Rakastaako kaikki naiset tanssimisesta

Anonyymi-ap

Kun jokainen nainen osaa syntyjään tanssia

32

301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kaikki, jotkut karsastaa tanssimista. Minä opin kävelemäänkin tanssien. Mulle tanssi on luontevaa kehon ja musiikin rakastelua. Liike tekee tanssissa energisen olon, saa onnellisuuden tunteita aikaa. Se oikein pulppuaa tuolla sisällä se ilo ja hyvä olo.

      • Anonyymi

        Mutta jokainen nainen osaa tanssia jos vaan haluavat


      • Ja mulle ei iloa tuo tanssiessa sen teknisyys. Onko kaikki kuviot teknisesti just vai melkein, vaan nimenomaan se kuinka se musiikki saa mut nauttimaan liikkeestä. Se virtaa läpi sielun ja sopukoiden. Puhdistaa pahasta olipa se paha mitä vaan mitä mielessäsi kannat.

        Terapiaa siis, kuten kaikki kauniit ja hyvää oloa antavat asiat on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jokainen nainen osaa tanssia jos vaan haluavat

        Kaikki ihmiset osaa, koska ei tanssiin ole olemassa mitään kiveen hakattua sääntöä. Ja hei, sellaiset säännöt, älyttömät voi rikkoa, ei niitä tartte noudattaa.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ja mulle ei iloa tuo tanssiessa sen teknisyys. Onko kaikki kuviot teknisesti just vai melkein, vaan nimenomaan se kuinka se musiikki saa mut nauttimaan liikkeestä. Se virtaa läpi sielun ja sopukoiden. Puhdistaa pahasta olipa se paha mitä vaan mitä mielessäsi kannat.

        Terapiaa siis, kuten kaikki kauniit ja hyvää oloa antavat asiat on.

        Niinpä jokainen nainen osaa tanssia ja sitä on ilo katsella eli nainen osaa luonnostaan tanssia


      • EivorCreed kirjoitti:

        Kaikki ihmiset osaa, koska ei tanssiin ole olemassa mitään kiveen hakattua sääntöä. Ja hei, sellaiset säännöt, älyttömät voi rikkoa, ei niitä tartte noudattaa.

        Tekninen tanssi, missä hiotaan kaikki pilkulleen on ihan eria juttu. Se tuo erilaista nautintoa suoriutua teknisesti hyvin, kun vaan fiilistellä ja antautua musiikille.

        Musiikin suhteen mä mielummin vaan antaudun, kun teknikoin ja kiristän pipoa jonkun askelkuvion takia. Menee ilo ohi muuten.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tekninen tanssi, missä hiotaan kaikki pilkulleen on ihan eria juttu. Se tuo erilaista nautintoa suoriutua teknisesti hyvin, kun vaan fiilistellä ja antautua musiikille.

        Musiikin suhteen mä mielummin vaan antaudun, kun teknikoin ja kiristän pipoa jonkun askelkuvion takia. Menee ilo ohi muuten.

        Ole luova! Se on kivempaa.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Kaikki ihmiset osaa, koska ei tanssiin ole olemassa mitään kiveen hakattua sääntöä. Ja hei, sellaiset säännöt, älyttömät voi rikkoa, ei niitä tartte noudattaa.

        Totta kaikki ihmiset eli naiset osaa tanssia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä jokainen nainen osaa tanssia ja sitä on ilo katsella eli nainen osaa luonnostaan tanssia

        Osaa mieskin. Moni mies vaan epäröi näyttääkö hölmölle tms. Jos tanssii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kaikki ihmiset eli naiset osaa tanssia

        Ihmistä ei kultaseni määritellä sukupuolen mukaan. 😂


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ihmistä ei kultaseni määritellä sukupuolen mukaan. 😂

        Nainen on ihminen ja vähänkin musiikkia niin peppu alkaa heilumaan on ne ihanii tapauksii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on ihminen ja vähänkin musiikkia niin peppu alkaa heilumaan on ne ihanii tapauksii

        Onhan toki nainen ihminen. Mä kumminkin esittelen itseni sukupuolien kohdalla sanalla ihminen. Se sukupuoli on epärelevantti asia mua kohdatessa. Keskity muhun, älä mun sukupuoleen ajatuksin.


    • Anonyymi

      Tietenkin nainen osaa tanssia, tanssilla nainen viettelee miehen ja tekee soidintanssin.

      • Anonyymi

        Se voi olla myös sotatanssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla myös sotatanssi.

        Niin, jos kyseessä on sotanorsu.


    • Anonyymi

      A) Pitävätkö kaikki naiset tanssimisesta

      B) Rakastavatko kaikki naiset tanssia.

      Oikeinkirjoitus!

    • Jazz/Proge-miehenä rytmitän tanssini lisäämällä musiikkiin omia päänsisäisiä iskuja.
      Ulospäin näyttää siltä, että tanssin ihan eri kappaletta, mikä on soimassa.

      Tämä on yksi syy, miksi en halua tanssia naisten kanssa.

      • Anonyymi

        Jazz kuusikkoon!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jazz kuusikkoon!

        Juhannuksena jazzia jossain kuusikossa, sitä minäkin toivoisin 😊.

        Lavatanssien humppa ja muu hömppä ei inspiroi minua tanssimaan.


    • Anonyymi

      Tanssimistakin on niin monenlaista. Periaatteessahan kuka tahansa, sukupuolesta riippumatta, osaa vääntelehtiä musiikin mukana. Miten siis määritellään, että "osaa tanssi". Jos tanssiin vaaditaan rytmitajua ja koreografiaa ja ehkä jopa parityöskentelyä, niin kaikki naiset eivät osaa tanssia.

      • Anonyymi

        Paritanssissa naisena/vietävänä pitää myös osata luottaa siihen toiseen ehdoista, sulautua toisen liikkeeseen ja ensisijaisesti seurata toista eikä musiikkia. Arvele onko aina helppoa…siis noin yleisesti ja kaikille naisille tarkoitin tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paritanssissa naisena/vietävänä pitää myös osata luottaa siihen toiseen ehdoista, sulautua toisen liikkeeseen ja ensisijaisesti seurata toista eikä musiikkia. Arvele onko aina helppoa…siis noin yleisesti ja kaikille naisille tarkoitin tietysti.

        Hän varmasti toimii noin, jota paritanssi ylipäänsä kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän varmasti toimii noin, jota paritanssi ylipäänsä kiinnostaa.

        Voi kun osaisin heti kaikkea josta olen kiinnostunut. Tottakai parin kanssa toinen hahmottaa ympäristön ja vie ja toinen seuraa ja koristelee, sanoisin että kumpikaan ei välttämättä ole synnynnäisesti sellainen jota osataan, mutta nythän tässä puhuttiin naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paritanssissa naisena/vietävänä pitää myös osata luottaa siihen toiseen ehdoista, sulautua toisen liikkeeseen ja ensisijaisesti seurata toista eikä musiikkia. Arvele onko aina helppoa…siis noin yleisesti ja kaikille naisille tarkoitin tietysti.

        Miesten pitäisi opetella kunnon jämäkkä vienti suljetun otteen tansseissa ja uskaltaa ottaa nainen jota hakee kunnon otteeseen eikä pitää "metrin päässä" löysällä otteella. Ei siinä juuri seuraamaan pysty kun ei saa selkoa mihin suuntaan on aikomus viedä. Miksi edes hakea jos ei uskalla kunnolla kiinni ottaa. Näihin törmää joka tanssireissulla.


    • Anonyymi

      En. En osaa tanssia. Näytän ihan dorkalle.

    • Anonyymi

      Tanssiminen on parhaillaan itsensä ilmaisemista, samaa mitä taiteessa jos maalaisi tauluja.
      Liike vastaa sitä mitä olet, jos on pökkelö, tanssi näyttää sen heti kyllä.

      AV

    • Anonyymi

      Joo rakastan tanssimista mutta tanssivat miehet ovat kyllä vähän hintahtavia!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        More like moose on the loose


    • Anonyymi

      Tanssista kieltäytyvät miehet eivät tajua että missaavat mahdollisuuden päästä lähikontaktiin ja tunnustella olisiko heissä potentiaalia johonkin - yhdessä. Naisena ja naiselle miehen tuoksu ja tuntu ja kosketus kertoo heti paljon. Nimenomaan miehen oma tuoksu, ei päällekäyvät hajusteet 👃🏻🧡🤍

      • Anonyymi

        No, minulla on ollut niitä karmeitakin kokemuksia tanssilattialla.
        Se että saa stondiksen kesken tanssin, ja nainen alkaa käyttää sitä ilkeästi hyväkseen, se on kidutusta se. Hieroo itseään adonista vasten, meinaa lähteä taju.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, minulla on ollut niitä karmeitakin kokemuksia tanssilattialla.
        Se että saa stondiksen kesken tanssin, ja nainen alkaa käyttää sitä ilkeästi hyväkseen, se on kidutusta se. Hieroo itseään adonista vasten, meinaa lähteä taju.

        AV

        Kuulostaa kamalalta 🤭😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe