No eihän tuo

Anonyymi-ap

mikkään ihme ole jos kyllästyy toiseen. Sitten pittää vuan panna suapikkaat kahtommaan erj’ suuntiin. Hattu piähän ja sannoo näkemmiin. Yks kaanis päevä.

51

446

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Välillä kyllästyy ihan kehen vaan, kun ei ole ja nauti olla sosiaalinen sählä.

      • Anonyymi

        No, en kyllästy. Tuo kyllästyminen on riippuvaista suhteessa minä ja se joku toinen henkilö.
        Esimerkiksi tyttäreni äitiin en kyllästy, enkä tyttäreeni.
        Ihanne tilanne, vaikka kysymys on epänormaalista suhteesta. Meille tämä tilanne on varmaan nyt se paras mahdollinen, ihan jokaiselle.

        Tulevaisuus voi olla toinen, mutta tilannekohtaisella huumorilla eteenpäin.

        AV


      • Ei nyt liity aloituksen aiheeseen.. mut oon ihan loppu, koulutuspäivä ja on täytynyt olla sosiaalisesti läsnä.. olen ihan väsynyt..😴🥱


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei nyt liity aloituksen aiheeseen.. mut oon ihan loppu, koulutuspäivä ja on täytynyt olla sosiaalisesti läsnä.. olen ihan väsynyt..😴🥱

        Kuntoile niin et väsähtäisi niin helposti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuntoile niin et väsähtäisi niin helposti.

        Sori nyt vaan, mutta kuntoilu ei liity tähän asiaan mitenkään.. Ainakaan omalla kohdallani.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Sori nyt vaan, mutta kuntoilu ei liity tähän asiaan mitenkään.. Ainakaan omalla kohdallani.

        Valitat aina väsymystä. Jaksaisit ihmisiäkin paremmin jos fysiikka olisi kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitat aina väsymystä. Jaksaisit ihmisiäkin paremmin jos fysiikka olisi kunnossa.

        Et tunne introvertteja. Fysiikalla ei ole mitään tekemistä introvertin väsymyksen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne introvertteja. Fysiikalla ei ole mitään tekemistä introvertin väsymyksen kanssa.

        No niin kiitos!! Joku sentään ymmärtää🤗


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No niin kiitos!! Joku sentään ymmärtää🤗

        Itsellesi vastailet mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsellesi vastailet mies.

        Voi kuule välillä mietinkin kun olisinkin mies🤗


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi kuule välillä mietinkin kun olisinkin mies🤗

        Kyllä olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, en kyllästy. Tuo kyllästyminen on riippuvaista suhteessa minä ja se joku toinen henkilö.
        Esimerkiksi tyttäreni äitiin en kyllästy, enkä tyttäreeni.
        Ihanne tilanne, vaikka kysymys on epänormaalista suhteesta. Meille tämä tilanne on varmaan nyt se paras mahdollinen, ihan jokaiselle.

        Tulevaisuus voi olla toinen, mutta tilannekohtaisella huumorilla eteenpäin.

        AV

        No minä kyllästyn ihan kaikkiin ihmisiin välillä, ihan sama kuka. Olen niin anturi ettet uskokkaan miten voi väsyä ihmisolentoon välillä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei nyt liity aloituksen aiheeseen.. mut oon ihan loppu, koulutuspäivä ja on täytynyt olla sosiaalisesti läsnä.. olen ihan väsynyt..😴🥱

        Käy päikkäreille. 😀👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne introvertteja. Fysiikalla ei ole mitään tekemistä introvertin väsymyksen kanssa.

        Nimenomaan noin. 🙂👍


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi kuule välillä mietinkin kun olisinkin mies🤗

        Tuo yksi se jaksaa miehitellä millon ketäkin. Vähissä on hällä elämässä aiheet mitä pohtia. 😂


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Nimenomaan noin. 🙂👍

        Ot poies toi eivorgroothin nuvake, ihan kauhea kuva miehestä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ot poies toi eivorgroothin nuvake, ihan kauhea kuva miehestä!

        Se on kylläkin minusta ittestäni kuva, naama on kyllä piilotettu naamarin alle. Joten en minä sitä vaihda.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei nyt liity aloituksen aiheeseen.. mut oon ihan loppu, koulutuspäivä ja on täytynyt olla sosiaalisesti läsnä.. olen ihan väsynyt..😴🥱

        Koska olet naisena esiintyvä setätelkkä joutunut sosiaaliseen rasitukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne introvertteja. Fysiikalla ei ole mitään tekemistä introvertin väsymyksen kanssa.

        Juu ei niiden tarvi välttämättä edes sanoa mitää, niin huoh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet.

        Niin se onkin ihan selvästi


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi kuule välillä mietinkin kun olisinkin mies🤗

        Tavallaan relevantti kysymys sulle gubbe


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet naisena esiintyvä setätelkkä joutunut sosiaaliseen rasitukseen?

        Taisi mainita tänään olleen koulutuksessa. Ja ihan nainen tuo on kuviensakin ja nimensä perusteella. Nättikin nainen vieläpäh.. 😛


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi kuule välillä mietinkin kun olisinkin mies🤗

        Huomenta kultamuru!!! Boomeri tuli sua piristämään, kun tuli ikävä!!!
        Ei se miehen elämä sen häävimpää oikeesti ole, ja lueskeles vaan näiden oletettujen mielipiteitä ja mieti....
        Mutta kultamuru, iiiiiso halaus ja puristus, tiedät kyllä mistä!!!!

        Ja biisiksi näin aamusta irina-hiljaisuus
        Elävää elämää.....😍💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kultamuru!!! Boomeri tuli sua piristämään, kun tuli ikävä!!!
        Ei se miehen elämä sen häävimpää oikeesti ole, ja lueskeles vaan näiden oletettujen mielipiteitä ja mieti....
        Mutta kultamuru, iiiiiso halaus ja puristus, tiedät kyllä mistä!!!!

        Ja biisiksi näin aamusta irina-hiljaisuus
        Elävää elämää.....😍💋💋

        Hellurei boomer🥳 Ei se miehinen elämä varmasti ole helppoa.. tai sen ihmeellisempää kuin naisena olo🤪 Kiitos halista🤗😇

        Mukavaa loppu viikkoa sulle!🥰💋


      • EivorCreed kirjoitti:

        Taisi mainita tänään olleen koulutuksessa. Ja ihan nainen tuo on kuviensakin ja nimensä perusteella. Nättikin nainen vieläpäh.. 😛

        Ihana Jasu🥰


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ihana Jasu🥰

        Hmph ja stalkkerikin vieläpä. 😅

        Vähän oon kattellut yksityiselämääsi uteliaana. 😶‍🌫️


      • EivorCreed kirjoitti:

        Hmph ja stalkkerikin vieläpä. 😅

        Vähän oon kattellut yksityiselämääsi uteliaana. 😶‍🌫️

        Tuossakin on eronsa.. jos olisit epämiellyttävä niin niskakarvat olis pystyssä. Pidän sua luotettavana enkä kumminkaan stalkkerina. Niin asia on ok😁💜


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hellurei boomer🥳 Ei se miehinen elämä varmasti ole helppoa.. tai sen ihmeellisempää kuin naisena olo🤪 Kiitos halista🤗😇

        Mukavaa loppu viikkoa sulle!🥰💋

        Sulle myös, meinas tulla ikävä ja vieroitusoireita, mikä on aika hupaisaa, tavallaan...täällä ny ei paljon tuntojaan viitti kertoa, mut menköön tän verran!!
        Kiva kun vastasit!!🥳🥳💋


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tuossakin on eronsa.. jos olisit epämiellyttävä niin niskakarvat olis pystyssä. Pidän sua luotettavana enkä kumminkaan stalkkerina. Niin asia on ok😁💜

        No kiva kuulla, ettet pahastunut. Sinä ihmisenä olet mielenkiintoinen, tykkään sun persoonasta, ajatteleva, väliin vakava, kevyesti tympääntynyt, räväkkä, ujo ja silti huumorintajuinen ja iloinen, etkä mörkö kuten minä välillä vähän taas oon. 😅

        Pysy tuommosena suloisena. 🌼👍


      • EivorCreed kirjoitti:

        No kiva kuulla, ettet pahastunut. Sinä ihmisenä olet mielenkiintoinen, tykkään sun persoonasta, ajatteleva, väliin vakava, kevyesti tympääntynyt, räväkkä, ujo ja silti huumorintajuinen ja iloinen, etkä mörkö kuten minä välillä vähän taas oon. 😅

        Pysy tuommosena suloisena. 🌼👍

        Voi kyllä mulla nyt melkein meni roska silmään.🤗 Välillä, niin hämmästelen näitä muiden ihmistuntemuksia.. Koska tuosta tekstistä tunnistan itseni😊 Pystn kyllä tämmöisenä vaikka välillä onkin haastavaa.

        Pah sä mikään mörkö olet😉 Hyvin sanavalmis naikkonen👍🏼😁


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi kyllä mulla nyt melkein meni roska silmään.🤗 Välillä, niin hämmästelen näitä muiden ihmistuntemuksia.. Koska tuosta tekstistä tunnistan itseni😊 Pystn kyllä tämmöisenä vaikka välillä onkin haastavaa.

        Pah sä mikään mörkö olet😉 Hyvin sanavalmis naikkonen👍🏼😁

        Boomeri taas kerran taklaa sivusta, samaa mieltä, suotta jasu mollaa itseensä, fiksu ja ajatteleva, ei kaikkia tarvi miellyttää, oo vaan oma ittes, peli reilua!!
        Kuka täällä ny aina jaksaa niin h.....n ilonen olla, paitsi haaveilija....ihailtavaa sekin kyllä.
        Möröistä jos puhutaan niin täältä löytyy, siks pysynkin täällä pusikossa, poissa ihmisten ilmoilta!!

        Boom boom......


      • Anonyymi kirjoitti:

        Boomeri taas kerran taklaa sivusta, samaa mieltä, suotta jasu mollaa itseensä, fiksu ja ajatteleva, ei kaikkia tarvi miellyttää, oo vaan oma ittes, peli reilua!!
        Kuka täällä ny aina jaksaa niin h.....n ilonen olla, paitsi haaveilija....ihailtavaa sekin kyllä.
        Möröistä jos puhutaan niin täältä löytyy, siks pysynkin täällä pusikossa, poissa ihmisten ilmoilta!!

        Boom boom......

        Kuule boomer on mulla myös huonoja päiviä. Mutta silloin en palstaile😅 siis lähinnä muita ajatellen.. joskus huomaan että jotkut pikkunillitykset ottaa niin perkeleesti päähän.. mutta yleensä pyrin käyttäytymään.

        Jasu on just hyvä tyyppi semmoisena kuin täällä on.🤗


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Kuule boomer on mulla myös huonoja päiviä. Mutta silloin en palstaile😅 siis lähinnä muita ajatellen.. joskus huomaan että jotkut pikkunillitykset ottaa niin perkeleesti päähän.. mutta yleensä pyrin käyttäytymään.

        Jasu on just hyvä tyyppi semmoisena kuin täällä on.🤗

        Kuule kultamuru, kaikilla on! Ero on just siinä puratko sen muihin vai et. Sä oot selkeesti fiksu, kun et....ja muutenkin mieleinen!!😍💋
        Sain oman kiukkuni purettua pusikossa, maalla kävin ja kaikki meni taas päin persettä, mut sellasta tää elämä välillä on. Murheensa kullakin....
        Kuin sulla muuten menee, olit kai kipeenä, jo helpottanu?? Tänään muhi jo ikävissäni uus tarina, kai se joskus putkahtaa kun sen aika on.....
        Hyvät yöt kun sen aika tulee, mä heitän sulle vähän levottomia viboja, jos vaikka unia näet!!
        Halit vielä....💋💋💋


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi kyllä mulla nyt melkein meni roska silmään.🤗 Välillä, niin hämmästelen näitä muiden ihmistuntemuksia.. Koska tuosta tekstistä tunnistan itseni😊 Pystn kyllä tämmöisenä vaikka välillä onkin haastavaa.

        Pah sä mikään mörkö olet😉 Hyvin sanavalmis naikkonen👍🏼😁

        Eihän se helppoa aina ole, etenkään se iloisuus ja positiivisuus. Elämä osaa kokeilla sietokykyä ja huumorintajua. Mutta perusvire on selkeesti selviytyjä tyyppiä. ❤️

        Oon mä välillä mörkö, elämän myönteisyyttä välillä horjuttaa ihmiset, jotka saa vereni kiehumaan tai ihmettelemään järjettömyyttä. Niin kauan mulla menee hyvin, kun pysyn omassa kuplassani keskittyen vain omaan olemiseeni ja elämiseeni, mutta jos alan miettiä suurta maailmaa en meinaa sietää sen kaoottisuutta ja järjettömyyttä. Julmuutta, röyhkeyttä, epäreiluutta, ahneutta jne.

        Sitten iskee mörköangsti päälle. Ja tekee mieli pilkkoa atomeiksi maailma ja rakentaa se uusiksi, niin että täällä olis hyvä olla aikalailla kaikilla eläväisillä. 😆🤬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kultamuru, kaikilla on! Ero on just siinä puratko sen muihin vai et. Sä oot selkeesti fiksu, kun et....ja muutenkin mieleinen!!😍💋
        Sain oman kiukkuni purettua pusikossa, maalla kävin ja kaikki meni taas päin persettä, mut sellasta tää elämä välillä on. Murheensa kullakin....
        Kuin sulla muuten menee, olit kai kipeenä, jo helpottanu?? Tänään muhi jo ikävissäni uus tarina, kai se joskus putkahtaa kun sen aika on.....
        Hyvät yöt kun sen aika tulee, mä heitän sulle vähän levottomia viboja, jos vaikka unia näet!!
        Halit vielä....💋💋💋

        Oikeestaan pari lasta sairasti. Itse en onneksi kuumetta saanut ja keskimmäisen korvatulehdus meni särkylääkkeillä ja nenäsumutteella ohi👍🏼.. eivät enää oikein jakele antibiootteja korvavaivoihin.. kun ne voi mennä kuulemma myös ohi. Hyvää yötä/huomenta vaan sulle💋


      • EivorCreed kirjoitti:

        Eihän se helppoa aina ole, etenkään se iloisuus ja positiivisuus. Elämä osaa kokeilla sietokykyä ja huumorintajua. Mutta perusvire on selkeesti selviytyjä tyyppiä. ❤️

        Oon mä välillä mörkö, elämän myönteisyyttä välillä horjuttaa ihmiset, jotka saa vereni kiehumaan tai ihmettelemään järjettömyyttä. Niin kauan mulla menee hyvin, kun pysyn omassa kuplassani keskittyen vain omaan olemiseeni ja elämiseeni, mutta jos alan miettiä suurta maailmaa en meinaa sietää sen kaoottisuutta ja järjettömyyttä. Julmuutta, röyhkeyttä, epäreiluutta, ahneutta jne.

        Sitten iskee mörköangsti päälle. Ja tekee mieli pilkkoa atomeiksi maailma ja rakentaa se uusiksi, niin että täällä olis hyvä olla aikalailla kaikilla eläväisillä. 😆🤬

        En jää siihen murheeseen märehtimään.. yritän mennä eteenpäin.. välillä toki on huonompia päiviä, mutta ne on onneksi aika harvassa. Positiivinen elämänasenne on minun suurista voimavaroistani tällä hetkellä se paras joka vie eteenpäin. Luotan siihen että vielä joku päivä helpottaa.

        Se on kyllä totta että itseeni esim uutiset vaikuttaa välillä tosi negatiivisesti. On vaikea ymmärtää miksi soditaan. Miksi ihmishengellä ei ole arvoa. Joku talousrikollinen istuu kauemmin, kuin se jos joku vaan päättää tappaa jonkun..🫣

        Teuraseläimistä ei kannata katsella videoita, ne itkettää. Tekisi mieli jättää liha siitä syystä pois, mutta mielestäni ihminen on kumminkin sekasyöjä.. Eli jos vaikka vähentää, niin sekin on parempi.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        En jää siihen murheeseen märehtimään.. yritän mennä eteenpäin.. välillä toki on huonompia päiviä, mutta ne on onneksi aika harvassa. Positiivinen elämänasenne on minun suurista voimavaroistani tällä hetkellä se paras joka vie eteenpäin. Luotan siihen että vielä joku päivä helpottaa.

        Se on kyllä totta että itseeni esim uutiset vaikuttaa välillä tosi negatiivisesti. On vaikea ymmärtää miksi soditaan. Miksi ihmishengellä ei ole arvoa. Joku talousrikollinen istuu kauemmin, kuin se jos joku vaan päättää tappaa jonkun..🫣

        Teuraseläimistä ei kannata katsella videoita, ne itkettää. Tekisi mieli jättää liha siitä syystä pois, mutta mielestäni ihminen on kumminkin sekasyöjä.. Eli jos vaikka vähentää, niin sekin on parempi.

        Juu, positiivisuus elämänasenteena kantaa ja kannattaa. Hyvä jos osaa kaivaa valon risukasaankin, sillä selviää monissa pahoissa paikoissa. Toivoisin kaikkien omaavan sen kyvyn ihan itsensä vuoksi.

        Uutisia en katsele useinkaan. Ne lähinnä tympäsee, joko sotaa, politiikkaa tai turhaa vauhkoamista ja samaa jankutusta.

        Mä olen hirmu herkkä aistimaan ympäristöstäni missä ikinä kuljenkaan ihmisien olotiloja, tunnetiloja, jännitteitä, negaatioita mutta myös positiivisia asioita. Mulla on kuin antennit ja anturit päällä joka suuntaan jatkuvasti, mitkä vastaanottaa sanatonta informaatiota ja se kuormittaa ihan valtavasti. Aina kuormittanut.

        On rasittavaa olla tietoinen asioista joista ihmiset ei kaikki ole ollenkaan tietoisia, vaikka ne jatkuvasti puhuu ja seuhtoo keskenään. Se on kuin kuudes aisti, kuin olis henkiolento joka vaan tietää enemmän kun ihmisenä oletetaan tietävän.

        Sellanen eri kerroksien tunteminen ja aistiherkkyys on siunaus, mutta myös rasite. Se aiheuttaa myös ristiriitoja. Käsittämätöntä ettei joku näe mitä mä näen ja koen. Mutta samalla turhauttavaa. Ja tuntuu kuin oisin elänyt ikuisuuden ja sama toistuu... Kyllästyttää että ihmiset yhä uudestasn ja uudestaan piehtaroi samojen alkeitten äärellä.

        Mutta se siitä. 🙂

        Mä en ole pariin vuoteen syönny kuin paristi punaista lihaa, ihan vaan kun tuun kipeeksi siitä. Sekasyöjä minäkin oon silti. En vaan tykkää että eläimet on ihmisen alamaisia ja usein kaltoinkohdeltuja. Tietty arvostus puuttuu ja se ärsyttää. Millä ilveellä ihminen luulee olevansa maailman valtias. Tavallinen maatuva liha siinä missä muutkin lihalliset.

        Ärsyttää löhinnä ihmisyydessä just se maailman valtias tyyppinen tyyli elää ja hallita kaikkea, ikään kuin se olis järkevää koska se voi olla mahdollista. Mahdollista on myös miettiä laajemmin, kuin oma napa. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Juu, positiivisuus elämänasenteena kantaa ja kannattaa. Hyvä jos osaa kaivaa valon risukasaankin, sillä selviää monissa pahoissa paikoissa. Toivoisin kaikkien omaavan sen kyvyn ihan itsensä vuoksi.

        Uutisia en katsele useinkaan. Ne lähinnä tympäsee, joko sotaa, politiikkaa tai turhaa vauhkoamista ja samaa jankutusta.

        Mä olen hirmu herkkä aistimaan ympäristöstäni missä ikinä kuljenkaan ihmisien olotiloja, tunnetiloja, jännitteitä, negaatioita mutta myös positiivisia asioita. Mulla on kuin antennit ja anturit päällä joka suuntaan jatkuvasti, mitkä vastaanottaa sanatonta informaatiota ja se kuormittaa ihan valtavasti. Aina kuormittanut.

        On rasittavaa olla tietoinen asioista joista ihmiset ei kaikki ole ollenkaan tietoisia, vaikka ne jatkuvasti puhuu ja seuhtoo keskenään. Se on kuin kuudes aisti, kuin olis henkiolento joka vaan tietää enemmän kun ihmisenä oletetaan tietävän.

        Sellanen eri kerroksien tunteminen ja aistiherkkyys on siunaus, mutta myös rasite. Se aiheuttaa myös ristiriitoja. Käsittämätöntä ettei joku näe mitä mä näen ja koen. Mutta samalla turhauttavaa. Ja tuntuu kuin oisin elänyt ikuisuuden ja sama toistuu... Kyllästyttää että ihmiset yhä uudestasn ja uudestaan piehtaroi samojen alkeitten äärellä.

        Mutta se siitä. 🙂

        Mä en ole pariin vuoteen syönny kuin paristi punaista lihaa, ihan vaan kun tuun kipeeksi siitä. Sekasyöjä minäkin oon silti. En vaan tykkää että eläimet on ihmisen alamaisia ja usein kaltoinkohdeltuja. Tietty arvostus puuttuu ja se ärsyttää. Millä ilveellä ihminen luulee olevansa maailman valtias. Tavallinen maatuva liha siinä missä muutkin lihalliset.

        Ärsyttää löhinnä ihmisyydessä just se maailman valtias tyyppinen tyyli elää ja hallita kaikkea, ikään kuin se olis järkevää koska se voi olla mahdollista. Mahdollista on myös miettiä laajemmin, kuin oma napa. 🙂

        Kyllä mä sitten väsyessäni vaan tuumaan, että olkaa sitten keskenään ja hölmöilkää minkä kerkeetten, mä meen pois tästä sekolasta. Sitten ittekseen keskittyy kivoihin asioihin, kuten luontoon, veden solinaan, sellassiin ihmisestä riippumattomiin juttuihin. 🙂

        Sitten ei ärsytä enää yhtään. Vaikka astuis paljain jaloin kasaan karhunpaskaa. 😅


    • Anonyymi

      Onko teillä perhettä?

    • Anonyymi

      Omaisuus kiinteistöt osakkeet jne.?

    • Anonyymi

      Rehellisyys ja hyväntahtoisuus maan perii, pahantahtoiset valehtelijat menköön kadotukseen

      • Anonyymi

        Ei ne tajua mennä sinne


    • Anonyymi

      No pistähän ap hattu päähäsi ja suuntaa saapikkaasi erj' suuntaan. Heippa!! 👍🏻 ei kaivata

    • Anonyymi

      Murteen väkisin vääntäminen nopeuttaa kyllästymistä 250%.

      • Anonyymi

        Paitsi jos puhuu etelää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos puhuu etelää

        No silloin tulee housuun vetelää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No silloin tulee housuun vetelää.

        Ja se vasta saa levikset repeemään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos puhuu etelää

        Mitä se "etelä" tarkoittaa? Viroa/eestiä?


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Mitä se "etelä" tarkoittaa? Viroa/eestiä?

        Kathmandua eli Nepalia.


    • Anonyymi

      Pyykkipäivä ABC-DEFGGIJKLMN-XYZ?

      Jooh, aamulla tuimaan njjo 0800 pyykkiä pesemän kun talon ulko-oven avasin: viereisessä rapussa ukrainaillainen isäntä morjesti , moikkasin takaisin ja kävelin luonse Hän, siis tämä ukrainalainen, kysyin: ajeletkonoilla RYDE-laudoilla? vastasti JOO.

    • Anonyymi

      Ryde-potkusähölaquta on yhtäläinen luusesin merkki kuin joku auto Chevrolet Corvette vuosi mallia 2016 :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe