Puoleen vuoteen emme ole olleet missään tekemisissä siskoni kanssa. Monta kertaa mietin miten tämä ihminen saada kokonaan pois mielestä vaikka ainut sisko onkin. Kertaakaan ei kysellyt kuulumisia, sen sijaan haukkuu minut ulkopuolisille jotka eivät tunne minua, saattavat asua toisella paikkakunnalla. Haluaisin vaan unohtaa koko ihmisen.
Miten unohtaisin..
4
649
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda, niin ajan mittaan helpottaa.
- Anonyymi
Paitsi, jos siskosi ei voi hyvin ja voi huonosti ja siks ei pidä yhteyttä ku on ni väsyny
- Anonyymi
Oletko itse kysyny miten siskosi voi? Jos et?
Kiinnostaako sinua oikeasti sinun siskosi elämä ku täällä kysyt?
- Anonyymi
Täällä sama. Siskon kanssa ei olla niin läheisiä. Toisilta siskoilta kuulen miten on pahoittanut mielensä, mutta ei koskaan tule puhumaan tai keskustelemaan siitä kanssani. Olen tyyppiä joka haluaisi sopia asiat. Mutta nyt on käynyt niin että hän on blokannut minut henkilökohtaisesti. Koska hän on näin tehnyt, suoraan sanottuna hänen näkeminen ryhmissä kuten perheryhmissä ei tuota mielihyvää. En aio poistua sieltä hänen takia. Aion (kuten tähänki asti) elää leveästi ryhmissä ja olla kuten ennenkin. En aio pienentää itseäni kun toinen ärsyntyy minusta. Kasvotusten ohimennen totesin aai että sinäkin oot tehnyt tätä. Myöhemmin kuulin siskoilta että tämä oli täysin turha juttu hänen mielestä. Eli olen hänelle turha. Joten miksipä kuluttaa voimiani häneen jos se ottaa enemmän kuin antaa. Olen päättänyt unohtaa hänet ja jättää hänet omaan arvoonsa. Enää en odota keskustelua häneltä. Enää en odota että sopisimme asiat. Hän on ilmaa minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627