Vaimon jäi lopulta kiinni

Anonyymi-ap

Luulin eläväni avioliitossa parhaan mahdollisen naisen kanssa. Olin onnellinen. Menoja oli aina silloin tällöin, mutta luotin kuitenkin. Selitykset ontuivat. Vuosia kului ja selityksiä kertyi ja samoin yhä enemmän outoa toimintaa.
Pettämisestä en saanut kiinni, mutta valehtelusta. Valehtelussa ja tarinoissa alkoi toistua samat rakenteet, seksielämässä oli pieniä muutoksia
Valheiden perusteella laskettuna vaimoni on pettänyt minua avioliiton aikana ainakin 9 kertaa ja epäilen kahta pidempää suhdetta.

Kyllä se pettäjä jää lopulta kiinni.

38

1893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies jää aina jo ekasta kerrasta

• Anonyymi

Itse olen naimisissa naisista parhaan kanssa. Pettää harvoin mutta joskus kuitenkin. Nykystandardien mukaan on siis täysin luotettava. Hyvä äiti lapsillemme ja yleensä vieraissa käyntinsä jonkin ajan kuluttua tunnustaa. Turha nykyään keneltäkään täydellisyyttä on vaatia. Itse tarjoan kaiken sen mitä perheelle ja vaimolleni voin. Ei tulisi mieleenkään mikään kostomielessä vieraissa käynti, vaikka kyllähän noita mahdollisuuksia olisi enemmän kuin tarpeeksi. Itse ajattelen olevani onnellinen siitä, että välillämme riittää rakkautta näinkin monen vuoden jälkeen. Sitäpaitsi tuli luvattua jotain myös alamäkien kestämisestä. Niitäkin elämässä aina väistämättä on.

• Anonyymi

Löyhä moraali.

• Anonyymi

Lähtis käveleen tummottin nainen nopiammin kun ehtis kissaa sanoa mul on kaks lasta mun ei tarvi elää parisuhteessa missä toinen ei ees välitä

• Anonyymi

Onko se rakkautta vai hyväksikäyttöä? Kun toista rakastaa, ei välttämättä näe sitä kuinka paljon toinen käyttää hyväksi.

• Anonyymi

Se joks käyttää hyväksi ei rakasta vähääkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joks käyttää hyväksi ei rakasta vähääkään

👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Minunkin vaimo petti, ainakin 5kk, mutta veikkaan, että 2022 alkanut suhde. Kaikki merkit alkoi täsmäämään, kun rupesin seuraamaan tarkemmin. Sanoinkuvailematon tunne, en tiedä miten kestän

• Anonyymi

E-R-O???

• Anonyymi

Tiedän miten se sattuu ja veettää. Meinasin käydä kostopanemassa, mutta en halunnut alentua samalle tasolla. Johonkin se viha pitää purkaa. Yksi juttu on vihapanna vaimoa. Eka kuukausi on pahin. Toivottavasti vaimosi osaa pyytää anteeksi. Se auttaa vähän mieltä, kun vaimo katuu..jos ei pyydä ja kieltää, siitä tulee iso ongelma myöhemmin. Jos vaimo jää kiinni, sen pitää pyytää anteeksi, alkaa kertomaan missä menee ja kenen kanssa ja mieluiten vaikka valokuvia menoissaan. Jos vaimo haluaa olla kanssasi, teillä ehkä alkaa vihapanosta 4kk kiihkeä seksimaraton. Mutta pettämisestä pitää myös puhua miksi petti ja mitä oli vailla?

• Anonyymi

Monet sanovat, että vapaus on luottamuksen osoitusta vaimoa tai tyttöystävää kohtaan? Siinä on samalla omat riskinsä. Tilaisuus tekee varkaan monesta. Kaikki ei ole luottamuksen arvoisia.

• Anonyymi

En luottaisi pätkän vertaa ihmiseen, joka on pettänyt edes kerran. Kyllä näitä on nähty. Tiedän useamman pariskunnan, joiden suhde on kaatunut pettämiseen. Hetken menee seuraavan kanssa hyvin, kunnes pettäjäreppana taas kokee tarvitsevansa jotain muualta. Joillakin on vaan löysempi moraali ja nämä henkilöt eivät ymmärrä rakkaudesta mitään. Itserakkautta kyllä piisaa. Jos pettäisin, tarkoittaisi se, että kumppani ei oikeasti kiinnosta minua pätkän vertaa. Ja sellaisen kanssa en muutenkaan olisi.

Ainahan sitä selittelijät osaavat selitellä tekojansa itselle parhain päin. Minun puolestani pettäjät pariutukoot keskenään.

• Anonyymi

Minkälaisia valheita naisesi kertoi?

• Anonyymi

Ja se, että jää ns. valheista kiinni (itse jopa kenties odotat niitä tietoisesti) kielii jotain, mitä hän ei pysty sinulle kertomaan. Se ei välttämättä liity pettämiseen.

• Anonyymi

Vaimo kertoo työmatkoista ja kaveritapaamista erilaisia versioita. Väittää, ettei muista onko paikalla ollut miehiä vai ei, mutta sitten yllättäen muistaa todella yksityiskohtaisia asioita, että tuo hänen sanomansa kommentti liittyy juuri siihen työmatkaan, josta on jo viisi vuotta aikaa.
        Joistakin reissusta alunperin kertoi, kuinka oli tutustunut mukavaan mieheen ja oli hyvät keskustelut. Sitten myöhemmin kertoo ettei paikalla ole ollut muuta kuin hänen naisystäviään. Sitten taas puheissa vertaa kahta eri kerroilla tapaamaansa miestä. Sitten niitä klassisia sanoja sain kuulla hänen suustaan kun ihmettelin hänen menojaan, mutta minä en kelvannut kaveriksi baariin tai mökkireisuille. Olet sairaan mustasukkainen, et omista minua, kai mä nyt miesten kanssa saan jutella.

Meillä oli suhteessa vaikeaa ja seksiä oli vähän ja samoin kaikkea yhteistä tekemistä. Vaimo oli alkanut elää itsekästä elämää ja yritin ymmärtää tätä lapsien jälkeen. Vaimo oli myös riidanhaluinen ja asui puhelimella. Kotityöt jäi enimmäkseen minulle. Luulin, että vaimolla on raskasta ja yritin tehdä parhaani hänen hyväksi.
        En ajatellutkaan pettämistä, koska meillä oli asiat paremmin kuin monella muulla, miksi vaimo olisi pettämisellä vaarantanut kaiken sen mitä meillä oli. Hyvä palkkaiset työt, terveet lapset, harrastukset, talo ihannepaikalla, jota ei saa muualta Suomesta. Pidin itseäni kunnon miehenä, joka kohtelee vaimoa hyvin kunnioittavasti ja arvostavasti.

Mutta olin väärässä. Valheiden kautta aloin kyseenalaistamaan aikaisempiakin tapahtumia, ja valheita ja ihmeellisiä vastauksia riitti niihinkin.

Mun maailma kääntyi ylösalaisin. Niin paljon pettämistä valheiden perusteella, etten voinut aluksi uskoa.

Nyt myöhemmin olen tajunnut että olihan niitä merkkejä, paljonkin. Muistan vaimon kaikki oudot kommentit.

Myös kun syytän häntä jostain pettämiseen liittyvästä teosta tai asiasta, vastaukset ovat hämmästyttäviä ja miten vaimo ei kiellä pettämistä, mutta puuttuu johonkin muuhun yksityiskohtaan ettei ole tehnyt niin.
        Vaimo vie puheen aina näissä asioissa sivuraiteille. En sitäkään aluksi huomannut, mutta kun tavat toistuu niin kyllä mä opin lopulta huomaamaan, miten puhe ongelmasta siirretään pienempään ongelmaan ja lopulta pois koko ongelmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo kertoo työmatkoista ja kaveritapaamista erilaisia versioita. Väittää, ettei muista onko paikalla ollut miehiä vai ei, mutta sitten yllättäen muistaa todella yksityiskohtaisia asioita, että tuo hänen sanomansa kommentti liittyy juuri siihen työmatkaan, josta on jo viisi vuotta aikaa.
        Joistakin reissusta alunperin kertoi, kuinka oli tutustunut mukavaan mieheen ja oli hyvät keskustelut. Sitten myöhemmin kertoo ettei paikalla ole ollut muuta kuin hänen naisystäviään. Sitten taas puheissa vertaa kahta eri kerroilla tapaamaansa miestä. Sitten niitä klassisia sanoja sain kuulla hänen suustaan kun ihmettelin hänen menojaan, mutta minä en kelvannut kaveriksi baariin tai mökkireisuille. Olet sairaan mustasukkainen, et omista minua, kai mä nyt miesten kanssa saan jutella.

Meillä oli suhteessa vaikeaa ja seksiä oli vähän ja samoin kaikkea yhteistä tekemistä. Vaimo oli alkanut elää itsekästä elämää ja yritin ymmärtää tätä lapsien jälkeen. Vaimo oli myös riidanhaluinen ja asui puhelimella. Kotityöt jäi enimmäkseen minulle. Luulin, että vaimolla on raskasta ja yritin tehdä parhaani hänen hyväksi.
        En ajatellutkaan pettämistä, koska meillä oli asiat paremmin kuin monella muulla, miksi vaimo olisi pettämisellä vaarantanut kaiken sen mitä meillä oli. Hyvä palkkaiset työt, terveet lapset, harrastukset, talo ihannepaikalla, jota ei saa muualta Suomesta. Pidin itseäni kunnon miehenä, joka kohtelee vaimoa hyvin kunnioittavasti ja arvostavasti.

Mutta olin väärässä. Valheiden kautta aloin kyseenalaistamaan aikaisempiakin tapahtumia, ja valheita ja ihmeellisiä vastauksia riitti niihinkin.

Mun maailma kääntyi ylösalaisin. Niin paljon pettämistä valheiden perusteella, etten voinut aluksi uskoa.

Nyt myöhemmin olen tajunnut että olihan niitä merkkejä, paljonkin. Muistan vaimon kaikki oudot kommentit.

Myös kun syytän häntä jostain pettämiseen liittyvästä teosta tai asiasta, vastaukset ovat hämmästyttäviä ja miten vaimo ei kiellä pettämistä, mutta puuttuu johonkin muuhun yksityiskohtaan ettei ole tehnyt niin.
        Vaimo vie puheen aina näissä asioissa sivuraiteille. En sitäkään aluksi huomannut, mutta kun tavat toistuu niin kyllä mä opin lopulta huomaamaan, miten puhe ongelmasta siirretään pienempään ongelmaan ja lopulta pois koko ongelmasta.

Olen pahoillani sun puolesta, kuulostat aivan liian hyvältä mieheltä vaimollesi.

Mä epäilen miestäni jonkintasoisesta pettämisestä. Yhden kerran on jo noin tehnyt ja nyt jäi kiinni päin naamaa valehtelusta, johon liittyy viikonlopun vietto naisseurassa. En tiedä, mitä on tosiasiassa tapahtunut, miehen selitykset on äärimmäisen viattomia ja juurikin on tuota "muistamattomuutta" vaikka tapahtuneesta ei ole paljoakaan aikaa.

Meilläkin käänsi tilanteen niin, että olen sairaalloisen mustasukkainen, tää nainen on vaan hänen työkaverinsa eikä halunnut aiheuttaa mitään kohtausta. Ainoat todisteet on
        hänen sanansa, joihin en tietenkään luota. Lisäksi on nyt melkein itsetuhoisuuden partaalla siitä, kuinka voin epäillä häntä pettämisestä. Käänsi siis sen, että oli mulle epärehellinen, siten, että sai trauman siitä, kun epäilen häntä. 5v oltu yhdessä ja lapsia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani sun puolesta, kuulostat aivan liian hyvältä mieheltä vaimollesi.

Mä epäilen miestäni jonkintasoisesta pettämisestä. Yhden kerran on jo noin tehnyt ja nyt jäi kiinni päin naamaa valehtelusta, johon liittyy viikonlopun vietto naisseurassa. En tiedä, mitä on tosiasiassa tapahtunut, miehen selitykset on äärimmäisen viattomia ja juurikin on tuota "muistamattomuutta" vaikka tapahtuneesta ei ole paljoakaan aikaa.

Meilläkin käänsi tilanteen niin, että olen sairaalloisen mustasukkainen, tää nainen on vaan hänen työkaverinsa eikä halunnut aiheuttaa mitään kohtausta. Ainoat todisteet on
        hänen sanansa, joihin en tietenkään luota. Lisäksi on nyt melkein itsetuhoisuuden partaalla siitä, kuinka voin epäillä häntä pettämisestä. Käänsi siis sen, että oli mulle epärehellinen, siten, että sai trauman siitä, kun epäilen häntä. 5v oltu yhdessä ja lapsia on.

Kyllä ihmiset muistaa, oma poikanikin valehtele samalla viikolla juuri noin ettei muista, kun jäi kiinni sähkötupakasta. Vaimo oli vieressä ja puhui kuinka pitää olla rehellinen, sitten vaimon kanssa pari päivää myöhemmin puitiin hänen pettämisiään ja mulle alettiin taas kertoa samaa tarinaa "en voi muistaa" ja keskustelu vaimon kanssa muistutti paljon pojan kanssa käytyä keskustelua.

Ei ole ollenkaan kivaa kun lapset ovat pieniä

• Anonyymi

Täällä yksi aviomies jota myös on petetty niin perusteellisesti ja suunnitelmallisesti viiden vuoden ajan ettei voi todeksi uskoa. Vaimo ja tämä hänen ihastuksensa ovat olleet samassa urheiluseurassa mukana ja tavanneet siellä.
      Vaimo pettänyt ennenkin ja seksillä houkuttelee miehet luokseen, niin myös nyt. Pani nuoruudessa parhaan ystävänsä poikakaveria, heidän yhteistä kaveria. Ei taida ystävä tietää tästä vielä tänäkään päivänä.
      Sanonut nyt tälle uudelle ihastukselle että näin me teemme, että minä hänen aviomiehensä tiedän ja hyväksyn että hän harrastaa seksiä toisen kanssa. Mies hurahtanut täysin hyvään seksiin ja seurannut vaimoani joka paikkaan kuin koira talutushihnassa. Mies on jopa ostanut kesämökin läheltä vaimoni työpaikkaa niin että ovat voineet panna siellä iltapäivisin kun on ollut "ylitöitä" tai kun vaimo lauantaisin on käynyt "kirpparikierroksella".
      Naapurit nyt jälkeen päin kertoneet että ovat ihmetelleet kun tämä mies käy aina meillä kun olen jossain matkoilla lasten kanssa. Ovat panneet meidän yhteisessä sängyssä vuosikausia kun olen ollut poissa. Mikään ei ole ollut pyhää.
      Kun seksi minun ja vaimon välillä lopulta tyrehtyi kokonaan pari vuotta sitten niin alkoivat panna ilman suojaa. Siinä minä olen viimeiset pari vuotta elänyt selibaatissa ja saanut selitykseksi "ettei ole haluja, hormooneista kiinni", kun tämä kohta ex-vaimo on pannut kuin pupu monta kertaa viikossa tämän toisen miehen kanssa ja minä olen pyykännyt hänen spermankostuttamat alushousunsa kuin mikäkin palvelija. Kuvottaa ja ahdistaa saoinkuvailemattoman paljon. Ja kaikkien pitäisi antaa kaiken anteeksi ja kohdella häntä hyvin kaiken tämän jälkeen.

• Anonyymi

Aika kylmää touhua

• Kerran menetettyä luottamusta ei voi koskaan saada takaisin, ei anteeksi pyytämällä eikä keskustelulla.
        Kerran rikkoutunut maljakko on liimattunakin säröillä, eikä koskaan enää uudenveroinen.

En ole mikään neuvomaan toisia ihmisiä suhteissaan, kukin tekee kuten parhaimmaksi katsoo, mutta ihmettelen suuresti, miten kukaan voi sietää tuollaista?
        Yksin jäämisen pelon ymmärrän, mutta teet itsellesi karhunpalveluksen myöhemmässä elämässäsi, jos et nyt tee tarvittavia johtopäätöksiä.

Ei kenenkään tarvitse alistua suhteessa lattiarätiksi ja toisen vapaan elämän turvaajaksi, oli lapsia tai ei.

En sano enempää.

• Anonyymi
        MiesLinnunradalta kirjoitti:

Kerran menetettyä luottamusta ei voi koskaan saada takaisin, ei anteeksi pyytämällä eikä keskustelulla.
        Kerran rikkoutunut maljakko on liimattunakin säröillä, eikä koskaan enää uudenveroinen.

En ole mikään neuvomaan toisia ihmisiä suhteissaan, kukin tekee kuten parhaimmaksi katsoo, mutta ihmettelen suuresti, miten kukaan voi sietää tuollaista?
        Yksin jäämisen pelon ymmärrän, mutta teet itsellesi karhunpalveluksen myöhemmässä elämässäsi, jos et nyt tee tarvittavia johtopäätöksiä.

Ei kenenkään tarvitse alistua suhteessa lattiarätiksi ja toisen vapaan elämän turvaajaksi, oli lapsia tai ei.

En sano enempää.

Juuri noin se on!

• Anonyymi

Miten tuo kuvio selvisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuo kuvio selvisi?

Toisen miehen vaimo sai miehen kiinni ja oma vaimoni kertoi minulle pelosta että saan kuitenkin tietää.

• Anonyymi

Huonosti olet ehkäpä suhdetta hoitanut? Kyse ei ole mielestäni vaimosta pettäjänä vaan suhteesta, josta on puuttunut jotain. Lämpö.

• Ai nyt tämä onkin petetyksi tulleen miehen vika?

Ei helvetti ole todellista....

• Anonyymi

Se että syyllistetään aina petettyä on ihan sanonko mistä. Se on vaan naisille vaikea avautua tarpeistaan omalle miehelle, mutta jalat on helppo avata vieraalle miehelle. Kyllä se pettäjässä on vika. Jos parisuhteessa on ongelmia tai tarvitsee tai kaipaa jotain, pitää avata suu, ei haaroja.

Tämäkin mies on todennäköisesti yrittänyt kaikkensa kun vaimo on valittanut kaikesta muusta kuin siitä mistä olisi oikeasti pitänyt puhua. Vaimo on varmaan nalkuttanut kotitöistä ja nyt mies on yrittänyt tehdä niitä kotitöitä, jossa vika ei alunperin ollutkaan vaan jossain muualla, mutta sitä vaimo ei saa sanotuksi.

Uskon, että avioliitto voi korjaantua ja luottamuksen palauttaa.
        Se vaatii, että
        1. Pettäjä antaa puhelimensa aina tarvittaessa näytille, kertoo minne menee ja mitä tekee.
        2. Pettämisasiat puidaan kohtalaisen syvällisellä tasolla ja syyt pettämiseen pitää kertoa. Muuten parisuhdetta ei voi korjata. Liian syvälle pettämistarinoissa ei saa mennä. Kaikkia yksityiskohtia seksistä tai määristä on turha käydä läpi. Tässä kohtaa petäjän pitää olla rehellinen ja ei saa jättää asioita pimentoon, jotka saattavat nousta myöhemmin esille, esim, että pettämistä on ollut useamman kanssa tai paljon pidempään. Asioiden käsittely, nostaa muistitakaumia petetylle asioista jotka ovat olleet hälytysmerkkejä jo aikaisemmin, mutta ei ole uskonut pettämisen olevan mahdollista.
        3. Pettäjä pyytää oikeasti anteeksi, katuu tekoaan. Pitää näkyä myös tekoina, eikä vain puheina.
        4. Petetty osapuoli tarvitsee aikaa, että pystyy käsittelemään asioita. Tähän menee 1-2 vuotta.
        5. Tehkää yhdessä asioita ja luokaa uusia hyviä muistoja.

Olen petetty ja näitä noudattamalla parisuhde voi parantua entistä paremmaksi. Minulta itseltä jää puuttumaan kohdat 2 ja 3. Vaimo muutti käytöstään tosi paljon, mutta ei pysty puhumaan mitään pettämisistä, johtuen hänen persoonallisuushäiriöstään.

• Anonyymi

Oikeassa olet kyllä tavallaan. Kaikki ei ollut hyvin suhteessamme moneen vuoteen. Yritin puhua ja odotin ja odotin että voisimme taas kommunikoida ja yrittää löytää takaisin toistemme luo. Mutta kaiken tämän ajan hän petti minua joka selittää ettei mitään muutosta parempaan koskaan tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa olet kyllä tavallaan. Kaikki ei ollut hyvin suhteessamme moneen vuoteen. Yritin puhua ja odotin ja odotin että voisimme taas kommunikoida ja yrittää löytää takaisin toistemme luo. Mutta kaiken tämän ajan hän petti minua joka selittää ettei mitään muutosta parempaan koskaan tapahtunut.

Olen AP ja mulla kävi samoin. Eniten harmittaa, että vaimo ei antanut mitään mahdollisuuksia korjata. Tiedän että oli lapsiarkea, mutta kyllä se koski molempia. Mä en ikinä sanonut vaimolle pahasti ja olin kannustava, vaikka oli kädet täynnä töitä.

• Anonyymi

Avioliitto voi korjaantua entistä paremmaksi jos halua on.

• Anonyymi

Minulla oli halua korjata, mutta vaimo on niin rakastunut tähän pettäjäkumppaniinsa että muutti pois jonkun aikaa sitten ja avioeroa on haettu. Vaimo halusi kyllä jatkaa avioliittoamme ja yritti lopettaa suhteen mutta ei sitten kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta ottaa uudestaan yhteyttä tähän narsistiin joka hänen ex-vaimonsa mukaan on aina oikeassa kaikessa eikä häntä ole koskaan jätetty.

• Anonyymi

Ei voi.
        Rikkinäinen voi olla korjattu, mutta ei koskaan enää entisensä - eikä kerran rikkoutunut ole koskaan enää virheetön.
        Epäilyksen varjo ei koskaan katoa pettämisen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi.
        Rikkinäinen voi olla korjattu, mutta ei koskaan enää entisensä - eikä kerran rikkoutunut ole koskaan enää virheetön.
        Epäilyksen varjo ei koskaan katoa pettämisen jälkeen.

Kyllä voi luottamus palautua. Ehkä oppii ottamaan vähän rennommin. Eri asia on ditten ne tilanteet, ettei toinen halua jatkaa enää suhdetta. Virheitä sattuu kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voi luottamus palautua. Ehkä oppii ottamaan vähän rennommin. Eri asia on ditten ne tilanteet, ettei toinen halua jatkaa enää suhdetta. Virheitä sattuu kaikille.

Kyllä meilläkin luottamus palasi ensimmäisen pettämisen jälkeen joka tapahtui yli kymmenen vuotta sitten. Vuosi pari siinä meni enkä sen jälkeen osannut epäillä. Nyt jälkiviisaana olisi pitänyt, mutta toisaalta olisihan se ollut yhtä helvettiä elää niin että aina saa epäillä ja tarkistaa pitääkö kaikki puheet paikkansa. Toki nyt harmittaa ettei osannut epäillä. Yksi puhelinsoitto miehen vaimolle 4 vuotta sitten kun "kesämökillä miehen vaimo tarjosi grillattua lihaa ja jään siksi myöhään" olisi lopettanut leikin siihen. Jossittelua, tiedän, ja vie minut hulluuden partaalle. On helppo olla jälkiviisas. Mutta kun silloin ei vain ollut aihetta epäillä.

• Anonyymi

pettäminen on parisuhteessa niin yleistä, että kaikki nykyään tuntee jonkun joka on pettänyt,

• Anonyymi

Pettäjät palakoot helvetissä.
      Selkärangattomia tyyppejä, joilla ei ole sen vertaa kunnioitusta itseään tai toista kohtaan, että kertoisivat selkeästi haluavansa jotakuta muuta oman puolisonsa sijasta tai lisäksi.

Kerrasta poikki ja elämässä eteenpäin. Läheskään kaikki eivät ole pettureita.
      Se, että joku väittää kaikkien tuntevan jonkun, joka pettää tai on pettänyt, kertoo vain kertojan viiteryhmästä.

• Anonyymi

Tavallisia tossukoita nää jotka kts. vaimonsa pettämistä , miehetkin nauravat tämmösille pelleille .

• Anonyymi

Suomi on pettänyt kansansa lainsäädännön osalta jo. Palaaminen on kallista ja useammille jo mahdotonta. Siksi maailmakin ylistää suomalaista softpornoa.

• Anonyymi

Tiedän aika monta poliisia jotka pettää. Ne nussii taloillaan ja autossa. 😂 ne on ku kaneja. Omat puolisot ei tiedä mitää

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      136
      3955
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      87
      1939
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1821
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1432
    5. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      53
      1420
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      132
      1348
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      98
      1292
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1176
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1043
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      114
      1033
    Aihe