Venäjän presidentillinen säätiö kulttuurin tukemiseksi on päättänyt rahoittaa "isänmaallisia projekteja" 5,5 miljardin ruplan edestä. Yksi rahoituksen saajista on uusi euroviisujen kaltainen ja ne korvaava laulukilpailu.
Ilmeisesti Intervision ja Novaja Volna eivät sitten riitä vaan Putlerin täytyy saada oma isänmaallisia ja isovenäläisiä lauluja esittävä kilpa. Ilman julkihomoja tai ukrainalaisia tietysti.
Venäjä suunnittelee luovansa omat Euroviisunsa.
18
316
Vastaukset
- Anonyymi
Danny varmaan osallistuu?
- Anonyymi
Eipä ole tainnut Danny pyrkiä koskaan, Edelman ja Marion Rung voisivat osallistua.
Onhan siellä esiintynyt paljon kuuluisia länsimaisia tähtiä.
"The festival also provided opportunity to listen to international stars. It featured Charles Aznavour, Boney M, Johnny Cash, and more recently: Chuck Berry, Vanessa Mae, Annie Lennox, Vaya Con Dios, Chris Rea, Tanita Tikaram, La Toya Jackson, Whitney Houston, Kajagoogoo, as well as Goran Bregovic and Anastacia. "
https://en.wikipedia.org/wiki/Intervision_Song_Contest
- Anonyymi
Hamas-Palestiina varmaan osallistuu ja äärivasemmistolaiset fanitytöt ja pojat ovat eturivissä hurraamassa?
Suomi oli ainoa länsimaa, joka oli Intervisionin jäsen vuoden 1946 juhlavasta alusta katkeraan loppuun vuonna 1992 asti. Intervision laulukilpailuihin Suomi (YLE) on osallistunut neljästi, voittaenkin kerran.
- Anonyymi
2008 tuon mukaan.
Eikö Sveitsi, Espanja ja Alankomaat ole mielestäsi länsimaita? Muitakin ollut lyhyemmän aikaa. Anonyymi kirjoitti:
2008 tuon mukaan.
Eikö Sveitsi, Espanja ja Alankomaat ole mielestäsi länsimaita? Muitakin ollut lyhyemmän aikaa.Tiedoksesi Sveitsi ja Espanja eivät ole koskaan olleet Intervisionin jäsenmaita ja Alankomaatkin vain neljä vuotta 1946 – 1950.
Mitä kohtaa virkkeessä "Suomi oli ainoa länsimaa, joka oli Intervisionin jäsen vuoden 1946 juhlavasta alusta katkeraan loppuun vuonna 1992 asti." et ymmärtänyt?
Sori virkkeen monimutkaisuudesta. Ehkä minun pitäisi alkaa kirjoittamaan aiotun kohderyhmän kapasiteetin rajoissa.- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Tiedoksesi Sveitsi ja Espanja eivät ole koskaan olleet Intervisionin jäsenmaita ja Alankomaatkin vain neljä vuotta 1946 – 1950.
Mitä kohtaa virkkeessä "Suomi oli ainoa länsimaa, joka oli Intervisionin jäsen vuoden 1946 juhlavasta alusta katkeraan loppuun vuonna 1992 asti." et ymmärtänyt?
Sori virkkeen monimutkaisuudesta. Ehkä minun pitäisi alkaa kirjoittamaan aiotun kohderyhmän kapasiteetin rajoissa.Alankomaat siis mielestäsi ei ole länsimaa ja osallistumista ei lasketa jos ei ole jäsen :D
Samasta kilpailustahan tuossa wikipedian artikkelissa kerrotaan vaikka lopussa järjestäjä vaihtuikin ja taulukon mukaan Suomi ollut mukana vuoteen 2008. Mitä siitä et ymmärtänyt?
Sori linkin englannin kielisyydestä. Ehkä minun pitäisi alkaa vastaamaan edellisen kirjoittajan kapasiteetin rajoissa. - Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Tiedoksesi Sveitsi ja Espanja eivät ole koskaan olleet Intervisionin jäsenmaita ja Alankomaatkin vain neljä vuotta 1946 – 1950.
Sori virkkeen monimutkaisuudesta. Ehkä minun pitäisi alkaa kirjoittamaan aiotun kohderyhmän kapasiteetin rajoissa.Aika moni muukin länsimaa ollut jäsen, kuten Ranska.
https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=International_Radio_and_Television_Organisation
Sori kun en ymmärtänyt että autistina sinulle oli tärkeää että on ollut jäsen juuri tuon ajan, mutta ei merkitystä jos ollut jäsenenä lyhyemmän aikaa tai osallistunut ilman jäsneyyttä. Anonyymi kirjoitti:
Aika moni muukin länsimaa ollut jäsen, kuten Ranska.
https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=International_Radio_and_Television_Organisation
Sori kun en ymmärtänyt että autistina sinulle oli tärkeää että on ollut jäsen juuri tuon ajan, mutta ei merkitystä jos ollut jäsenenä lyhyemmän aikaa tai osallistunut ilman jäsneyyttä.Eli et ymmärtänyt kirjoittamaani kieltämättä liian pitkää virkettä. Asia lie minun puolestani nyt loppuun käsitelty. Suomen peruskoulutuksen puutteita en voi täältä jälkikäteen ruveta korjailemaan.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Eli et ymmärtänyt kirjoittamaani kieltämättä liian pitkää virkettä. Asia lie minun puolestani nyt loppuun käsitelty. Suomen peruskoulutuksen puutteita en voi täältä jälkikäteen ruveta korjailemaan.
Eli et ymmärtänyt linkeistä mitään. Tiesinkin että pakenet häntä koipien välissä kun olit väärässä.
Onneksi kaikki eivät ole joutuneet apuluokalle kuten sinä, toisaalta muille se olisi parempi kun heikkolahjaiset ja opiskeluhaluttomat laitettaisiin vieläkin sinne.
- Anonyymi
Päättyyköhän piutlerin kuolemaan vai lässähtääkö jo sitä ennen.
- Anonyymi
En tiedä, mutta joutsenlammen koko päivän tv-esitystähän tässä itse kukin jo odottaa kärsimättämästi.
- Anonyymi
Venäjä ei kuulu henkisesti Eurooppaan eikä juuri maantieteellisestikään, joten kisan nimi on Aasiviisut.
- Anonyymi
Maantieteellisesti länsi-venäjä, jossa suurin osa venäläisistä myös asuu on Eurooppaa. Historiallisesti ja laajalti kulttuurillisesti venäjä on myös osa Eurooppaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maantieteellisesti länsi-venäjä, jossa suurin osa venäläisistä myös asuu on Eurooppaa. Historiallisesti ja laajalti kulttuurillisesti venäjä on myös osa Eurooppaa.
Kulttuurillisesti ja kansana eivät ole eurooppalaisia, lähes kaiken alueistakin ovat varastaneet muilta, niillähän oli alkujaan vain pieni alue novgorodin ympärillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulttuurillisesti ja kansana eivät ole eurooppalaisia, lähes kaiken alueistakin ovat varastaneet muilta, niillähän oli alkujaan vain pieni alue novgorodin ympärillä.
Monet Euroopan ja venäjän kansat ovat kulttuurillisesti ja historiallisesti hyvin lähellä toisiaan, sitä ei muuta venäjän nykyjohdon toimet eikä sinun väitteesi.
- Anonyymi
Veikkaisin, että Venäjä voittaa nuo viisut...!
- Anonyymi
Onneksi Suomi ei ole mukana, oli noloa jo aikoinaan kun osallistuttiin intervisioon. Sinänsä, eihän laulukilpailuissa mitään pahaa ole, järjestääpä niitä ketkä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412581Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3932082Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201812Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151491Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211093- 69981
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915