Rikas mies jos oisin.

Anonyymi-ap

Niin ihan varmana... no joo ei elo muuttuisi pätkääkään.

Sama asunto ja intohimo pitkiin vihreisiin papuihin. Ne nyt vain on hyviä.

Muuten MUU-suikaleissa on kaksinkertainen proteiinimäärä kinkkusuikaleisiin verrattuna.

Ne kellä voimaa on kyllä tietää.

>simiti<

26

234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla muuttuisi, ryhtyisin hyväntekeväisyyteen hanakammin, kun olisi massia mitä jakaa. Oma elämä helpottuisi myös vähän, muttei radikaalisti.

      • Marsuille rakentuisi tilava mökki pihaan, piha-aitauksineen, kaikkine huoltoyksiköineen. Heinän säilytyksineen, vesipisteineen, lämmityksineen ja ilmanvaihtoineen. Kunnon luxus kämppä neideilleni.

        Samoin pikkujyrsijöille reilut ja mahdollisimman luonnonmukaiset elintilat eli luontoa turvallisesti terraarioon ja iso terraario. Isommat kun 150 cm x alle metri. Etenkin syrkki ja hiiret tarvii tilaa. Kyllä käppäritkin, joskin voivat ahdistuakin liian isosta reviiristä. Mutta eläimiin kyllä palaisi oitis vielä enemmän rahaa, kun nytkin jo palaa. En säästele, kun kyse on lapsista tai eläimistä, vaikka toki harkiten toiminkin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Marsuille rakentuisi tilava mökki pihaan, piha-aitauksineen, kaikkine huoltoyksiköineen. Heinän säilytyksineen, vesipisteineen, lämmityksineen ja ilmanvaihtoineen. Kunnon luxus kämppä neideilleni.

        Samoin pikkujyrsijöille reilut ja mahdollisimman luonnonmukaiset elintilat eli luontoa turvallisesti terraarioon ja iso terraario. Isommat kun 150 cm x alle metri. Etenkin syrkki ja hiiret tarvii tilaa. Kyllä käppäritkin, joskin voivat ahdistuakin liian isosta reviiristä. Mutta eläimiin kyllä palaisi oitis vielä enemmän rahaa, kun nytkin jo palaa. En säästele, kun kyse on lapsista tai eläimistä, vaikka toki harkiten toiminkin.

        Toikin on ihan hauska, mutta suojaisin taivaalta tulevat uhkat verkolla pois. Joskin enemmän saisi olla maastossa vaihtelua. Toi on vähän tylsä hiekan ja heinän kombo. Eikä mitään mihin mennä kuikuilemaan kavereille.

        https://youtu.be/bYwbVZuHT3g?si=pqaWZ-0Mh97xDict



      • Haaveilija39
        EivorCreed kirjoitti:

        Marsuille rakentuisi tilava mökki pihaan, piha-aitauksineen, kaikkine huoltoyksiköineen. Heinän säilytyksineen, vesipisteineen, lämmityksineen ja ilmanvaihtoineen. Kunnon luxus kämppä neideilleni.

        Samoin pikkujyrsijöille reilut ja mahdollisimman luonnonmukaiset elintilat eli luontoa turvallisesti terraarioon ja iso terraario. Isommat kun 150 cm x alle metri. Etenkin syrkki ja hiiret tarvii tilaa. Kyllä käppäritkin, joskin voivat ahdistuakin liian isosta reviiristä. Mutta eläimiin kyllä palaisi oitis vielä enemmän rahaa, kun nytkin jo palaa. En säästele, kun kyse on lapsista tai eläimistä, vaikka toki harkiten toiminkin.

        Hei tulipa mieleen onko sun marsukiintiö jo täynnä? Nimittäin mun tutulla olis 4 marsua vailla hyvää kotia.🤔


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hei tulipa mieleen onko sun marsukiintiö jo täynnä? Nimittäin mun tutulla olis 4 marsua vailla hyvää kotia.🤔

        Mulla on jo 7 tyttöä, joten tällä hetkellä on täynnä. Torilla on sitten sellainen ostaja joka ostelee marsuja ja myy niitä eteenpäin valehdellen entisille omistajille eläinten kohtalosta, kuulemma myös kohtelee epämääräisesti. Siellä jos myy tai etsii kotia, tosi tarkkana kyselijöiden suhteen.

        Facebookissa on marsuja sivusto, missä kasvattajat ja kodinvaihtajat etsii kotia.

        Marsukauppa on myös yksi paikka, mistä itse löysin ekat kodinvaihtajani. Joiden myötä rakastuin marsuihin sydänjuuriani myöden. Kaikki 6 on kodinvaihtajia, 1 on ostettu ja poikanen vielä.

        Mielelläni ottaisin vaikka kaikki maailman marsut, mutta kapasiteettini on rajallinen tilojen ja rahan puolesta, haluan tarjota parasta loppuelämänsä näille muruille. Tänään just on yhden marsun lääkäri, silmän takia. Toivottavasti saadaa kuntoon pistohaava heinästä. Neiti on möyrinyt heinäkasassa. 😐

        Hätätilanteessa otan kyllä sijoitukseen ja etsin uuden kodin. 🙂

        Mä vaan en meinaa hennota luopua yhestäkään eläimestä, niihin kun rakastuu heti. 😄


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mulla on jo 7 tyttöä, joten tällä hetkellä on täynnä. Torilla on sitten sellainen ostaja joka ostelee marsuja ja myy niitä eteenpäin valehdellen entisille omistajille eläinten kohtalosta, kuulemma myös kohtelee epämääräisesti. Siellä jos myy tai etsii kotia, tosi tarkkana kyselijöiden suhteen.

        Facebookissa on marsuja sivusto, missä kasvattajat ja kodinvaihtajat etsii kotia.

        Marsukauppa on myös yksi paikka, mistä itse löysin ekat kodinvaihtajani. Joiden myötä rakastuin marsuihin sydänjuuriani myöden. Kaikki 6 on kodinvaihtajia, 1 on ostettu ja poikanen vielä.

        Mielelläni ottaisin vaikka kaikki maailman marsut, mutta kapasiteettini on rajallinen tilojen ja rahan puolesta, haluan tarjota parasta loppuelämänsä näille muruille. Tänään just on yhden marsun lääkäri, silmän takia. Toivottavasti saadaa kuntoon pistohaava heinästä. Neiti on möyrinyt heinäkasassa. 😐

        Hätätilanteessa otan kyllä sijoitukseen ja etsin uuden kodin. 🙂

        Mä vaan en meinaa hennota luopua yhestäkään eläimestä, niihin kun rakastuu heti. 😄

        Onko sulla ollut nyt kauan marsuja?

        Itse ottaisin kyllä muuten mutta äitini on pahasti allerginen. Eikä siis voisi käydä meillä enää.. se olisi kaikkien kannalta huono juttu. Ehkä sitten joskus. Marsut on seurallisia uikuttajia😁🥰


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Onko sulla ollut nyt kauan marsuja?

        Itse ottaisin kyllä muuten mutta äitini on pahasti allerginen. Eikä siis voisi käydä meillä enää.. se olisi kaikkien kannalta huono juttu. Ehkä sitten joskus. Marsut on seurallisia uikuttajia😁🥰

        Ei ole ollut kun vasta vuoden päivät. Oli teininä kyllä yksi rescue himalayan tyttö. Silloin oli gerbiilejäkin läjäpäin.

        Silloin oli aika kiinni vanhempien älyymisestä ja viittimisestä. Enkä ollut niin kartalla eläimistä, kun nyt oon aina uteliaana ottamassa selvää ja kysymässä neuvoja kokeneemmilta. Kasvattajat on ihan pop. 👍

        Jos ottaa marsun niin suosittelen ainakin ekat oari ottamaan kasvattajalta, koska kokematon voi kivasti turvata hyvään kasvattajaan. Mulla on pari luottoihmistä kokeneita ja koulujakin käyneitä eläintenhoitajia, joiden puoleen käännyn herkästi jos oma järki ei riitä ja yhtään epäröin osaamisiani tai tajuumisiani, niin varmistan.

        Mullakin on heinäallerguaa, mutta näköjään oon siedättynyt. 😂

        Ei kannata riskeerata jos tietää, että allergisia on. Noikin kun voi marsut elää 8 vuotta jopa harvoin 10. Mun mummit on nyt 6 ja vähön jo verkkaammin kulkee, kun noi nuoremmat. ☺️❣️
        Onhan ne sielukkaita eläimiä, kattelee suoraan silmiin ja sydämeen saakka. Mut ne helposti lumoaa.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ei ole ollut kun vasta vuoden päivät. Oli teininä kyllä yksi rescue himalayan tyttö. Silloin oli gerbiilejäkin läjäpäin.

        Silloin oli aika kiinni vanhempien älyymisestä ja viittimisestä. Enkä ollut niin kartalla eläimistä, kun nyt oon aina uteliaana ottamassa selvää ja kysymässä neuvoja kokeneemmilta. Kasvattajat on ihan pop. 👍

        Jos ottaa marsun niin suosittelen ainakin ekat oari ottamaan kasvattajalta, koska kokematon voi kivasti turvata hyvään kasvattajaan. Mulla on pari luottoihmistä kokeneita ja koulujakin käyneitä eläintenhoitajia, joiden puoleen käännyn herkästi jos oma järki ei riitä ja yhtään epäröin osaamisiani tai tajuumisiani, niin varmistan.

        Mullakin on heinäallerguaa, mutta näköjään oon siedättynyt. 😂

        Ei kannata riskeerata jos tietää, että allergisia on. Noikin kun voi marsut elää 8 vuotta jopa harvoin 10. Mun mummit on nyt 6 ja vähön jo verkkaammin kulkee, kun noi nuoremmat. ☺️❣️
        Onhan ne sielukkaita eläimiä, kattelee suoraan silmiin ja sydämeen saakka. Mut ne helposti lumoaa.

        Eläimilläkin on persoona, yksilöllinen luonne. Ne on mielenkiintoisia tutustua ja tarkkailla, oppia niitten elämästä ja touhuista. Kehittää kommunikaatio itsen ja eläimen välille. Palkitsevaa kun onnistuu.

        Tuiren työ kouluttajana olis huikeaa. Hän kouluttaa susiakin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Eläimilläkin on persoona, yksilöllinen luonne. Ne on mielenkiintoisia tutustua ja tarkkailla, oppia niitten elämästä ja touhuista. Kehittää kommunikaatio itsen ja eläimen välille. Palkitsevaa kun onnistuu.

        Tuiren työ kouluttajana olis huikeaa. Hän kouluttaa susiakin.

        Siis Kaimiota tarkoitin. Hyppäsin auheesta toiseen. 😄

        Niin käy kun innostun.

        https://tuirekaimio.fi/


      • EivorCreed kirjoitti:

        Siis Kaimiota tarkoitin. Hyppäsin auheesta toiseen. 😄

        Niin käy kun innostun.

        https://tuirekaimio.fi/

        Ja tosiaan kyllä tuossa kommunikaatiossa aina lopulta onnistuu. Jotkut eläimet kuten ihmisetkin vaatii vaan rutkasti kärsivällisyyttä ja aitoa halua löytää yhteys.

        No eläimien ja lasten suhteen olen hyvin hyvin pitkämielinen ja kärsivällisesti jaksan vuosikausia vaikka, kun aikuisten kanssa loppuu äkkiä halu edes yrittää.

        Mutta koklaa hiiriä, jos nakertajista tykkäät. 😄🐭

        Nekin on veikeitä sielukkaita piiperoita.


    • Anonyymi

      Toiovtaan, että Suomi huolehtii teistä kahdesta ja rakkaimmistanne, myös,

      mutta, enempää en voi pitkään aikaan toivoa,

      N

    • Anonyymi

      ja, kaikki, omaisuus on teille tarkoitettua, kuitenkin, =)

    • Anonyymi

      Olisiko aloittaja edelleen yhtä innokas tekemään näinkin turhia aloituksia??

      • Anonyymi

        Eiköhän tämä mies sinua viihdyttäisi altruistisesti mukavilla jutusteluilla


    • Tämäkin on kyllä sellainen asia, joka muuttaisi elämää niin paljon, ettei voi oikeasti tietää eikä kuvitella, miten elo muuttuisi. Sen tietää kyllä että samanlaista ei enää olis. Tulis ostettua talo, tosin en tiedä mistä... Työt voisi lopettaa vähitellen kokonaan. Harrastuksiin voisi panostaa enemmän. Vapaus lisääntyis, mutta samaan aikaan olisi huolissaan siitä että olisiko sitä vaan yksinäisempi sitten? Istuis rahakasan päällä mökissään. Ei se kuulosta kovin kaksiselta sekään.

      • Anonyymi

        Toi ois tosi ärsyttävää, rahakasan päällä istuminen. Vähän kun mulla, töitä paljon ja vähän tarpeetonta rahan tuloo. Pikkusen niukempaa elämää kaipais. Just vaikka opetushommaa, tunti sillon, tunti tällön. Ja toi kommuuni homma ois kans kiva. Ostaa joku vanha vanhainkoti. Siis periaatteessa ois vaan yks huone oma, mutta sitten ois yhteistiloja, tv huone, keittiöt ja työpajoja puulle ja metallille. Ja vessat ois kompostoivat, ne on muuten tosi hyviä, työn puolesta, on kokemusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi ois tosi ärsyttävää, rahakasan päällä istuminen. Vähän kun mulla, töitä paljon ja vähän tarpeetonta rahan tuloo. Pikkusen niukempaa elämää kaipais. Just vaikka opetushommaa, tunti sillon, tunti tällön. Ja toi kommuuni homma ois kans kiva. Ostaa joku vanha vanhainkoti. Siis periaatteessa ois vaan yks huone oma, mutta sitten ois yhteistiloja, tv huone, keittiöt ja työpajoja puulle ja metallille. Ja vessat ois kompostoivat, ne on muuten tosi hyviä, työn puolesta, on kokemusta.

        Toi siis mun kommentti, eli kannattaa vastata tähän alempaan kommenttiin niin tiedän, jos teillä samanlaista suunnitelmaa. Ihminen ei periaatteessa oo luotu oleen yksin. Tossa ois sellasta yhteisöllisyyttä ja toki saa perheellisetkin tulla, mutta mikään psykopaatti narsisti ei käy, pilaa koko yhteisön.


      • JeroP kirjoitti:

        Toi siis mun kommentti, eli kannattaa vastata tähän alempaan kommenttiin niin tiedän, jos teillä samanlaista suunnitelmaa. Ihminen ei periaatteessa oo luotu oleen yksin. Tossa ois sellasta yhteisöllisyyttä ja toki saa perheellisetkin tulla, mutta mikään psykopaatti narsisti ei käy, pilaa koko yhteisön.

        Ihminen on sosiaalinen olento. Pitkät yksinolemiset sairastuttaa. Masentuu ja voi sairastua vakavasti ja kuolla pois. Siksi ainakin harrastuksia, joissa näkee ihmisiä olis hyvästä, jos ei töissä jaksa käydä. No ei varmaan jaksakaan, jos se työ ei ole oma intohimo ja käy siellä vain rahan takia.


    • Anonyymi

      Sinulla olisi varaa palkata joku itkevä ”standupkoomikko” halventamaan naisia vaikka olkkariis

    • Anonyymi

      Aika on rahaa, mitä nuorempi, sitä rikkaampi.

      Tuossakin mielessä aika on rahaa, odottamisella tienaa, jos on hyvä sijoitus. pörssissä.

    • Anonyymi

      Tesla, =)

    • Anonyymi

      Ei kannata vain haaveilla. Rahaa ja omaisuutta kertyy, jos olet ahkera ja riittävän fiksu, raha alkaa tekemään lisää rahaa ja voit käyttää omaa aikaasi muuhun, kuin työntekoon.

      • Anonyymi

        En ole enää vuosiin ollut töissä. Olen kuitenkin alle 50 vuotias.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole enää vuosiin ollut töissä. Olen kuitenkin alle 50 vuotias.

        >simiti<

        Köyhä olet ja köyhänä pysyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhä olet ja köyhänä pysyt.

        Ja sulla pappa betalar from the grave. You dispicable fuck.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe