Onko kenelläkään kokemusta Arsenaalista? Tuleeko liksat ajoissa? Onko pitkät pestit?
Vastaukset 15
- Anonyymi
On!! Hyvät pestit ja tienestit😎😎
- Anonyymi
Kaikki toiminut itsellä.
Putkarina ollut heidän kautta vuodesta 2019.- Anonyymi
Paljo liksa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljo liksa?
Varmaan 27 egee timmalle😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan 27 egee timmalle😊
Hah haa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah haa
Paljo sulle maksetaan?
- Anonyymi
Ketään Arsenaalil perämiehenä?
- Anonyymi
Ai laivassa??
- Anonyymi
Arsenaalil lumihommaa Hki kun lunta tulee taas???
- Anonyymi
Voi tulla hiki jos oikein urakalla lapioi
- Anonyymi
Luulen, että ne ketkä täällä kehuu Arsenaali rehelliseksi ja luotettavaksi, eivät tajuaa palkanlaskennasta mitään. Käykää menneet tiliotteet ammattilaisten kanssa läpi ja mä takaan, että teillä tulee olemaan vielä mukavia saatavia.
- Anonyymi
Aivan paskavirma.
- Anonyymi
Paras vuokrafirma!!!!!!
- Anonyymi
En suosittele yritystä . Kun lähtee pois kun töitä ei ole tarpeeksi niin haukutaan ja mustamaalataan uusi tuleva työpaikka sekä johtoa ei kiinnosta työntekijät yhtään. Todella hankala tavoittaa ihmisiä .
- Anonyymi
Töitä riittää firmassa kuin firmassa AHKERILLE
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493