olen työpaikassa missä keski-ikä on 47v.ite oon vasta 34v,en tietenkään vanhusten mielestä osaa tehdä mitään,en myöskään voi tietää mistää mitää,olenhan alle 50v.ikärasismi nuorempaa väkeä kohtaa on koko ajan havaittavissa työn johto mukaan lukien.taidan vetää paria vanhaa ukkoa kohta turpaa jos pojittelu ei lopu.olen muuten ainoa alle 40v.muut nuoremmat on jo ottaneet loparit.työn antaja on eräs eteläsuomalainen kunta.
Vastaukset 1
Mulla kun on niin hassut korvat, että ne ei enää tunnista lausetta "hei tyttö".
Kun pomokin alkoi lauseen "hei tyttö...", niin kävelin paskahuusiin. Nykyään minulla on ihan nimi, jos jollain on asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4572067- 1631357
- 761222
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871133- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58695