        Saisiko vielä tiedustella missä päin maailmaa näin onnellisesti oli asiat? :)


    • zaphod76

      nyt tulee ikävä kyllä pohjat tälle gallupille ja itelle morkkis ku lukee noita teidän juttuja.

      1. mies, 28 vuotta
      2. 55
      3. mielestäni on, haluan enemmän
      4. yli 25 partneria on paljon (olen kaksinaismoralisti), ikisinkuille 6-24 partneria vuodessa soisin

      vittu että vituttaa.

    • marie

      1.nainen, 27v.
      2. seksikumppaneita 50-60 kpl
      3. onhan se ihan liikaa, joskus oli vain menovaihe aika kova..
      4. mitä väliä seksikumppanien määrällä, ei minulle ainakaan mitään, jos kumppani on nyt sinut itsensä kanssa ja menovaihe ohitse.

    • Sekodat

      1. Sukupuoli ja ikä
      -Mies 21v
      2. Miten monta seksipartneria?
      -1
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      -Vähän. Pari kokemusta soisi olevan enemmän, mutta parempi näin liian vähän kuin liikaa.
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      -Vaikea kysymys. Poikkeuksellisen suuri voisi olla yli 5 tai sitten minä kattoisin jo kieroon, mutta jos menovaihe on ohi, niin...

    • siveellisiä ihmisiä :)

      1. Sukupuoli ja ikä
      - Nainen 23 vuotta

      2. Miten monta seksipartneria?
      - seitsemän kappaletta

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      - Ihan sopivasti, luulisin

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      - Riippuu ihmisen iästä ja elämänvaiheesta. Oma avomies kertoi aikoinaan olleensa noin 13:sta kanssa (ehkä osan voi vähentää miesten liiotteluperusteen mukaan:) mutta ei tämä määrä tuntunut minusta pahalle, koska hänellä on ikää 4 vuotta enemmän kuin itsellä ja menovaihe elettynä, mistä olen hyvin onnellinen :D Paras aika tavata ja aloittaa vakava suhde, kun molemmat ovat toilailleet tarpeeksi. Poikkeuksellisen suuri määrä miehelle (omaa ikäluokkaani) olisi ehkä mielestäni yli 25 partneria. Pieni määrä on sitten vähemmän kuin yksi :)

      • mirame

        Aloin itsekin laskemaan..
        Ikää 23-v. ja yhteensä 20 kumppania. Vähän liikaa omasta mielestäni, mutta ei siihen nähden kun noista vain pari lyhyttä suhdetta. Muuten sinkkuna. Yli 25 kumppania mielestäni on jo paljon vastakkaisellakin sukupuolella.


    • vastauksia.

      1. Sukupuoli ja ikä
      -Mies 23w

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      -4

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      -Melko sopivasti.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      -No, jos yli kymmenen on niin se alkaa oleen jo liikaa.

      • JohnC.

        Täysin samaa mieltä.


    • Elämä on

      1. Mies 38 v.

      2. Naisia on matkan varrella ollut yli 200.

      3. Kokemusta on riittävästi hyvistä ja huonoista. Seksi on hauska asia, kun muistaa aina kunnioittaa partneriaan ja vanha kansahan sanoo, että ei se järvi soutamalla kulu...

      4. Määrällä ei sinänsä ole väliä kummallakaan sukupuolella, koska lukumäärät perustuvat lähinnä uskontoon ja yhteiskunnan asettamiin yleisiin normeihin. Eihän kukaan rikosta tee harrastaessaan vapaaehtoista vastuullista seksiä. Jokainen elää täällä vain kerran ja elämä on nautintoa, joka pitää itselleen suoda. Nauttikaa toisistanne : )

    • N26

      1. Nainen ja 26v.

      2. 20

      3. Sopivasti. Kaikkiin liittyy oma tarinansa ja kaikista olen välittänyt silloin aikoinaan. Mitään ja ketään en kadu.

      4. Kyse ei ole lukumäärästä, jos ajattelen miestä, josta voisin olla kiinnostunut tosimielellä. Jos mies tietää ja muistaa nimen ja muutamia muitakin faktoja jokaisesta naisesta (tai miehestä ;) ), sekä on välittänyt heistä muussakin kuin panomielessä, niin sitten niitä ei ole liikaa. Siinä vaiheessa jos ei nimiä muista koska niitä on niin paljon tai ei vaivautunut ottamaan edes selvää, niin mulla nousee karvat pystyyn.

      niin no, kysymyshän oli poikkeuksellisen suuri lkm, ja harvemmin tulee törmättyä miehiin, joilla on yli 100, joten se on poikkeuksellista. Yleensä kuitenkin ne "soveliaisuuden" rajat on silloin ylittyneet jo ajat sitten.

    • n21

      1. Sukupuoli ja ikä
      -nainen ja 21v
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      -5
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      -Sopivasti
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      -Poikkeuksellisen pientä määrää ei ole, poikkeuksellisen suuri ehkä jo joku 30.

    • N30+

      1. Nainen 33v
      2. Muistaakseni 20 tai 21, jotain sinne päin kuitenkin
      3. Mun mielestä ihan sopivasti
      4. Riippuu tietysti iästä ja siitä onko ollut pitkissä vakituisissa suhteissa vai sinkkuna. Jos ajattelen mun ikäistä miestä niin saisi olla yli 10 mutta jos menee yli 50 niin sitten haluaisin hieman tietää miehen moraalista tarkemmin.

    • moi

      1. Sukupuoli ja ikä
      mies 28
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      7
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      ihan ok
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen
      sukupuolen edustajalla?
      yksilöllistä

    • ...

      1. Nainen, 20 v.
      2. 5
      3. Sopivasti, vaikka pari juttua olis voinutkin jättää väliin.
      4. Poikkeuksellisen pieni määrä alle 1, poikkeuksellisen suuri/ häiritsevä määrä yli 10.

      • Mietin vaan

        Poikkeuksellisen pieni määrä siis alle 1. Mikähän tässä tapauksessa lasketaan sen alapuolelle?

        Naurattaa nämä vastaukset!


      • ...
        Mietin vaan kirjoitti:

        Poikkeuksellisen pieni määrä siis alle 1. Mikähän tässä tapauksessa lasketaan sen alapuolelle?

        Naurattaa nämä vastaukset!

        Alle 1 = vähemmän kuin 1 = ei yhtään = 0.

        Mitä kohtaa et tajunnut?


      • Mietin vaan
        ... kirjoitti:

        Alle 1 = vähemmän kuin 1 = ei yhtään = 0.

        Mitä kohtaa et tajunnut?

        Sitä, miksi kirjoittaa alle 1, kun voi sanoa 0.


      • nollaanus..
        Mietin vaan kirjoitti:

        Sitä, miksi kirjoittaa alle 1, kun voi sanoa 0.

        Voithan sinä myös sanoa alle 1, ja sekään ei kuulu muille, niinkuin ei kuulu sekään jos sanoo 0.


      • Jämpti on näin
        nollaanus.. kirjoitti:

        Voithan sinä myös sanoa alle 1, ja sekään ei kuulu muille, niinkuin ei kuulu sekään jos sanoo 0.

        Ihmisistä puhuttaessa on typerää käyttää termiä "alle 1".


    • älkää tuomitko

      1. mies 35
      2. vuosia sitten pidin summittaista kirjanpitoa puhelinnumeroista naisista joiden kanssa olin ollut yhydynnässä. sain osapuilleen luvun mikä lähenteli 640:ntä
      3. Jälkikäteen ajateltuna ei yhtään liikaa.
      4.Tämä oma on varmasti suuri. Vähän on taas, jos puhutaan minun ikäisestäni tuollaiset 5-10
      JOS ON ELÄNYT SINKKU ELÄMÄÄ..

    • nainen23v

      * Nainen, 23-vuotias.
      * 31 seksipartneri.
      * aika runsas kokemus mun ikäiselle, koska aloitin seksielämän 15-vuotiaana ja olen seurustellut yhteensä 6 vuotta kolmen eri miehen kanssa. Eli kahdessa vuodessa olen pannut 28 miestä.
      * poikkeuksellisen suuri määrä on mielestäni se, minkä ihminen itse huomaa liian isoksi. mutta numeerisesti sellainen, että on joka viikko uusi seksipartneri, alkaa mennä jo yli. ja pienin... kai se on se nolla?

      • arvon neidillä on tapana pyöriä?? Vittuko välillä tuntuu että teitä muijia jotka ei ota seksiä niin vakavasti saa etsiä kissojen ja koirien kanssa baareista.Aina jos on vähänkään paremmannäköinen ja nuori nainen niin ei puhettakaan et saat eka iltana.


      • ........
        yrmio kirjoitti:

        arvon neidillä on tapana pyöriä?? Vittuko välillä tuntuu että teitä muijia jotka ei ota seksiä niin vakavasti saa etsiä kissojen ja koirien kanssa baareista.Aina jos on vähänkään paremmannäköinen ja nuori nainen niin ei puhettakaan et saat eka iltana.

        Elätkös puutteessa yrmiskä?


      • ........ kirjoitti:

        Elätkös puutteessa yrmiskä?

        joo,tai en ainakaan missään kovin älyttömässä yltäkylläisyydessäkään.Eikä mua edes loppupeleissä haluttais niin sikana pelkkää pimpaa,pikemminkin päästä pienelle tutkimusmatkalla jonkun ennentapaamattoman naisen alastomaan vartaloon.Kesä ja kärpäset,aivan liian vähäpukeisia pimuja liikenteessä viimepäivinä...


      • udella
        yrmio kirjoitti:

        joo,tai en ainakaan missään kovin älyttömässä yltäkylläisyydessäkään.Eikä mua edes loppupeleissä haluttais niin sikana pelkkää pimpaa,pikemminkin päästä pienelle tutkimusmatkalla jonkun ennentapaamattoman naisen alastomaan vartaloon.Kesä ja kärpäset,aivan liian vähäpukeisia pimuja liikenteessä viimepäivinä...

        yrmiön ikää?
        T: nainen 25,ja myös pienessä puutoksessa..


      • udella kirjoitti:

        yrmiön ikää?
        T: nainen 25,ja myös pienessä puutoksessa..

        sehän on 26v.


      • kynttilät valmiina
        yrmio kirjoitti:

        sehän on 26v.

        niin millon sä vanhenet?

        P.S. Kynttilät on sit mua varten..ja sä saat kattoo vierestä mitä niillä tehdään.


      • kynttilät valmiina kirjoitti:

        niin millon sä vanhenet?

        P.S. Kynttilät on sit mua varten..ja sä saat kattoo vierestä mitä niillä tehdään.

        et oon pihalla kuin lumiukko,siis mitä vanhenen ja mitkä kynttilät???


      • Tiuski86
        yrmio kirjoitti:

        et oon pihalla kuin lumiukko,siis mitä vanhenen ja mitkä kynttilät???

        Tarkoitti vissiin, että milloin sinulla on syntymäpäivät ja kynttilöistä puhuttaessa veikkaisin kyseessä olevan kakkukynttilät :)


      • 25juu u u u u u u

        ehkä tarvitse kertoa tulevalle aviomiehelle :D

        Mitä ei tiedä ei voi satuttaa :D


    • Mimmi-84

      1) Nainen ja 21 vuotias

      2) Seksikumppaneita on ollut 13

      3) Ihan sopivasti kai. Kerron sen, että ekan kertani koin kuitenkin 17-vuotiaana ja tuosta ajasta sen jälkeen kuitenkin 1 ½ vuotta olen seurustellut.

      4) Poikkeuksellisen suurena en pidä oikeastaan mitään, koska itse olen aina valmis kokemaan kaikkea uutta. Poikkeuksellisen pienenä jos ei kertaakaan.

    • Mies 34..

      1. mies 34
      2. 1 kpl,
      3. ei se määrä vaan LAATU. saman naisen kanssa jo 17 vuotta ja rakkautta riittää edelleen
      4. 0 on vähän ja ehkä 20 liikaa.

      • 233333333

        !!! Tosin ikä ja sukupuoli ei täsmää mut kuitenkin


    • .......

      1. nainen 24
      2. n. 30
      3. sopivasti, tosin jotkut olis voinu jättää väliin
      4. vähän on 0, liikaa joku 100

    • partnerit

      1.n.31
      2.2teiniiässä 1pitkä suhde
      3.liian vähän
      4.jos ei pitkiä suhteita ole omistanut
      ja ns.moraalia ei ole tulee harrastettua
      vaikka monen kanssa sellaista en hyväksy
      pätee molemmissa

    • j-80

      1. Sukupuoli ja ikä

      Mies, 24.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

      Seksiähän on monenlaatuista, mutta yhdyntäpartnereita 2.

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      Ikäisekseni kai aika vähän.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      Iästähän se riippuu yleensä. Mutta oman ikäiselleni voisin sanoa että 30 on varmaan poikkeuksellisen suuri, ja ei yhtään poikkeuksellisen pieni.

      • Mies 26

        1. Sukupuoli ja ikä

        mies, 26

        2. Miten monta seksipartneria?(1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

        Yksi ainut ja tavattu vuosi sitten. Suhde jatkuu.

        3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

        Välillä on tuntunut siltä, että 0 oli liian vähän, mutta jokaiselle on aikansa aloittaa. Iästä viis. Tämä yksi riittää minulle. Tekemällä oppii.

        4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

        Jokainen elää omaa elämäänsä. Ei ole varaa kenelläkään moralisointiin. Suuntaan tai toiseen.
        Neitsyyden menettämiselle ei ole kiirettä. Painostus asian tiimoilta on vain ahdistavaa.


    • Mary87

      1) N 18v.
      2) noin 20 kpl
      3) Ikääni katsoen liikaa...(kaikki 2-3 vuoden ajalta)
      4) liikaa on se, mikä itsestä tuntuu liialta. Mulla on mielestäni ollut liikaa miehiä, ja maine on sen mukainen. Nyt olen seurustellut noin 3kk ja siis rauhoittunut kummasti:)

    • ????

      Tasapainottamaan tätä galluppia kerron, että olen 3-kymppinen mies eikä minulla ole seksikokemuksia. Jaa no, kai seksiksi lasketaan muukin kuin yhdyntä? Siinä tapuksessa 3. Mielestäni olen normaali mies, enkä ole puutteeseen kuolla kupsahtanut. Seksiä, erotiikkaa vastaan minulla ei ole mitään enkä ole ns. uskovainen. Jotenkin ne hommat ovat vaan jääneet. En kylläkään mainosta tätä taustaani jokaiselle! Kokemusta on mielestäni sopivasti. Naisten kohdalla suuri partnerien määrä ei juurikaan hetkauta, se riippuu niin ihmisestä itsestään ja elämäntilanteesta.. tai jotain.

    • losxlo

      ei vittu miten paljon huoria suomessa on

      "oon 18v ja ollut 20 miehen kanssa"

      hyi saatana

      • I'mtheman

        Tämä on asiallinen gallup, johon kaikki sinua lukuun ottamatta ovat vastanneet asiallisesti. Mutta löytyihän se ensimmäisen kiven heittäjä... Sinä varmaan olet täydellinen ja moitteeton. Sen ainakin osoitit, että ÄO:si on kaksinumeroinen.

        Mietipä ensi kerralla ensin ihan keskenäsi mitä julkisesti huutelet. Ellei mitään rakentavaa tule mieleen, sen turpavärkkinsä voi pitää kiinni.


    • N29

      1, Nainen 29v
      2, parikymmentä
      3, runsaan sopivasti
      4, poikkeuksellisen pieni alle 5, poikkeuksellisen suuri yli 50

    • naiset yök

      Laatu on kyllä laskenut, jos on noihin lukuihin uskomista. Minun juoksuaikoina tytöltä saatu suukko oli jo helvetillinen työvoitto, ihan sääliksi käy poikaani jos se pääty suomalaisen "eloveena" tytön mieheksi. Hävettää ihan tunnustaa, mutta huoraksi haukutut venakotkin ovat siistimpää tavaraa kuin kotimainen, Woi Woi. Suomi miehiltä vaaditaan kyllä paljon.

      • Sir Mickey

        Joo, suomalaista naista ei pane enää etelän Erkkikään.


      • Asiasta huvittunut

        Täytyy toivoa, ettei yksikään näistä itseään jaelleista emansipoituneista, vapaista ja itsenäisistä, omilla aivoillaan ajattelevista isänmaantoivoista päädy meikäläisen sänkyyn.

        Venäjällä ja Virossa on toki huoria, mutta lisäksi korkean moraalin omaava laaja kansanosa, joka Suomessa on nähtävästi jäänyt pimentoon näiden ilmaisten ammattilaisten vallatessa alaa. Vielä parempi tilanne on Keski-Euroopan katolisissa osissa, jossa itseään arvostavia vaimo- ja tyttöystäväkanditaatteja on vielä runsaasti.


    • ei se määrä vaan laatu ;)

      1. nainen ja ikää 35 vuotta
      2. seitsemän
      3. aika vähän varmaan ikään nähden, toisaalta kymmenen vuoden suhde saman miehen kanssa välissä ollut
      4. en nyt tiedä voiko sitä määritellä, jokainen tekee niinkuin hyvältä tuntuu. mulle riittä tieto, että kunnioittaa kutakin seksikumppaniaan ja muistaa suojauksen. tuskinpa kuitenkaan itse kiinnostuisin miehestä joka retostelisi kumppaneidensa määrällä. toisaalta jos ikäiseni mies kertoisi harrastaneensa seksiä vain yhden ihmisen kanssa niin...

    • N30

      1. Sukupuoli ja ikä 30v.
      Nainen

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      Riippuu miten seksi lasketaan, mutta jos yhdynnät huomioidaan vaan, niin 5 ja kaikki seurustellessa.

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Ihan jees, on ollut hyviä opettajia. ;) Enempää en haluaisi, sillä perusjuttu kuitenkin ihan sama.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Poikkeuksellisen suuri varmaan 20-vuotiaalla 20 ja pieni taas noh.....

    • nainen24

      1. Sukupuoli ja ikä
      ´Nainen ja 24
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      ´n. 35-40
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      ´Aika paljon...
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      ´Ehkäpä liian pieni alle 10 ja liian suuri yli70

    • girl

      1. 19 nainen
      2. 24
      3. Mielestäni sopivasti. rakastan seksiä ,joten kokemuksia haluan lisää! On muut sitten mitä mieltä tahansa. Eipähän tartte puutteessa elätä.
      4. 0-5 pieni, yli 80 suuri

    • pompelipim

      1. Sukupuoli ja ikä
      - Nainen, 30v.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      - 35-40

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      - Sinkkuvuosiin verrattuna ihan riittävästi (6v. sinkkuna ikävuosien 16-30 välillä).Turhiakin kokemuksia varmasti ko.lkm:ään sisältyy mutta sellaistahan se sinkkuilu välillä on...

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      - yli 60 ja alle 5

    • villejä vuosiani...

      Kauhea kysymys - vaan pakko on vastata sillä joskus tämäkin häpeä pitää ulos päästää. Villit vuodet ohi, nyt riittää onneksi vähempi...

      1. Nainen, 37 v.
      2. n. 120-130
      3. On ihan riittävän runsaasti...
      4. Yli 50 / alle 5

      • Tinde

        Kyllä sietääkin hävetä!!! Voi kamala!


      • Pyhpyh
        Tinde kirjoitti:

        Kyllä sietääkin hävetä!!! Voi kamala!

        Tähän vastaan sulle tiukkapipomoralisti että:

        "Jos sais kerran reissullansa...
        - mutta kun saa aina".

        Taidat onneton ihmismykiö olla kateellinen.
        Ajattele; joku uskaltaa.

        Sulla on löysät pöksyssä pelkästä ajatuksesta.
        Hui kamala!


      • Tinde
        Pyhpyh kirjoitti:

        Tähän vastaan sulle tiukkapipomoralisti että:

        "Jos sais kerran reissullansa...
        - mutta kun saa aina".

        Taidat onneton ihmismykiö olla kateellinen.
        Ajattele; joku uskaltaa.

        Sulla on löysät pöksyssä pelkästä ajatuksesta.
        Hui kamala!

        Ei, en ole kateellinen. Kauheaa hengellä leikkimistä irtosuhteet, ellei kumi ole läsnä. Voi tulla tippuri, satiaiset tai se kaikkein pahin. Ja miksi, vain hetken huumasta. Äly ohittaa tunteen!


      • Nainen
        Tinde kirjoitti:

        Ei, en ole kateellinen. Kauheaa hengellä leikkimistä irtosuhteet, ellei kumi ole läsnä. Voi tulla tippuri, satiaiset tai se kaikkein pahin. Ja miksi, vain hetken huumasta. Äly ohittaa tunteen!

        Kondomi. Kuulostaako tutulta? Ei kuppaa, ei syfilistä, ei kertakaikkiiaan mitään tauteja.

        Kunhan tuosta hiukan vanhenet ja kypsyt, huomaat ja ymmärrät asioita hiukan laajemmalla perspektiivillä. Ei ole tarvetta lähteä sormi ojossa syyttelemään minua tai ketään muutakaan.
        Löystyy se pipo, niin sanoakseni. Elämästä voi nauttia niin monin eri tavoin. Seksi, erotiikka on niistä yksi. Ja jos elämäntilanne sallii, siitä vaan nauttimaan niin monen kanssa kuin omatunto periksi antaa. Mutta kuten aiemmin sanoin, mukaan otetaan myös annos ennaltaehkäisyä jolla vältetään ikävät jälkiseuraamukset.

        Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

        Hyvää kesää jokatapauksessa Sinullekin Tinde.


      • Mielipide
        Nainen kirjoitti:

        Kondomi. Kuulostaako tutulta? Ei kuppaa, ei syfilistä, ei kertakaikkiiaan mitään tauteja.

        Kunhan tuosta hiukan vanhenet ja kypsyt, huomaat ja ymmärrät asioita hiukan laajemmalla perspektiivillä. Ei ole tarvetta lähteä sormi ojossa syyttelemään minua tai ketään muutakaan.
        Löystyy se pipo, niin sanoakseni. Elämästä voi nauttia niin monin eri tavoin. Seksi, erotiikka on niistä yksi. Ja jos elämäntilanne sallii, siitä vaan nauttimaan niin monen kanssa kuin omatunto periksi antaa. Mutta kuten aiemmin sanoin, mukaan otetaan myös annos ennaltaehkäisyä jolla vältetään ikävät jälkiseuraamukset.

        Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

        Hyvää kesää jokatapauksessa Sinullekin Tinde.

        Seksi on lisääntymistä varten! Ei mitään kondomeja, eikä yletöntä seksipartnerien määrää.


      • Herää pahvi
        Mielipide kirjoitti:

        Seksi on lisääntymistä varten! Ei mitään kondomeja, eikä yletöntä seksipartnerien määrää.

        Taidat olla lestadiolainen tai muuten vain ajatusmaailmaltasi kapea. Säälin sinua.

        Get a life.


      • Mielipide
        Herää pahvi kirjoitti:

        Taidat olla lestadiolainen tai muuten vain ajatusmaailmaltasi kapea. Säälin sinua.

        Get a life.

        Kyllä, olen ajatusmaailmaltani erittäin kapea.


      • olet..
        Mielipide kirjoitti:

        Kyllä, olen ajatusmaailmaltani erittäin kapea.

        Ja näköjään itsekin sen tunnustat. Hohhoijaa, on meitä moneen mopoon.


    • mies 26

      216, joista...

      5 turkulaista (samalta viikonlopulta),
      slovakialainen,
      beduiini,
      burgundi,
      bullmastiffi,
      bearnaiselainen lesbopari
      ja yhet isot ranskalaiset.

      125 blondia,
      62 brunettea,
      16 punapäätä,
      2 kaljua,
      yksi vihreähiuksinen.

      79 kokoposliinia,
      98 puoliposliinia (häpyhuulet ajeltu),
      36 luomuviljelmää,
      2 sademetsää.

      68% otti suihin,
      34% antoi panna perseeseen ja
      46% eli 99 antoi ilman kumia kun vakuuttelin taudittomuuttani ja valehtelin ettei minulla ole kortsuja.

      Päiväkirjamerkinnöistäni päätellen
      21:n pillu on tuntunut löysältä,
      68:n pillu on ollut juuri sopivalta,
      43:n pillu on ollut aivan tajunnanräjäyttävä,
      56:n pillu on ollut jo liiankin tiukka ja
      28:aan ei ole mahtunut kuin yksi sormi.

      Ehkä juuri sinä voisit olla numero 217.
      Sinä päätät, VISA avaa tulevaisuuden.

    • Poledra

      1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen 21

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      1 vakituinen

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Tuntuu että nykyään tän ikäset on harrastaa aika paljon yhden yön juttuja. Mä en niistä perusta. Mulle on pääasia että mieheni kanssa seksi sujuu. Eli ihan sopivasti.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Ihmisten oma asia miten monen kanssa ovat olleet.

    • mona

      1. Nainen, 22
      2. N. 45
      3. Kokemusta ei ole runsaasti, ei sopivasti, ei vähän... VAAN sen verran kuin on ja koskaan en ole jälkeenpäin tekojani katunut oli sitten kyseessä ollut vakituinen tai yhden illan juttu! Se ketä leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön... Sopiva vastaus tähän olisi ehkä tarpeeksi.
      4. Ei ole mitään määrää mikä on liikaa tai liian vähän! Jokaisella on sen verran partnereita ollut kuin on...

    • N28

      1. Nainen, 28v
      2. 27 kappaletta
      3. aivan riittävän sopiva itselleni
      4. mielestäni ei voi sanoa mikä olisi sopiva määrä, mutta ikävä tosiasia on, että jos oma kumppani on ensimmäinen, on varmasti suurempi houkutus kokeilla joskus muitakin.

      • kokeilla

        En tajua, jos ekalla kerralla on onnistunut sieppaamaan ihanan miehen, jonka kanssa seksi aina vaan paranee, niin pitäisi kokeilla toista miestä. Ihan sama kun ajaisi Ferrarilla ja yks kaks tahtoisi kokeilla Corollaa siksi että tietää?


    • Lahja!

      1. Sukupuoli ja ikä

      Mies, 36v.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

      16 kpl, siis tänä vuonna, mutta nykyään jo aika rauhallista koska ikä jo tasoittanut panohaluja. Mutta ensimmäisestä ajosta joka oli vuonna 85, niin sen jälkeen meni 10 vuotta siten että oli keskimäärin vähintään yksi eri pimu joka viikonloppu. Nykyään tai vuodesta 2001 alkaen on vuositasolla ollut noin 30-40 eri mimmiä. Joten kokonaismäärä on mitä on..

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      Aika sopivasti, tosin kokemuksen jano tuntuu kuitenkin yhä olevan loppumaton. Onneksi täällä Helsingissä riittää ajettavia, ja huom! tasoa ei ole tarvinnut useinkaan laskea alle 8:aan!!

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      Yli 50.

      Alle 5..kerrain sain 2:n joka oli 31v, käsittämätöntä, oli myös sexikin.

    • Poikalapselta

      1. Mies, 22

      2. 0

      3. Eipä oikeastaan ollenkaan, eli aikas vähän

      4. Hmm, onhan 5 jo paljon, varmaan 10 on sitten todella paljon. Kait tämä 0 on poikkeuksellisen vähän ikäisilleni :|

      • voin sanoa että etpä oo menettänyt oikeastaan mitään.Suurin osa noista parikymppisistä kymmenien 'kaatojen' saldoilla brassailevista muijista on niitä baareissa kohtuu jurrissa heiluvia itsetunnon pönkittäjä-seinäruusuja jotka napataan matkaan viimeisenä vaihtoehtona siinä vaiheessa kun kaikki muut hommat on jo kusseet.Mikäs siinä,ite saa pillua ja muija hetken itteään tasokkaamman miehen kanssa,win win situation kummallekkin,ei se silti mitään herkkua aina oo.


    • Anna

      1. Sukupuoli ja ikä
      nainen 21

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      6

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      olisi sitä muutaman voinu jättää väliin mutta en kadu

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      pieni: 3 tai vähemmän
      iso: yli 30

    • ollaan ja pahemman kerran.Koko elämän saldo jtn. 20 (laskettu myös pelkät suuseksit ja sormetukset yms vastaavat,seisokki ei oo meikän vahvinta aluetta) mut esim viimeisen vuoden aikana ainoastaan 2.En tiiä mikä mättää,kait musta on tullu sen verran nirso että kuka tahansa hippo ei ei enää kelpaa ja hyviä ei pahemmin oo ollut tyrkyllä.

    • Vaimo21

      1. Sukupuoli ja ikä
      - Nainen, 21

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      - Aviomieheni eli 1kpl

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      - Täysin riittävästi

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      - Poikkeuksellisen pientä määrää ei ole, poikeuksellisen paljon on minusta yli 3 kappaletta. Olen ihmeissäni tämän kyselyn tuloksista, eihän noin moneen ihmiseen ehdi millään tutustua. Tajuan kyllä ettei monilla ole tarkoitustakaan ja juuri siksipä viihdyn mainiosti tiukassa pipossani.

    • *reissaaja*

      1. Mies 36v
      2. en ole koskaan laskenut, arvio yli 200..
      3. ihan sopivasti kokemuksia ympäri maailmaa..
      4. ikäluokassani poikkeuksellisen pieni alle 10/ poikkeuksellisen suuri, jos itseä häiritsee..

    • Ampi

      olen kohta 24v. nainen
      6kpl
      sopivasti on kokemuksia... enemmänki vois olla, tarjolla olevista päätellen.
      Ei kai sitä oikeaa määrää olekkaan. Kukin tyylillään...

    • katuu

      1. Mies 25v
      2. 42,5 puolikas känni anaalista
      3. Harrastan uimista ja ulkonäolläni on todella helppoa saada tyttöjä. Välillä aivan naurattaa miksei miehet muka saa kun nuoret yliopistoon/amk tulevat neidot suorastaan hinkuvat vain kokemuksia ja minä olen sika ja anin aina kun saan, eikä kaduta tippaakaan ja naimisiin en mene koskaan rakkaus on kuollut ja ihmiset vaan teenskentelee onnellista. Kaikki panisivat kuin koirat jos saisivat, kun ei saa muilta ollaan onnelsia parisuhteessa, naurettavaa...
      4. Poikkeuksellisen suurta ei ole, on vain hömöjä jotka ei ole tajunneet nauttia elämästä. Kerran todettu klamydia kerran hidasti tahtia, mut pillerit poskeen ja baanalle :) ihanaa kesää kaikille suomilaisten kaunotarien kanssa

      • Tiukkapipo(?)

        Kaikki panis kuin koirat...no ehkei. Miehet on pitkälti niin vastenmielisiä että en panis niitä kuin koira vaikka se olis kuinka sallittua ja hyväksyttyä. Ja miksei onnellisessa suhteessa voi panna kuin eläin? Ei kaikki miehet ole niin hyviä että se naiselle kannattaisi nautinnon takia.

        Elämästä voi nauttia muutenkin kuin nussimalla kaikkia vastaantulevia...


    • Usko

      Ei hemmetti, nyt pannaan neitoja minusta jo liian halvalla vai olenko sokea. Kaikki tuntemani naiset ovat olleet ihania, arvonsa tuntevia rotunaisia, jotka todellakaan ole seksinpartnerin metsästäjiä. Taitaa olla tällä palstalle juuri säälittävimmät ihmiset, jotka liioittelee kaikessa tai jos nuo luvut on totta niin huh huh. Itsetyydytys on keksitty, ei tule särkyneitä sydämiä. En jaksa uskoa naisten jakavan tunteetta kuin kone seksiä vähänkin komealla jätkälle joka vähän lirkuttelee, tai liikun väärissä piireissä.

      5. kohta voisi kuulua, että kerroppa koulutus tasosi, akateemiset ihmiset taisaisi jäädä vähemmällä eli näin. Sitten nämä ihmiset alkaa riitelemään, perustavat tuhoon tuomittuja avioliittoja ja meillä tulevilla lakimiehillä leipä vaan levenee. KIITOS!

    • aeiouyäö

      1. nainen 22
      2. 5 seksipartneria, 4 seurustelussa ja yksi lyhyt juttu
      3. nyky-yhteiskunnassa vähän, siis verrattuna kuinka paljon monilla muilla ikäisilläni on "kokemusta". Mutta omasta mielestäni ihan tarpeeksi tai sopivasti.
      4. Jos oman ikäiseni on ollut yli 10 kanssa niin on se mielestäni jo paljon. Eräs ikäiseni mies on sekstannut yli 60 kanssa, mennäänköhän siinä jo vähän yli..ei edes muista kaikkia. Taidan olla hiukan vanhanaikainen, mutta mitä ihmettää siitä seksistä lopulta saa ilman tunteita.. hetken tyydytyksen ja sen jälkeen senkin ilon vievän tyhjän olon.

    • Miespuoleinen

      1. Mies 28 vuotta.
      2. 7.
      3. Sopivasti.
      4. Suuri määrä -> yli 10.

    • mies 29

      1. Sukupuoli ja ikä

      mies 29

      -------------
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

      15-20 (bonus 5 neitsyttä)
      -----------
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      -tarpeeksi
      -----------------
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      naisilla pieni 0, suuri yli 10

      Tietenkin jos on seurustellut koko elämänsä yhden tyypin kanssa niin noi luvut ei ratkaise mitään. Lisäksi kaikkia tilaisuuksuukia saada seksiä ei tarvitse edes käyttää.

    • JII_M29

      1. M 29

      2. 25, HUOM viimeiset kahdeksan vuotta yhdessä suhteessa, joten kaikki 24sextailua 21 ikävuoteen mennessä!!

      3. sopivasti...tai noh ? ;)

      4. vähän alle 3 ja paljon yli 100

    • Drealplayaz

      m34

      400-500

      Vielä mahtuu lisääkin kokemusta :) Eihän safkaankaan kyllästy koskaan...

      Monella on vielä enemmän.. :( Paremminkin voisi olla.

      Tuhannen munan maija olisi jo aika loppav*u.

    • pussylover

      1. M 27
      2. 20-25, sekosin laskuissa
      3. sopivasti kokemusta, enemmänkin voisi olla.
      Nyt jo lähes 5 vuotta saman kanssa eli ei ole niin paljoa eri kokemuksia karttunut...
      4. Naisilla on yli 50 hoitoa ennen 30-ikävuotta on mielestäni paljon.
      Jos kyseessä on 30-v, vapaa, kaunis nainen ja kumppaneita on alle 3, on kyse jo pihtailusta.

    • Elwyn

      1. Nainen, 23v.

      2. 3 partneria. Yksi lähes 4v. parisuhde takana.

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      - Paha mennä sanomaan, riippuu niin paljon ihmisen persoonasta tai arvoista.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      -Seksikumppaneilla ei ole läheskään niin paljon merkitystä kuin sillä että onko ikinä seurustellut. Jos lähes 30v. naisella/miehellä ei ole ollut yhtään pidempää seurustelua takana, nii n kyllä se aiheuttaa ihmetystä.

      • -n23-

        1.N23
        2. 6, tunteet olleet aina mukana
        3. ehkä liikaa, saisi olla vähemmän
        4. riippuu iästä, kaksinumeroinen luku parikymppiselle on paljon, koko elämän aikana muutama on taas vähän


    • topi

      1. Sukupuoli ja ikä
      mies, 27 v

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      0 kpl

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      hah hah, liian vähän on

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      pieni 0-1 kpl ja suuri >10

    • *liisu*

      1. Sukupuoli ja ikä
      nainen 38 veee

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      liian monta, ainakin 50

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      kyllä niitä on ihan riittävästi. Osa olisi voinut jäädä väliinkin..

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      jos ajattelen mun ikäsiä niin kyllä alle 10 olisi epänormaalia, MUTTA kaikki riippuu kaikesta eli jos on mennyt naimisiin nuorena tai elänyt parisuhteessa koko elämänsä niin ei se silloin ole epänormaalia

    • mies_vaan

      1. Sukupuoli ja ikä
      - Mies 31v

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      - 3kpl
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      - sopivasti, aivan sama.
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      - Olen ollut ainoastaan pitkissä suhteissa, sinkkuna juuri ehtinyt olemaankaan vasta kuin nyt. Joten sen takia näin "puhtoisena" säilynyt :) Sitten jos seksiä harrastetaan ilman tunteita niin sitten ne kerrat ovat liikaa. Mä haluan ainakin naisen joka osaa antaa seksille arvon. Se arvo tuottaa lisäarvoa parisuhteeseen.

    • Sopivasti

      Kyl taitaa tämänpäivän naiset olla luvuista päätellen melkosia horatsuja! Mua ei vois vähempää kiinnostaa nainen joka ollu tosi monen kans sängyssä. Ei voi vaan mtn, pelkkä ajatuskin saa melkein raivon partaalle.
      -m22-

      • muuta

        Valitettavasti on varsinaisia HUORIA, hyi saatana. Ikinä en huolis tuollaista perkeleen jakorasiaa!!


      • N-75-

        On se kyllä kummaa tämä ihmisten (miesten?!) ajatuksenjuoksu:

        Jos naisella on enemmän kuin muutama kumppani niin heti ollaan leimaamassa huoraksi.Mutta autahan armias jos miehellä on paljon hoitoja niin hän on hyvä jätkä, kova karju!

        Aktiivisten miesten kohdalla ei ole puhettakaan ala-arvoisesta nimittelystä.Mies on sankari, kun on kertynyt mahdollisimman paljon hoitoja.

        Jossain edelleen mättää tämä ns. madonna-huora kuvio!

        Mutta etsikää ihmeessä siveydensipulit niitä korkkaamattomia naisia...ehkä jostain löytyy-kiven takaa.


      • tähän
        N-75- kirjoitti:

        On se kyllä kummaa tämä ihmisten (miesten?!) ajatuksenjuoksu:

        Jos naisella on enemmän kuin muutama kumppani niin heti ollaan leimaamassa huoraksi.Mutta autahan armias jos miehellä on paljon hoitoja niin hän on hyvä jätkä, kova karju!

        Aktiivisten miesten kohdalla ei ole puhettakaan ala-arvoisesta nimittelystä.Mies on sankari, kun on kertynyt mahdollisimman paljon hoitoja.

        Jossain edelleen mättää tämä ns. madonna-huora kuvio!

        Mutta etsikää ihmeessä siveydensipulit niitä korkkaamattomia naisia...ehkä jostain löytyy-kiven takaa.

        Minun mielestäni nainen on horatsu jos sillä on paljon hoitoja. Mies taas on naurettava, jos on paljon petikumppaneita..


      • just
        tähän kirjoitti:

        Minun mielestäni nainen on horatsu jos sillä on paljon hoitoja. Mies taas on naurettava, jos on paljon petikumppaneita..

        En käsitä miksi kaikkien pitää panna kaikkien kanssa. Eräs kaverikin on semmoinen gigolo että joka viikko eri naisen kanssa. Täysin moraalitonta ja lisäksi tartuttaa tauteja kaikkiin!


      • kiven alla
        N-75- kirjoitti:

        On se kyllä kummaa tämä ihmisten (miesten?!) ajatuksenjuoksu:

        Jos naisella on enemmän kuin muutama kumppani niin heti ollaan leimaamassa huoraksi.Mutta autahan armias jos miehellä on paljon hoitoja niin hän on hyvä jätkä, kova karju!

        Aktiivisten miesten kohdalla ei ole puhettakaan ala-arvoisesta nimittelystä.Mies on sankari, kun on kertynyt mahdollisimman paljon hoitoja.

        Jossain edelleen mättää tämä ns. madonna-huora kuvio!

        Mutta etsikää ihmeessä siveydensipulit niitä korkkaamattomia naisia...ehkä jostain löytyy-kiven takaa.

        vaan jo lahden takaa löytyy naisellisia naisia, jotka ei mittaa omaatuntoa naimalla vastaan tulevia tai ohi juoksevia, heille jo pidempi katse/hymy ajaa saman asian kun yhdyntä suomalaiselle tytöille.


      • Uutta peliin
        N-75- kirjoitti:

        On se kyllä kummaa tämä ihmisten (miesten?!) ajatuksenjuoksu:

        Jos naisella on enemmän kuin muutama kumppani niin heti ollaan leimaamassa huoraksi.Mutta autahan armias jos miehellä on paljon hoitoja niin hän on hyvä jätkä, kova karju!

        Aktiivisten miesten kohdalla ei ole puhettakaan ala-arvoisesta nimittelystä.Mies on sankari, kun on kertynyt mahdollisimman paljon hoitoja.

        Jossain edelleen mättää tämä ns. madonna-huora kuvio!

        Mutta etsikää ihmeessä siveydensipulit niitä korkkaamattomia naisia...ehkä jostain löytyy-kiven takaa.

        1. 31v nainen
        2. 24 ikävuoteen mennessä yksi (kahdeksan vuotta kestänyt suhde) sen jälkeen lähes joka viikonloppu on ollut panoseuraa, laskekaa siitä, en itse jaksa noista numeroista välittää...
        3. määrä korvaa laadun, välillä hyvää, välillä vähän huonompaa, pääasia että saa
        4. jokaisen oma asia


      • ; ))
        Uutta peliin kirjoitti:

        1. 31v nainen
        2. 24 ikävuoteen mennessä yksi (kahdeksan vuotta kestänyt suhde) sen jälkeen lähes joka viikonloppu on ollut panoseuraa, laskekaa siitä, en itse jaksa noista numeroista välittää...
        3. määrä korvaa laadun, välillä hyvää, välillä vähän huonompaa, pääasia että saa
        4. jokaisen oma asia

        ...eri tyyppien kanssa. Ja jos se on hyvä niin omasta mielestä, niin sehän on hienoa se.


      • eee
        ; )) kirjoitti:

        ...eri tyyppien kanssa. Ja jos se on hyvä niin omasta mielestä, niin sehän on hienoa se.

        Huora se on.


      • hiljaa!
        eee kirjoitti:

        Huora se on.

        Ja sä olet idiootti kateellinen.

        Vedä tumppuun niinkuin tähänkin asti.


      • Runkkuri
        hiljaa! kirjoitti:

        Ja sä olet idiootti kateellinen.

        Vedä tumppuun niinkuin tähänkin asti.

        kateellinen, en minä halua munaa?


      • Olio Alfa
        N-75- kirjoitti:

        On se kyllä kummaa tämä ihmisten (miesten?!) ajatuksenjuoksu:

        Jos naisella on enemmän kuin muutama kumppani niin heti ollaan leimaamassa huoraksi.Mutta autahan armias jos miehellä on paljon hoitoja niin hän on hyvä jätkä, kova karju!

        Aktiivisten miesten kohdalla ei ole puhettakaan ala-arvoisesta nimittelystä.Mies on sankari, kun on kertynyt mahdollisimman paljon hoitoja.

        Jossain edelleen mättää tämä ns. madonna-huora kuvio!

        Mutta etsikää ihmeessä siveydensipulit niitä korkkaamattomia naisia...ehkä jostain löytyy-kiven takaa.

        "Aktiivisten miesten kohdalla ei ole puhettakaan ala-arvoisesta nimittelystä.Mies on sankari, kun on kertynyt mahdollisimman paljon hoitoja."

        Koska tämähän on se kolikon pakollinen kääntöpuoli. JA myytti.

        Ja sitä paitsihan mies jolla on ollut paljon komeita naisia ON poikkeuksellisen hieno yksilö, ainakin naisten mielestä. Ei suurin osa miehistä pysty tähän, vaan heillehän jäävät rönät siitä mikä ei näille valioyksilöille kelpaa tai jää yli...eli sanoisinpa että jonkinasteinen kateus mennee kylläkin ihailun yli.


    • MtKK

      1. Sukupuoli ja ikä: Mies, 34
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä): 20-30, vaikea muistaa kaikkia, 20 muistan suht ulkonäöltä..
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?:Sopivasti
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla? Suuri >50, pieni =0

    • irmeli**

      1. nainen 22
      2. 40 tai vähän yli (en muista kaikkia millään..)
      3. luulisin että enemmän kuin normaalisti
      4. poikkeuksellisen suuri on yli 100, poik. pieni on alle 3

    • tyttörukka87

      1.tyttönen olen ja 18

      2. 2 tai 3, yhdestä en varma.

      3.aivan liian vähän, lisää vois olla ja paljon, paljon enemmän. toinen kumppaneista oli poikakaveri, toinen pelkkä seksisuhde ja toi josta en oo varma oli laivalta joku pano.ehkä.

      4. öö, en tiedä. jos yli 20 on nii ehkäpä pikkase liikaa sit jo olis.kai?

    • Perhonen72

      1. Sukupuoli ja ikä N/32

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä) 10
      (en muista tarkalleen)

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      MUUTAMA YLIMÄÄRÄNEN TYYPPI, MUT MUUTEN SOPIVASTI

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      POIKKEUKSELLISEN PIENI ON ALLE 5
      POIKKEUKSELLISEN SUURI ON 20

    • mies 27

      76 hoitoa, joita yhdestä tuli nykyinen kumppani.
      mielestäni yli 30 on paljon. olen mies huora.

      • Maikki

        Käykö kauppa mieshuoralle hyvin? Paljonko laskutat ja mitä keskivertoon hoitoon kuuluu?


    • Milla

      1. Sukupuoli ja ikä
      nainen, 22v

      2. Miten monta seksipartneria?
      38

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän?

      Omasta mielestä liikaa. Kaduttaa mitä tuli joskus aiemmin touhuttua, mutta eipä niitä aikoja voi enää muuttaakaan. Nykyään ei enää yhden yön jutut kiinnosta.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      Turha käydä kenenkään menneisyyttä kaivelemaan, minulle on aivan sama paljonko kumppanilla on ollut aiemmin seksipartnereita. Enemmänkin kiinnostaa asioiden laita tällä hetkellä. Se kyllä voisi säikäyttää, jos toisella ei olisi mitään kokemusta seksistä.

    • nainen 32v

      Suurin osa tuosta 150 on yhdenyön suhteita.
      Olin vilkkaimmillani 19-25 ikävuoden välillä,sen jälkeen pysyvä partneri.

    • I'mtheman

      Tässä gallupin laatijalta pieni yhteenveto tähänastisista vastauksesta. Kiitos jo nyt kaikille suuresta kiinnostuksesta: aihe on noussut yhdeksi luetuimmista koko palvelussa!

      Naisvastaajia: 34 kpl
      Vastanneiden naisten ikähaarukka: 18-38
      Naisvastaajien keski-ikä: 25.6 v
      Naisten seksikumppanien määrä: 1-150

      Miesvastaajia: 27 kpl
      Vastanneiden miesten ikähaarukka: 20-40
      Miesvastaajien keski-ikä: 27.8 v
      Miesten seksikumppanien määrä: 0-640

      Naisten seksikumppanien määrän keskiarvo (pienin ja suurin arvo poistettu): 21
      Naisten seksikumppanien määrän mediaani (arvo, jota pienempiä ja suurempia on puolet (50 %) havaintoarvoista): 14
      Naisten seksikumppanien keskivertomäärä/vuosi, jos seksuaalisen aktiivisuuden aloitusiäksi lasketaan 16 vuotta (mediaanista laskettuna): 1.46 kpl/v

      Miesten seksikumppanien määrän keskiarvo (pienin ja suurin arvo poistettu): 49
      Miesten seksikumpanien mediaani: 17
      Miesten seksikumppanien keskivertomäärä/vuosi, jos seksuaalisen aktiivisuuden aloitusiäksi lasketaan 16 vuotta (mediaanista laskettuna): 1.44 kpl/v

      - Koska ääriarvot vääristävät keskiarvoa, mediaani antaa todenmukaisemman kuvan siitä, mikä on ”normaaliarvo” tässä kyselyssä.

      - Ikä ei monesti korreloi kumppanien määrään: joillakin nuorehkoilla on runsaastikin kokemuksia, ja joillakin keski-ikäisillä selvästi pienempi määrä. Taustoja on monenlaisia.

      - Miehistä kolme ilmoitti seksikumppanien määräksi pyöreät 0, naisista ei yksikään. Molemmissa sukupuolissa oli pari kolme henkilöä, joilla kumppaneita on ollut 1 kpl.

      - Vain kaksi naista, noin 6 % kaikista naisista, ilmoitti seksikumppanien määräksi yli 100. Miehistä näitä ”koneita” löytyi 4 kpl, eli jopa 15% kaikista miehistä. Koska miehillä on taipumusta liioitella näissä asioissa ja naisilla ehkä hieman vähätellä, virhemarginaali voi olla mitä vain...

      - Suhteellisen runsaasti seksikokemuksia omaavia naisia kohtaan esiintyi kyselyssä ankaraakin arvostelua ja jopa alatyylistä huorittelua, niin miesten kuin naistenkin taholta, kun taas kukaan ei kyseenalaistanut runsaasti naisia kaataneen miesten mainetta (vinkki naisille, jotka haluavat PALJON seksiä ilman ympäristön leimaamista: menkää sukupuolenvaihtoleikkaukseen ;-).

      - Sisältökysymykset arvioista omien kokemuksien määrästä ja erityisesti siitä, mikä tuntuu paljolta tai vähältä vastakkaisen sukupuolen osalta, tuottivat ymmärrettävästi paljon erilaisia näkemyksiä. Jollekin jo 5-10 kumppania voi olla suurehko määrä, toiselle yli 100. Tässä usein heijastui vastaajan oma kokemustausta.

      • I'mtheman

        Edellinen oli eräänlainen välitilinpäätös kyselyn tähänastisesta saldosta. Vastauksia saa mieluusti tulla lisää...


      • Asiasta huvittunut

        Kai sitten otit huomioon, että palsta jolla olet kysellyt todennäköisesti vaikuttaa vastausten laatuun. "Yhden yön jutut" -palstalla kun luultavasti käy enemmän sellaisia harrastavia kuin vaikkapa lestadiolaisten palstalla.


      • I'mtheman
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

        Kai sitten otit huomioon, että palsta jolla olet kysellyt todennäköisesti vaikuttaa vastausten laatuun. "Yhden yön jutut" -palstalla kun luultavasti käy enemmän sellaisia harrastavia kuin vaikkapa lestadiolaisten palstalla.

        Ai eikö tämä aineisto olekaan tieteellisesti luotettavaa aineistoa, jolla saisin fil.maisteritutkintoni valmiiksi?! Voi vitsin vitsi, nyt meni suunnitelmat myttyyn. Pitää myös perua lupaukset lähettää yhteenveto STT:lle, Tieteen kuvalehdelle ja muutamalle tieteelliselle julkaisulle. Damn! ;)


      • gallupista!

        Upeaa, asiallinen gallup jota oli todella mielenkiintoista lukea! Kiitos Sinulle - oletpa aika pirun fiksu mieheksi ;P

        Selvästi arvostat naisia. Olet harvinaisuus, aarteeksi luokiteltava.

        Kiitos vielä tästä, seuraavaa gallupia jäämme innolla odottamaan.

        Hyvää ja aurinkoista Juhannusta Sinulle,
        terv. Nainen 37 v. tuolta viestiketjusta...


      • palautteesta
        gallupista! kirjoitti:

        Upeaa, asiallinen gallup jota oli todella mielenkiintoista lukea! Kiitos Sinulle - oletpa aika pirun fiksu mieheksi ;P

        Selvästi arvostat naisia. Olet harvinaisuus, aarteeksi luokiteltava.

        Kiitos vielä tästä, seuraavaa gallupia jäämme innolla odottamaan.

        Hyvää ja aurinkoista Juhannusta Sinulle,
        terv. Nainen 37 v. tuolta viestiketjusta...

        Olipa mukava saada tuollainen viesti. En taida moinen aarre olla, mutta pidän kyllä naisia arvossa (toisin kuin eräät juntit tässä ketjussa).

        Kyselyn saama huomio ylitti kyllä kaikki odotukseni. Tuskinpa tulee mieleen vastaavaa ideaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

        Iloista kesää ja jussia sinullekin! =)


      • kesäkuu
        palautteesta kirjoitti:

        Olipa mukava saada tuollainen viesti. En taida moinen aarre olla, mutta pidän kyllä naisia arvossa (toisin kuin eräät juntit tässä ketjussa).

        Kyselyn saama huomio ylitti kyllä kaikki odotukseni. Tuskinpa tulee mieleen vastaavaa ideaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

        Iloista kesää ja jussia sinullekin! =)

        Kyselyn ajankohta oli sinänsä loistava, joka varmasti vaikutti vastaajien määrään. Juuri ennen juhannusta. Viime päivät lämpimiä. Ja yleensä kun on kesä, niin vaatteet vähenee ja hormoonit kohenee. Tällöin myös tällainen aihepiiri kiinnostaa.

        Jos sama kysely tammikuussa, kun pikkujouluajat yms. takana päin ja pimeää talvea jäljellä, niin vois hiukan vähempi kiinnostaa.

        Mutta hieno kysely kuitenkin tähän väliin.


      • I'mtheman
        kesäkuu kirjoitti:

        Kyselyn ajankohta oli sinänsä loistava, joka varmasti vaikutti vastaajien määrään. Juuri ennen juhannusta. Viime päivät lämpimiä. Ja yleensä kun on kesä, niin vaatteet vähenee ja hormoonit kohenee. Tällöin myös tällainen aihepiiri kiinnostaa.

        Jos sama kysely tammikuussa, kun pikkujouluajat yms. takana päin ja pimeää talvea jäljellä, niin vois hiukan vähempi kiinnostaa.

        Mutta hieno kysely kuitenkin tähän väliin.

        Olet varmaan oikeassa. Kiinnostavaa nähdä mitä juhannus tuo kyselyn tuloksiin lisää. Sehän on seksuaalisesti vilkasta aikaa, kun on käsite maalisvauvatkin olemassa... ;-)


    • mies-31

      1.Mies, 31v.

      2.40, ehkä ylikin.

      3.Kai ihan sopivasti. Mut olis kai noita muutamia kännitoilailuja voinu väliinkin jättää. Nuorempana oli vaan tärkeetä päästä pukille ja kertoa kavereille. Aikansa mitäkin. 3 pidempääkin suhdetta välille mahtuu, joista paras meneillään jo kolmatta vuotta.

      4.Kyllähän muutama, vaikka 5 olis hyvä vähintään pohjilla olla. Mut olen sitä mieltä, että laatu korvaa määrän. Enintään 50.

    • Liina

      1. Sukupuoli ja ikä
      - Nainen 21

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      - Reilu 30

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      - Ihan sopivasti. Mitään en kadu enkä kyllä juuri nyt lisääkään haluaisi. Aikansa kaikella...

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      - Jos miehellä ei ole kokemuksia juuri ollenkaan niin tuleehan sitä mietittyä että miksi ihmeessä niin on. Toisaalta jos niitä on kertynyt sata/satoja niin alkaa miettimään, miksi niin paljon. Riippuu tietty ihan ihmisen iästä kaikki nuo luvut. Jokaisen oma asiahan se on mitä elämällään tekee.

    • hölmö

      Tunnustan olevani seksisuhde adikti, eikä minulla ole ainakaan vielä ollut pahaa omaa tuntoa, muutamia huonoja kokemuksia vaan. Nainen 21v ja n. 30 kaikki lähes yhdenkerran juttuja. Aion jatkaa niin kauan kun tuntuu hyvälle, vaikka tiedän jo ettei ns. tavalliset miehet mua enää huolisikaan. Sitä jos jonkun arvot ei anna periksi yhden yön suhteille ei pitäisi haukkua ns. siveyden sipuleiksi tms. Arvostan todella näitä naisia, sillä minusta ei olisi siihen. Olen huono nainen, mutta nautin täysin rinnoin nuoruudestani ja jonkun kanssahan niitteen uroiden on harjoiteltava :)

    • neiti

      1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen, 24

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      6

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Ihan sopivasti. On pitkäaikainen partneri, jonka kanssa seksi paranee koko ajan harjoitellessa, ja sitten muutama vertailukohde, että muistaa miksi seksi on parempaa vakituisen kuin vieraan kanssa...

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Riippuu enemmän siitä miten henkilö itse suhtautuu. Liian vähän on jos täytyy olla epävarma kun ei ole kokemusta. Liian paljon jos partnereiden määrällä koko ajan kehutaan.

    • Tekkai

      Miksi se sua niin kiinnostaa?

      • I'mtheman

        Niin, mieti sitä. Sinun ja minun lisäksi aihe on tähän mennessä kiinnostanut yli 26.000 muutakin...


      • asukas
        I'mtheman kirjoitti:

        Niin, mieti sitä. Sinun ja minun lisäksi aihe on tähän mennessä kiinnostanut yli 26.000 muutakin...

        Se onkin aika käsittämätöntä. :)


    • tyttö21

      1. Nainen 21v.
      2. 2
      3. Vähän, mutta laadunvalvonta on korkea :)
      4. Liian pientä määrää ei ole, mutta liian isolta tuntuis jo yli 5-10 hieman iästä riippuen tietenkin.

    • zusu

      1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen, 19
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      16 kpl
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Runsaasti
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Eräällä entisellä poikaystävälläni oli n. 60-70!!

      • Asiasta huvittunut

        "2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
        16 kpl -- Eräällä entisellä poikaystävälläni oli n. 60-70!! "

        No siinä oli kaksi huoraa löytäneet toisensa.


    • Maija Meikäläinen

      1. n, 20
      2. 0
      3. sopivasti, kokemukset kerkiää saada avioliitossa
      4. seksipartnereita ei tarvitse olla ennen avioliittoa

      • tuote

        No joo seksistä on tullut tuote, mutta vähän mua risoo tämmöset ketjut jossa vertailaan kumppanien määrää kuin pankkitilin saldoja saatana. Ja varmasti on kaikki totta kirjoitelleet, vettä vaan myllyyn et alkaa teinityttöjä hirvittää ja kohta hamehampaissa pitkin kaupunkia juksevat kun oon jo 17 eikä 20 kpl ole rikki-mikä mussa vikana!!!


    • Nakkelus007

      1. Sukupuoli ja ikä
      Mies 31 vuotta

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      n.60-65

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Aikas runsaasti

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      Suuri on esi. 30 v naisilla semmoinen yli 40 ja vähän on alle 5 sopiva olisi varmaan n.5-15

    • nainen 23

      1. Sukupuoli ja ikä

      nainen 23

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

      Ei ole ollut kuin yksi, mutta se on ollutkin jo lähemmäs 5 vuotta

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      Kyllähän tuota on yhdenkin avulla kokemusta kertynyt.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      Jos mies on yli 30 ja tulos on 0 ihmettelen, mutta jos tulos on 10 paikkeilla niin alkaa olla jo ihan hyvä luku (ei tarvitse enempää).
      Mutta jos luku on 0-3 niin parasta.

    • Jennie

      1. Nainen ja 15v.
      2. 5.
      3. Sopivasti.
      4. En tiedä, kun en ole tollasta miettinyt.

    • n20

      1.Olen siis 20 vuotias nainen
      2.14
      3.Minun mielestäni kokemuksia on juuri sopivasti. En ole halunnut sitoutua, joten miten sitä muuten kokeilisi erilaisia juttuja? En kadu yhtäkään tapausta, jokaisesta olen nauttinut, enkä ymmärrä niitä joiden mielestä olisin tehnyt jotenkin väärin.
      4. Mielestäni on "inhottavaa" jos miehellä on ollut vähemmän kuin 5 partneria. Silloin tietysti ymmärrän alemman määrän, jos mies on seurustellut/ollut naimisissa pitkään.
      En myöskään katsoisi hyvällä miestä jolla on ollut yli 50 partneria!

      • Tobias

        1) Olen 27 v. mies

        2) Seksikumppaneita kertynyt 29 kpl. Näistä 28 kpl viimeisen 1,5 vuoden sisään. Seurustelin siihen asti 17-vuotiaasta, enkä tehnyt yhtään syrjähyppyä.

        3) Kokemuksia on mielestäni sopivasti. En halua nyt vakavampaa suhdetta vaan tytöistä etsin kavereita, joiden kanssa harrastan myös seksiä. Muutama "vakiohoito" on mutta muutoin ovat yhden yön juttuja.

        4) On hyvä, jos nainen on taitava mutta parnereita ei ole hirveän paljon (alle 20). Jos naisella partenereita niin paljon kuin minulla, niin en tykkää. Sika.


    • Entinen bilehile

      1. Sukupuoli ja ikä

      - Nainen, 22v.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

      -Liikaa. En viitsi edes tässä sitä paljastaa.

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      -Omalle kohdalleni liikaa. Villi nuoruus ja nätti naama...tätä se teettää.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      -Minulle on yksi lysti kuinka monta kumppania on kenelläkin ollut.

      • -----

        Miksi kirjoittelet gallupeihin, jos et viitsi mitään edes vastata?


    • vastauksia

      1. Sukupuoli ja ikä
      MIES, 20

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      TASAN JA VAIN YKSI

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      SOPIVASTI, EI KYLLÄ TUON YHDEN KOKEMUKSEN JÄLKEEN KIINNOSTA KYSEINEN HOMMA YHTÄÄN, OMA KÄSI PARAS

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      EN OLE MIETTINYT ASIAA, JOKA VIIKONLOPPU ERI IHMISEN KANSSA ON KYLLÄ LIIKAA

    • Uskis

      Olen 21 vanha mies ja minulla on ollut tasan 1 kumppani 20 vuotiaana. En olisi halunnut tuota kokemusta. Nainen vain vonkasi niin kovasti että lankesin jotenkin. Jälkikäteen on kaduttanut että menin tekemään syntiä ja rikoin Jumalaa vastaan. Jumala ei ole ikinä pettänyt minua on ollut hätä minkä lainen hyvänsä ja mitä minä teen petän Jumalan. Kaduttaa... Jatkossa pidän huolen että en eksy sänkyyn ennen avioliittoa. Voi miten toivoisin että olisi vielä poikuus tallella...

    • josa

      1. 29v nainen
      2. 50 miestä
      3. osan olis voinut jättää väliin, mutta turha valittaa jälkikäteen.
      4.yksi oppii jo kerrasta miten sängyssä nainen tyydytetään, toinen ei edes 20 kerran jälkeen osaa tehdä naiselle mitään. yksilöllistä.

    • Jiiiihaaaa!!!!!

      1. Sukupuoli ja ikä= Mies ja 31v

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)= 9kpl

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?= aika sopivasti, voishan noita kyllä olla vaikka satoja, jos olis ollut enemmän asialla ;)

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?= 0 on vähän ja riippuen kuinka pitkässä/pitkissä suhteissa ihminen on elänyt ja missä ajassa määrä kertyy, jollekin 50 on aika vähän, jollekin 200 on sopiva...

    • sinkku sinkku

      1. Nainen 25-v
      2. Kumppaneita 6
      3. Määrä ei päätä huimaa mut laadullisesti luvusta vois jättää muutaman tyypin pois. Oikeastaan vain 2 tyyppiä joiden kanssa se oli edes sen arvoista eikä kaduta näin jälkikäteen!
      4. Oon sinkku mut en silti ymmärrä miksi ihmisillä on niin paljon seksikumppaneita. Itsestä tuntus pahalta. Yli 20 on mun mielestä jo vähän liikaa mut tietysti tapauskohtaistakin.

    • Mies

      jotain 1832,5 naista ollut elämän varrella. Yks oli nääs pyörätuolissa. Ja ikä mulla 40. Eli kait tässä pikkasen kokemustakin kertynyt. Sanottava kyllä että aina oppii uutta.No jos naisella alle kymmenen niin vähän on. Niin ja yks oli transu prk. Et luku onkin 1831,5

    • -Diego-

      1. Sukupuoli ja ikä
      Mies, 29 vuotta.
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      1 (oma käsi).
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Tämä on aika kinkkinen kysymys... oliskohan "vähän"?
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Poikkeuksellisen suuri on enemmän kuin 1 ja poikkeuksellisen pieni vähemmän kuin 1 (me ihmisethän ollaan sivistyneitä, vai meneekö joutsenet edelle?).

    • Pikkurouwa

      ei muuten kuulu sulle pätkääkään!!!!!

    • F...

      1. Nainen, 18, kohta 19.

      2. 0

      No sanotaanko että kaikkea muuta oon tehny, en yhdyntää.

      3. No nykyäänhän jo 13-vuotiaat hyppivät puskissa antamassa.

      4. Alle 5 - pieni , yli 50 - suuri

    • saaratee

      1. nainen ja 20

      2. 20.

      3. sanotaan näin että ihan hyvä määrä... Välillä ollut pitkiäkin aikoja ilman toisaalta välillä tullut kiksauteltua liian usein.. Ja joukkoon mahtuun noin5-8 ns. turhaa panoa. Joukossa kuitenkin niitäkin hyviä kokemuksia ja tärkeitä ihmisiä.

      4. Ei se määrä niin tärkeä ole.. Lähinnä se jos pyörittää monta samaan aikaan ja esim. yhden viikonlopun aikana kiksauttaa useampaa...
      HUOM! olen itse tehnyt samaa "meno-vuosina"
      Nyt olen kihloissa häitä ja vauvaa suunnitellaan.

    • panisin..

      1. Nainen 22w
      2. Panoja 23kpl ja nro.24:n kanssa olen seurustellut viimeiset 4 vuotta. (tosin tuli ero joten luku alkaa varmaan tuosta taas kasvamaan..)
      3. Mielestäni aika sopivasti. Neitsyyteni menetin 15v ja 18v aloin seurustelemaan,joten onhan tuo näemmä kolmeen vuoteen aikas paljon sittenkin... Periaate kuitenkin on etten osta sikaa säkissä.
      4. Tähän vastaan vain että kukin taaplaa tyylillään=)

    • hen

      1) Nainen ja 22 vuotta.
      2) Minulla on ollut 21 partneria
      3) Siinä on sopivasti, enää ei tarvitse lentää.
      nätti naama nuori ikä ja villi mieli.
      4) Miehellä ei niinkään kokonaisluku, mutta jos samanaikaisesti pyöritetään. En näe mitään syytä katsoa pahalla sitä montako. Ei ainakaan tee mieli enää juosta, kaikki on nähty.

    • jos voitte

      45v ja vain yksi sexykumppani!
      Ei ole ollut tarvetta enkä ota kantaa muiden tekemisiin.

      • Nainen 37

        Olet harvinaisen fiksu. Nostan hattua.

        Paljolta, niin paljolta harmilta olet säästynyt.

        Hyvää kesää!


      • sinulle
        Nainen 37 kirjoitti:

        Olet harvinaisen fiksu. Nostan hattua.

        Paljolta, niin paljolta harmilta olet säästynyt.

        Hyvää kesää!

        tosin tehtyä ei saa tekemättömäksi joten en toivoisi kenenkään murehtivan tekemisiään, ottavan vain opikseen jos on aihetta.


    • minä

      Jos seksikumppaneita on ollut enemmän, kuin on ikää, niin silloin olet hutsu - niinkun minäkin olen!

    • minäkin tähän

      1) Nainen, 28v
      2) En muista kaikkia. Noin 20.
      3) Liian vähän hyviä seksikokemuksia, liikaa surkeita kännipanoja. suhteutettuna ikään toi n.20 on aika vähän...
      4)Poikkeuksellisen pieni: 0
      poikkeuksellisen suuri: yli 50.

    • täällä hei

      1. n 22

      2. 16

      3. on liikaa, kymmenen pois niin ois hyvä

      4. pieni määrä miehellä ehkä 1, liikaa en osaa sanoa, jos on sujut itsensä kanssa eikä mikään kehuva panomies niin ihan sama.

    • 1. Sukupuoli ja ikä
      Äijä & 84vm

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      NOLLA

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Mitä luulet? Prkle 15vt tietää enemmä naisista ko minä.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      Täysin kiinni henkilöstä. Tarpeeksi mukava henkilö yms niin voidaan kompensoida jos ruma ko norsun v* nii.

      Yleisel tasolla paha mennä vastamaan koska kaikki pitää suhteuttaa siihen millo aloittanut seksin, jos nuorena niin helpompi sulattaaa joku 10 ja pitäähä sitä miettiä vähä sitäki et missä tilantees tullu nussittua ympäriinsä. Jos paha olla ja lievittäny sitä tuolla nii no paha mennä sanoo et vittu mikä lutka (loppupeleis jokaisen henkilökohtainen asia kuha ei tauteja levittele ns. ei se käytössä kulu).

      Yksi mahdollisuus miul oli mut se meni vituks enne inttii, vaihdettiin minut seksiä harrastaneeseen, lähempänä asuvaan ja auton omaavaan. Tiedä sitte pitäiskö tehdä joku baari kännissä ekakerta pelitys (tämän ikäsenä tuo kokemattomuus alkaa olee pikku hiljaa miinusta, kun kaikki eivät todellakaan tahdo opettaa/ei kiinnosta neuvoa mikä saa oman itsensä sekasin. No turha sit valittaa jos on paskaa seksiä jos ei viitsi kertoa mistä itse saa parhaat kiksit).

      - Mr.Wizard -

      Säälittävää, jatkakaa.

      • vanha akka

        Minä enemmänkin arvostan, kuin ihmettelen, sellaista joka ei ole kepittänyt kaikkea joka liikkuu....Ja ihan ehdottomasti nykyään nuoret aloittaa seksin liiiian nuorena, ehdottomasti!

        Väitän että siinä pilaa omaa henkistä puoltaan, kun suostuu kene tahansa alle,tai kaikki käy...

        Sellainen holtittomuus jää helposti päälle...helppojen nakkien etsijät ovat säälittäviä luusereita...Jos saisin uudelleen valita miehen, en todellakaan ottaisi ukkoa joka on nussinut lähestulkoon naapurin mettän puutkin...:( rakkaus ja seksi on 2 eri asiaa.Älä nyt sentäs mitään juoppolallia baarista hae...tai no....iteppä päätät.


      • vanha akka kirjoitti:

        Minä enemmänkin arvostan, kuin ihmettelen, sellaista joka ei ole kepittänyt kaikkea joka liikkuu....Ja ihan ehdottomasti nykyään nuoret aloittaa seksin liiiian nuorena, ehdottomasti!

        Väitän että siinä pilaa omaa henkistä puoltaan, kun suostuu kene tahansa alle,tai kaikki käy...

        Sellainen holtittomuus jää helposti päälle...helppojen nakkien etsijät ovat säälittäviä luusereita...Jos saisin uudelleen valita miehen, en todellakaan ottaisi ukkoa joka on nussinut lähestulkoon naapurin mettän puutkin...:( rakkaus ja seksi on 2 eri asiaa.Älä nyt sentäs mitään juoppolallia baarista hae...tai no....iteppä päätät.

        Nämä ovat niin näitä suhteellisia juttuja. Toisaalta empä usko että isänikään aikana mitään 30v en ole naista nähnytkään on ollu missään suurissa määrissä. Onhan toki valitettavasti minun ikä se aika että koht puolin pitäs alkaa olemaan leikkimiset ja kokeilut, rellestetystä ny puhumattakaan, Ohi.

        Koska siitä ei ole kauaakaan (omassa mielessä) kun täytti 17v (ihan itse), kumminkin tuosta mennyt jo Vuosia.

        On se muuten kumma homma että naiset ei kärki ikinä tästä ongelmasta tai jos kärsivätkin niin se on sitä kun ei kelpaa (ei ikinä siitä kiinni etteikö ottajia olisi).

        Ärsyttäviä piirteitä tässä aiheessa on nämä seksiä harrastaneet n ikäisenä ja ne jotka seurustelevat nyt kun lässyttävät sitä iän ikuista "kyllä säki vielä jonku.." tai vastaavasti "kyllä minä voisin helposti olla ilman seksiä". Sinänsä ihan perus juttuja ja noille ihmisille helppo sivuuttaa se säälittävä sinkku/seuran tarpeessa oleva.
        Tokihan tässä piilee myöskin se hauska juttu että nuo jotka harrastivat ensimmäisen kerran seksiä vaikka nyt 14vnä, niin ajatus maailma sillon asiaa kohtaan ja se mitä minunlaisillani on nyt on ehkä hivenen erilainen.

        Tja nämä on juuri näitä että turha syyttää asuin aluetta kun se onsaatana pääkaupunkiseutu aka naisilla liikaa valinnan varaa/täällä on suomen kusipäisimmät naiset (montako kertaa kuultu et landella huomattavasti ystävällisempää porukkaa).


    • dr.fuck

      1. Sukupuoli ja ikä

      mies 40 v

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

      arvioisin että 1000 , tarkasti mahdoton sanoa

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      riitävästi
      '
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla

      yli 100, alle 10

      • On mahdollista

        Että sulla on yli 1000 kaatoa?


      • kaadoiksi
        On mahdollista kirjoitti:

        Että sulla on yli 1000 kaatoa?

        kaikki mitä ois mieli tehnyt, lisäksi kaikki netin ääressä tehdyt rukkastelut:)


      • dr.fuck
        On mahdollista kirjoitti:

        Että sulla on yli 1000 kaatoa?

        no ei tässä enää niin nuoria olla, eihän se tee 25 vuotisen panouran vuotta kohti kuin tommoset 40. nuorempana tuli harrastettua paljon tuplia jne..


    • ....

      Eli olen nainen ja 38v.Sexikumppaneita on ollut yli 100.Rakastan sexiä yli kaiken ja se on yksi isoista nautinnoistani.Mielestäni jokainen saa olla niin monen kanssa kun haluaa.Sexikumppaneiden lukumäärä ei kuulu mulle.Mä tiedän et mulla on ollut kumppaneita paljon mutta varmasti viel lisää on tulossa.Ja hei turha tulla haukkumaan ja arvostelemaan.Jokainen on oman onnensa seppä

      • Fiiber

        1. 31v mies


        2. noin 500 /- tarkkaa lukua mahdoton sanoa.


        3. Sopivasti


        4. Riippuu täysin siitä omasta iästä. Seksi on täysin suhteutettua omaan ikään. Toiset tykkää seksistä enemmän kuin toiset joten uusien partnereiden määräkin on täysin suhteutettuna siihen.


    • Nainen 28

      1. Nainen 28 v.

      2. 7 vakituista seurustelukumppania, sinkkuaikoina yhden yön juttuja n. 30 (en muista kaikkia).

      3. Sopivasti omasta mielestäni.

      4. Oman ikäiselleni alle 5 vähän ja 50 paljon.

    • :-)

      1. Nainen, 23v.
      2. 2, kummatkin vakituisessa suhteessa
      3. Kumppaneita vähän, mutta kokemusta mielestäni kohtuullisesti..
      4. 1-3 vähän ja yli 10 paljon

    • Nimetön

      1. Mies, 21v.
      2. 11, yksi pitempi aikanen ja muut lyhyempi aikasia.
      3. Kokemuksia on ihan soppelisti.
      4. Riippuu vähän miten elämänsä on eläny, sanoisin. Ei ketään huoritella seksikumppaneiden lukumäärän perusteella.

    • Alucard

      Olen rakastellut tasan yhden ihmisen kanssa.
      Olen myöskin päättänyt että luku ei tuosta nouse.
      Ns.ikuisessa suhteessa elän.

      Olen oikein onnellinen. Mies, alle 24v.

    • zchick

      Sukupuoli ja ikä: nainen, 26

      Miten monta: hiukan yli 20, ei yhtään yhdenyön, paljon "friends with advantages" järjestelyjä

      Paljon vai vähän: teini-ikäisenä sitä on normaalia kokeilla, ja siitä en kadu mitään. Kuitenkin olen nyt halunnut asettua aloilleni ja *elämän mies" on pettänyt joten sitä on joutunut uudelleen deittihelvettiin -siinä 18 kohdalla oli sopiva kokenut muttei kyllästynyt -hetki.

      Riippuu kotimaasta, kulttuurista, persoonallisuudesta ja seksipartnerien syistä -normaalisti jollei miehellä siin' kaksikymppisenä ole ainakin muutamaa exää niin jotain outoa on tekeillä. Toisaalta saattavat olla himonörttejä ja erinomaista poikaystävämateriaalia. Tai voi olla mukava ja tunteellinen mies jonka 50 partneria selittyy villillä vaihto-oppilasvuodella. Aina ihmisestä kiinni.

    • single girl

      1. Sukupuoli ja ikä
      nainen 19v

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      Lähes kaikki yhen illan juttuja, mitään en kadu.

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      runsaaasti kokemuskia, mitään en kadu.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      ehkä yli 100 on jo aika paljon. Ei silä ole väliä kuinka vähän kanssa on ollu 1-100.

    • vll

      N 23v

      25-30 kumppania riippuu laskutavasta

      paljon on kokemusta mutta ei liikaa, mulle juuri sopivasti.

      riippuu niin iästä ja elämäntilanteesta ts. onko ollut sinkku vai seurustellut. jos seurustellut aina sen ensimmäisien kanssa, on kaksikin liikaa koska toinen on tullut pettämällä. jos taas sinkku.. no sekin riippuu että ovatko ne yhden illan juttuja vaiko jotain tapailua tms.. mutta jokatapauksessa kyllä yli 40-50 on ja aika outoa, että eikö niistä sitten yksikään muka ole kolahtanut? anyway, sama luku tietyssä elämäntilanteessa eläneelle tietyn ikäiselle saattaa olla paljon kun taas vanhemmalle ja sinkkuna aina olleelle se sama luku onkin vähän.

    • 1965

      1. mies 44v

      2. 2

      3. Vähän

      4. 1 ja suuri on hieman suhteellinen käsite. Jos esim 40v on 10 partneria, se ei kuulosta paljolta. Mutta jos onkin niin että on ollut 2 tuohon ikään mennessä ja 8 partneria on ollut reilun vuoden aikana. Suurin osa alkanut yhden yön juttuna ja päättynyt pettymykseen joko seuraavana aamuna tai mahd jonkun kuukauden kuluttua. Entä jos vielä lisäksi on ollut esim 2 partneria samaanaikaan.
      Itse olin lapsenuskoinen ja kuvittelin löytäväni jonkun joka ei ole heti ekalla tapaamisella mennyt sänkyyn.
      Itse olin tosissani etsimässä ihmistä joka olis ollut edes sen verran pidättyväinen että ei olis heti ekalla tapaamisella antanut jollekin kuspolle.
      Minulla on siis 2 partneria ollut ja nyt haluankin kokeilla niitä yhden illan juttuja ja jos löytyis naisia jotka haluaa opettaa mulle uutta niin olen valmis. Se kylläkin jäisi ehkä siihen yhteen aktiin, mutta ainakin tietäisin millaisia ne kaikkien kehumat yhdenyön jutut on.

    • fhmfhmfh

      1) M38

      2) 7

      3) Seksikumppaneiden määrän suhteen vähän, laadullisesti sopivasti

      4) Riippuu iästä. Jos omanikäisiä ajattelen, niin POIKKEUKSELLISEN suuri määrä ois ehkä n. 100 ja POIKKEUKSELLISEN pieni 0-1

    • N 40v

      1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen ja 40v

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      10 (muutama lisää, jos seksiksi lasketaan muukin kuin penetraatio...)

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Sopivasti sutinaa

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Asialla ei hirveesti merkitystä, jos ei nyt kuitenkaan satoja ole tai ei yhtään. Sillä merkitystä, ettei pyöritä monia samaan aikaan tai petä jne.

    • 2. noin 26 partneria

      3. Saisi olla enemmänkin, se on miehen luonto, takana 10 vuoden vakisuhde, noin 19 naista viimeisen vuoden aikana.
      4. Poikkeuksellista en kommentoi - se on tilastokysymys. Pidempään seksisuhteeseen voin harkita ainoastaan naista, jolla on ollut puolet vähemmän partnereita kuin mulla; 3 riittää siihen, että osaa arvostaa hyvää; 0 ok, jos alle 22v; oleellisinta tässä on kuitenkin se, että olen naiselle paras pano ever. Pyörittelen yleensä 3-5 naista samaan aikaan jonkin aikaa, koska hyväkin seksi yleensä paranee ja "syvenee" toisella ja kolmannella kerralla; tämä on selvästikin myös naisen etu!
      5. Korkeakoulututkinto (kun joku kysyi).

    • Eiku-siis

      Tätä on varmaan joskus aiemminkin kyselty, mutta kysytään kun kiinnostaa.

      1. Nainen ja ... (ei kuulu sun tietoon)
      2. On niitä ollut ... (ei kuulu sun tietoon)
      3. ... (ei kuulu sun tietoon)
      4. Se on jokaisen itsensä päätettävissä

    • dbdbfgbfdb

      1. M, 37
      2. Neljä, jos vain yhdynnät lasketaan, kuusi jos muutkin jommankumman laukeamiseen johtaneet tilanteet
      3. Vähän, koska kokemusta seksistä vakituisen kumppanin kanssa ei ole
      4. Riippuu myös iästä, mutta kun sormet ja varpaat eivät enää riitä laskemiseen, miettisin miksi niin on käynyt.

    • Sinkku taas.

      1. Nainen, 44v
      2. 3 (eka avioliitto 15v ja kuusi lasta, toinen suhteeni 6kk ja viimeisin on kesti 11v)
      3. Minulle juuri sopiva määrä kokemuksia. Tiedän mitä haluan itseltäni ja puolisoltani.
      4. Suuri määrä olisi 5 ja pieni määrä olisi 0. Edellisellä avopuolisollani oli ollut 1 aikaisempi kumppani ja se on hyvä. Ei kuitenkaan ollut pelimies ja joka paikassa rypenyt. Niinkuin en minäkään. Luotettavuutta, mikä on seksin harrastamisen ehdoton edellytys, minulle.

    • Luuseri1977

      1. Sukupuoli ja ikä
      Mies, 32v

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      Tasan 1 kappale. Suhde oli lyhyt (3kk) ja se 29-vuotiaana. Muutoin selibaatti

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Maailman silmissä varmaan liian vähän. Yksi on tarpeeksi. En käytä naista himojeni tyydyttämiseen, se on ihmisarvon alentamista. Seksi on rakkauden ilmaisumuoto, ei himojen tyydyttämistä varten. Paras paikka seksille on avioliitto.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Jokaisen oma asia. Mutta yksi on tarpeeksi.

    • jhs66

      1. Sukupuoli ja ikä
      nainen, 24

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      lähemmäs sata

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      ihan sopivasti varmaankin..enemmänkin vois olla. mitään en todellakaan kadu, mikä onkin must tärkeintä!! jos tykkää seksistä, eikä oo tehny mitään vasten tahtoaan tai pakottanu ketään toista mihinkään, niin mitä väärää siinä edes vois olla??!! sitäpaitsi naisilla on tarpeensa siinä missä miehilläkin..

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      mulle on ihan sama, kuinka monta tai kuinka "vähän" kumppaneita on ollu. päääasia on, et ite on sinut asian kanssa...tosin, mieluumin olisin miehen kanssa, joka on pannu koko kaupungin naiset läpi, ku miehen, joka on ollu vaan parin kanssa. mutta ketään en siis tuomitse tai rupee moralisoimaan.

    • Noh.

      1. Mies 19
      2. 0
      3. Luonnollisesti liian vähän. Pitäisi tähän ikään mennessä jo jotain kokemusta olla, vaikka nuori vielä olekin.
      4. 5-10 on mun mielestä jo aika paljon, 0-1 puolestaan vähän.

      • Lasselinen

        1. Sukupuoli ja ikä
        - Mies, 42

        2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
        - abauttiarallaa 13, vähän miten ottaa. A

        3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
        - Ihan sopivasti. Huonomminkin voisi maalaispojalla olla :) Muutama mainio menetetty mahdollisuus harmittaa. Aloitin vasta kaksikymppisenä.

        4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
        - Yli kaksi "panoa" per jokainen ikävuosi 15 ikävuoden päälle.


    • M30---------

      1. Mies, 30
      2. 5
      3. Runsaasti
      4. Poikkeuksellisen suuri on yli 3, pieni 0

    • 7 lasta

      1. M40
      2. 2
      3. melko vähän
      4. vähän 0-1 , paljon yli 10

    • IhanaSinkkuus

      1. Nainen, 21

      2. 19, joista yks 3vuoden seurustelusuhde, muutama pidempi aikainen seksisuhde.

      3. Ihan sopivasti, mutta pikku hiljalleen kaipais jo vakavampaakin suhdetta, mutta ehkäpä sitten muutaman panon jälkeen voisi harkita tai kenties parin vuoden päästä...

      4. Mitä se mulle kuuluu paljonko kelläkin on ollut kuhan hommat osaa hoitaa. ;)

    • Mies.40

      1. mies, 40

      2. 170-190, en ole ihan varma kun sekosin jossain kohtaa laskuissa.

      3. Ihan sopivasti minusta. Kun on 7 vuotta kulunut vakituisessa suhteessa ja pari vuotta lisää erilaisissa lyhyissä seurusteluissa (se muutama kuukausi ennen kuin huomaa ettei homma toimikaan), niin eihän tuosta tule loppuajalle kuin 1 uusi kuukaudessa. Koskaan en siis ole ketään pettänyt. (Monet kumppanini ovat kyllä pettäneet omia puolisoitaan kanssani, mutta se on heidän asiansa, ei minun.)

      4. Riippuu ihan toisen ihmisen iästä ja taustasta (kuinka monta vuotta on ollut vapaana, eikä vakituisessa suhteessa). Joka tapauksessa niitä pitää olla ainakin se parikymmentä. Mitä useammasta miehestä naisella on kokemusta, sen parempi hän yleensä on sängyssä. Ylärajaa siis ei ole. Vakavaa suhdetta en kuitenkaan harkitsisi naisen kanssa, joka on pettänyt edellisiä vakituisia kumppaneitaan. Silloin hän todennäköisesti pettäisi minuakin.

    • horatsuko

      1. Sukupuoli ja ikä
      N17
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      82 .Yhdeksän noista, yhden session aikana

      • taidat olla

        pornotähti :)


    • ylio

      M38

      7

      Kumppaneita on ikään nähden vähän, kokemuksia ihan riittävästi ;)

      Samanikäisellä useita satoja on poikkeuksellisen suuri määrä

      • hassugallup

        1. Sukupuoli ja ikä

        nainen 34 v.

        2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

        21

        3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

        Kumppaneita runsaasti, sopivasti vai vähän suhteutettuna ikääni?

        Sopivasti

        Kokemuksia saa mieluusti tulla lisää, kumppanit voisivat lisääntyä yhdellä. :)

        4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

        Suhteutettuna omaan ikääni? Liian suuri yli 50, liian pieni 0.


      • kakskybänen
        hassugallup kirjoitti:

        1. Sukupuoli ja ikä

        nainen 34 v.

        2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

        21

        3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

        Kumppaneita runsaasti, sopivasti vai vähän suhteutettuna ikääni?

        Sopivasti

        Kokemuksia saa mieluusti tulla lisää, kumppanit voisivat lisääntyä yhdellä. :)

        4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

        Suhteutettuna omaan ikääni? Liian suuri yli 50, liian pieni 0.

        Olen 20-vuotias nainen.
        Seksikumppaneita 46 tähän mennessä. Suurin osa yhden illan juttuja.

        Tällä hetkellä menossa hyvältä vaikuttava suhde ja ihana mies. Toivon, että vähään aikaan ei tarvitse etsiä lisää.
        Mielestäni ihan sopivasti noita, mutta voisi tietysti olla muutama kymmenen vähemmän. Tuntuu, että yhden illan juttujen kohdalla jossain vaiheessa menee raja, jonka jälkeen ei oikeastaan opi enää mtn uutta. Parisuhde-seksistä oppisin mielelläni enemmän.

        Mielestäni se on jokaisen oma asia, mutta kunhan osaa erottaa seurustelun ja sinkkuajan, jolloin saa mennä miten lystää kunhan ei ketään loukkaa.


      • Jatko-ammattilainen
        kakskybänen kirjoitti:

        Olen 20-vuotias nainen.
        Seksikumppaneita 46 tähän mennessä. Suurin osa yhden illan juttuja.

        Tällä hetkellä menossa hyvältä vaikuttava suhde ja ihana mies. Toivon, että vähään aikaan ei tarvitse etsiä lisää.
        Mielestäni ihan sopivasti noita, mutta voisi tietysti olla muutama kymmenen vähemmän. Tuntuu, että yhden illan juttujen kohdalla jossain vaiheessa menee raja, jonka jälkeen ei oikeastaan opi enää mtn uutta. Parisuhde-seksistä oppisin mielelläni enemmän.

        Mielestäni se on jokaisen oma asia, mutta kunhan osaa erottaa seurustelun ja sinkkuajan, jolloin saa mennä miten lystää kunhan ei ketään loukkaa.

        1. Mies 46
        2. About 350 tai jotain
        3. Runsaasti kai?
        4. Ehkä alle 20 / Yli 100


    • ihana nainen

      Nainen ja 43 vuotta.Olen viettänyt ihanaa ja antoisaa elämää aina ja tulen viettämään.Sexikumppaneita noin 400, luulisin.Kuka niitä laskee.Määrä ei kuulu kellekään.Ainahan niistä määristä voi kumppanilleen valehdella.Nyt olen oikeasti rakastunut ja hän tietää kumppanieni määrän.

      • 19

        Minä taisin pieraista


    • ei voi olla ilman

      1. Sukupuoli ja ikä
      - M33

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      - 96. Aloin laskemaan noin neljänkymmenen kohdalla. Näitten liksäksi yhdellä oli niin tiukka ettei todellakaan saatu sisään, ja yhden kanssa hangattiin vain pintaviivaa pitkin, kun ei ollut kortsua. On joku saattanut jäädä pois laskuistakin

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      - Kai niitä paljon on, vaikka usein itsestä tuntuukin siltä, että eikö enää ollenkaan irtoa. Yli puolen vuoden selibaattejakin on ollut useita. Yleensä vasten omaa tahtoa, kun ei ole "irronnut".

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      - 0-1 on pieni, ja siitä ylöspäin kaikki on normaalia. Riippuu iästä, siviilisäädystä ja ajankäytöstä. Jos tahti on paljon enemmän kuin kymmenen uutta per vuosi, niin sitä pidän melko paljona.

    • bellissima76

      1. Sukupuoli ja ikä
      33 nainen

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      6

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      runsaasti

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      suuri: 10
      pieni: 2

      • jz

        1. Mies, 24v

        2. Jotain 25-30, joiden kanssa on yhdynnässä asti ollu. Sit jotain 5 lisää joiden kanssa ollu "vaan" suuseksiä yms..

        3. Neitsyys lähti just ennen ku täytin 19v. ja noin kaks vuotta seurustelessa. Eli sinkkuaikaan noita juttuja on tullu keskimäärin noin 10 vuodessa. Mun mielestä sopivasti, huomioiden sen että tosi seksuaalinen ihminen olen..

        4. Jos ajattelen asian siltä kannalta, montako partneria mun tulevalla naisella on ollu.. Mun ikäiselle naiselle alle 5 on vähän ja 70-80 alkas jo herättämään kysymyksiä.


      • mememe
        jz kirjoitti:

        1. Mies, 24v

        2. Jotain 25-30, joiden kanssa on yhdynnässä asti ollu. Sit jotain 5 lisää joiden kanssa ollu "vaan" suuseksiä yms..

        3. Neitsyys lähti just ennen ku täytin 19v. ja noin kaks vuotta seurustelessa. Eli sinkkuaikaan noita juttuja on tullu keskimäärin noin 10 vuodessa. Mun mielestä sopivasti, huomioiden sen että tosi seksuaalinen ihminen olen..

        4. Jos ajattelen asian siltä kannalta, montako partneria mun tulevalla naisella on ollu.. Mun ikäiselle naiselle alle 5 on vähän ja 70-80 alkas jo herättämään kysymyksiä.

        1. nainen, 25
        2. jotain 180 ja enemmänki, en ole laskenut tarkemmin
        3. sopivasti
        4. jokainen taplaa tyylillään, se mikä toiselle on vähä voi olla toiselle paljon ja toisin päin.


    • ..........

      1. 24 ja nainen
      2. n.100
      3. todellakin liikaa, kadun suurimpaa osaa, villi nuoruus ja huono itsetunto syynä jokaiseen. Onneksi ovat jo ohi :)
      4. No jos ei oo ikinä saanu niin se on jo aika huolestuttavaa... ei musta mitään ylärajaa ole. Jokainen panee niin paljon kun haluaa.

    • .........

      1. nainen, 21
      2. 4 kpl, kaikki vakisuhteissa
      3. sopivasti suhteutettuna ikään, vähän suhteutettuna siihen, kuinka paljon pidän miehistä ja seksistä
      4. liian pientä määrää ei ole, liian suuri joku päälle 30 ehkä, jos samanikäisistä puhutaan...

      • ttoy

        1. mies, 38v.
        2. 16, on ollut 3 pitkää suhdetta, nyt jonkinaikaa kestänyt FB-suhde, loput yhden yön juttuja
        3. riittävästi, kuukausi on pisin aika ilman seksiä sen jälkeen kun seksielämän aloitin
        4. vaikea sanoa, no sanotaan jos kumppaneita on enemmän kuin ikä niin sitten on paljon...


      • jp
        ttoy kirjoitti:

        1. mies, 38v.
        2. 16, on ollut 3 pitkää suhdetta, nyt jonkinaikaa kestänyt FB-suhde, loput yhden yön juttuja
        3. riittävästi, kuukausi on pisin aika ilman seksiä sen jälkeen kun seksielämän aloitin
        4. vaikea sanoa, no sanotaan jos kumppaneita on enemmän kuin ikä niin sitten on paljon...

        noin 250-300tarkkaa lukua en enään tiedä.ihan ok määrä,vois olla enemmänkin
        t:28miesmalli


      • sheSHEshe
        jp kirjoitti:

        noin 250-300tarkkaa lukua en enään tiedä.ihan ok määrä,vois olla enemmänkin
        t:28miesmalli

        1. Nainen 25-v
        2. 2 yhdyntäkumppania ( 2 joiden kanssa touhuillut muuta)
        3. 0 on liian vähän. Ylärajaa ei olekaan. Jos olisin sinkku niin mielelläni harrastaisin seksiä silti 3-10 kertaa viikossa... vaan ehkä TASOKKAITA kumppaneita ei löytyisi niin paljoa?


    • Matshou Man

      1. Sukupuoli ja ikä

      M, 34

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

      62-75. En ole aivan sata varma. Laskemalla pääsin tuohon 62, mutta hyväksyin vain ne, joiden nimet muistan.

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      Hyvin runsaasti. Olen utelias.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      Naisilla on yleensä aina ollut enemmän partnereita kuin mitä kertovat. Sanoisin, että poikkeuksellisen pieni on 0-4 ja poikkeuksellisen suuri on yli 30.

    • minäsevaantäällä

      1.Sukupuoli ja ikä
      nainen, 29
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      n 25
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      No miltä kantilta tuon nyt ajattelee. Tyytyväinen olen kokemuksiin, mutta pitkään sinkkuillessa seksiä on ehkä liian harvakseltaan, välillä tulee oltua pitkiä aikoja selibaatissa, mutta yhden illan suhteet eivät aina houkuta koska eivät ole aina tyydyttäviä.
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      poikkeuksellisen suuri: en osaa sanoa, ehkä yli 60. Riippuu niin paljon siitä onko ollut sinkkuna
      pieni: ei yhtään tai yksi
      Määrät ovat henkilökohtaisia asioita, en moralisoi.

      • titi.

        1. 21 vuotias nainen.
        2. 4 kipaletta
        3. Sopivasti ikään nähden,
        4. mikään ei ole liian vähän ja jos on kymmeniä ni pistää hieman miettimään..


    • 3+2=?

      1. Sukupuoli ja ikä? Mies 37v

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)? 2

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)? Ehkä hieman vähän.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla? 0/20

    • syys-sonaatti

      1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen, 21-vuotias

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      17

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      En osaa sanoa varmasti, luulisin, että sopivasti

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Yli 50 / 0 eli ei yhtään

      • guugieee

        1. 20 vuotias nainen
        2.31
        3.Kokemuksia on runsaasti, mutta yhtäkään en kadu sillä minulla ei yhtäkään huonoa kokemusta sillä noista vain kahden kanssa olin humalassa. Ja sekin hauskaa.
        4. En minkään määrän perusteella tee päätelmiä ihmisestä.Tai no jos miehellä ei olis yhtään kokemusta ni olis ehkä vähän outoa, tiedä sitten?

        Tässä kiinnitin huomiota siihen että monet MIEHET ovat olleet monen naisen kanssa mutta nainen ei samojen kommentijien mukaan saisi olla monen kanssa tai se on epäilyttävää...Mitä helvettiä? Miksi taas kerran mies saa olla niin monen kanssa kuin halua mutta jos nainen tekee niin se on jotenkin kauheaa.


      • hgnhn
        guugieee kirjoitti:

        1. 20 vuotias nainen
        2.31
        3.Kokemuksia on runsaasti, mutta yhtäkään en kadu sillä minulla ei yhtäkään huonoa kokemusta sillä noista vain kahden kanssa olin humalassa. Ja sekin hauskaa.
        4. En minkään määrän perusteella tee päätelmiä ihmisestä.Tai no jos miehellä ei olis yhtään kokemusta ni olis ehkä vähän outoa, tiedä sitten?

        Tässä kiinnitin huomiota siihen että monet MIEHET ovat olleet monen naisen kanssa mutta nainen ei samojen kommentijien mukaan saisi olla monen kanssa tai se on epäilyttävää...Mitä helvettiä? Miksi taas kerran mies saa olla niin monen kanssa kuin halua mutta jos nainen tekee niin se on jotenkin kauheaa.

        "monet MIEHET ovat olleet monen naisen kanssa mutta nainen ei samojen kommentijien mukaan saisi olla monen kanssa tai se on epäilyttävää...Mitä helvettiä?"

        Niin, miksiköhän naiset ovat niin hölmöjä, että näyttävät antavan erityisen innokkaasti juuri niille miehille, jotka halveksuvat heidän helppouttaan... ehkä juuri se, mikä näyttää naisten silmissä baarissa ym. niin "coolin itsevarmalta" käytökseltä, onkin vain väärin ymmärrettyä ylimielisyyttä.

        Valitkaa seksiseuraksenne niitä miehiä, joita tilanne jännää, niin saatte kumppanin, joka on ihan seitsemännessä taivaassa kiitollisuudesta, kun kerrankin irtoaa :)


    • mavros

      1. Sukupuoli ja ikä
      Mies ja 23

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      en muista tasan tarkkaan, jotain 30-40

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      No ehkä sopivasti, saisi olla kyl enemmän

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Alle 5 kumppania mun ikäisenä on jo säälittävää. Liian suuri määrä voisi olla hmm >100, tosin ei tuokaan mikään paha ole.

      • Keskusrikospoliisi

        1. Sukupuoli ja ikä
        - Nainen, vielä hetken 21v

        2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
        - 14 kpl

        3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
        - Mielestäni sopivasti, en tunne omantunnontuskia, vaikka tulisi muutama lisääkin, mutta mitään en jää katumaan, vaikka saisin vain yhtä miestä koko loppuelämäni.

        4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
        - Jos ajattelee suunnilleen oman ikäsistä miehistä, niin suurina lukuina pitäisin >20 pieninä


    • Katto kassinen

      . Sukupuoli ja ikä
      m 45v
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      n.1000
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Mitään en vaihtaisi pois
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      sopivasti nyt tähän ikään asti

    • blue.dreams

      1. nainen 41 v
      2. 11
      3. vähän
      4. suuri voisi olla vaikka yli 100 ja pieni 0

    • liika on liikaa

      1. Nainen ja 22

      2. Kaikkiaan 19 (joiden kanssa olen ollut yhdynnässä)

      3. Liikaa kokemusta, vähempikin riittäis. Haluaisin jo rauhoittua. Mutta minkä sitä haluilleen mahtaa..

      4. No jos ajatellaan parikymppistä miestä, niin sais kai sitä jo siinä vaiheessa olla yksi tai useampi kumppani takana. Liikaa on jos alkaa olla useampi kuin 50. Tai sanotaan jos yli 40 on, niin kyllä sitä rupeaa jo miettimään et huh huh..

    • kkkkkllll

      lutkia löytää paljon Suomen maasta. Missä ne kaikki puhtoiset naiset ovat?

    • 12+2

      1. Mies, 26v.
      2. 2
      3. Voisi olla ehkä enemmänkin, mutta ei nyt kauheasti. Olisi pitänyt aloittaa nuorempana.
      4. Poikkeuksellisen suuri olisi yli 20, mutta mielestäni yli 5 on jo melko suuri määrä.

      • 12+2

        Ja poikkeuksellinen pieni määrä on 0.


    • 234234234234

      1. Nainen, 19

      2. 1

      3. Sopivasti/vähän, en ole ollut parisuhteessa

      4. Riippuu iästä, mutta 5 on jo liikaa esim. 20-vuotiaalle. Liian vähäistä määrää ei ole.

    • juupajoopa

      1. n 29
      2. vaikea sanoa, ehkä sata
      3. runsaasti
      4. olettaen, että vaikka kanssani samanikäinen, niin alle 15 vähän, 100 paljon

    • gasanova

      1.Mies 38
      2.Kun erosin, niin 4 v. panoja oli n 60. kaiken kaikkiaan n85. yhtään en oo katunu. naisia saa niin
      helposti sänkyyn.

      • marjamehulinko

        1. nainen 25
        2. n. 30
        3. en ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa ja takana yksi todella villi ja railakas vuosi. muutamaa kadun ja yhdenillanjuttuja ei tarviis olla ihan niin paljoa.
        4. liian vähän oman ikäiselle on ehkä jos on neitsyt tosin ei sekään haittaa, kukin tavallaan. ja liikaa on minusta jos on jotain yli 60, sata ainakin on liikaa jo. ei tosin voi tietää mitä taustalla.


      • Jotain tuollaista
        marjamehulinko kirjoitti:

        1. nainen 25
        2. n. 30
        3. en ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa ja takana yksi todella villi ja railakas vuosi. muutamaa kadun ja yhdenillanjuttuja ei tarviis olla ihan niin paljoa.
        4. liian vähän oman ikäiselle on ehkä jos on neitsyt tosin ei sekään haittaa, kukin tavallaan. ja liikaa on minusta jos on jotain yli 60, sata ainakin on liikaa jo. ei tosin voi tietää mitä taustalla.

        En ole pysynyt laskuissa ja vaikka olisinkin, niin en kehtaisi sitä edes nimettömänä netissä yhden yön -palstalla kertoa. Jotkut vaan on aktiivisempia siinä suhteessa ja kovia ihastumaan, vaikkei se aina ole kivaakaan. Tulee ihastuttua tolloihin ja sellaisiin tyyppeihin, joista ei sitten niin välitäkään, mutta kaikista on eroon päässyt ja ei kai sen nyt välttämättä tarvitse olla merkki jostain psyykkisestä ongelmasta, jos nyt läheisyyttä kaipaakin ja siksi sitten tulee mentyä. Matkustaessa se tietty on helpompaa. On tuntemattomana tuntemattomassa paikassa ja törmää vaikka toiseen matkailijaan.

        Nykyisin tosin harvempaa ihan sänkyyn asti meneminen, mutta ihastumisen ja ne tunteet voi käydä läpi muutenkin.


      • Only the lonely
        Jotain tuollaista kirjoitti:

        En ole pysynyt laskuissa ja vaikka olisinkin, niin en kehtaisi sitä edes nimettömänä netissä yhden yön -palstalla kertoa. Jotkut vaan on aktiivisempia siinä suhteessa ja kovia ihastumaan, vaikkei se aina ole kivaakaan. Tulee ihastuttua tolloihin ja sellaisiin tyyppeihin, joista ei sitten niin välitäkään, mutta kaikista on eroon päässyt ja ei kai sen nyt välttämättä tarvitse olla merkki jostain psyykkisestä ongelmasta, jos nyt läheisyyttä kaipaakin ja siksi sitten tulee mentyä. Matkustaessa se tietty on helpompaa. On tuntemattomana tuntemattomassa paikassa ja törmää vaikka toiseen matkailijaan.

        Nykyisin tosin harvempaa ihan sänkyyn asti meneminen, mutta ihastumisen ja ne tunteet voi käydä läpi muutenkin.

        Että onko sopivasti, no ei liikaa huonoa seksiä ja liian vähän sitä taivaallista hyvää. Se kokonaisvaltainen paketti pitäis löytää.

        Toisaalta, ei niitä yhden yön palstalta taida löytyä....


    • Ensis

      1. Nainen, 21 v.
      2. Nelisenkymmentä.
      3. Sopivasti.
      4. Ei voi sanoa, kaikilla kun on erilainen tausta, persoonallisuus ja seksuaalinen aktiivisuus. Toisen vähän on toisen paljon.

      • Hyvä alku

        Alle kolmikymppisenä menee sata rikki ja nelikymppisenä on jo hyvät parisataa kaatoa.


    • levoton21

      1. Mies 21v
      2. Seksipartnereita n. 106, jos oikein muistann.
      3. Kokemusta on parin vuoden seurustelusta, jonka jälkeen aloitin sinkkuelämän ja nyt pari vuotta myöhemmin on on tullut sata "kaatoa". Varmaankin tuo on aika paljon.
      4. Itselläni on poikkeuksellisen suuri. Oikeastaan vaikea vastata tähän kysymykseen, koska olen kuitenkin sitä mieltä, että yli 15 on paljon ja pientä määrää ei ole olemassakaan. Kunnioitettakoon sitä, joka päättää arvostaa itseään ja seksielämäänsä siten, että haluaa "säästää" itsensä sille "oikealle". En ehkä osannut kuvailla tarkoittamaani hyvin, koska toki kunnioitan itseäni. Seksi on vain minulle luonollinen asia elämässä, joten miksen harrastaisi sitä, kun tapaan jonkun hyvännäköisen ja mukavan naisen, joka haluaa sitä samaa.

    • mkohta41

      1. Sukupuoli ja ikä

      m/40

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

      21, jos meni oikein

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      Liian vähän. Itselläni tulojen vähäisyyteen vaikutti pitkä avioliitto. Loppui, thank god!

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      Liian vähän on alle 10...liian paljon yli 200.

    • Satdi night

      1. Nainen 18-vuotias.
      2. Seksipartnereita on ollu noin 73 (sen verran mä muistan joten kuten), luultavasti niitä on enemmän kun väliilä mä oon ollu niin kännissä.
      3. Miesten mielestä mulla on paljon kokemuksia, mut kaikille on silti pilde kelvannut.
      4. En osaa sanoo.

    • tanjuska**

      1. Nainen, 26

      2. 6 (5 miestä, 1 nainen)

      3. Takana piitkä parisuhde, opettelen taas sinkkuilua.. kokemusta sopivasti.

      4. Mä pidän seksistä, joten toivon partnerilla olevan taitoja.. määrä ei aina takaa laatua.

    • teeppana

      1. Mies 37v
      2. Tarkkaa lukua en tieä minäkään, mutta jos yritin muistella ja laskea niin 45
      3. Sopivasti. Olen seurustellut 3 pitkää suhdetta
      4. Minun ikään nähden vähän on 1-3, mutta joiillakin se on sekin ymmärrettävää. Paljon on yli 50, mutta jos on ollut pääasiassa ollut vain sinkku nelikymppiseksi niin luku voi olla suurempi.

    • tuleva pettäjä

      1.Ikää 40 nainen
      2.3
      3.Aivan liian vähän,tarkotus petrata!
      4.alle 5 vähän ja noin 30 paljon

    • ulalla85

      1. Nainen 24v
      2. 22 ( 4 suomalaista, 3 tummaihoista, loput turkkilaisia.)
      3. Liikaa.. :( kaduttaa muutamat, mutta oli aika jolloin en välittänyt mistään :(
      4. Yleensä ikäiseni ovat alle 10 kanssa olleet.

    • Sinkkuneiti -79

      1.) 30 v nainen

      2.) Sänkyjutut aloitin 16-vuotiaana silloisen poikakaverini kanssa.
      Noin 60 miestä on kaiken kaikkiaan ollut. En ole pysynyt tarkemmissa laskuissa enää vuosikausiin :-D
      Enkä kyllä edes tiedä, miksi noita pitäisi laskeakaan...

      3.) Kaikkihan on suhteellista. Mutta onhan noita seksikokemuksia kertynyt, ja varmasti niitä "turhiakin" tapauksia mahtuu tuohon joukkoon.

      4.) Joku 150 tuntuisi paljolta ja 0-5 tosi vähältä.

    • dljngi

      1. Nainen 52v.
      2. 5.
      3. Liikaa. Yksikin koko elämän ajaksi riittäisi.
      4. Suuri yli 5 ja pieni 0.

      • aloittanut

        1. Nainen 50

        2. 4 naista ja 3 miestä

        3. Vähän

        4. Pieni määrä -1 ja suuri yli 20


    • KK

      1. Sukupuoli ja ikä

      Nainen, 32v.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      5

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Sopivasti

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla? Yli 10/ei yhtään.

    • Tytski1234

      1. Sukupuoli ja ikä

      Nainen 19v.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

      20

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      Omasta mielestäni liian vähän, tiedän kuitenkin, että joillekkin kyseinen määrä olisi jo aivan liian paljon. Itse tykkään saada uusia kokemuksia, enkä pid' itseäni huorana/helppona tms, sillä eikö helppo ole silloin, kun mies saa sut kaatumaan helposti sänkyynsä ja huora silloin, kun ottaa seksistä maksun? Itse ainakin olen todella nirso kumppanien suhteen ja ainakaan toistaiseksi en maksua ole pyytänyt :)


      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      Oman ikäisilläni pieni määrä ehkäpä 3 ja suuri määrä jos tähän ikään mennessä ehtinyt niin joku 150. Pieni määrä haittaa itseäni toisin kuin suuri, sillä usein ne joilla vähiten kokemuksia, ovat myös niitä huonoimpia.. Ei tietenkään pidä paikkaansa kaikkien kohdalla, sillä onhan sitä yhdenkin kanssa voinut oppia kaiken tarvittavan... Tai sitten vaan on luonnonlahjakkuus :D Mutta näin itse olen ainakin havainnut :)

    • sari_k-83

      1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen, 27-vuotias.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      Enhän mä edes muista kaikkia, kun ei mulla oo ollu tapana pitää kirjaa niistä miehistä, joiden kanssa mä oon naiskennellu. Mutta on niitä ainakin se 53 tai sen verran tulee mieleen.. on kait enemmänkin. ;)

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Se mitä mä oon mun ystävättärieni kanssa jutellu, niin mulla on niitä aika runsaasti, mut toisaalta tällä aikuisviihteen alalla tapaa paljon ihmisiä ja siihen nähden mun määrä on ihan normissa. ;)

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      En mä osaa oikein sanoo, kun se on ihan jokaisen oma asia, et kuinka monen kanssa naiskentelee, mut jos jotain lukuja pitää sanoo, niin olisko se suuri määrä vaikka 100 ja pieni määrä vaikka nollasta kahteen.

    • tyttttöö

      1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen 20
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      10
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Määrällisesti sopivasti, laadullisesti hyvää seksiä liian vähän ja itsellä kokemusta liian vähän
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Omassa ikäluokassa liian vähän on alle 1 ja yli 20 pistäisi miettimään

      • sininen lintu

        olen 36-vuotias nainen, partnereita yli 30. niistä parikymmentä täysin turhia kokemuksia, joita ei voi enää muuksi muuttaa. toivon, että olisin nuorempana jo ymmärtänyt laadun ja määrän eron.
        yli 20 on mielestäni paljon ikäiselleni, alle viisi taas vähän.


    • Nellastiina

      1. Sukupuoli ja ikä

      N/29

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

      Tunnustan toimivan huorana rahasta, minulla on viikossa 2-10 maksullista panoa ja kun olen näitä hommia opiskelujen ohessa tehnyt noin viisi vuotta, lienee määrä noin 1000-1200. Tämän lisäksi "oikeat", omasta halusta tapahtuneet panot, joita taitaa olla alle 10.

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      Ihan liikaa, mutta raha ei haise...

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      1/15

      • Pitkään alalla ollut

        Jos kysymys on eri partnereista, niin tuskin sinunkaan lukusi on tuollainen. Todellisuudessa määrä on normissa. Ihme, ettet sä sitä alunperin tajunnut..?? Voihan kaikki nainnit laskea myös tutun partnerin kanssa, jolloin se ei ole yhden yön juttu. Harvalla prostituoidulla on aina uusi aisakas. Itseasiassa, mä en tunne yhtäkään sisarta, jolla aina vaihtuisi asiakas. Joten toi sun luku on pelkkää feikkaamista.

        2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)


    • rimpparai

      1. Sukupuoli ja ikä
      - Nainen, 22

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      - 15-20, en nyt osaa tarkasti sanoa, enkä jaksa laskea. Muutama näistä "vain" suuseksiä tai vastaavaa ilman yhdyntää. Yksi vajaan vuoden mittainen (on/off-)seurustelusuhde. Muut joko yhden tai muutaman illan juttuja tai lyhyitä tapailuja. Neitsyyteni menetin yhden illan jutussa 19-vuotiaana. Nyt on ollut pidempi tauko ilman minkäänlaista seksiä (jos ei omaa kättä lasketa ;)), koska en ole seurustellut, ja yhden illan panoista en enää (tai ainakaan tällä hetkellä) koe saavani mitään sellaista irti, mitä ilman en voisi elää.

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      - Hmm, melko sopivasti. Vaikka pari tapausta olisikin voinut jättää kokematta. Toisaalta, aina niistäkin on jotain opittu :)

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      - Riippuu tietysti iästä, samoin kuin henkilöstä. Poikkeuksellisen pientä seksipartnerien määrää ei mielestäni olekaan, iästä riippumatta. Jokaiselle on henkilökohtaista, milloin haluaa, tai haluaako ollenkaan, aloittaa seksielämän toisen ihmisen kanssa. Henkilökohtaista on myös se, haluaako seksiä vain vakituisessa suhteessa, vai esim. yhden illan jutuissa.
      Poikkeuksellisen suuri määrä on luultavasti siinä vaiheessa, kun se henkilöstä itsestään tuntuu liian suurelta. Toisaalta, jos vaikka joku ikäiseni nuori mies kertoisi hänellä olleen jo useita kymmeniä seksikumppaneita (sanotaan vaikka 40 ), varmasti hieman hätkähtäisin asiaa. Mutta sama se sille kumppanien määrälle, jos suhtautuminen kumppaneihin ja seksiin on oikeanlainen.

    • ............

      nainen 40v
      partnereita ollut 10,

      mielestäni liian vähän kokemuksia

      poikkeuksellisen pieni on 1, ja jos puhuitaan jo sadoista on liikaa :)

    • yaga

      1. Sukupuoli ja ikä:
      nainen 18
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      4 (ja kaikki puolen vuoden aikana)

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      en tiedä muiden ikäisteni kokemuksista, mutta sanoisin että olen melko kokematon vielä

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      jos viimeisen vuoden aikana on ollut 10 niin se on jo liikaa
      En ole itsestänikään kovin ylpeä mutta laitan kaiken villin nuoruuden piikkiin.

    • Onneton21

      1. Sukupuoli ja ikä
      Mies, lähes 21

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      0

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Aika onneton määrä. En kuitenkaan roiku baareissa tai muissa sosiaalisissa paikoissa, joten eipä ole löytynyt vielä vakituista kumppania. Yksi suhde on ollut, mutta lopetin kun en tuntenut toista kohtaan mitään suurempaa.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla? Jos ikäiselläni naisella on yli 10 kokemusta takana niin en usko että meillä olisi samanlaiset elämänarvot.

    • Stadinkundi79

      Joku vammainen käynyt peukuttamassa miinusta kaikille joilla on ollut enemmän kuin yksi seksipartneri.
      Taitaa olla joku katkera uskovainen tms. Ei runsas partnereitten määrä tee ihmisestä pätkääkään huonompaa...

      • gftjnm,kj..ljmgfdsz

        VAMMAINEN, taidat olla itse, kun nimittelet.
        Periaatteessa, sanonta kuuluu: kun nimittelee, itse on sellainen.

        OPETTELE KÄYTTÄYTYMÄÄN JA KIRJOITTAMAAN SEKÄ PUHUMAAN ASIALLISESTI!!!!
        Tosin näillä palstoilla taitaa olla paljon puhumis/käyttäytymistaitojen opettelun tarpeessa olevia, teksteistä päätellen.

        Ei kukaan ole huonompi toista, nimeen, ikään, sukupuoleen, uskontoon, tapoihin yms. katsomatta. Kommentoija kai halusi vaan sanoa mielipiteensä.


    • Kaisulainen

      1. Nainen, 22
      2. 55 ja enempää en osaa nimeltä sanoa.
      3. sopivassa määrin "kokemusta" ikääni nähden. minä en oo helppo, oon varma :DDDDD
      4. itseasiassa minusta kokeneemmat "vanhemmat" miehet ovat paljon kivempia kuin kanin lailla paneskelevat oman ikäiset miehen alut :D poikkeuksiakin tieten on... ei se määrä kerro välttämättä kuitenkaan mitään....

    • Irina Laa

      1. Nainen 30v

      2. 18, sisältää kaksi naista ja yhdet veljekset (ei yhtäaikaa)

      3. Sinkkuna oleminen huomioon ottaen sopivasti, kai enemmänkin voisi olla jos sopivia tapauksia olisi tullut vastaan ;)

      4. Monta sataa on aika paljon, alle 5 on hyvin vähän. Mutta meitä on niin moneen lähtöön...

      • mies44vee

        1. Mies 44v
        2. noin 100 (olen bi 50/50 miehiä ja naisia)
        3. ikään nähden linjassa
        4. 1 on vähän siitä ylöspäin plussaa


      • Latextoyb0y
        mies44vee kirjoitti:

        1. Mies 44v
        2. noin 100 (olen bi 50/50 miehiä ja naisia)
        3. ikään nähden linjassa
        4. 1 on vähän siitä ylöspäin plussaa

        Mies 27v

        Naisia 30 ja nuorempana tuli kokeiltua paria miestäkin

        Varmaan ihan normaalitasoo

        Kumppaneiden lukumäärällä ei sinänsä väliä mut jos menee yli viidenkymmenen tässä iässä niin se alkaa olemaan jo liikaa. Sukupuolesta riippumatta. Itse olen enemmän seurusteluihmisiä, kun sillon saan mielestäni seksistä enemmän irti. Johtuen ehkä fetisseistäni.


      • Kokematonko olit
        mies44vee kirjoitti:

        1. Mies 44v
        2. noin 100 (olen bi 50/50 miehiä ja naisia)
        3. ikään nähden linjassa
        4. 1 on vähän siitä ylöspäin plussaa

        Olisit pannut paremmaksi.


    • mie vaan..

      1. nainen 26v.
      2. 7
      3.sopivasti
      4. no joo, riippuu tyypistä.... Esim. tapasin miehen 30v jolla oli ollu jotain 30 seksi kumppania ja kehu taidoillaan... nooh, sillä oli pieni kalu, joka ei olis haitannut, mutta taidotkin oli aivan hukassa... Tällänen tyyppi oli joensuussa... niin et miks joillakuilla miehillä kauheesti panoja, ei aina siks et ne ois hyviä, vaan joskus siks et ovat niin surkeita ettei kukaan nainen toista kertaa koske.

    • tyttönenn:)

      1. Sukupuoli ja ikä
      - 17v. tyttö
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      - 3, yhden kanssa on tosin ollut suuseksiä, mutta sitä en nyt laske seksipartneriksi.
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      - ihan semi, paitsi kun ajattelee, että menetin neitsyyteni alle vuosi sitten, niin voisi niitä olla vähemmänkin.
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      - No poikkeuksellisen pieni olis 0, ja suuri 10-15 (riippuen tietenkin iästä, mutta nyt ajattelin about 16-22v).

    • m 27

      "1. Sukupuoli ja ikä"
      Mies, 27.

      "2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)"
      Täysin 0. Kukaan ei ole ollut koskaan halukas, siis ainakaan kukaan ei ole kertonut.

      "3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?"
      Aivan liian vähän, kun poikuus on tallessa. Mutta eipä siihen ole muutostakaan näkyvissä, ellei joku kiinnostu suhteeseen. Niin kun en baareissakaan käy ja en käytä mitään päihteitä, tulevaisuus näyttää aivan samalta koko ajan siis nollana tulee näillä näkyminen olemaan pitkään.

      "4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?"
      Pientä määrää ei ole, eikä ole kyllä suurintakaan jos ei suhteeseen mennä, mutta jos suhdetta ajattelee niin yli 5 on jo liikaa. Ihanteellinen tilanne olisi jos neitsyt olisi niin lähtisi molemmilta samaan aikaan ja opeteltas yhdessä.

    • minä vain

      1. Sukupuoli ja ikä
      - N, 19

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      - Mikä määritellään seksipartneriksi? -Että on ollut yhdynnässä vai on ollut muuta säätöä (esim. suuseksi)? No, neljä (4) miestä löytyy joiden kanssa on pantu, kahdeksan (8) joiden kanssa ollut sitä muuta säätöä (olen ottanut suihin/ollut vain pientä käsipeliä/ollut panon yritys).

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      - Kun ajattelee että tapaamani miehet elämäni aikana mahtuu neljälle (4) kädelle (ainakin 16), kuulostaa se melko suurelta kun ikää vasta sen 19 vuotta. Vaikkei kaikkien kanssa olla pantukaan, on niitä kokemuksia jo ihan tarpeeksi meikäläiselle.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      - Jos ihan suoranaisia panoja ollut vajaa tai yli 10, se on jo sellanen häiritsevä määrä. 0-2 poikkeuksellisen pieni.

      • määritelmä

        Pakko nussia pilkkua nyt.

        2. Eli sulla on ollut 12 seksipartneria, olet siis leikkinyt heidän vehkeillä. Tarkoituksena kaikissa sama: toisen tyydytys. Ei niitä tarvitse mun mielestä sen kummemmin ruveta jaottelemaan, seksiä on muutakin kuin pelkkää sitä itseänsä.

        3. Kyllä, tuo 12 miestä on aika paljon kun olet vasta 19 vuotta täyttänyt.

        4. Häiritsisi munkin elää siinä tiedossa että naisellani ollut yli 10 seksikumppania, mutta tuo pano vain neljän kanssa kuulostais paremmalta.


    • Jenny2881

      Naine ja 30v
      300-400
      Liikahan niitä on.
      En ole kranttu.

      • Sarinha..

        1. Sukupuoli ja ikä
        N28
        2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
        10
        3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
        liikaa. Noista 10:stä kaksi oli vakituisia. Pari yhdenillanjuttua ovat olleet tosi kivoja, enkä niitä mitenkään kadu. Niitä loppuja sitten vähän kadun. Olisi voinut jättää välistä. Sisältävät neljä miestä ja kaksi naista (kaikki toki eri aikaan).
        4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
        Mielestäni 3-5 eri kumppania on vielä "hyväksyttävä määrä" alle 30 vuotiaalle. Yli 15 kumppania alkaa olemaan jo melko ällöttävää...myös miehellä.


      • Sarinha..
        Sarinha.. kirjoitti:

        1. Sukupuoli ja ikä
        N28
        2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
        10
        3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
        liikaa. Noista 10:stä kaksi oli vakituisia. Pari yhdenillanjuttua ovat olleet tosi kivoja, enkä niitä mitenkään kadu. Niitä loppuja sitten vähän kadun. Olisi voinut jättää välistä. Sisältävät neljä miestä ja kaksi naista (kaikki toki eri aikaan).
        4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
        Mielestäni 3-5 eri kumppania on vielä "hyväksyttävä määrä" alle 30 vuotiaalle. Yli 15 kumppania alkaa olemaan jo melko ällöttävää...myös miehellä.

        kohtaan 3.
        Eniten olen oppinut ja kokenut noiden kahden vakituisen kumppanin kanssa.


    • Jebouuu

      1. Sukupuoli ja ikä
      - N, 25

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      - Laskemisen olen lopeattanut, mutta veikkaan että niitä on joku 30 kappaletta, hieman ehkä alakanttiin menee.

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      - Turhan paljon niitä on, pienemmälläkin määrällä pärjäis.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      - kyl ny vähintään yks luulis olevan ja jos nyt on yli 50 käyny jyystäämässä niin on se jo paljon.

      • R1nx

        1. Sukupuoli ja ikä
        M 23

        2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
        n.22 kpl (Ensimmäinen 13v, vakituisessa parisuhteessa 7,5 vuotta viim 10v aikana.)

        3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
        Vähäisen ja sopivan välistä.

        4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla? 50 paljon


      • Mietiskelevä bissse
        R1nx kirjoitti:

        1. Sukupuoli ja ikä
        M 23

        2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
        n.22 kpl (Ensimmäinen 13v, vakituisessa parisuhteessa 7,5 vuotta viim 10v aikana.)

        3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
        Vähäisen ja sopivan välistä.

        4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla? 50 paljon

        1. Sukupuoli ja ikä
        Nainen, 41
        2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
        1 mies, 9 naista
        3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
        Olen elänyt kahdessa pitkässä suhteessa (18 vuotta), näistä yhdeksästä 4 on viime vuoden puolelta. Siinä mielessä liikaa, että en tahtoisi luvun nousevan yli 15.
        4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
        Kaikki on suhteellista. Jotkut ihmiset eivät pysty sitoutumaan, toiset eivät löydä sitä oikeaa ja joillekin ei viina sovi.
        Minullakin noista viime vuoden neljästä kolme oli eroahdistuksen purkamisjuttuja. Asialla ei ole merkitystä. Tunnen fiksuja ihmisiä, joilla on kirjava ihmissuhdehistoria...entäs sitten? :D


      • kikk
        Mietiskelevä bissse kirjoitti:

        1. Sukupuoli ja ikä
        Nainen, 41
        2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
        1 mies, 9 naista
        3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
        Olen elänyt kahdessa pitkässä suhteessa (18 vuotta), näistä yhdeksästä 4 on viime vuoden puolelta. Siinä mielessä liikaa, että en tahtoisi luvun nousevan yli 15.
        4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
        Kaikki on suhteellista. Jotkut ihmiset eivät pysty sitoutumaan, toiset eivät löydä sitä oikeaa ja joillekin ei viina sovi.
        Minullakin noista viime vuoden neljästä kolme oli eroahdistuksen purkamisjuttuja. Asialla ei ole merkitystä. Tunnen fiksuja ihmisiä, joilla on kirjava ihmissuhdehistoria...entäs sitten? :D

        ikä 41 mies,eka kerta 13v
        panoja yli 1500
        kokemusta riittävästi
        sanotaan se 1500 kuten itsekkin


      • saattaisi kiinnostaa
        kikk kirjoitti:

        ikä 41 mies,eka kerta 13v
        panoja yli 1500
        kokemusta riittävästi
        sanotaan se 1500 kuten itsekkin

        ei muuten kuin osaiain kiertää siut kaukaa, mahtaa olla pitkä sairaskertomus.


    • Tyvär

      1.Ikä: 29-vuotias nainen
      2.panoja 19
      3.sopivasti, tai no pari noista voisi olla jäänyt tekemättä ja voisi olla muutama parempi tilalle. Tosin mitään limanuljskoja noista ei ole ollut yksikään. Kondomin käyttö on muistettu jne.
      4 poikkeuksellisen pieni määrä on 0 - 2 kumppania, normi ehkä 5- 25 kumppania, suuri taas on ehkä yli 50 kumppania.
      Nämä on sellaisia juttuja, että mua ei oikeastaan edes kiinnosta montako naista miehellä on ollut, mutta jos lukemat alkaa oleen ihan hurjia, niin jutut ainakin leviää ja sitten kiinnostaa vähemmän... Enemmän mua kiinnostaa, että miehellä ei ole tauteja eikä lapsia joka suuntaan :D

    • Uleåborg93

      1. Nainen 18v
      2. 9 seksipartneria
      3. Ihan sopivasti, ehkä rauhallisemmankin alun olisi voinut ottaa, kun neitsyys meni vasta puoli vuotta sitten.
      4. Häiritsevän pieni määrä on alle 3, suuri kolmenumeroinen.

      • Hihihi90

        1. Nainen 21v
        2. 3, tosin riippuu miten lasketaan, jos käsipelit yms mukaan niin 5
        3. Juuri sopivasti, ei tarvitse tosiaankaan hävetä liian pientä/suurta määrää
        4. 0 voisi ehkä tuntua liian pieneltä määrältä, yli 10 liian suurelta


    • mielenkiintoista..

      1, n33
      2. 1kpl (yhdessä oltu uskollisesti 12v)
      3. sopivasti kai.. sovitaan hyvin seksuaalisesti yhteen ja kaikkea on yhdessä opeteltu/ kokeiltu
      4. En itse ymmärrä yhden yön suhteita vaan liitän seksin vakavaan seurusteluun/avoliittoon/avioliittoon. Mutta kukin tyylillään.

    • elmstreet-4

      1. Sukupuoli ja ikä
      -Nainen 20v
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      - 10
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      - Hiukan liian monta kumppania, mutta kokemusta melkein liian vähän koska melekin kaikki on olleet irtosuhteita
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      - Pieni määrä ehkä alle 3 ja suuri määrä yli 30-40 (riippuu iästä). Esim 17vuotiaalle 3 seksipartneria on jo aika paljon, mutta vaikka 15kpl ei ole niin paljon 40 vuotiaalle (olettaen ettei se ole ollut naimisissa melkein koko aikuisikäänsä)

    • :-:

      1. Mies 31
      2. 52 naista, 3 miestä (noin 200 maksettua)
      3. Nyt olen ollut 4v yksiavioinen, mutta hauskahan näitä on muistella. Kai sitä kokemusta on riittävästi.
      4. Liikaa naisella on se jos exiä tulee kadulla kuukausittain vastaan.

    • Teodoora

      1. Nainen 56 v

      2. 30 miestä, yksi (maksullinen) nainen

      3. Ehkäpä sopivasti (nyt elän yksiavioisessa suhteessa, takana myös yksi parikymmentä vuotta kestänyt avioliitto); pari kokemusta oli sen verran mitäänsanomattomia, että olisin voinut jättää väliinkin.

      4. En juurikaan kiinnitä huomiota tällaisiin asioihin.

    • PuistoPasiMies

      1. Mies 42v

      2. 30 naista ja maksullisia n. 10

      3. Olen ollut yksiavioinen 15v paitsi nuo maksulliset

      4. Liikaa on jos liian moni tuntee "sellaiseksi"

    • hymmeli786

      1. Nainen 20v

      2. 9 miestä on ollut ja niistä 2 vakavaa ja loput 7 yhden/muutaman yön juttuja

      3. Minusta liian vähän. Vertaan koko ajan itseäni nykyiseen mieheeni (24v) jolla on ollut 30-40 naista. Tulee itselle niin kokematon ja huono olo kun on niin vähän kumppaneja ollut ja toinen taas pystyy iskemään naisen kuin naisen komeudellaan. Tämän takia hyvä suhteemme joskus kärsiikin kun minua häiritsee se että hän on niin kokenut. Tuntuu kuin hän olisi parempi kuin minä.

      4. Liian vähän on alle 5 ja liikaa yli 40. Tämäkin on vähän niin ja näin koska omalla miehelläni se hipoo 40 ja silti hänen kanssaan olen ja häntä rakastan. Aikoinaan sain valita otanko pelimiehen vai jätänkö hänet seksikumppanien määrän takia. No, minä otin, ja yritän tosissani unohtaa tuollaisen toisarvoisen asian. Nyt hän rakastaa vain minua :)

    • b-tipu1975

      1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen, 36v.
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      Hieman pienennettynä 70 miestä sekä 4 naista.
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Aika runsaasti.
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Poikkeuksellisen suuri olisi yli 200 / pieni taas olisi 0.

    • Joona35

      Sukupuoli ja ikä"
      Mies, 35.

      "2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)"
      Minulla on ollut n. 40 partneria

      "3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?"
      Aivan liian vähän. Seksiä pitäisi saada joka viikko eri naiselta. Miksi ei, luonnollinen asia.

      "4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?" Pieni määrä on elämänsä aikana alle 30kpl ja suuri määrä yli 200kpl.

    • kdjwPÖÖÖ

      1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen 21v.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      Noin 80 ehkä...lopein laskemisen 50 jälkeen..

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Liikaa kokemuksa itselleni..joillekin ei vaikuta mitenkään mutta olen huomannut vaikutukset itsessäni.. olen jotenkin "kovempi" kuin ennen.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Poikkeuksellisen pieni on 1 kumppani, poikkeuksellisen suuri on muiden mielestä joku 50 mutta itse en välitä kuinka monen kanssa on ollu aiemmin, menneisyys ei välttämättä kerro mitään nykyisyydestä.

    • zxzzxzxyy

      1. nainen 31
      2. 29, joista n 7 täysin yhden yön juttua.
      3. sopivasti. Seksiä on ollut mielestäni liian harvoin, koska olen seurustellut vain alle kolme vuotta ja ollut muun ajan sinkkuna. Ihan tyytyväinen olen silti seksielämääni ja kokemuksiini.
      4. Riippuu siitä onko seurustellut pitkiä aikoja. 2 on harvinaisen vähän. Yli 80 tuntuu aluksi paljolta, mutta jos on ollut sinkkuna pitkiä aikoja, ja jakaa vuosille, niin edes yli 100 ei tunnu enää niin paljolta.

    • Mies20vee

      1. Sukupuoli ja ikä
      Mies ohi teinivuosien, eli 20v.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      120-140

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Erittäin runsaasti. Kärsin teinivuosina seksiaddiktiosta, johon hain apua terapeutin kautta, lisäksi osasin valehdella uskottavasti päin naamaa olevani rakastunut.
      Nykyinen on tyttöystäväni on se suuri rakkaus. Tyttöystävälle en uskaltanut kertoa ekaan 3kk:n oikeata määrää. Opetin kullan white tantran saloihin ja oon ollut tyytyväinen ;)

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Riippuu kulttuurista. Suomesta puhuttaessa, suuri on yli 30 ja pieni alle 5

    • naikkonen

      1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen, 23v.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      17, joista puolet viimeisen puolen vuoden sisään.

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Luultavasti aika normiluvuissa mennään. Sinkkuilua suhteellisen vähän takana, mutta otan nyt ilon irti, ettei myöhemmin suhteessa tarvitse ruikuttaa kokemusten puutetta. Tätä olen kaivannut :)

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Pieni määrä ikäiselleni on alle 5, jos on elänyt pidempään sinkkuna. Sitten kun kipuaa satoihin, niin alkaa olemaan reippaasti. Tosin, kaikki on suhteellista ja jokainen elää oman elämänsä, en minä ainakaan mieti, mitä muut ajattelevat.

    • 1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen, 20-vuotias.

      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      Sponssit mukaanlaskien 39 partneria.

      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Sopivasti. Enpä ainakaan ala enää jännittää uuden partenrin kanssa ollessani ensimmäistä kertaa hänen kanssaan, vaan osaan toimia luontevasti.

      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Pidän yli 100 partneria poikkeuksen suurena määränä, poikkeuksen pienenä pidän alle kolmea partneria.

    • avaamaton paketti

      1. Sukupuoli ja ikä

      Mies, 29


      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)

      0


      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?

      Liian vähän kokemuksia. Mitään "menovuosia" mulla ei ole koskaan ollutkaan, ja luonteeltani olen ujohko ja syrjäänvetäytyvä. En osaa lähestyä naisia ja tehdä aloitteita, enkä ole sellainen "herkku", että naiset olisivat aloitteellisia. Välillä alkaa jo tuntua, etten kelpaa kokemattomuuteni takia, paitsi korkeintaan joillekin uskiksille.


      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?

      Poikkeuksellista on kokemattomuus tai yli 20 kumppania.

    • ihan riittävästi

      Non 55 vuotta,nainen'
      Olin naimisissa 17 vuotta kunnes erosin. Sitten lyhyt ihmisuhde: suutelua ja halaamista.Ei varsinaista yhdyntää tämän ystävän kanssa,
      En hyväky seksiä ennen avaioliittoa-

    • m 24

      1. m 24
      2. 2
      3. sopivasti
      4. en tiedä, kukin tavallaan

    • _:_:_:_

      1. Sukupuoli ja ikä
      Nainen 28v.
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      n.200, lopetin 50 laskemisen.
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Liikaa
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      100 paljon, 5 vähän.

    • Narttu43

      72

      pääosin suomalaisia
      saksalaisia
      hollantilaisia
      turkkilainen
      ruotsalainen
      norjalainen
      pari venäläistä
      virolainen
      latvialainen
      amerikkalainen
      afroamerikkalainen
      espanjalainen
      britti
      ja yksi kotimainen yli 60v harmaahapsinen äijä (oli rikas mutta pienimunainen)

      aika peruskavereita, jotkut lihvia toiset timmissä kunnossa
      pisimmät penikset huonoimpia, sattuu kun koskee kohdunnupukkaan

      otin suihin suurimmalta osalta (..siitäköhän se herpes tuli ;-), tapanani on niellä ja sehän tuntuu innostavan kavereita
      suurimman osan kanssa annoin panna A-rappuun
      muutamille annoin B-rappua
      ja kaikkien kanssa (lähes) ilman kordaria

    • kokenut?

      1) Nainen 25v

      2) 100 (viiden vuoden sisällä, joskus pääsin lukuun 80 mutta siitä on jo kauan aikaa)

      3) Mielestäni runsaasti

      4) yli 50 on jo paljon, alle 5 on vähän

    • sexikumppania?

      5. Jos käytette kondomia, niin mikä on naisen eka kommentti kun näkee spermaisen kortsun?

    • dgbrnq

      1. Mies 27
      2. Riippuu miten seksi määritellään, mutta jos ihan yhdynnästä puhutaan, niin 2 partneria.
      3. Verrattuna keskimääräiseen ikäiseeni mieheen, minulla taitaa olla aika vähän kokemusta. Mutta omasta mielestäni ihan sopivasti. En tajua miksi pitäisi hypellä kukasta kukkaan.
      4. Poikkeuksellisen suuren seksiparterien määrän raja menee noin neljässäkympissä. Sellaiset jakorasiat eivät minua kiinnosta.

    • fsagsfsb

      1. Nainen 19v.
      2. 8
      3. Aika perus, kai?
      4. yli 50 paljon, alle 5 vähän

    • M

      1. Sukupuoli ja ikä: Nainen, 35v
      2. Miten monta seksipartneria? 9
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän ?
      Ihan ok määrä, pienempi luku ei haittaisi. Olen ollut mm 8 vuoden suhteessa, 1 vuoden suhteessa ja paraikaa olen suhteessa (2 vuotta), enkä ole pettänyt missään pidemmissä suhteissani. Ei se määrä vaan laatu :)
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla? Kun menee yli 25..

    • MUlkvistit miehet

      Ärsyttäviä te miehet,nimenomaan miehet jotka sanotte kaluanne "rakkauden työkaluksi" ja sanotte vielä että sitä pitää päästä jakaa kaikille ku on nii iso ja ihana!!! ja että kaikki naiset haluaa juuri sitä. Silloin on kusi päässä ja yks nainen ei vaan millään riitä pitää sitä kasassa!!

    • truulia

      1. Nainen, 24 vuotta
      2. 15
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Jos verrataan siihen, paljon luultavasti keskimääräisesti niitä on, luultavasti paljon. Osa nuista ehkä turhia panoja, jotka olisi voinut väliin jättää (humalassa, himotti, muttei homma sitten lopulta kiinnostanutkaan), mutta ei määrä minusta liikaakaan ole.
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      Jos nyt ajatellaan ikää, niin alarajaa en nyt laittaisi. Jos yli kolmenkymmenen mennään, on luku jo suuri, mutta eipä sillä minulle väliä ole. Kunhan terve.

    • näimpää

      1. Nainen 19 v

      2. 5

      3. Periaatteessa yksi mies per vuosi, ei ole liikaa.

      4. 0 liian vähän ja 30 liikaa

    • amor

      1. Mies, 31v

      2. n.90

      3. Aika sopivastihan noita on, vaikka on siellä muutama joukossa joista en ole paljon kostunut. Mitään en kadu kuitenkaan, koska kaikesta kokemuksesta on hyötyä.

      4. Alle 5 on vähän ja yli 50 on paljon.

    • elsanuori

      1. nainen 16v

      2. 5 partneria

      3. suht paljon ikäisekseni, mutta mitään en kadu

      4. pieni 1 tai ei yhtään ja suuri 10

    • rosalita

      Tätä on varmaan joskus aiemminkin kyselty, mutta kysytään kun kiinnostaa.

      1. Sukupuoli ja ikä
      nainen 23v
      2. Miten monta seksipartneria? (1 yön tai vakituisempia, ei väliä)
      18
      3. Onko sinulla mielestäsi kokemuksia runsaasti, sopivasti vai vähän (suhteutettuna ikääsi)?
      Melko runsaasti ottaen huomioon että toi luku ei ole muuttunu viimeseen neljään vuoteen eli 15-19 v nuo "kertyny"
      4. Mikä on mielestäsi poikkeuksellisen suuri/pieni seksipartnerien määrä vastakkaisen sukupuolen edustajalla?
      alle 5 on aika vähän ja yli 30 aika paljon

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe