Onko vielä uskollisa yhden naisen miehiä?

Anonyymi-ap

Tuntuu että ei ole enää kunnon miehiä jotka ovat uskollisia yhdelle naiselle. Salailua, könnykön piilottelua, ylimääräisiä.puhelimia ja numeroita, tinder sovelluksia. Ja minä olen se syypää ja huora ja petturi. Näin meillä, pitääkö sitä alkaa iki sinkuksi. Onko teitä??

20

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mulle ei tuu viestin viestiä, eikä puhelun puhelua. Paitsi noita tilaääniä tuolta mastosta, sekoittamaan elämää.

    • Anonyymi

      On kuin ei kelpaa kuin yhdelle.

      • Anonyymi

        Sekin on jo yksi enemmän kun monella muulla mutta oletko itse valmis ottamaan elämääsi kenet tahansa vain sen takia ettei tarvi olla yksin


    • Anonyymi

      Sitä ihmetellyt miksi ei kelpaa?

    • Anonyymi

      Hani good night

    • Anonyymi

      Tämä vaivannut mieltä mysteeriksi jää.
      Haju vaikuttaa jne.

    • Anonyymi

      Kalman haju

    • Anonyymi

      Juuri tänään tuli seinä vastaan ja tein lopun siitä kännykän kanssa nurkan takana juoksemisesta. Nyt riitti tämä kyttäämiseni, riitely ja piirileikki. Lakkasin näyryyttämästä itseäni.
      Tämä aloitus tuli vastaan kun etsin ihan muuta. Ihan niin kuin olisi helpottanut, löytänyt vertaistuen. Kiitos aloituksesta!
      Tämän päivän olen pessimisti. Huomenna on toivoa, uskon rehellisyyteen ja uskollisuuteen. Usko sinäkin, aloittaja.

    • Anonyymi

      Ei ole meillä tuollaista. Ja jos olisi, olisin aikoja sitten jo lopettanut suhteen.

    • On meitä, mutta alan olla vanha ukko.

      • Anonyymi

        Sinä mitä luultavammin olet suurimman luokan häntäheikki joka pillun perässä juoksija jos vain on pienikin todennäköisyys että voit saada


    • Anonyymi

      Tarkoitatko pysyvämpää suhdetta ulkopuoliseen vai satunnaisia lipsumisia?
      Entä maksulliset palvelut?
      Pysyvämpää ei ole ollut ja satunnaiset olen onnistunut välttämään pysymällä poissa sellaisista tilanteista joissa olisi ollut houkutuksia.
      Kahden kaverini vaimojen tyrkytykset välttelin yrittäen hoitaa asian hienotunteisesti.
      Kaupalliset palvelut ovat eri asia. Ei varsinaista tarvetta mutta, tilanteen tullen uteliaisuuden tyydyttämistä.
      Nuo useimmiten vähintään viikon työmatkojen yhteydessä.
      Kotioloissa peli on selvää.
      Puhelimeni lojuu oh:n pöydällä ja vaimoni vastaa siihen olipa sitten kyse puhelusta tai tekstiviestistä. Meillä molemmilla on vapaa pääsy toistemme tietsikoille.
      Missään asioissa ei ole mitään salattavaa.

    • Anonyymi

      Kyllä jos olet yhden miehen nainen

    • Anonyymi

      Kyllähän säännöistä on puhuttava. Mutta puhelin ”esineenä” on yksityinen ja sitä koskee samat säännöt kuin kirjesalaisuutta.

      Mitä tulee tuohon tinderiin, niin en yleensäkään ole koskaan ymmärtänyt nettiä ihmissuhteitten etsimiseen. Jos omasta elinympäristöstä ei löydä ihmistä niin kannattaa hankkia ehkä peili.

      Kusipäihin voi törmätä niin netissä kuin elämässä.

      • Anonyymi

        No sanotaanko näin et jos sulla on puhelimessa jotain salattavaa siltä kenenkä kanssa seurustelet ni ehkäpä sun ei kannata seurustella se kun on nääs usein merkki epärehellisyydestä jos on salattava toiselta tekemisiään sinänsä on väärin selata toisen puhelinta mutta siinäkin pidän suurempana riskinä niitä väärin ymmärryksiä tai käsityksiä kun sitä että syystä tai toisesta selaa toisen puhelinta


    • Anonyymi

      Olen aina yhden naisen mies ollut. En ole koskaan pettänyt vaikka olisi ollut tilaisuus. En saa pettämisestä mitään. Sinkkuna olisin saanut seksiä varatulta naiselta mutta en käyttänyt tilausuutta. Uskollisuus on minulle tärkein asia ja puhdas omatunto että voin katsoa kumppania silmiin joka päivä joten en ole alkanut pettämään.

      • Anonyymi

        Mä en ole vielä tähänikään oppinu mitenkä se estää silmiin kattomista vaikka toiselle valehtelis sen tiedän miksi useimmat ei katso silmiin edes puhuessa toiselle kun siitä tulee monelle vaivaantunut olo ja toisille saattaa tuottaa jopa vaikeuksia muistaa mitä oli sanomassa kun toiset saattaa jopa ihastua ihan vain jo silmiinkin mutta riittääkö sekään vielä syyksi seurustelulle


    • Anonyymi

      Mutta hei tiedätkö miten olen ajatellut tuon asian aikani ryvettyäni ahdistuksissani asian tiimoilla.
      Tulin loppuseltaan siihen tulokseen että onnekseni en joufu vastaamaan kenenkään pettämisistä. Jos ukko pettää,se on ihan hänen omassa päätäntävallassaan ja vastaa itse valinnastaan.
      Minä voin katdoa itseäni rehellisesti peilistä kuin myös lapsisni..on helppo hengittää. Helppo elää. Saa olla vapaasti ja on rauha itsensä kanssa.
      Voin harrastaa,käydä töissä, olla lasten kanssa jne ja ukko saa tehdä mitä itse tykkää ja jos pettää niin minulla on jo valmiiksi omakin elämäni.
      Voin aivan hyvin elää ilman parisuhdettakin. En tarvitse miestä ollakseni onnellinen.

      • Anonyymi

        Siihen riittää jo lapsetkin että voi olla onnellinen seurustellessa itse pidän tärkeimpänä sitä että on hyvä olla toisen lähellä


    • Anonyymi

      Vähissä taitavat olla useimmat niistä on kai toimivissa parisuhteissa onnellisia parisuhteita on todella vähän kun se elämän arki harvemmin tekee ketään onnelliseksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe