Puoleen vuoteen emme ole olleet missään tekemisissä siskoni kanssa. Monta kertaa mietin miten tämä ihminen saada kokonaan pois mielestä vaikka ainut sisko onkin. Kertaakaan ei kysellyt kuulumisia, sen sijaan haukkuu minut ulkopuolisille jotka eivät tunne minua, saattavat asua toisella paikkakunnalla. Haluaisin vaan unohtaa koko ihmisen.
Miten unohtaisin..
4
549
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda, niin ajan mittaan helpottaa.
- Anonyymi
Paitsi, jos siskosi ei voi hyvin ja voi huonosti ja siks ei pidä yhteyttä ku on ni väsyny
- Anonyymi
Oletko itse kysyny miten siskosi voi? Jos et?
Kiinnostaako sinua oikeasti sinun siskosi elämä ku täällä kysyt?
- Anonyymi
Täällä sama. Siskon kanssa ei olla niin läheisiä. Toisilta siskoilta kuulen miten on pahoittanut mielensä, mutta ei koskaan tule puhumaan tai keskustelemaan siitä kanssani. Olen tyyppiä joka haluaisi sopia asiat. Mutta nyt on käynyt niin että hän on blokannut minut henkilökohtaisesti. Koska hän on näin tehnyt, suoraan sanottuna hänen näkeminen ryhmissä kuten perheryhmissä ei tuota mielihyvää. En aio poistua sieltä hänen takia. Aion (kuten tähänki asti) elää leveästi ryhmissä ja olla kuten ennenkin. En aio pienentää itseäni kun toinen ärsyntyy minusta. Kasvotusten ohimennen totesin aai että sinäkin oot tehnyt tätä. Myöhemmin kuulin siskoilta että tämä oli täysin turha juttu hänen mielestä. Eli olen hänelle turha. Joten miksipä kuluttaa voimiani häneen jos se ottaa enemmän kuin antaa. Olen päättänyt unohtaa hänet ja jättää hänet omaan arvoonsa. Enää en odota keskustelua häneltä. Enää en odota että sopisimme asiat. Hän on ilmaa minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33180781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill682251- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161472- 1121317
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91311Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421147