Slack haddock &Jaan ; huomasin youtubekanavasi(olen se juha pohjola) ja siellä on sitä sisältöä

Anonyymi-ap

Rento meininki sulla noissa videoissa. Keep going the same =)

J.karjalaisen tuotantoa kävit siinä läpi esittelämällä levyjä joit sulla on hyllyssäs ja annoit niistä arvioita. Veltto virtanen ja moog konttinen sekä eppu normaali.

Mitenkä mennee sulla nykyään? Juteltiin mm youtubessa ja facebookissa joskus.

Mä lopetin musalevyjen&kasettien oston mut en täysin kokonaan vaan syntymäpäivä ja jouluna aion ostaa jatkossa. Aikansa kutakin ja alako tunthuu siltä että liika on liikaa kun noita levyjä on about 2000 kpl yhtteensä ja alko tuntua että pursuaa yli ja alko tuntua että alkaa ahisttaa hieman se jatkuva ostelu.

Viime kesänä ostin kaupasta tyhjiä C-kasetteja. Myyjä sanoi "todella harvinaista että vielä nykyään joku ostaa c-kasetteja".

Vinyylisoitinta ei ole mul ja mitä mä tiiän vinyylisoittimen soundin niin aika tumman täyteläinen soundi lähttee siitä kun taas CD levyn soundi on kirkkaan ja tumman välimaastossa.

Epppu normaalin, kari peitsamon, tuomari nurmion, mikko alatalon, juice leskisen ja kauko röyhkän levyt tuli ostettua(paitsi muutamaa en ostanut vaan youtubesta nauhoitin kappaleet tyhjälle kaupasta ostetulle C-kasetille) vuonna 2010 melkein koko tuotanto. Tuollaisen muistan.

Ehkä sie et yhtä kriittisesti suhtaudu musaan kuin mää kun tota esim mun mielest eppu normaalilla on enemmän levyjä jotka ei niin huipputasoisia kun mie muistan että sä taisit aika monta eppu-levyä pitää kovatasoisena ellen sitten muista väärin.

muutenkaan toi sun meno tai meininki ei ole ryppyotsaista . Mie oon kait enempi ns kriitikko mutta että en tietenkään tyrmää kenenkään levyjä täysin koska oon pannut sen myöhemmin kun kuunnellu paljon eri musanimien levyjä, että niillä joita en aiemmin paljoa digannu , niin löytyykin muutama mestaritason levy. Esim antti tuisku ja Cheek on sellaisia jotka aiemmin taisin aikalailla kokonaan tyrmätä heidän kaikki levyt mut oli epäreiluu kokonaan tyrmätä heijät, mut huolellisemmalla paneutumisella löysin heiltäkin mestaritason levyjä.

Jotkut tekkee tosin kokonaiskuvassa enempi laatulevyjä kuin toiset. Toiset myös soittaa paremmin kuin toiset, sekä levyillä että livenä.

Kun mainittit j.karjalaisen tunnussävel levystä jottain että hätäisestitehty niin en ossaa sannoo siihen mittään, mutta minusta sillä livelevyllä soitto on niin virheetöntä (hyvävireistä) että se on kuin kuuntelisi musaa joka ei ole livemusaa. Tunnussävel -levyn mun suurin lemppari on ankkurinapin ohella kappale nimeltä kaunis kesäyö (meniköhön nyt kappaleen nimi täydsin oikein???????). Siinä kappaleessa viehättää vähän kaikki eri osiot, niin soitto, torvijuttu, kertsi kuin myösväliosa. =)


Steelesman10 käyttäjätilillä olen nykyään arvioimassa musiikkia www.rateyourmusic.com sivuilla. Se on kait tietääkseni maailman suurin musasivusto. En jaksa nykyään tehdä niitä pitkiä sanallisia arvioita. Ehkä joskus sorruin siihen ongelmaan, että meni sanalliset arviot liikakikkailuksi ja liikaa tiettyihin yksityiskohtiin, mut sen kait selittää yli-innokas suhtautuminen ja varmaan se aivojeni erikoinen rakenne kun oon syntynyt erilaisena tähän maailmaan. Nykyään sanalliset arvioni on lyhyitä.


kenen levyjä aiot viel youtubessa esitellä? Onko sull esim juice leskistä, peitsamon karia, mitä löythyy? Onko aikomusta jatkaa eri levyjen esittelyjä? Mua alko nimittäin vielä enempi kiinnostaa sun youtubekanavas kun aloit noita esittelyjä eri musanimien esitellä =)

Slack haddockin (bändisi) musa tuntui jotenkin niin aidolta aina kun sitä kuunteli. Kellarityyliset soundit esim ja rento soitto, kun pitkälti sun rumpusoitto oli semmosta luovaa ja rentoa ja ilmavaa soittoa. Huomasin myös uutta musiikkia tullut sulta, mut en vielä kuunnellu, mut aion kyllä kuunnella.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        450
        4849
      2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        15
        1732
      3. Aivan täysin tahallinen teko

        Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
        Suomussalmi
        94
        1468
      4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

        Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
        Suomussalmi
        53
        1359
      5. Olet saanut minut sekoamaan

        Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
        Ikävä
        23
        1337
      6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

        Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
        Suomussalmi
        53
        1218
      7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

        Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
        Suomalaiset julkkikset
        0
        1075
      8. Myönnän sinulle nyt

        Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
        Ikävä
        54
        1010
      9. Pysytäänkö nainen

        edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
        Ikävä
        57
        895
      10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

        eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
        Ikävä
        60
        859
      Aihe