Mikä järki lyhyenä?

Anonyymi-ap

Aloitin nostelun uudestaan 33 vuoden iässä ja olen nyt 36.
Tykkään nostella käsipainoja ja kahvakuulia, mahdollisimman painavia, yhdellä kädellä, kahdella kädellä, punnertamalla, työntämällä tempaamalla jne.
Käytän myös paksuja akseleita joissa ei ole laakereita joita nostelen rinnalle ja pään päälle ja kyykkäilen niillä.

En tiedä olenko herkkä ihminen mutta lopetin koko homman kun nuoremmat sanoi että olen liian vanha ja liian lyhyt tuollaiseen treeniin. Nyt olen taas alkanut nostella ja onneksi ei tulokset tippunut paljoa.

Jos tykkään nostella ilman mitään muuta tavoitetta kun nostaa enemmän niin onko se väärin?

11

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sinä tällä tämmöisiä kyselet - aikuinen ihminen!

      • Anonyymi

        Ei kovin aikuinen vastaus.


    • Anonyymi

      Tee vaan,
      ja siitä mistä pidät,
      nauti ja kehity,
      hyvä mieli parempi kunto....

      Kyllä ääntä maailmaa mahtuu ja kirjoituksia, mitä sitten?

    • Anonyymi

      Ei kannata ainakaan lopettaa muiden sanomisien takia, vaan motivoitua niistä vain enemmän ja tehdä entistä kovempaa. Entiset sanojat ovat nykyään hyvin hiljaisia, kun ovat nähneet ulkomuotoni.

    • Anonyymi

      Viisainta on lopettaa:
      netissä pyöriminen,
      puhelimen selaaminen,
      ja negatiivisten ihmisten kanssa veljeily.

      - Tässä suuri viisaus.-

      Ylivoimaisesti saleille käytettyin laite on aina:
      Puhelin.

      Kysynkin kun laite mihin olen menossa on varattu;
      onko vielä monta tekstiviestiä?

      Lue :
      Kadonnut keskittymiskyky
      huippu kirja , tämän päivän häiriköille.

      • Anonyymi

        Ne nykyiset nuoret hädin tuskin varmaan edes tietävät mikä tekstiviesti on. Joku täysin muinainen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne nykyiset nuoret hädin tuskin varmaan edes tietävät mikä tekstiviesti on. Joku täysin muinainen asia.

        Löysit sitten asian ytimen,
        (juuri siksi olet siinä ruudussa, missä säälittävästi oletkin....)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysit sitten asian ytimen,
        (juuri siksi olet siinä ruudussa, missä säälittävästi oletkin....)

        Elä nyt pelihousujasi revi. Kunhan nyt hoksasin hauskan huomion, kun nuorilla niin monia eri someja käynnissä saleilla, ettei sitä voi edes itse ymmärtää, vaikka suht nuori myös.


    • Anonyymi

      Liian vanha?
      Elin laiskaa rappioelämää 23v - 59v 11kk välisen ajan.
      Aloitin varovaisesti. Kukaan ei huomautellut eikä edes mulkoillut merkittävästi.
      Vuosien varrella oli takaiskuja. Olkapään leikkaus. Suolistosyövän leikkaus ja sen korjausleikkaus. Säären murtuma. 75v ikäisenä olin vielä jonkin sortin kunnossa mutta niitä tietämiä alkoi alamäki.
      Aivan viime vuosina olen yrittänyt hidastaa lihaskatoa nuorison pitkillä, 8 - 10 toiston sarjoilla, mutta ne ovat jähmettäneet 80v ukon ja viimeeksi tänään totesin tuon normitangon hack kyykyn maksimin tippumisena.
      Pariin, kolmeen vuoteen ei lonkkani ole hyväksynyt kunnollisia rinnallevetoja tai raakoja tempauksia. Ei kärsi vetää kakkosta kunnolla päkiöille lantio eteen.
      Lavi: Niin lähestyypi maa!

      • Anonyymi

        Mitäs nuo paljon kertomasi rappiovuodet ovat olleet? Onko oltu ihan pultsariasteella?


    • Anonyymi

      Kolkytkuutosena on vahva. Älä säre ihteäs.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe