Naiset on kuten laulussa

Anonyymi-ap

Tyttö kuin tiikeri eli frededic laulaa

11

116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toiset on, toiset ei ole. Meitä naisia on melko monenlaisia, toiset enemmän trendi naisellisia ja toiset vähemmän. Pääasia, että jokainen tuntee olevansa oman elämänsä kissa tai vompatti tms.

      • Anonyymi

        Oispa oma vompatti 🥺


      • Terkuin se vompatti vompattinen. 🙂


      • Anonyymi

        Kyllä jokainen nainen on villi tiikeri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oispa oma vompatti 🥺

        Ei muuta kun väijytyksiin. 🙂👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jokainen nainen on villi tiikeri

        En uso. Taino riippuu tietysti mitä kaikkea tuohon sisällyttää. Mä olen villi tiikeri vain kun mut saa suuttumaan ja pidän puoliani tai rakkaitteni puolia. Muutoin lässyn lauhkea lammas, joka hymyilee jatkuvasti.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        En uso. Taino riippuu tietysti mitä kaikkea tuohon sisällyttää. Mä olen villi tiikeri vain kun mut saa suuttumaan ja pidän puoliani tai rakkaitteni puolia. Muutoin lässyn lauhkea lammas, joka hymyilee jatkuvasti.

        No tulihan se sieltä luonne on arvaamaton


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tulihan se sieltä luonne on arvaamaton

        Itseasiassa mun luonne on hyvin looginen ja johdonmukainen. Inhoan epäoikeudenmukaisuutta ja tylyttämistä, jolloin reagoin kuten kuuluukin sama hyvään reagoin hyvällä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Itseasiassa mun luonne on hyvin looginen ja johdonmukainen. Inhoan epäoikeudenmukaisuutta ja tylyttämistä, jolloin reagoin kuten kuuluukin sama hyvään reagoin hyvällä.

        Mun kanssa pätee sisäinen sääntö, niin metsänä sulle vastaan kun sinä mulle huudat. Jos oon ikävä mieti omaa tyuliäsi puhua mulle, siinä on silloin jotain tylyä.

        Jos susta huokuu kiva asenne, kohtelet hyvin, teen samoin. Ei mitään rakettitiedettä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mun kanssa pätee sisäinen sääntö, niin metsänä sulle vastaan kun sinä mulle huudat. Jos oon ikävä mieti omaa tyuliäsi puhua mulle, siinä on silloin jotain tylyä.

        Jos susta huokuu kiva asenne, kohtelet hyvin, teen samoin. Ei mitään rakettitiedettä.

        Ja jollet viitti hioa käytöstäsi kivemmaksi, älä odota sitä multakaan. Oot varmasti multa kyllä vinkin saanut.


    • Anonyymi

      Niinhän ne ensialkuun sanoo, että kiva kun on luonnetta ja olet niin erilainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe