Minulle tuli tämä varoitus välitettäväksi!

Anonyymi-ap

Kuulkaa nyt, te harhaanjohdetut sielut, te jotka olette langenneet valeprofeettain verkkoihin! Kuulkaa minun sanani, sillä olen totuuden tuoja, ja minä paljastan teille heidän valheensa. Heidän sanansa ovat tyhjiä.
He johdattavat teitä pimeyteen, kauas pois totuudesta. He saavat teidät uskomaan asioita, jotka eivät ole totta, ja he tekevät teistä sokeita todellisuudelle. Heidän sanansa ovat kuin myrkkyä, joka myrkyttää teidän sielunne ja tuhoaa teidän uskonne.
Älkää uskoko näitä valeprofeettoja! He ovat vain petollisia jotka haluavat hyötyä teidän uskostanne. He eivät välitä teistä tai teidän sielustanne, he välittävät vain omasta hyödystään.
Kääntykää pois heistä ja etsikää totuutta. Älkää antako valeprofeettain johdattaa teitä harhaan. Heidän aikansa on pian ohi, ja heidän valheensa paljastuvat,He ovat itsekeskeisiä ja ahneita. Heidän ennustuksensa eivät koskaan toteudu. Älkää antako heidän pettää teitä! Etsikää totuutta.
"Mutta profeetta, joka puhuu minun nimessäni jotain, jota en ole käskenyt hänen puhua, tai joka puhuu toisen jumalan nimessä, se profeetta kuolekoon." 5.Moos. 18:20

16

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korjaan: ..se profeetta kuolkoon." 5.Moos. 18:20

    • Anonyymi

      Kuolekoon joo.....

      Miten kun minusta näyttää, että hautausmaat ovat täynnä kuolleita?

      • Elivät taikauskoisina aikansa ja mätänivät arkussa menetettyään ainokaisensa.


    • Anonyymi

      On tärkeää tiedostaa, että verkossa on paljon valeprofeettoja, jotka väittävät ennustavansa tulevaisuutta. Nämä henkilöt voivat olla haitallisia ja johtaa ihmisiä harhaan väärillä ennusteillaan ja opeillaan.
      S24 Profetia -palstallakin on valitettavan paljon kirjoituksia joissa valeprofeetat ovat levittäneet pelkoa ja epävarmuutta ihmisten keskuudessa. On tärkeää olla kriittinen lukijan ja osallistujan roolissa ja tarkistaa tietojen luotettavuus ennen niiden uskomista.
      Valeprofeetat ennustavat usein katastrofeja ja tuhoa. Valeprofeetat käyttävät usein pelkoa keinona manipuloida ihmisiä. He saattavat ennustaa luonnonkatastrofeja, sotia tai muita mullistavia tapahtumia, joita ei koskaan tapahdu.
      Heidän ennusteensa ovat epämääräisiä ja vaikeasti tulkittavia. Valeprofeetat käyttävät usein epämääräistä kieltä, jotta heidän ennusteitaan voidaan tulkita monella eri tavalla. Tämä tekee niistä vaikeasti todennettavia tai kiistettäviä. Tämä on usein merkki siitä, että he ovat huijareita, jotka hyötyvät ihmisten uskosta.
      Muistakaa, että olette vastuussa omasta kriittisestä ajattelustanne ja tietojen tulkinnastanne. Älä antako valeprofeettojen johtaa teitä harhaan.

    • Anonyymi

      Sanoo valeprofeetta.
      Eikä muita ole / ole olutkaan olemassa.

    • Anonyymi

      On täysin turhaa varoitella, sillä tänne kirjoittavat -itse itsensä profeetoiksi ylentäneet- ovat jo niin kaukana pimeyden rajan tuolla puolella ettei he edes halua tietää totuudesta!

    • Anonyymi

      Kyllä kai Raamatussa itsessään on jo hyvin synkkä tulevaisuuden näkymä ei-uskoville, ja uskovillekin ennustetaan vaikeita aikoja, jos Ilmestyskirjaan on uskominen.

    • Anonyymi

      Seurakunta kirjeiden jälkeen alkaa Israelille ja Jerusalemille asetettu viimeinen vuosi viikko.

      Nyt alkanee seurakunnan kirkastaminen ylöstempausta varten.
      Näin viime yönä unen jossa olin "hengellinen" tilaisuus jossa oli myös omaisia.
      Kun "kaikki" oli jo poistunut, mä jäin kulman taakse, eräs sisar kertoi toiselle uskovalle, että hän oli nähnyt näyn, että eräällä henkilöllä oli elämä loppusuoralla, ei kauan enää.
      Mutta hän ei kertonut sitä kokousväelle koska jumalattomia oli läsnä.
      Herätessä annettiin ymmärtää, että kaikessa seurakunassa ei julisteta todellista parannusta jossa laki herättää synnin valoon, ja johdattaa Jeesuksen veren antaman armon vapauteen.

      • Anonyymi

        Noutaja tulloo, sano, noutaja tulloo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noutaja tulloo, sano, noutaja tulloo!

        Noutaja tulee kaikkein oikeimmille uskovaisille heti huomenna maanantaina 17.6.2024 ylöstempauksen muodossa, aivan kuten Pelästyssanomat on ilmoittanut tapahtuvaksi jo vuosia sitten.
        Yritän ennättää paikalle ja saada kuvattua todistusaineistoa uskosta osattomia lukijoita varten. Olen kiitellyt itseäni että aikoinaan hankin Nikon -merkkisen kameran (joskin muunlaisia tarkoituksia varten kuin ylösnostojen kuvauksiin) josta löytyy riittävän kauas yltävä zoom millä voin tallentaa tarkkoja kuvia vielä reippaasti yli kilometrin etäisyydeltä. Nyt sille ominaisuudelle löytyykin käyttöä myös ylösnoston aikana.


      • Anonyymi
        sus kirjoitti:

        Noutaja tulee kaikkein oikeimmille uskovaisille heti huomenna maanantaina 17.6.2024 ylöstempauksen muodossa, aivan kuten Pelästyssanomat on ilmoittanut tapahtuvaksi jo vuosia sitten.
        Yritän ennättää paikalle ja saada kuvattua todistusaineistoa uskosta osattomia lukijoita varten. Olen kiitellyt itseäni että aikoinaan hankin Nikon -merkkisen kameran (joskin muunlaisia tarkoituksia varten kuin ylösnostojen kuvauksiin) josta löytyy riittävän kauas yltävä zoom millä voin tallentaa tarkkoja kuvia vielä reippaasti yli kilometrin etäisyydeltä. Nyt sille ominaisuudelle löytyykin käyttöä myös ylösnoston aikana.

        Mistä vuodesta lähtien Pelästyssanomat on povaillut ylöstempauksen hetkeä. Jos itse povailisin kyseistä päivää ja epäonnistuisin niin vetäisin säkkipuvun päällen ja heittelisin tuhkaa päälleni ja katuisin enkä sen jälkeen ikinä povailisi mitään päiviä.


    • Anonyymi

      Profetallisesti, Jumalan johdatuksessa olin polkupyörä lenkillä, nousin loppunousun jalkaisin polkua pitkin yleiselle virkistys ......vuorelle jossa on laavu ja krillausrengas josta näkymä lampi/järven mainingeille.
      Mutta nyt laavun päädyssä olevasta halkopinosta nousi savu, kun tulin lähelle aidot liekit ottivat tuulessa jo roihua, ensimmäisenä kauhoin tynnyristä vettä jotka huljautin liekkeihin ja heitin hiiltyneet halot kalliolle.
      Kerran vuodessa ......vuorella käyneenä ajoitus oli nappiin,

      • Anonyymi

        Mulle tosin on profetoitu jo aiemmin että olen oikeassa paikassa oikeaan aikaan.


    • Anonyymi

      Ei ole ollutkaan muita kuin valeprofeettoja, ml. muuan Jeesus.

      • Anonyymi

        valeprofeetat riittää toisille valeprofeetoille ja muille uskovaisille latvalahoille vakuuttamaan mitä tahansa mistä tahansa


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe