Hei menkäähän nyt jo

Anonyymi-ap

Juomaan viinaa baareihin että löydätte kumppanin ettei käy niin kuten sille vanhukselle joka löydettiin parvekkeelta kuolleena. Oli ollut siellä monta viikkoa koska oli yksinäinen sinkku.

63

411

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mitä se raato siellä parvekkeella ketään häiritsi?

    • Anonyymi

      Nyt on kyllä väärä tieto. Olen edelleen elossa eikä mulla mitään parveketta ole

    • Anonyymi

      Tuleva kohtaloni.
      >simiti<

      • Anonyymi

        Muista kuolla parvekkeelle, jottei taloyhtiön käytäviin leijaile ikävä lemu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista kuolla parvekkeelle, jottei taloyhtiön käytäviin leijaile ikävä lemu.

        No sepä. Täytynee muistaa kuolla parvekkeelle.
        -ettei häiritse muita.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Laita se viina sinne

    • Anonyymi

      Ei hänen seksielämässään mitään vikaa ollut vaikka olikin kuollut. Erotiika leimusi parvekkeella kummasti. Ei kuolema ole syy lopettaa erotiikkaa.

    • Anonyymi

      En halua. Tein sitä joskus tarpeeksi. On jo kauan tuntunut että olen tavannut elämäni naisen. Arjen keskellä ja ihan selvin päin. Toki hän ei ole löytänyt minua 😔

    • Anonyymi

      Spriissä kudokset säilyvät vuosikymmeniä. Sprii pitää vaan imeyttää kehoon.
      Ei pääse keho mätänemään.

    • Anonyymi

      Eihän se, että löytää kumppanin, mitenkään estä tuota tilannetta. Joku kuolee aina ensiksi ja toinen jää yksinään.

      • Samaa mieltä. Mä tunnen yhen joka just kuoli parvekkeelle, kun oli juonut liikaa. Kirjotelkaa ennemmin tänne, niin sitten kyllä huomataan kun joku puuttuu.


    • Kävin terdellä. Oli kiva ilta. Kohta nukkumaan. (väsyttää) 🥱

    • Pitäisi siellä baarissakin kohdata sellainen satumainen nainen joka ihastuu ja johon myös itse ihastuu ja sitten vasta voi tapahtua jotain. Mutta sellaista päivää ei taida enää tulla tässä iässä.

    • Aloittaja puhuu niin ku täällä olis baari-iässä olevia henkilöitä kovastikin. 😄

      • Tai ihmisiä joilla on varaa ryypätä jatkuvasti ravintoloissa.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tai ihmisiä joilla on varaa ryypätä jatkuvasti ravintoloissa.

        No sekin! 😄


      • mustasusi kirjoitti:

        No sekin! 😄

        Tulee hemmetin kalliiksi nykyisillä myyntihinnoilla akan metsästys ravintolassa juopotellen harvasa päivä. 😆


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tulee hemmetin kalliiksi nykyisillä myyntihinnoilla akan metsästys ravintolassa juopotellen harvasa päivä. 😆

        Taitaa tulla halvemmaksi ostaa nukke.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Taitaa tulla halvemmaksi ostaa nukke.

        No joo, mutta nukkeen kyllästyis kyllä äkkiä. Se keräis kohta pölyä sängyn alla.


      • mustasusi kirjoitti:

        No joo, mutta nukkeen kyllästyis kyllä äkkiä. Se keräis kohta pölyä sängyn alla.

        Mä luulen, että vähemmän yllötyksiä niitä huonojakaan. Ihmisissä kun tuppaa olemaan enimmäkseen vain huonoja puolia oikkuperseilyn takia. Mieli ihmisen on kuin tuuliviiri ja ketä ei kiinnosta tuulet ottaa lopulta aivoon viireily.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mä luulen, että vähemmän yllötyksiä niitä huonojakaan. Ihmisissä kun tuppaa olemaan enimmäkseen vain huonoja puolia oikkuperseilyn takia. Mieli ihmisen on kuin tuuliviiri ja ketä ei kiinnosta tuulet ottaa lopulta aivoon viireily.

        Sehän tekee elämästä elämää kuitenkin. Nukella kun ei ole mitään mielipidettä mihinkään.


      • mustasusi kirjoitti:

        Sehän tekee elämästä elämää kuitenkin. Nukella kun ei ole mitään mielipidettä mihinkään.

        Niin ja on lahnaakin lahnempi sängyssä myös 😁


      • mustasusi kirjoitti:

        Sehän tekee elämästä elämää kuitenkin. Nukella kun ei ole mitään mielipidettä mihinkään.

        Elämä voi olla helpompaakin. Harvemmin parisuhteet elämää lopulta helpommaksi tekee, ihmiset ei vaan rakastuneina ymmärrä sitä eikä yksinäisyydessään.

        Omien murheitten päälle on vielä toisenkin tuomat murheet.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Elämä voi olla helpompaakin. Harvemmin parisuhteet elämää lopulta helpommaksi tekee, ihmiset ei vaan rakastuneina ymmärrä sitä eikä yksinäisyydessään.

        Omien murheitten päälle on vielä toisenkin tuomat murheet.

        Tottakai kukaan tai harva myöntää, että suhde olisi työläämpää kuin yksinään elo, mutta onhan se selvä myöntämättäkin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Elämä voi olla helpompaakin. Harvemmin parisuhteet elämää lopulta helpommaksi tekee, ihmiset ei vaan rakastuneina ymmärrä sitä eikä yksinäisyydessään.

        Omien murheitten päälle on vielä toisenkin tuomat murheet.

        No niitä murheita, ei mun mielestä kuuluis parisuhteessa yksin kantaa...


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tottakai kukaan tai harva myöntää, että suhde olisi työläämpää kuin yksinään elo, mutta onhan se selvä myöntämättäkin.

        Ja oikeanlaisen ihmisen kanssa se ei ole niin raskasta se yhdessä oleminen... Jokaisessa suhteessa on omat vaikeutensakin varmasti. Niitä tulee pitkässä juoksussa aina varmasti. Siinähän se punnitaan sitten, sen suhteen mielekkyys samalla.


      • mustasusi kirjoitti:

        No niitä murheita, ei mun mielestä kuuluis parisuhteessa yksin kantaa...

        Ei kuulu vai ei ole kiva, mutta harvoin kumppanit kykenee ottamaan osaa tai edes viitsii, jos se tietää itselle vaivannäköä. Monissa suhteissa saa ihan itte pärjäillä, vaikka näennäisesti vedetään yhtä köyttä. Harvassa ne suhteet missä voi heittäytyä toisen kannettavaksi edes hetkeksi.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ei kuulu vai ei ole kiva, mutta harvoin kumppanit kykenee ottamaan osaa tai edes viitsii, jos se tietää itselle vaivannäköä. Monissa suhteissa saa ihan itte pärjäillä, vaikka näennäisesti vedetään yhtä köyttä. Harvassa ne suhteet missä voi heittäytyä toisen kannettavaksi edes hetkeksi.

        Nykyään etenkin ihmiset on itsekkäitä paskoja.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ei kuulu vai ei ole kiva, mutta harvoin kumppanit kykenee ottamaan osaa tai edes viitsii, jos se tietää itselle vaivannäköä. Monissa suhteissa saa ihan itte pärjäillä, vaikka näennäisesti vedetään yhtä köyttä. Harvassa ne suhteet missä voi heittäytyä toisen kannettavaksi edes hetkeksi.

        Sulla taitaa olla paljon huonoja kokemuksia suhteista sitten... Ei mulla, erostani huolimatta ihan noin negatiivinen näkemys ole asioista. Mun mielestä taas puhumattomuus oikeista asoista on se suurin ongelma. Se että lakaistaan maton alle ja ollaan niin kuin mitään ongelmia ei olis.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ja oikeanlaisen ihmisen kanssa se ei ole niin raskasta se yhdessä oleminen... Jokaisessa suhteessa on omat vaikeutensakin varmasti. Niitä tulee pitkässä juoksussa aina varmasti. Siinähän se punnitaan sitten, sen suhteen mielekkyys samalla.

        Oikeanlaisia vaan löytää yhtä helposti kuin neulaa heinäsuovasta. Niitä jotka esittää kaikkea hienoa ja hyvää löytyy kyllä mielin määrin. Ne vaan ei kestä kauaa päivänvaloa..


      • EivorCreed kirjoitti:

        Oikeanlaisia vaan löytää yhtä helposti kuin neulaa heinäsuovasta. Niitä jotka esittää kaikkea hienoa ja hyvää löytyy kyllä mielin määrin. Ne vaan ei kestä kauaa päivänvaloa..

        Niin se voi olla. Sitä kun on yksin omassa kuplassaan vaan, niin ei tällaistakaan tajua.


      • mustasusi kirjoitti:

        Sulla taitaa olla paljon huonoja kokemuksia suhteista sitten... Ei mulla, erostani huolimatta ihan noin negatiivinen näkemys ole asioista. Mun mielestä taas puhumattomuus oikeista asoista on se suurin ongelma. Se että lakaistaan maton alle ja ollaan niin kuin mitään ongelmia ei olis.

        Ylipäänsä ihmisistä suhteissa ja vierestä nähden. Mulla on menny maku ihmisistä. Ihan pelleä porukkaa ja suuri osa esittäjiä.

        Mitä enemmän ihmisiä oppii tuntemaan syväluodaten, sitä vastenmielisemmälle ihminen olentona näyttää. Ihan valmista kamaa sukupuuttoon.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ylipäänsä ihmisistä suhteissa ja vierestä nähden. Mulla on menny maku ihmisistä. Ihan pelleä porukkaa ja suuri osa esittäjiä.

        Mitä enemmän ihmisiä oppii tuntemaan syväluodaten, sitä vastenmielisemmälle ihminen olentona näyttää. Ihan valmista kamaa sukupuuttoon.

        En ole ihan noin pessimistiksi onneksi tullut...


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ylipäänsä ihmisistä suhteissa ja vierestä nähden. Mulla on menny maku ihmisistä. Ihan pelleä porukkaa ja suuri osa esittäjiä.

        Mitä enemmän ihmisiä oppii tuntemaan syväluodaten, sitä vastenmielisemmälle ihminen olentona näyttää. Ihan valmista kamaa sukupuuttoon.

        EivorCreed: "Ylipäänsä ihmisistä suhteissa ja vierestä nähden. Mulla on menny maku ihmisistä. Ihan pelleä porukkaa ja suuri osa esittäjiä. Mitä enemmän ihmisiä oppii tuntemaan syväluodaten, sitä vastenmielisemmälle ihminen olentona näyttää. Ihan valmista kamaa sukupuuttoon."

        Sinähän pessimisti olet? Minä en ainakaan alleviivaa näkemyksiäsi tässä kohden. Minä tunnen monta henkilöä joihin sanomasi ei sovi. Ja monet heistä ovat perheellisiä lasten keran, joten ei ne hyvät ole kuolemassa sukupuuttoon??


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        EivorCreed: "Ylipäänsä ihmisistä suhteissa ja vierestä nähden. Mulla on menny maku ihmisistä. Ihan pelleä porukkaa ja suuri osa esittäjiä. Mitä enemmän ihmisiä oppii tuntemaan syväluodaten, sitä vastenmielisemmälle ihminen olentona näyttää. Ihan valmista kamaa sukupuuttoon."

        Sinähän pessimisti olet? Minä en ainakaan alleviivaa näkemyksiäsi tässä kohden. Minä tunnen monta henkilöä joihin sanomasi ei sovi. Ja monet heistä ovat perheellisiä lasten keran, joten ei ne hyvät ole kuolemassa sukupuuttoon??

        Hän on varmaan kokenut elämässään jotain todella traumaattista ja pahoja pettymyksiä...


      • mustasusi kirjoitti:

        Hän on varmaan kokenut elämässään jotain todella traumaattista ja pahoja pettymyksiä...

        Tai sitten esittää jotakin, vaikka taustalla voi olla jotain traumaattista tai pahoja pettymyksiä - kuten mainitsit.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Tottakai kukaan tai harva myöntää, että suhde olisi työläämpää kuin yksinään elo, mutta onhan se selvä myöntämättäkin.

        On sulla kyllä vaikeeta. Pakko ymmärtää miksi olet yksin. Vähän joka asia taitaa olla sulle ongelma. Oli niin tai näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sulla kyllä vaikeeta. Pakko ymmärtää miksi olet yksin. Vähän joka asia taitaa olla sulle ongelma. Oli niin tai näin.

        Yksin, 14 vuotta parisuhteessa? 🤣

        Olen ihmisiä, jotka etsii purposea. En niitä jotka etsii pleasurea. Eli yksin siinä määrin hippiäisten keskellä.


      • mustasusi kirjoitti:

        En ole ihan noin pessimistiksi onneksi tullut...

        Se on realismia, ei pessimismiä. 🙂


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        EivorCreed: "Ylipäänsä ihmisistä suhteissa ja vierestä nähden. Mulla on menny maku ihmisistä. Ihan pelleä porukkaa ja suuri osa esittäjiä. Mitä enemmän ihmisiä oppii tuntemaan syväluodaten, sitä vastenmielisemmälle ihminen olentona näyttää. Ihan valmista kamaa sukupuuttoon."

        Sinähän pessimisti olet? Minä en ainakaan alleviivaa näkemyksiäsi tässä kohden. Minä tunnen monta henkilöä joihin sanomasi ei sovi. Ja monet heistä ovat perheellisiä lasten keran, joten ei ne hyvät ole kuolemassa sukupuuttoon??

        Te saatte elää ihanaa kuplassa, kun kurkkaatte pintaa syvemmälle ihmisyys on melko rumaa.

        Ei mun lapsetkaan pidä ihmisiä kehityskelpoisina. Julmuus maailmassa kun ryöhää ihmisistä silmille kaikkialla.


      • mustasusi kirjoitti:

        Hän on varmaan kokenut elämässään jotain todella traumaattista ja pahoja pettymyksiä...

        Niitäkin, mutten myöskään luota tekohymyyn. Siihen on kyllä syy olemassa.

        Mitä hyvää ihminen on maailmaan tuonut? Konkreettisesti mitä ilman maailma ei tulisi toimeen?


      • EivorCreed kirjoitti:

        Niitäkin, mutten myöskään luota tekohymyyn. Siihen on kyllä syy olemassa.

        Mitä hyvää ihminen on maailmaan tuonut? Konkreettisesti mitä ilman maailma ei tulisi toimeen?

        Eikä nyt taas mietitä hedonistisen ihmisen tarpeita vastaamalla syöpälääke tms. hömppää. Sitäkin varten joku muu kärsii koe eläimenä.

        Ihminen ihminen ihminen yks vitun itsekäs paska maanpäällä. Kun mun pitää saada, mä tarvin...


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin se voi olla. Sitä kun on yksin omassa kuplassaan vaan, niin ei tällaistakaan tajua.

        Kaipuu sokaisee. Värittelee päässään haaveitaan todeksi toivoen.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Eikä nyt taas mietitä hedonistisen ihmisen tarpeita vastaamalla syöpälääke tms. hömppää. Sitäkin varten joku muu kärsii koe eläimenä.

        Ihminen ihminen ihminen yks vitun itsekäs paska maanpäällä. Kun mun pitää saada, mä tarvin...

        Mietin että mitä hienoa on ihmisessä joka elää minä keskeisesti? Ja kun mietitään koko ihmispooulaatiota, niin montako sellaista tulee vastaan joka miettis ensin muita vasra sitten itseään? Tai ylipäänsä miettis mitä se minäkeskeisyys muille merkitsee, että juuri sinä saat ne leviksen housut tai toteutat unelmiasi?

        Millä hinnalla ihminen elää ja pyörittää tätä omaa ihmiskunnan skeidaansa? Ja millä perusteella ihminen väittää olevansa maailman onnellisimmasta maasta, missä tyypit masentuu, kuolee yksin patrsille, nuoria läjäpäin huumeisiin, toisen puukotukseen jne.

        Ihminen on surullisin otus koskaan, koska sille ei mikään riitä. Ja se tavoittelee vaikka mitä sulloen muita alleen. Siitäkö sitten pitäisi tykätä!?


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mietin että mitä hienoa on ihmisessä joka elää minä keskeisesti? Ja kun mietitään koko ihmispooulaatiota, niin montako sellaista tulee vastaan joka miettis ensin muita vasra sitten itseään? Tai ylipäänsä miettis mitä se minäkeskeisyys muille merkitsee, että juuri sinä saat ne leviksen housut tai toteutat unelmiasi?

        Millä hinnalla ihminen elää ja pyörittää tätä omaa ihmiskunnan skeidaansa? Ja millä perusteella ihminen väittää olevansa maailman onnellisimmasta maasta, missä tyypit masentuu, kuolee yksin patrsille, nuoria läjäpäin huumeisiin, toisen puukotukseen jne.

        Ihminen on surullisin otus koskaan, koska sille ei mikään riitä. Ja se tavoittelee vaikka mitä sulloen muita alleen. Siitäkö sitten pitäisi tykätä!?

        Rakkauskin on vain sananhelinää, oikeasti sekin perustuu monella vain minän palveluun ja itsekkyyteen jolla varjolla sitten rakastetaan, kun on saanut tahtonsa läpi ja kaikkee kivaa minälleen. Eihän se mitään oikeeta rakkautta ole, itserakkautta se on.

        Oikea rakkaus ei ahnehdi ja odota mitään keltään.


      • Eiks me kaikki olla juuri baari iässä. Ei siis mitään nuoria urheilijoita. Helpompi mun on itteni kuvitella sinne baarin nurkkapöytään nuokkumaan kuin johonkin urheilukentälle huippusuoritukseen.


      • JeroP kirjoitti:

        Eiks me kaikki olla juuri baari iässä. Ei siis mitään nuoria urheilijoita. Helpompi mun on itteni kuvitella sinne baarin nurkkapöytään nuokkumaan kuin johonkin urheilukentälle huippusuoritukseen.

        Se on sillä lailla, että harvassa paikassa on niin päteviä urheilijoita kuin baarin nurkkapöydässä. Vasta tuossa kuulin kun ehkä pari tuoppia per erä tahdilla oli katsottu Ranskan avointen loppuottelua, viidenteen erään, niin niillä opeilla mitä nurkkapöytään oli kertynyt, olisi finaali voitettu helposti.

        Luulen että käyn oppimassa jalkapallon EM-kisoissa kaiken tekniikasta taktiikkaan ja kuntohuipuista joukkuepsykologiaan tuopin ääressä. Itse jos rupeaa liikaa jotain urheilemaan, niin särkee vaan jäsenensä.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Eiks me kaikki olla juuri baari iässä. Ei siis mitään nuoria urheilijoita. Helpompi mun on itteni kuvitella sinne baarin nurkkapöytään nuokkumaan kuin johonkin urheilukentälle huippusuoritukseen.

        Baari-ikä on se kun parikymppisenä juostiin siellä naisten perässä. Joku sai ja monet eivät saaneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Baari-ikä on se kun parikymppisenä juostiin siellä naisten perässä. Joku sai ja monet eivät saaneet.

        Ymmärrän kyllä, vaikka ite juoksinkin siinä iässä pururadalla. Mä oon pääni puhki asiaa miettinyt, mutta aina pääsen samaan lopputulokseen, että mulle sopiva puoliso, niin se ei kertakaikkiaan voi löytyä mistään baarista. Se ois ihan järkyttävän suuri ristiriita.


      • JeroP kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä, vaikka ite juoksinkin siinä iässä pururadalla. Mä oon pääni puhki asiaa miettinyt, mutta aina pääsen samaan lopputulokseen, että mulle sopiva puoliso, niin se ei kertakaikkiaan voi löytyä mistään baarista. Se ois ihan järkyttävän suuri ristiriita.

        Itse olen pari kertaa elämässäni saanut kumppanin baarissa käydessäni. En ollut juuri missään humalassa kuitenkaan ja molemmilla kerroilla se oli nainen joka lähestyi niin selvästi, että tajusin heidän olevan kiinnostunut.
        Onhan niitä naisia paljon enemmän siellä missä on muutakin porukkaa, jos pururataan vertaa. Olen itsekin viihtynyt nuorena pururadoilla, mutta oli myös se niin sanottu juoksuaika baareissa yms.
        Aika monta kertaa ja monta vuotta itse sain niissä käydä, että lykästi sen 2 kertaa. Kertoo kyllä itsestäni paljon. En ole mikään komein mahdollinen saalis.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Itse olen pari kertaa elämässäni saanut kumppanin baarissa käydessäni. En ollut juuri missään humalassa kuitenkaan ja molemmilla kerroilla se oli nainen joka lähestyi niin selvästi, että tajusin heidän olevan kiinnostunut.
        Onhan niitä naisia paljon enemmän siellä missä on muutakin porukkaa, jos pururataan vertaa. Olen itsekin viihtynyt nuorena pururadoilla, mutta oli myös se niin sanottu juoksuaika baareissa yms.
        Aika monta kertaa ja monta vuotta itse sain niissä käydä, että lykästi sen 2 kertaa. Kertoo kyllä itsestäni paljon. En ole mikään komein mahdollinen saalis.

        oot kelvannut sun ex vaimolle ja stripparille


      • Anonyymi kirjoitti:

        oot kelvannut sun ex vaimolle ja stripparille

        Oliko se nyt pakko tulla taas alleviivaamaan? Mitä väliä kelle kelpasin? Ihmisiä nekin on. Naisia jopa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oliko se nyt pakko tulla taas alleviivaamaan? Mitä väliä kelle kelpasin? Ihmisiä nekin on. Naisia jopa.

        Kumpaakaan et rakasstanut. Menit ex vaimon kaa naimisiin vaikka et rakastanut häntä. Huomion takia menit naimisiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaakaan et rakasstanut. Menit ex vaimon kaa naimisiin vaikka et rakastanut häntä. Huomion takia menit naimisiin

        Niin, huomion vuoksi kiinnostuin itsekin. ja paremman puutteessa tutustuin ja toki myös seksi oli kivaa, kun ei ollu ennen saanut. Ihan normaalia. Kiintymys ja rakkaus tuli eksän kohdalla vähä myöhemmin, mutta ei se palavaa rakkautta ollut. Toisen kanssa se oli salamarakkautta ja kiihkeää sellaista. Paloi loppuunkin nopeasti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, huomion vuoksi kiinnostuin itsekin. ja paremman puutteessa tutustuin ja toki myös seksi oli kivaa, kun ei ollu ennen saanut. Ihan normaalia. Kiintymys ja rakkaus tuli eksän kohdalla vähä myöhemmin, mutta ei se palavaa rakkautta ollut. Toisen kanssa se oli salamarakkautta ja kiihkeää sellaista. Paloi loppuunkin nopeasti.

        Mutta ei ole samanlaista ollut kuin Netta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei ole samanlaista ollut kuin Netta.

        No mitä ihastumiseen tulee niin ei... Mutta se johti vain masennukseen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mitä ihastumiseen tulee niin ei... Mutta se johti vain masennukseen.

        Ohan se kurjaa kun teinityttö ei tuntenut samoin. On se niin väärin ettei tyttö tuntenut samoin miestä kohtaan jota ei edes tuntenut.


      • mustasusi kirjoitti:

        Itse olen pari kertaa elämässäni saanut kumppanin baarissa käydessäni. En ollut juuri missään humalassa kuitenkaan ja molemmilla kerroilla se oli nainen joka lähestyi niin selvästi, että tajusin heidän olevan kiinnostunut.
        Onhan niitä naisia paljon enemmän siellä missä on muutakin porukkaa, jos pururataan vertaa. Olen itsekin viihtynyt nuorena pururadoilla, mutta oli myös se niin sanottu juoksuaika baareissa yms.
        Aika monta kertaa ja monta vuotta itse sain niissä käydä, että lykästi sen 2 kertaa. Kertoo kyllä itsestäni paljon. En ole mikään komein mahdollinen saalis.

        Sielä on se kauhee metelikin. Ei se itsessään häiritse, mutta ei siinä tee mitään mieli alkaa kenenkään kanssa keskusteleen. Baari on elinkeino jollekin ja totta kai se haluaa myyntiä. En mä nää sitä minään parisuhteen luomispaikkana.


      • JeroP kirjoitti:

        Sielä on se kauhee metelikin. Ei se itsessään häiritse, mutta ei siinä tee mitään mieli alkaa kenenkään kanssa keskusteleen. Baari on elinkeino jollekin ja totta kai se haluaa myyntiä. En mä nää sitä minään parisuhteen luomispaikkana.

        Sitä ne ennen oli. Niihin mentiin etsimään seuraa, joko yhdeksi yöksi tai pitemmäksi ajaksi. Itse kävin niissä musiikin takia, jos oli sellainen paikka jossa soi hyvä musiikki. Kun olin niin onneton naisten kanssa. Mieluummin unohdin itseni ja muut tanssilattialle.


    • Anonyymi

      Ainut asia mitä tässä enään odotan ja haluan niin on Kuolema ihan vaikka periaatteesta että pääsee tästä elinkautisesta pois ei ole mitään syytä enään antaa tämän valtion harrastaa tätä rääkkäämistä mitä on tämä valtio tehnyt koko elämäni ajan kosto tulee nyt tällä tavalla.

    • Anonyymi

      No täytyis eka kysymättä päältä päin nähä kuka on neitsyt ja haluaks juttelemaan kanssani, vasta sitten kannattaa itse mennä juttelemaan.

    • Anonyymi

      Onneks on jo vanha ja köyhäkin , niin saa viettää aikaansa ihan rauhassa, yksin. Lapsenlapset vain käy välillä viikonloppuja viettämässä mummon ilona.

    • Anonyymi

      No niin hyvähän se on välillä jälkipolvia peesata. Vein lapsrnlapsen tarhaan leikkimään ikäistensä kanssa. Papan nuoruuden Lähi-idän seikkailut odottavat vuoroansa myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe